Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
198. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (håber på sejr)

    24 12.12%
  • FCK vinder (håber på uafgjort)

    1 0.51%
  • FCK vinder (håber på nederlag)

    63 31.82%
  • Uafgjort (håber på sejr)

    3 1.52%
  • Uafgjort (håber på uafgjort)

    0 0%
  • Uafgjort (håber på nederlag)

    35 17.68%
  • FCK taber (håber på sejr)

    9 4.55%
  • FCK taber (håber på uafgjort)

    1 0.51%
  • FCK taber (håber på nederlag)

    62 31.31%
Side 8 af 9 FørsteFørste ... 56789 SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 125

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

  1. #106
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Måske off topic, men ved ikke hvor jeg ellers skal sige det:

    Hvor er det fedt at s12 at have et banner før/i starten af kampen der hylder Kvists 400 kampe.....

    Hvor er det dog ufedt at ovennævnte banner absolut skal pilles ned kort efter kampstart, så man resten af kampen kan se de uhyre vigtige og unikke UC/københavn bannere som INGEN har set før........................... ..................

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #107
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    @kaff, skulle du ligge inde med klip fra kampen, så gad jeg godt se målet til 0-1 og Ankersens massakre på græsplænen:-)

    God dag i øvrigt

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #108
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Er jeg den eneste der, synes at Ståle indirekte sagde at grunden til at Ståle havde haft samtale med Papagiannopoulos, var at der sælges en fra forsvaret?
    Eller ligger jeg for meget i det han sagde. Der blev iøvrigt nævnt Ragnar som er klubløs. Ståle nævnte at der om 2uger ville komme nyt om sagen.
    Ragnar var i øvrigt i Parken i går, afslørede storskærmene på et tidspunkt.

    Nå, men jeg er ovenud tilfreds med aftenens forløb. Vi tabte, som vi skulle, men vi vil altid kunne pege på statistikken og sige, at det var hamrende ufortjent. Sæsonens største jubelbrøl for mit vedkommende - jeg beklager på forhånd overfor fanpolitiet - lød i Søernes Ølbar omkring kl. 22. Hold kæft, en eventyrlig afslutning på en kamp, man havde opgivet at få noget ud af.

    Nu skal FCM fanden galeme gøre arbejdet færdig. Ellers er det direkte ubærligt. På mandag er vi alle midtjyske krejlere!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  6. #109
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MZ Se meddelelser
    Hvor er det dog ufedt at ovennævnte banner absolut skal pilles ned kort efter kampstart, så man resten af kampen kan se de uhyre vigtige og unikke UC/københavn bannere som INGEN har set før........................... ..................
    Lav et selv næste gang bassemand
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #110
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Efter at have set gårsdagens onside forventer jeg at brøndby får næstkommende udekamp uden tilskuere + næstkommende udekamp mod horsens uden tilskuere

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #111
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Efter at have set gårsdagens onside forventer jeg at brøndby får næstkommende udekamp uden tilskuere + næstkommende udekamp mod horsens uden tilskuere
    Ja, men du glemmer Lex Brøndby: De må kun få betingede domme.

  11. De følgende 11 brugere er enige:

  12. #112
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    En kamp, hvor det er oplagt at udvide den traditionelle leg med badedyr fra "13.00 på uret" til "generelt når hjemmeholdet truer med at få lidt momentum" ...
    Midt i al den anden lettelse over at det hele gik som det gik i aftes, fortjener dette lige at nævnes. Det badelegetøj var jo, ikke helt uventet, helt eminent disruption, og de to svenskere bagest var da i alle fald ret forvirrede mens det stod på ... og tak for det.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #113
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Midt i al den anden lettelse over at det hele gik som det gik i aftes, fortjener dette lige at nævnes. Det badelegetøj var jo, ikke helt uventet, helt eminent disruption, og de to svenskere bagest var da i alle fald ret forvirrede mens det stod på ... og tak for det.
    Det gælder vist generelt at vores forsvar følger med i, hvad der sker udenfor banen. I forrige hjemmekamp scorede Brøndby som bekendt, mens nogen havde travlt med at indhylde Parken i røg.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  15. De følgende 11 brugere er enige:

  16. #114
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Jeg har lyst til at synge en rigtig Brøndby sang, vil I være med? Sikken dejlig dag det er i dag, tralala tralala sikken dejlig dag det er i dag, tralala tralala

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #115
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Er der egentlig nogen som har status på Vavro? Han postede efter kampen et billede fra en ambulance (eller lignende)
    Erik og Luftner på plastikbane mandag. Det bliver forfærdeligt

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #116
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Er der egentlig nogen som har status på Vavro? Han postede efter kampen et billede fra en ambulance (eller lignende)
    Erik og Luftner på plastikbane mandag. Det bliver forfærdeligt
    Det er vel ikke utænkeligt at det kunne være
    PA - Johansson - Boilesen - Pierre?
    Pierre har trods alt fået lidt indhop på det seneste, og det vil samtidig give lidt fart at have ham inde.

  21. #117
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Og så først og fremmest deres ledertrio Bech, Bech Andersen og Zorniger. Jeg har svært ved at se det helt sympatiske i sidstnævnte, må jeg sige. Først og fremmest virker han helt vildt arrogant.
    For nu lige at følge op på det sidste her, så skal jeg da lige love for at han viste sin oprigtige side i aftes efter den slatne 1-1 mod AaB.

    Han er sgu en arrogant nar uden format. Det bliver spændende at se om frustrationerne begynder at tage over for ham.


  22. #118
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    For nu lige at følge op på det sidste her, så skal jeg da lige love for at han viste sin oprigtige side i aftes efter den slatne 1-1 mod AaB.

    Han er sgu en arrogant nar uden format. Det bliver spændende at se om frustrationerne begynder at tage over for ham.
    Han kunne sagtens være træneren, der lyser op brænder hurtigt ud. Jeg kan sagtens forestille mig, at man bliver træt af ham, så det passer rigtig fint, hvis de toppede i år og var lige ved og næsten...

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #119
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    For nu lige at følge op på det sidste her, så skal jeg da lige love for at han viste sin oprigtige side i aftes efter den slatne 1-1 mod AaB.

    Han er sgu en arrogant nar uden format. Det bliver spændende at se om frustrationerne begynder at tage over for ham.
    Hånden på hjertet, havde en fra vores stab fyret noget lignende af, havde mange hyldet den københavnske arrogance.

    Manden er skuffet, og fyrer en lille fan-leflende bemærkning af. Ståle har sgu da også tåbelige reaktioner når han er presset.

    At vi begynder at pive over den slags, finder jeg dobbeltmoralsk og en anelse patetisk.

    Når det så er sagt, virker han som en træner der er nem for journalister at bringe ud af fatning. Men det er mere åbenlys fornærmelse, og får ham nærmere til være lidt ynkelig end arrogant og uden format.
    At han så nævner FCM-SJE kampen, er jo bare decideret dumt, når det matematisk jo ikke ville have flyttet mesterskabet.

    Zan

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #120
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (18/05 kl. 18:00)

    Det er gymnasterne fra Aarhus der bliver modstanderen på fredag. Man kan tale om at vi har været enddog hårdt ramt på skader og alskens elendigheder sæsonen igennem. Lige nu er vores kommende modstander inde i en total nedsmeltning på spillerfronten. Hvis ikke det ender med en særdeles komfortabel hjemmesejr, bør hele banden skiftes ud i sommerpausen, i bedste Zamparini stil.

  27. De følgende 4 brugere er enige:

Side 8 af 9 FørsteFørste ... 56789 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 147
    Sidste Meddelelse: 13.04.18, 17:44
  2. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 22.12.15, 17:28
  3. Optakts- og kamptråd: F.C. København - FC Midtjylland
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 25.04.09, 09:26
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - FC Midtjylland
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.08.08, 18:45
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - FC Midtjylland
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 09.04.08, 12:12

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •