Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
198. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (håber på sejr)

    24 12.12%
  • FCK vinder (håber på uafgjort)

    1 0.51%
  • FCK vinder (håber på nederlag)

    63 31.82%
  • Uafgjort (håber på sejr)

    3 1.52%
  • Uafgjort (håber på uafgjort)

    0 0%
  • Uafgjort (håber på nederlag)

    35 17.68%
  • FCK taber (håber på sejr)

    9 4.55%
  • FCK taber (håber på uafgjort)

    1 0.51%
  • FCK taber (håber på nederlag)

    62 31.31%
Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 125

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    (Måske) Sidste hjemmekamp i gøglersæsonen 2018/19

    Med en sejr lægger vi maksimalt pres på FCN i kampen om bronzen og den direkte plads i Europa, samtidigt med vi de facto gør BØF til mestre.

    Trupperne er ikke udtaget endnu. Zeca er i karantæne. Santander, Gregus, Lüftner og Kvist får karantæne ved næste gule kort, mens Fischer får karantæne ved et gult kort med 6 strafpoint.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Zeca er i karantæne.
    Super.

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Santader får karantæne ved næste gule kort
    Spar ham.

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Fischer får karantæne ved et gult kort med 6 strafpoint
    Spar ham.

    Og tab, tak.
    Vil altid elske Ståle


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Der skal spares spillere til de kommende vigtige playoff kampe - Så derfor stemmer jeg på FCM sejr. Og håber også da jeg samtidig har smidt en skilling på 2 tallet.

    Vi må og skal tabe den kamp, simple as that.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Der skal spares spillere til de kommende vigtige playoff kampe - Så derfor stemmer jeg på FCM sejr. Og håber også da jeg samtidig har smidt en skilling på 2 tallet.

    Vi må og skal tabe den kamp, simple as that.
    En kamp, hvor det er oplagt at udvide den traditionelle leg med badedyr fra "13.00 på uret" til "generelt når hjemmeholdet truer med at få lidt momentum" ...

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Jeg håber på følgende startopstilling:

    Köteles eller Per Wind (afhængigt af form)
    Niels Chr. Holmstrøms bedstemor - Mikael Antonsson - Henrik Marstal - Pierre Bengtsson
    Smølle- Uros Matic- Yousef Toutouh - Silas Andersen (U14)
    Pavlovic - Heine Fernandez

    #fuckbronze
    Sidst redigeret af gunner : 16.05.18 kl. 14:33
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar


  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    For helvede, gunner.. Heine på toppen? Det er han ALT for skarp til. Næ, Pape Pate Diouf, derimod..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Jeg ser gerne Khilstedt på kassen..!

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    En helt anden, meget 2018 vinkel på kampen er, at vi helt enkelt ikke ved om det er sæsonens sidste i Parken.

    Der plejer at være alt muligt med tak for i år, farvel til dem der forlader os, en skam det ikke blev bedre, men god sommer allesammen til sidste hjemmekamp. Her? Ligemeget hvad der sker i de to kampe samtidig, så bliver det først afgjort på mandag om der skal spilles én gang til. Næste fredag kl. syv.

    Vi ses dér. Eller vi ses til juli.

    Det er sgu åndssvagt. Men hey, tiden kræver gøgl.

  12. De følgende 13 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Hvorfor overhovedet bruge tid på at spekulere i at tabe? FCM er 22 point foran os, og kun takket være et brandudsalg på +130 mio. DKK i vinter og Onuachu ude det meste af foråret, så står vores rekord fra 2010/11 stadig tilbage. Jeg kan ikke se, hvordan vi skal kunne vinde denne kamp mod et hold, som er bedre spillende end os og har meget mere at vinde.

    Sviatchenko valgte rigtigt, da han valgte Ståle fra i vinter. For med ham ved roret, så kan jeg heller ikke se, hvordan BIF eller FCM skal udfordres i næste sæson.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg ser gerne Khilstedt på kassen..!
    Jeg så nu gerne Gill på kassen.. Jeg ser allerede scenariet for mig.. 93. minut.. Stillingen er 0-0.. FCM har frispark fra 25 meter.. Jacob Poulsen tager som vanligt kuglen og ligger til rette.. Sløset spark af Poulsen som Gill griber ud... Den vigtige redning får Gill til euroforisk at opføre en lille "quickstep" foran S12, hvilket dommeren takserer til indikrekte frispark i feltet, fordi han har glemt at reglen om skridt er afskaffet for længe siden, men hverken spillere eller fans brokker sig over den noget besynderlige kendelse.. Jacob Poulsen får dermed et nyt forsøg, denne gang ti meter tættere på mål.. Kuglen sender han sikkert forbi Gill, og euforien på tilskuerpladserne vil ingen ende tage...

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Hvorfor overhovedet bruge tid på at spekulere i at tabe? FCM er 22 point foran os, og kun takket være et brandudsalg på +130 mio. DKK i vinter og Onuachu ude det meste af foråret, så står vores rekord fra 2010/11 stadig tilbage. Jeg kan ikke se, hvordan vi skal kunne vinde denne kamp mod et hold, som er bedre spillende end os og har meget mere at vinde.

    Sviatchenko valgte rigtigt, da han valgte Ståle fra i vinter. For med ham ved roret, så kan jeg heller ikke se, hvordan BIF eller FCM skal udfordres i næste sæson.
    Tjaa BIF og FCM sælger jo også spillere. Den danske liga er og bliver en udviklings liga.Success avler interesse fra udlandet og dermed bygge forfra nøjagtig som FCK. Senest har Larsson og Pukki meddelt at de vil prøve noget nyt, formentlig det samme med Kamil.W og hvem ved så hvor BIF står til næste sæson ?. Det er trods alt spillere som har været i BØF i mange år og er ikke bare sådan lige at erstatte.

    Bjelland eller en anden kvalitet forsvarsspiller samt en super erstatning for Ankersen og måske en angriber så forudser jeg at FCK kommer stærkt tilbage i næste sæson

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    532

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Husk badedyr

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg ser gerne Khilstedt på kassen..!
    Algimantas Briaunys!!

    Zan

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Algimantas Briaunys!!

    Zan
    Morten Falch

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Onkel P Se meddelelser
    Husk badedyr
    Skal vi ikke hellere droppe det? Ikke så meget fordi det har været en skodsæson, men mere fordi det muligvis ikke er sidste hjemmekamp.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 147
    Sidste Meddelelse: 13.04.18, 17:44
  2. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 22.12.15, 17:28
  3. Optakts- og kamptråd: F.C. København - FC Midtjylland
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 25.04.09, 09:26
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - FC Midtjylland
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.08.08, 18:45
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - FC Midtjylland
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 09.04.08, 12:12

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •