Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
198. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (håber på sejr)

    24 12.12%
  • FCK vinder (håber på uafgjort)

    1 0.51%
  • FCK vinder (håber på nederlag)

    63 31.82%
  • Uafgjort (håber på sejr)

    3 1.52%
  • Uafgjort (håber på uafgjort)

    0 0%
  • Uafgjort (håber på nederlag)

    35 17.68%
  • FCK taber (håber på sejr)

    9 4.55%
  • FCK taber (håber på uafgjort)

    1 0.51%
  • FCK taber (håber på nederlag)

    62 31.31%
Side 3 af 9 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 125

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Både BIF og FCM har været dygtige til at finde spillere der har leveret hurtigt. Vores transfers har derimod været en katastrofe, som også er noget jeg har nævnt tidligere og det falder tilbage på Ståle og vores "dygtige" scouting afdeling :)
    Jeg er personligt meget imod sammenligningen, fordi vi arbejder på et anderledes grundlag. De tre klubbers transferpolitik kan i meget grove træk summeres op på flg. måde:

    Find en spiller der opfylder 2 ud af flg. 3 kriterier:
    - Kan omgående bidrage til holdet i det nuværende spilsystem på Superliga-niveau
    - Har niveauet (eller potentialet) til også at spille i Europa
    - Er billig

    BØF og FCM vælger konsekvent 1 og 3, hvorimod vi konsekvent vælger nr. 2 og derefter veksler mellem nr. 1 og 3. Det er en anderledes strategi, som enten kræver tålmodighed med spilleren, hvilket man som fan kan have svært med, eller som kræver brugen af økonomiske muskler, hvilket gør mere ondt i tilfælde af fejl. Vores transferstrategi er på papiret mere risikofyldt, men også mere ambitiøs. BØF og FCM har en mere forsigtig strategi, men til gengæld har de tilsammen kun spillet i ét gruppespil de sidste 12 sæsoner, hvor vi har spillet 11.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg er personligt meget imod sammenligningen, fordi vi arbejder på et anderledes grundlag. De tre klubbers transferpolitik kan i meget grove træk summeres op på flg. måde:

    Find en spiller der opfylder 2 ud af flg. 3 kriterier:
    - Kan omgående bidrage til holdet i det nuværende spilsystem på Superliga-niveau
    - Har niveauet (eller potentialet) til også at spille i Europa
    - Er billig

    BØF og FCM vælger konsekvent 1 og 3, hvorimod vi konsekvent vælger nr. 2 og derefter veksler mellem nr. 1 og 3. Det er en anderledes strategi, som enten kræver tålmodighed med spilleren, hvilket man som fan kan have svært med, eller som kræver brugen af økonomiske muskler, hvilket gør mere ondt i tilfælde af fejl. Vores transferstrategi er på papiret mere risikofyldt, men også mere ambitiøs. BØF og FCM har en mere forsigtig strategi, men til gengæld har de tilsammen kun spillet i ét gruppespil de sidste 12 sæsoner, hvor vi har spillet 11.
    Tænker du her på Uros "jeg-lever-på-min-brors-navn" Matic, Andrija "jeg-har-rekorden-for-flest-tabte-dueller-i-CL" Pavlovic eller Jan "jeg-går-altid-efter-rødt-kort" Gregus? Og jeg tør slet ikke nævne forsvarsindkøb.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Jeg læser at S12 vil droppe badedyrstraditionen. Skal de være “dem de andre ikke må lege med” - det virker tåbeligt!

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    864

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg læser at S12 vil droppe badedyrstraditionen. Skal de være “dem de andre ikke må lege med” - det virker tåbeligt!
    Nu er der jo ingen Facebook side i verden, der bestemmer, hvad folk skal medbringe af ting på Sektion 12. Så tag du roligt alle dine oppustelige badedyr med på Sektionen.
    hvad?

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #35
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Jeg har denne kommentar til om vi skal vinde på fredag:

    Jeg er skide ligeglad om det bliver Brøndby eller FC Ikast, det bliver mester. Jeg kan ikke fordrage nogen af klubberne.
    Jeg holder med FCK, og håber at FCM bliver sendt hjem fra Parken med et stort nederlag.
    Jeg kan huske, da Brøndbys fans stod og jublede over et nederlag til FCN. Jeg tænkte da, hvor sølle det dog var. At man kunne synke så lavt, at man jublede over et nederlag til sit hold. Føj!
    Dårlig stil fra et lorte hold med lortefans.
    Jeg håber, at fans af FCK har mere klasse end det.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Jeg har denne kommentar til om vi skal vinde på fredag:

    Jeg er skide ligeglad om det bliver Brøndby eller FC Ikast, det bliver mester. Jeg kan ikke fordrage nogen af klubberne.
    Jeg holder med FCK, og håber at FCM bliver sendt hjem fra Parken med et stort nederlag.
    Jeg kan huske, da Brøndbys fans stod og jublede over et nederlag til FCN. Jeg tænkte da, hvor sølle det dog var. At man kunne synke så lavt, at man jublede over et nederlag til sit hold. Føj!
    Dårlig stil fra et lorte hold med lortefans.
    Jeg håber, at fans af FCK har mere klasse end det.
    Dvs. fans, der ikke er enige med dig, har ingen 'klasse'.

  10. #37
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    [QUOTE=Vivid;671412]Dvs. fans, der ikke er enige med dig, har ingen 'klasse

    Hvis du dermed mener FCK fans, der ønsker, at FCK taber, ikke har klasse, så har du forstået det helt rigtigt.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    [QUOTE=d-man;671413]
    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    Dvs. fans, der ikke er enige med dig, har ingen 'klasse

    Hvis du dermed mener FCK fans, der ønsker, at FCK taber, ikke har klasse, så har du forstået det helt rigtigt.
    Fint, så behøver vi ikke diskutere det mere, for uanset hvad jeg/vi måtte komme med af argumenter, er vi fans uden klasse.


  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    38

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Jeg har denne kommentar til om vi skal vinde på fredag:

    Jeg er skide ligeglad om det bliver Brøndby eller FC Ikast, det bliver mester. Jeg kan ikke fordrage nogen af klubberne.
    Jeg holder med FCK, og håber at FCM bliver sendt hjem fra Parken med et stort nederlag.
    Jeg kan huske, da Brøndbys fans stod og jublede over et nederlag til FCN. Jeg tænkte da, hvor sølle det dog var. At man kunne synke så lavt, at man jublede over et nederlag til sit hold. Føj!
    Dårlig stil fra et lorte hold med lortefans.
    Jeg håber, at fans af FCK har mere klasse end det.
    Hvad syntes du så om badedyrstifo ?

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg læser at S12 vil droppe badedyrstraditionen. Skal de være “dem de andre ikke må lege med” - det virker tåbeligt!
    Udover at jeg ikke ønsker spillerne afsted på badeferie, men derimod håber der knokles henover sommeren, så spillerne kommer retur i bedre forfatning end tilfældet var for et år siden, så er der heller ikke afgjort at det er sæsonens sidste hjemmekamp. Så vær gerne bitter over at traditionen brydes eller tag badedyr med alligevel, uagtet at det kan blive som at skyde det nye år ind 27. december, så længe du bare husker at det ikke er dine medfans skyld, men Hypercube og DBUs.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  15. #41
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser

    Fint, så behøver vi ikke diskutere det mere, for uanset hvad jeg/vi måtte komme med af argumenter, er vi fans uden klasse.
    Ikke for at der skal være nogen tvivl om at jeg af hele mit hjerte ønsker at vi taber og at Brøndby ikke bliver mestre, men der skal nok gives lidt snor her. Situationen er trods alt så forbandet usædvanlig, at der aldrig kommer til at være enighed.

    Der er klart en tendens til lidt frelsthed på "vi skal altid vinde, og jeg hader ingen mere end jeg elsker FCK"-siden ;-) Men så må vi være de større mennesker og forklare ganske ærligt hvad vi ønsker. Og hvorfor. Og at der ikke er andet end brændende ønske om efterfølgende at slå Farum og hvem der ellers måtte blive behov for at slå.

    For ærlig talt, er der nogen der rigtig tror på at holdet vil blive bedt om at gå ud og tabe med vilje? Altså fra start? Selv SønderjyskE, der havde en helt klar objektiv grund til at tabe til FCM, lod først stå til til allersidst da de andre resultater ikke gav dem andre valg. Vi har en objektiv grund til at vinde – og kun en emotionel grund til at tabe. Der ikke vejer tungt for ret mange, eller nogen, af spillerne; de vil sikkert bare gerne på ferie på mandag. Det er først og fremmest en fanting.

    Og så er der jo ikke andet tilbage end bare at være ærlige, se hvad der sker, og verbalt give udtryk for hvordan man selv har det med det hele. Der blev spurgt længere oppe om hvordan man regnede med at reagere. For mit eget vedkommende var det dybe suk ved Kbh-mål og overraskende høje glædesudbrud ved FCM-mål sidst de mødtes, set på tv alene hjemme. Ser ingen grund til at det er anderledes denne gang i Parken. Hjertet ved hvad det begærer.

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #42
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Udover at jeg ikke ønsker spillerne afsted på badeferie, men derimod håber der knokles henover sommeren, så spillerne kommer retur i bedre forfatning end tilfældet var for et år siden, så er der heller ikke afgjort at det er sæsonens sidste hjemmekamp. Så vær gerne bitter over at traditionen brydes eller tag badedyr med alligevel, uagtet at det kan blive som at skyde det nye år ind 27. december, så længe du bare husker at det ikke er dine medfans skyld, men Hypercube og DBUs.
    Nah, det skal da ikke være et problem. Som allerede nævnt er det en tradition til sidste Superligahjemmekamp. En playoffkamp om europæisk deltagelse er jo ikke en ligakamp :-)

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #43
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    [QUOTE=Vivid;671414]
    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser

    Fint, så behøver vi ikke diskutere det mere, for uanset hvad jeg/vi måtte komme med af argumenter, er vi fans uden klasse.
    Jeg diskuterer gerne med folk uden klasse :-)
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    41

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Udover at jeg ikke ønsker spillerne afsted på badeferie, men derimod håber der knokles henover sommeren, så spillerne kommer retur i bedre forfatning end tilfældet var for et år siden, så er der heller ikke afgjort at det er sæsonens sidste hjemmekamp. Så vær gerne bitter over at traditionen brydes eller tag badedyr med alligevel, uagtet at det kan blive som at skyde det nye år ind 27. december, så længe du bare husker at det ikke er dine medfans skyld, men Hypercube og DBUs.
    Ret mig endelig hvis jeg tager fejl, det sker sku så tit, men udover diskussionen om sidste ligakamp længere oppe, er badedyrstifoen så ikke et festligt indslag for os fans, der fejrer at ironi er tabt på vestegnen, mere end en "go' badeferie professionelle fodboldspiller"? Og i forlængelse af det, er det vel meget naturligt, at vi bibeholder noget af den kolorit, der definerer os som fangruppe, istedet for at surmule over østeuropæiske forsvarsspillere.
    Jeg tænker ikke at spillerne aflyser deres planlagte Alanyatur, bare fordi vi for en gangs skyld ikke generer deres arbejde en enkelt sommerdag med medbragte krokodiller. Der var da vist noget med at gemme et lille smil til det bliver gråvejr, var der ikk'?


  21. #45
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Nah, det skal da ikke være et problem. Som allerede nævnt er det en tradition til sidste Superligahjemmekamp. En playoffkamp om europæisk deltagelse er jo ikke en ligakamp :-)
    Hvor er manifestet som hænger sig i ordet “Superliga” i forhold til at traditionen omhandler sidste hjemmekamp inden sommerferien? Og står der således også at det stadig tæller selvom der nu er tale om et slutspil?

    Umiddelbart ville jeg jo mene at det hele er Superligaen, eftersom denne super underholdende EL-kval finalekamp mellem nr 4 og nr 7 i Superligaen, er en Superligakamp.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

Side 3 af 9 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 147
    Sidste Meddelelse: 13.04.18, 17:44
  2. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 22.12.15, 17:28
  3. Optakts- og kamptråd: F.C. København - FC Midtjylland
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 25.04.09, 09:26
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - FC Midtjylland
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.08.08, 18:45
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - FC Midtjylland
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 09.04.08, 12:12

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •