Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
198. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (håber på sejr)

    24 12.12%
  • FCK vinder (håber på uafgjort)

    1 0.51%
  • FCK vinder (håber på nederlag)

    63 31.82%
  • Uafgjort (håber på sejr)

    3 1.52%
  • Uafgjort (håber på uafgjort)

    0 0%
  • Uafgjort (håber på nederlag)

    35 17.68%
  • FCK taber (håber på sejr)

    9 4.55%
  • FCK taber (håber på uafgjort)

    1 0.51%
  • FCK taber (håber på nederlag)

    62 31.31%
Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 125

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Nov 2013
    Indlæg
    74

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Skal vi ikke hellere droppe det? Ikke så meget fordi det har været en skodsæson, men mere fordi det muligvis ikke er sidste hjemmekamp.
    Men, hvis nu det bliver sidste hjemmekamp, så har vi misset traditionen.

    Jeg vil næsten hellere sikre at det der, omend det så skulle ske i næstsidste kamp, grundet playoff

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Tjaa BIF og FCM sælger jo også spillere. Den danske liga er og bliver en udviklings liga.Success avler interesse fra udlandet og dermed bygge forfra nøjagtig som FCK. Senest har Larsson og Pukki meddelt at de vil prøve noget nyt, formentlig det samme med Kamil.W og hvem ved så hvor BIF står til næste sæson ?. Det er trods alt spillere som har været i BØF i mange år og er ikke bare sådan lige at erstatte.

    Bjelland eller en anden kvalitet forsvarsspiller samt en super erstatning for Ankersen og måske en angriber så forudser jeg at FCK kommer stærkt tilbage i næste sæson
    Forskellen er vel bare, at både BIF og FCM har været bedre til, at erstatte deres spillere. Sidste sæson fik Brøndby ny træner, ny spillestil, og en masse nye spillere. Det var et helt nyt hold, og alligevel præsterede de jo nærmest fra dag et. De er bare super gode til, at finde spillere der passer ind til deres system. Imens henter vi spillere som man håber kan udvikle sig til, at passe ind i et meget svært system. Og der har vi bare ikke været heldige det sidste stykke tid. Både BIF og FCM vil måske opleve et lille niveau fald næste sæson, men jeg tvivler på, at det bliver særlig stort. Vi skal nok sætte vores lid til, at de begge kommer med i Europa hvilket kan tærer lidt på deres kræfter.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Vi skal nok sætte vores lid til, at de begge kommer med i Europa hvilket kan tærer lidt på deres kræfter.
    Bif i Europa????? Så har man også hørt det med......

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Forskellen er vel bare, at både BIF og FCM har været bedre til, at erstatte deres spillere. Sidste sæson fik Brøndby ny træner, ny spillestil, og en masse nye spillere. Det var et helt nyt hold, og alligevel præsterede de jo nærmest fra dag et. De er bare super gode til, at finde spillere der passer ind til deres system. Imens henter vi spillere som man håber kan udvikle sig til, at passe ind i et meget svært system. Og der har vi bare ikke været heldige det sidste stykke tid. Både BIF og FCM vil måske opleve et lille niveau fald næste sæson, men jeg tvivler på, at det bliver særlig stort. Vi skal nok sætte vores lid til, at de begge kommer med i Europa hvilket kan tærer lidt på deres kræfter.
    Du har selvfølgelig en pointe.

    Både BIF og FCM har været dygtige til at finde spillere der har leveret hurtigt. Vores transfers har derimod været en katastrofe, som også er noget jeg har nævnt tidligere og det falder tilbage på Ståle og vores "dygtige" scouting afdeling :)

    Og jeg håber også som dig at både FCM og BIF og os selvfølgelig kommer i EL gruppespil. Det vil alt andet en lige gøre ligaen mere lige i næste sæson.

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af dondjon89 Se meddelelser
    Men, hvis nu det bliver sidste hjemmekamp, så har vi misset traditionen.

    Jeg vil næsten hellere sikre at det der, omend det så skulle ske i næstsidste kamp, grundet playoff
    Det er jo også en tradition i sidste hjemmekamp i ligaen. (Og også i sløje år som 2008, 2014, 2015)

    Playoffkampen er ikke en ligakamp ;-)

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    115

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Mon ikke FC Ikast kommer ud af fjerene som lyn og torden. Tror de ku være ri-me-lig overtændte - "Nu skal den køres hjem" etc.... Frygter vi får væsentlige skader og eller karantæner til den vigtige kamp mod Farum...
    Vh


    Bryggeren, (tildligere kendt som "Skakkbratt" - efter Harald Martin og ikke spillet!)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Skakkbratt Se meddelelser
    Mon ikke FC Ikast kommer ud af fjerene som lyn og torden. Tror de ku være ri-me-lig overtændte - "Nu skal den køres hjem" etc.... Frygter vi får væsentlige skader og eller karantæner til den vigtige kamp mod Farum...
    Truppen er udtaget til kampen, og der er ingen ungarske målmænd eller andre aparte beslutninger.

    Det er samme spillere som sidst, undtagen at Zeca erstattes af Mads Roerslev.

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Truppen er udtaget til kampen, og der er ingen ungarske målmænd eller andre aparte beslutninger.

    Det er samme spillere som sidst, undtagen at Zeca erstattes af Mads Roerslev.
    Skal denne runde passe med fortællingen om denne sæson, så vinder vi - det gør bøf også - og så taber vi ude mod fcn og bagefter hjemme mod agf.

    For at undgå det sker, så synes jeg klart vi skal forsøge at lave en masse frisspark omkring feltet. Det er Kvist heldigvis rigtig god til.

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Det ligner, at langt de fleste håber vi taber. Betyder det så også at vi ikke vil juble når vi scorer? At vi jubler når FCM scorer? Eller hvad?

    Det er ikke en sarkastisk kommentar om at være en "rigtig" fan, men jeg er oprigtigt interesseret i at høre, hvordan nederlags-folket vil gribe kampen an vokalmæssigt.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Det ligner, at langt de fleste håber vi taber. Betyder det så også at vi ikke vil juble når vi scorer? At vi jubler når FCM scorer? Eller hvad?

    Det er ikke en sarkastisk kommentar om at være en "rigtig" fan, men jeg er oprigtigt interesseret i at høre, hvordan nederlags-folket vil gribe kampen an vokalmæssigt.
    Jeg ved det ikke. Jeg kommer nok til at drikke mere end normalt og så ellers mukke godt og grundigt. Ellers også bliver jeg væk - det sidste overvejer jeg kraftigt.

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    244

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Jeg kommer ikke til at juble når der scores mod København.
    Men i lige denne kamp jubler jeg nok mindre end normalt hvis København scorer.

    Desuden har jeg stemt:FCK vinder (håber på nederlag) - nu vi er sikret en eurobold playof kamp.
    D ku vær Værre!!

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    320

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Et lejlighedsvist og nølende "Come on FC" skulle vist dække bredt & perfekt i lige denne kamp :) Og så er det vel noget med at have en øl for munden resten af tiden.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Kunne vi ikke håbe på at netop de mange badedyr vil overraske de mange spillere, som ikke har oplevet det før - Vavro og Lüftner især - så de bliver distraherede i et FCM angreb og lukker det kampafgørende mål ind i det minut?

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Du har selvfølgelig en pointe.

    Både BIF og FCM har været dygtige til at finde spillere der har leveret hurtigt. Vores transfers har derimod været en katastrofe, som også er noget jeg har nævnt tidligere og det falder tilbage på Ståle og vores "dygtige" scouting afdeling :)

    Og jeg håber også som dig at både FCM og BIF og os selvfølgelig kommer i EL gruppespil. Det vil alt andet en lige gøre ligaen mere lige i næste sæson.
    Mener I begge seriøst, at det på nogen måde kan anses som godt, at BIF spiller i Europa? Eller er der bare gået buksesælger* i den?
    Jeg er af den overbevisning, at spiller en klub i Europa, så smider de muligvis lidt point hjemme i ligaen, men samtidig får de langt mere kamptræning, opmærksomhed, penge, hype og klubmæssig selvtillid. Alle de fordele der kan listes op KAN i mine øjne slet ikke opvejes af de få ulemper en europæisk deltagelse giver!

    Selvom FCM ikke er noget jeg bryder mig om, så er BIF på både sportsligt og traditionelt plan vores hovedrival, derfor skal vi selvfølgelig give FCM en hånd og selv vinde den kval-kamp.

    * gå buksesælger i den: Når bukser er for lange, kryber de i vask; når de er for stramme, giver de sig ved brug.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    NEJ!
    Vi dropper det heller ikke den dag vi skal spille pokalfinale senere end ligaafslutning.
    Eller sat på spidsen. Når vi er i semifinalen i EL op til næste EM. Så tager vi badedyr med til SIDSTE hjemmekamp i ligaen.

    Kvalifikation til EL er ikke en Superliga kamp i DBU regi. Ellers har de en dårlig verserende sag omkring Landsholdet der spiller Nationsleague, som ikke foregår i Parken, da det ikke er en "kvalifikationturnering" til en slutrunde.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 147
    Sidste Meddelelse: 13.04.18, 17:44
  2. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 22.12.15, 17:28
  3. Optakts- og kamptråd: F.C. København - FC Midtjylland
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 25.04.09, 09:26
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - FC Midtjylland
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.08.08, 18:45
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - FC Midtjylland
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 09.04.08, 12:12

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •