Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567
Viser resultater 91 til 97 af 97

Emner: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    864

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Åh gud den der "lad os heppe på fusionsklubben fordi noget med dansk fodbold".
    hvad?

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Jeg er enig i langt det meste. Det er sgu sjovere at vinde en stærk liga med et godt hold end en svag liga med et rimeligt hold. Ligaen bliver kun bedre, hvis der er flere, der presser hinanden. Desuden er dansk fodbold i en situation, hvor alle de point vi kan skrabe sammen er vigtige og nødvendige, og hvis BIF/FCM kører en række gode resultater sammen i CL, samtidig med at vores øvrige deltagere også præsterer, så står vi endnu bedre rustet næste år, når vi skal i CL-kval.
    Jeg tror også at Ajax fans er mere tilfredse med deres situation end vores. Den stærkere liga, gør jo også, at der er flere penge, de kan tiltrække større spillere og vejen til Europa er også noget nemmere. De må leve med at Feyenoord og PSV nogle gange tager mesterskabet og spiller CL.

    Det er klart at jeg hellere så OB og AaB fremme istedet for BIF og FCM

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Men udfra den stabilitet holdet har vist i år, vil man så med ro i sjælen kunne antage, at ét af de to forsøg lykkes?
    Udfra den stabilitet holdet har vist i år er det lige så sandsynligt med en sejr over Midtjylland efterfulgt af et nederlag til Nordsjælland og når måldifferencen mellem os er så smal, så kan det nemt betyde, at vi alligevel ender på en fjerde plads. Forskellen er blot, at vi dermed blot har hjulpet Brøndby yderligere på vej.

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Iøvrigt har jeg ikke noget imod at få BIF i Champions League. Vil det være irriterende? Javist, men det vil bare gøre det endnu bedre at slå dem næste gang.
    Jeg må indrømme, at jeg har meget imod Brøndby i Champions League. Det vil give dem en gevaldig saltvandsindsprøjtning og lykkedes det dem, at bygge videre på det, så er der sandsynlighed for, at de overgår os. Det ønsker jeg på ingen måde og jeg finder alt der nedsætter risikoen for det scenarie ønskværdigt.

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Ja, det var da meget sjovt, da de var ved at gå konkurs eller ryge ned i 1. division. Men det var kortvarigt. Jeg synes ærlig talt, at det var meget sjovere at vinde de direkte guldkampe i 2001, 2003 og 2009.
    Ja selvfølgelig var glæden kortvarig, da de hverken gik konkurs eller rykkede ned. Glæde er vel ofte kortvarig, når den erstattes af skuffelse - lidt det samme Brøndby vil opleve, hvis mesterskabet glipper.

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Jeg synes også, at det var betydeligt mere underholdende at møde OB, da de havde deres topmandskab sidst i 00'erne end at spille mod deres nuværende middelmådighed.
    Om vi møder OB's topmandskab eller Midtjyllands topmandskab betyder egentligt ikke så meget for mig.

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Det er dobbeltmoralsk, når nogle kritiserer ligaens standard og samtidig er ræd for den kvalitet andre måtte få.

    FCK har altid været stærkest når andre hold har været gode. Til gengæld har vi flere gange set, at ledelsen tror man kan fedte sig til resultater når niveauet er svagt. Resultatet af dette kan man jo bare se historisk og nutidigt.
    Jeg køber ikke helt den generalisering. I 15/16 sæsonen erindrer jeg ikke, at modstanden var særlig imponerende og året efter var vi i Champions League gruppespil (og al modstand i ligaen blev fejet væk det år).
    Selv hvis det kræver, at vi skulle have udfordring fra et andet stærkt hold, så er det vel næppe selvskrevet, at den modstander skal være Brøndby. Vi har vist klaret os ganske fint i de år, hvor Brøndby har sejlet rundt.


  5. #94
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Selvfølgelig skal vi lægge os ned på fredag - hvorfor i alverden skal vi hjælpe vores største konkurrent til et mesterskab? Aldrig i livet om jeg vil se den gule pest rende rundt og fejre et mesterskab, bare tanken giver mig myrekryb.

    Vi må og skal slå SønderjyskE eller Aarhus på hjemmebane.

    Så JA - tab for pokker på fredag og gerne stort...

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Det er sgu sjovere at vinde en stærk liga med et godt hold end en svag liga med et rimeligt hold.
    Men det er sjovest at vinde ligaen. Og naturligvis er chancen for dette størst for i en svag liga.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af filibuster Se meddelelser
    Men det er sjovest at vinde ligaen. Og naturligvis er chancen for dette størst for i en svag liga.
    Samtidig er vi ikke i en økonomisk, geografisk og kulturel position hvor vi behøver ønske alskens ulykke for hele resten af ligaen. Vi kan godt klare os selv i langt de fleste sæsoner.

    Men der er meget, meget langt fra at ønske nedtur for alle konkurrenter til at ønske de største rivaler succes. Og at det provokerer folk lige her – det burde eddermanme ikke være nogen overraskelse.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #97
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Hmm... Jeg kan ikke rigtig sympatisere med nogle af fløjene i denne diskussion. Jeg ønsker BØF alt ondt, det smertede mig, da de alligevel ikke gik fallit, eller da de klarede sig fri af nedrykning. Jeg fatter intet af, at nogle herinde i den periode, hvor klebben spillede værst, ønskede at "få modstanden tilbage".

    Men alligevel ville jeg blive betydeligt mere ulykkelig over, at vi missede Europa, end at den forfærdelige klub blev mestre. Når man dertil lægger, at faren for, at begge ulykker rammer på en gang, er overhængende, selv hvis vi smider kampen mod FCMuhJylland, så håber jeg meget, at vi vinder. Det er også et spørgsmål om at genopbygge vinderkulturen hos os selv.
    Sidst redigeret af guldsmed : 17.05.18 kl. 07:36
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  12. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 16.09.16, 07:08
  2. Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 22.08.16, 13:59
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF(12.08.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 13.08.12, 17:55
  4. Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 14.05.09, 16:29
  5. Optakts- og kamptråd: F.C. København - AaB
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 70
    Sidste Meddelelse: 08.05.09, 11:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •