Side 5 af 7 FørsteFørste ... 234567 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 97

Emner: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er med på, at konsensus herinde er, at Pierre er dårlig og en udskiftning med Pierre for Boile ville være gal. Men ren taktisk så giver indskiftningen af ham i går god mening, idet vi skifter til 352 med ham som venstre wing. Så kan man selvfølgelig mene, hvad man vil mht systemskiftet. Men det er i hvert fald alt andet end handlingslammet, som nogle i denne tråd også skyder Ståle i skoene.

    Indskiftningen af Kvist kan selvfølgelig diskuteres. Personligt ville jeg også hellere have Gregus ind, men hvis Ståle gerne ville beholde Zeca på banen (han spiller jo ikke næste kamp) og han gerne ville have ham lidt mere med i spillet, så giver det god mening med Kvist ind bag ham. Og så tror jeg egentlig, at vi på mange måder ved indskiftningen af Kvist var ok tilfredse med uafgjort.

    Var Erik forøvrigt så dårlig i går? Jeg så kampen på en Ipad og fik nok ikke hele det forkromede overblik. Men det var da ikke mit indtryk, at det ikke var i det defensive problemet lå, men derimod frem af banen. hvor vi ikke kunne lave to sammenhængende afleveringer. Og så skal han trods alt også lige have lidt tid til at komme tilbage efter skaden. Det positive var vel, at han for første gang efter skaden ikke kostede et mål :-D
    Problemet med at sætte Pierre ind er, fra mit synspunkt i hvert fald, at han ikke er bedre end Boilesen og vi var i forvejen lukket ned på den kant. Hvorfor tror man på, at Pierre har det, der skal til for at bryde igennem?

    Zeca fik først sin advarsel efter Kvist kom ind, så det kan ikke bruges som argument, at han jo alligevel ikke kunne spille næste kamp. Jeg tror dog du har ret i, at man mest gik efter en uafgjort da Kvist blev sat ind, men det giver ikke ret meget mening, da Aab for længst havde sluppet deres greb om midtbanen på det tidspunkt. Jeg kan ikke se hvad Kvist skulle kunne bidrage med og jeg kan slet ikke se, hvad det skulle gavne at forcere at få Zeca med i spillet, når han virkelig ikke spillede ret godt.

    Vi har naturligvis bredden imod os og det kan sagtens forsvares at sætte Pierre og Kvist ind – jeg har bare svært ved at se fornuften i det, ligesom jeg har svært ved at se fornuften i at skifte system til 352 på det tidspunkt. Da Pierre blev skiftet ind, systemet blev ændret og Kvist intensiverede sin opvarmning, smed jeg i hvert fald penge på en Aab-sejr.

    Jeg synes i øvrigt ikke Erik var dårligere end så mange andre i går, men han imponerede ikke ligefrem.

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Problemet med at sætte Pierre ind er, fra mit synspunkt i hvert fald, at han ikke er bedre end Boilesen og vi var i forvejen lukket ned på den kant. Hvorfor tror man på, at Pierre har det, der skal til for at bryde igennem?

    Zeca fik først sin advarsel efter Kvist kom ind, så det kan ikke bruges som argument, at han jo alligevel ikke kunne spille næste kamp. Jeg tror dog du har ret i, at man mest gik efter en uafgjort da Kvist blev sat ind, men det giver ikke ret meget mening, da Aab for længst havde sluppet deres greb om midtbanen på det tidspunkt. Jeg kan ikke se hvad Kvist skulle kunne bidrage med og jeg kan slet ikke se, hvad det skulle gavne at forcere at få Zeca med i spillet, når han virkelig ikke spillede ret godt.

    Vi har naturligvis bredden imod os og det kan sagtens forsvares at sætte Pierre og Kvist ind – jeg har bare svært ved at se fornuften i det, ligesom jeg har svært ved at se fornuften i at skifte system til 352 på det tidspunkt. Da Pierre blev skiftet ind, systemet blev ændret og Kvist intensiverede sin opvarmning, smed jeg i hvert fald penge på en Aab-sejr.

    Jeg synes i øvrigt ikke Erik var dårligere end så mange andre i går, men han imponerede ikke ligefrem.
    Bare lige for at slå fast, så er jeg ikke fan af 352. Personligt havde jeg foretrukket at Ståle havde forsøgt f.eks. at bytte plads mellem Falk og Thomsen først, for at se om Thomsen kunne være bedre centralt og for at give Falk lidt mere frihed offensivt. Jeg synes generelt, at vi spilder Falk spidskompetencer inde centralt.
    Når det så er sagt, så synes jeg faktisk at 352 i går var med til at ændre kampbilledet. Og selvom en udskiftning af Pierre i stedet for Falk ser defensiv ud, så fik vi med skiftet lagt spillet længere frem, omend vi stadig skabte alt for lidt. Pierre kom forøvrigt frem til nogle indlæg (lagde han ikke den, som Pieros skal score på?), hvorimod Boilesen var helt usynlig offensivt i 442.

    Problemet med at skifte til 352 med wings i går er jo, at opstillingen lægger op til mange indlæg. Og det passer ikke specielt godt med Santander ude.

    Mht Erik så spillede han også 30 min ude af position som højre forsvarer. men jo du har da ret i, at han ikke imponerede. Det var der vel ingen (måske udover Stephan) som gjorde. Jeg synes dog stadig, at midterforsvaret og Stephan var de mindst dårlige i går.

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Efter gårdsdagens kamp stemmer jeg for

    Köteles

    Roerslev Antonsson Lüftner Pierre

    Toutouh matic kvist gregus

    Pavlovic holse

    Forza FCKM
    Sidst redigeret af MadsEmil : 14.05.18 kl. 20:18


  4. #64
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Så skal vi bare levere endnu en pauver indsats i næste runde, så lever jeg med playoff på hjemmebane ;-)

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #65
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Så skal vi bare levere endnu en pauver indsats i næste runde, så lever jeg med playoff på hjemmebane ;-)
    haha jeg tager også gerne en playoff. Selv hvis vi skulle tabe på fredag er 3 pladsen stadig indenfor rækkevide. FCN har jo en svær kamp i Aalborg.

    Kom nu Ståle giv de unge Chancen på Fredag. Kvist kan guide dem :=)

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #66
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    28

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Bliver der mon en sag hvis vi tilfældigvis taber 10-0

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #67
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lechef75 Se meddelelser
    Bliver der mon en sag hvis vi tilfældigvis taber 10-0
    Ståle er da i sin gode ret til at stille med sit reserve hold så Who knows :)

  11. #68
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lechef75 Se meddelelser
    Bliver der mon en sag hvis vi tilfældigvis taber 10-0
    Det er ikke så usandsynligt, gårsdagens indsats taget i betragtning.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #69
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lechef75 Se meddelelser
    Bliver der mon en sag hvis vi tilfældigvis taber 10-0
    Vi laver en Sønderjyske classic (uden snapchat)

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #70
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Vi laver en Sønderjyske classic (uden snapchat)
    .o0(...igen...)

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #71
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Köteles på mål med en udmelding om træthed hos de andre keepere, og pludselig virker 0-14 som en mulig sommergave til de mindre jagtede midtjyske ulve
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #72
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Vi skal bare spare kræfter til den altafgørende kamp mod FCN... det kan der vel ikke herske meget tvivl om! Godt Zeca er ude!!!

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #73
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Vi skal bare spare kræfter til den altafgørende kamp mod FCN... det kan der vel ikke herske meget tvivl om! Godt Zeca er ude!!!
    Med en storsejr til Midtjylland på fredag og samtidig sejr til Nordsjælland i Allborg, skal vi nok være mere end almindeligt heldige, hvis kampen i Farum skal være altafgørende ;-)
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  22. #74
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Med en storsejr til Midtjylland på fredag og samtidig sejr til Nordsjælland i Allborg, skal vi nok være mere end almindeligt heldige, hvis kampen i Farum skal være altafgørende ;-)
    Jeg satser på, at Horsens kan drille dem

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #75
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.05. '18 kl. 20)

    Hold nu kæft, hvor jeg håber, at Brøndby smider det hele på målstregen. Det ville simpelthen fryde mig så inderligt meget efter en sæson, hvor de er blevet udråbt som guds gave til fodbolden og har satset ALT på mesterskabet. Pleeeeaase.

    Jeg er personligt klar på at smide kampen til Midtjylland og tage vores chance i Farum (selvom vi har ikke vundet der i 5 år lol) eller i en evt. play off kamp. Men hvad tænker folket?
    Vil altid elske Ståle


Side 5 af 7 FørsteFørste ... 234567 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 16.09.16, 07:08
  2. Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 22.08.16, 13:59
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF(12.08.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 13.08.12, 17:55
  4. Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 14.05.09, 16:29
  5. Optakts- og kamptråd: F.C. København - AaB
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 70
    Sidste Meddelelse: 08.05.09, 11:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •