Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
198. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (håber på sejr)

    24 12.12%
  • FCK vinder (håber på uafgjort)

    1 0.51%
  • FCK vinder (håber på nederlag)

    63 31.82%
  • Uafgjort (håber på sejr)

    3 1.52%
  • Uafgjort (håber på uafgjort)

    0 0%
  • Uafgjort (håber på nederlag)

    35 17.68%
  • FCK taber (håber på sejr)

    9 4.55%
  • FCK taber (håber på uafgjort)

    1 0.51%
  • FCK taber (håber på nederlag)

    62 31.31%
Side 9 af 9 FørsteFørste ... 6789
Viser resultater 121 til 125 af 125

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det er gymnasterne fra Aarhus der bliver modstanderen på fredag. Man kan tale om at vi har været enddog hårdt ramt på skader og alskens elendigheder sæsonen igennem. Lige nu er vores kommende modstander inde i en total nedsmeltning på spillerfronten. Hvis ikke det ender med en særdeles komfortabel hjemmesejr, bør hele banden skiftes ud i sommerpausen, i bedste Zamparini stil.
    Vi kan selvfølgelig kun bruge en sejr. Men en komfortabel sejr i en "pokalfinale" over én kamp, hvor vi har alt at tabe og dermed et kæmpe pres, kontra AGf som har intet at tabe, er måske lige lovligt optimistisk. Især med vores nuværende form i tankerne. Det bliver med alt sandsynlighed en ualmindelig svær kamp trods skader og karantæner til AGF, hvor kun en sejr er acceptabel. Man kan næppe undervurdere betydningen (og dermed presset) af denne kamp for os.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Man kan næppe undervurdere betydningen (og dermed presset) af denne kamp for os.
    Man kan da næppe OVERvurdere betydningen (og dermed presset) af denne kamp for os.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #123
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Hånden på hjertet, havde en fra vores stab fyret noget lignende af, havde mange hyldet den københavnske arrogance.

    Manden er skuffet, og fyrer en lille fan-leflende bemærkning af. Ståle har sgu da også tåbelige reaktioner når han er presset.

    At vi begynder at pive over den slags, finder jeg dobbeltmoralsk og en anelse patetisk.
    Patetisk? Okay. Jamen tak for den.

    Men den ville måske være mindre malplaceret, hvis man var en del af den nævnte, men ikke specificerede flok, der hylder alt dumt sagt fra vores egne rækker som noget dejlig arrogant. Jeg føler mig ikke som del af den gruppe.

    Så jeg synes egentlig bare det der var en ret underlig ting at skrive.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #124
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det kan han så udemærket have ret i. For med tanke på hvor lidt kvalitet man har fået for pengene med Lüftner, kan det meget vel tænkes at han sælges. Det vil så åbne op for Papa.
    Beklager at jeg skriver det i den forkerte tråd, men det der tror jeg faktisk er ret sandsynligt. Det er helt rimeligt, at spillere lige har en indkøringsperiode, men at være så usikker og at lave så mange personlige fejl efter et år i klubben er simpelthen uacceptabelt. Jeg tvivler på, at han har længere snor.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  8. #125
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Beklager at jeg skriver det i den forkerte tråd, men det der tror jeg faktisk er ret sandsynligt. Det er helt rimeligt, at spillere lige har en indkøringsperiode, men at være så usikker og at lave så mange personlige fejl efter et år i klubben er simpelthen uacceptabelt. Jeg tvivler på, at han har længere snor.
    Midterforsvaret næste sæson hedder Papa/Bjelland ;-)

  9. De følgende 2 brugere er enige:

Side 9 af 9 FørsteFørste ... 6789

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 147
    Sidste Meddelelse: 13.04.18, 17:44
  2. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 22.12.15, 17:28
  3. Optakts- og kamptråd: F.C. København - FC Midtjylland
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 25.04.09, 09:26
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - FC Midtjylland
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.08.08, 18:45
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - FC Midtjylland
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 09.04.08, 12:12

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •