Se afstemningsresultater: Hvem vinder kampen?

Stemmeafgivere
71. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    38 53.52%
  • Uafgjort

    12 16.90%
  • FCN vinder

    21 29.58%
Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 54

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (21/05 kl. 18:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (21/05 kl. 18:00)

    Hvad fanden foregår der. Fra en ekstrem vanvittig start på foråret til at gå fuldstændigt i stå. Fuldstændig utilgiveligt at tabe bronzen, når nu man havde jenter det umulige. Øv øv øv

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (21/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Falk skal ud på fløjen og have en fri rolle, det er der han er bedst.
    Det er bare underligt. Han havde jo mange kampe på midten, hvor han var fremragende. Jeg ved ikke hvad der er sket med ham de sidste 3 kampe. Det må være noget mentalt.

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    64

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (21/05 kl. 18:00)

    1 mål i de sidste fire kampe! Det skriger på handling hos trænere og manager.


  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (21/05 kl. 18:00)

    Det er vel ret åbenlyst: Fischer har været langt under standard i de sidste kampe. Holdet er faldet med ham.
    Sidst redigeret af Langemand : 21.05.18 kl. 20:58
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (21/05 kl. 18:00)

    Jeg har det faktisk okay. Brøndby måtte nøjes med sølv. Vi tager en fjerdeplads.
    Det er frygteligt, at jeg må erkende, at det faktisk alligevel er en fornuftig følelse, som jeg sidder med.
    Jeg troede det udelukkende handlede om min kærlighed til FCK. Men det handler åbenbart også om et stort had til Brøndby I.F.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk


  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (21/05 kl. 18:00)

    Det bliver spændende at følge transfer vinduet den næste måned :)

    Eneste der redder sæsonen er at BØF smider guldet og at vi evt. lige få sneget en EL kval plads hjem på Fredag.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #37
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    407

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (21/05 kl. 18:00)

    Skæbnens ironi, at vi kan risikere at miste en plads i Europa til Sønderjyske, der tabte en kamp med vilje.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (21/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Jeg har det faktisk okay. Brøndby måtte nøjes med sølv. Vi tager en fjerdeplads.
    Det er frygteligt, at jeg må erkende, at det faktisk alligevel er en fornuftig følelse, som jeg sidder med.
    Jeg troede det udelukkende handlede om min kærlighed til FCK. Men det handler åbenbart også om et stort had til Brøndby I.F.
    Det er sjovt fordi jeg kan ikke rigtig glæde mig i dag. Det var en forfærdelig sæson og hvis vi sluttet godt af og vi havde taget 3. pladsen, så synes jeg at pilen pegede den rigtige vej og vi ned nogle justeringer kunne arbejde videre. Nu står man og tvivler, hvis FCN kan spille til 0 imod os, så får vi svært ved at scorer. Det er fint nok at Falk var et frisk pust på midten, men han passer tydeligvis ikke derinde og det har han vel vist nogle kampe nu - men han bliver derinde!

    Vi tabte pusten de sidste kampe, det er ikke for godt

  12. #39
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (21/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Jeg har det faktisk okay. Brøndby måtte nøjes med sølv. Vi tager en fjerdeplads.
    Det er frygteligt, at jeg må erkende, at det faktisk alligevel er en fornuftig følelse, som jeg sidder med.
    Jeg troede det udelukkende handlede om min kærlighed til FCK. Men det handler åbenbart også om et stort had til Brøndby I.F.
    Bronze er jo i sig selv ligegyldigt. Når vi ikke kan vinde ligaen, handler det blot om at sikre sig muligheden for europæisk deltagelse. Vi har alt for længe været bevidste om, at denne sæson er aldeles uacceptabel set med FCK-briller, og derfor er skuffelsen nok begrænset for de fleste. Til gengæld har BIF længe lignet en vinder af Superligaen, hvorfor det naturligvis er en helt enorm lettelse at se dem tabe det hele på gulvet til slut. Også selvom, at en glad Claus Steinlein bestemt heller ikke er et kønt syn.

  13. De følgende 9 brugere er enige:

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (21/05 kl. 18:00)

    Den miserable sæson er desværre ikke ovre endnu for vores vedkommende, trods massivt overtag mod Nordsjælland.

    Vi udnyttede for sjældent Nordsjællands helt store svaghed og vores kantspillere var for anonyme. Fischer havde for mange boldtab og Skov nærmest nægtede, at spille sine medspillere og var for let at læse. Derfor røg meget af vores offensive kvalitet og der var for langt mellem de gode indlæg til Santander, der ellers vandt stort set alle dueller i dag. Når det er sagt, så havde vi stadig mulighederne for at score, men skarpheden udeblev. Defensivt var der ikke meget at se til, da Nordsjælland ikke var interesserede i at angribe, så de satsede stort set udelukkende på omstillinger eller direkte spil op på de hurtige angribere.

    Stephan Andersen havde en enkelt god aktion i dag og havde ellers intet at lave i resten af kampen.

    Lüftner gjorde det ganske fint og havde kun enkelte fejl. Han havde godt styr på løbeduellerne og derfor havde Nordsjælland ingen offensiv.
    Erik var bedre end Lüftner og viste lidt af det vi tidligere har set fra ham. I anden halvleg var han dominerende og formåede også at fordele spillet bedre end vores midtbane.

    Ankersen gjorde det også fint i dag, men der manglede lige det sidste. Om ikke andet var han den bedste mand på kanten i dag, men han hang lidt for langt tilbage til tider.

    Boilesen gjorde det ikke særlig godt på backen, hvor han offensivt ikke rigtigt kom frem til noget.

    Fischer var en skygge af det vi tidligere har set. Nordsjælland havde naturligt stort fokus på venstrekanten og det betalte sig. Han blev hurtigt overmandet og skilte sig for dårligt af med bolden, når det da lykkedes. Der var for få gode aktioner og de få der var, blev spildt.

    På den modsatte kant var Skov dog værre. Han havde mere plads end Fischer, men udnyttede den på ingen måde og blev skiftet alt for sent ud. Han havde nærmest en overfølsomhed for at spille en medspiller, når han bare nærmede sig modstanderens felt.

    Zeca og Falk fik heller ikke meget ud af deres anstrengelser. Falk formåede aldrig at finde nogle mellemrum og vi fik ikke gang i nogle kombinationer foran Nordsjællands felt. Zeca havde ikke mange defensive dueller og smed for ofte bolden væk. Til sammen lykkedes de ikke med at sætte tempo i spillet.

    Santander gjorde det efter omstændighederne fint. Han vandt mange dueller og var en god opspilsstation. Der var desværre ikke nogen omkring ham til at drage fordel af det.

    Pieros var heller ikke særlig god i dag. Synes ellers han efterlod et fint indtryk i første halvleg, men det var hurtigt slut i anden halvleg, hvor selv meget simple afleveringer mislykkedes. Begge angribere led dog under, at vi havde svært ved, at få bolden ind til dem.

    Kehlet dømte egentligt som man kunne forvente, så der er ikke meget nyt under solen der.

    Når det er sagt, så stod Nordsjælland meget kompakt og det gjorde det svært for alvor, at komme frem til chancer. Men det burde alligevel have været muligt at komme frem til mere, da Nordsjælland bestemt ikke er kendt for deres defensive styrke – snarere tværtimod.

    Fra bænken havde vi ikke meget at skyde med, men mon ikke, der skulle have været skiftet ud tidligere og så kunne man have udnyttet alle tre udskiftninger. Derudover satsede vi alt for sent på at fokusere på indlæg, hvor Nordsjælland så svagest ud og det virkede mest til at de ventede på et mirakel. Men miraklet udeblev og nu må sædet snart begynde at blive varmt under Ståle. Han har både ansvaret for den elendige placering og den smalle trup, så hvis vi ikke kommer i Europa, begynder det vist at lakke mod enden, selvom vi spillemæssigt i foråret har set stor fremgang. Hvis ikke som træner, så i hvert fald som sportsdirektør.

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    66

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (21/05 kl. 18:00)

    Det kan vel opsummeres med, at holdet ser virkeligt træt ud, især er Skov og Falk ramt, deres løb og boldbehandling var ringe.

    Bedste mand var efter min mening Erik J, med Santander på andenpladsen.

    På fredag så lad os starte med dem, der har fuld energi, også må Falk/Skov komme ind og tage de sidste 20 min.

    Start 11 på fredag
    Stephan A
    Ankersen-Johansson-Boilesen-Bengtsson
    Thomsen-Gregus-Zeca-Fischer
    Santander-Pieros

    Ved ikke om Wind bliver klar, men Vavro og Lüftner er ude. Kunne være fedt hvis Ståle hev en kanin op af hatten i form af Carlo Holse, så vi helt fremme kunne få lidt fart og dybdeløb.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (21/05 kl. 18:00)

    Lüftner er da kun ude hvis han bliver skadet i løbet af ugen.... gule kort nulstilles inden fredag

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #43
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (21/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af x-færing Se meddelelser
    1 mål i de sidste fire kampe! Det skriger på handling hos trænere og manager.
    Jeg er helt enig. Måske er jeg helt forkert på den, og alt for mærket af situationen til at kunne tænke klart. Men har vi ikke i mange sæsoner været rigtig gode til at hente spillere til offensiven, som gennem årene havde vist, at de var gode til at LÆGGE OP til chancer??? OK, der var en nordmand, Mos, der havde scoret mange mål i et par kampe, men hvornår har vi senest hentet en decideret målscorer, som har vist sit værd over længere tid? Jeg ved den slags koster penge, men de tjener sig vel hurtigt ind.

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (21/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af AndreasHR Se meddelelser
    Det kan vel opsummeres med, at holdet ser virkeligt træt ud, især er Skov og Falk ramt, deres løb og boldbehandling var ringe.

    Bedste mand var efter min mening Erik J, med Santander på andenpladsen.

    På fredag så lad os starte med dem, der har fuld energi, også må Falk/Skov komme ind og tage de sidste 20 min.

    Start 11 på fredag
    Stephan A
    Ankersen-Johansson-Boilesen-Bengtsson
    Thomsen-Gregus-Zeca-Fischer
    Santander-Pieros

    Ved ikke om Wind bliver klar, men Vavro og Lüftner er ude. Kunne være fedt hvis Ståle hev en kanin op af hatten i form af Carlo Holse, så vi helt fremme kunne få lidt fart og dybdeløb.
    Lüftner er ikke ude. Pointene til karantænelisten nulstilles inden playoff.
    Mit bud er
    Stephan - Ankersen, Lüftner, Johansson, Boilesen - Falk, Zeka, Thomsen, Fischer - Sotiriou, Santander.

    Jeg forstår ikke helt, Thomsen ikke kom ind i dag i stedet for Gregus, men det har måske noget med kunstgræsset at gøre?

  22. #45
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (21/05 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Jeg er helt enig. Måske er jeg helt forkert på den, og alt for mærket af situationen til at kunne tænke klart. Men har vi ikke i mange sæsoner været rigtig gode til at hente spillere til offensiven, som gennem årene havde vist, at de var gode til at LÆGGE OP til chancer??? OK, der var en nordmand, Mos, der havde scoret mange mål i et par kampe, men hvornår har vi senest hentet en decideret målscorer, som har vist sit værd over længere tid? Jeg ved den slags koster penge, men de tjener sig vel hurtigt ind.
    Pavlovic, 22 mål i sæsonen inden vi købte ham ;). Pieros må vel også være med på den liste, dog kan jeg ikke huske hans stats i apoel (fin adresse at hente fra). Hvad med Corner da vi henter ham hjem, for ikke at nævne santander. Vores to spidsangribere laver henholdvis 11 & 14 mål i en sæson hvor alt går galt. Den ene er skadet halvdelen af efteråret, den anden laver (på papiret) den historisk næstflotteste 1. Sæson som fck angriber. Ja alt har været lort denne sæson, og sådan er det sgu nok bare nogle gamge i fodbold. Gem et smil til det blir gråvejr ;)

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 105
    Sidste Meddelelse: 18.01.18, 11:25
  2. Svar: 134
    Sidste Meddelelse: 13.04.17, 18:18
  3. Svar: 112
    Sidste Meddelelse: 29.07.14, 10:47
  4. Svar: 76
    Sidste Meddelelse: 14.08.13, 22:33
  5. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 20.12.12, 05:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •