Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Overskud fra spillerne

  1. #1
    Raz er offline Copenhagen know-it-all
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    158

    Overskud fra spillerne

    Jeg har egenligt blot lyst til at vise min respekt til spillertruppen i dette indlæg.

    For første gang i meget lang tid fik jeg i går mulighed for at overvære en træning på FCKs anlæg, og for første gang havde jeg min 7-årige søn og hans bedste ven med derud. De var mega spændte på at se træningen, og måse få en autograf. Fed træning vi fik lov at se, og spillerne gik til den. Men efter træningen fik drengene den bedste oplevelse meget længe.

    Lidt generte stillede de sig i nærheden af midergangen, hvor spillerne går forbi på vej op til klubhuset, med håb om at måske få en autograf eller en high-five. Uden at overdrive, så var ALLE spillerne 100 % indstillede på at give tilskuerne noget med hjem. Hver eneste spiller scannede lige området, og så om der var nogle, der skulle have et billede eller en autograf. Og de brugte alle som én den tid, der skulle til for at tilskuerne fik noget med hjem. Mine drenge fik super gode billeder af nærmest alle spillerne.

    Mest respekt herfra til Viktor Fischer, som forlod anlægget som en af de sidste, fordi han hjalp med at rydde alt op og slæbe udstyr ind. Da han gik forbi alle tilskuerne, smilede han og fortalte at han ville komme tilbage om et øjeblik, hvorefter han satte udstyr på plads, og vendte tilbage for at give autografer og billeder. Fedt.

    Der var ikke den mindste form for auto-mode eller pligt over noget af det, spillerne gjorde, men i stedet virkede de oprigtigt interesserede i at give tilskuerne en god oplevelse.

    Vi endte med 20+ fantastiske billeder af to super stolte drenge med alle deres yndlingsspillere, efter et par gode timer på Nummer 10. Min søn spurgte mig på vej hjem, om jeg kunne se, at han var ved at græde af glæde derinde :o). Det var bare fedt at opleve.

    Stor respekt for spillerne herfra.

    /Rasmus
    The best defense against logic is stupidity



Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. TV i overskud?
    By Elver in forum Bazar
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 03.11.08, 10:16
  2. Gik FCK ud med et overskud?
    By Jaber in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 09.08.06, 09:42
  3. Billet i overskud til FCK-AGF
    By Kenneth Bak in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 06.11.04, 11:32
  4. Årsregnskabsmeddelsen - Gæt et overskud
    By Alikiosk in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 30.09.04, 14:25
  5. Overskud på Kr. 1,5 millioner
    By drix in forum Diverse
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 19.06.03, 22:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •