Viser resultater 1 til 15 af 173

Emner: Danske hold i Europa 2018/19

  1. #54
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Danske hold i Europa 2018/19

    Citat Oprindeligt indsendt af there is only one fc Se meddelelser
    Når en af de bedste angribere I FCK's historie ikke en gang var at finde på bænken i deres to seneste Europa League opgør siger vel lidt.
    Atalanta sluttede som nr. 7 sidste sæson og var the best of the rest efter Lazio, Inter, Milan, Juventus, Napoli og Roma. Ifølge transfermarkt har de ikke rigtigt solgt nogen stamspillere men tværtimod har købt godt ind. Nu kender jeg ikke Atalantas hold ud og ind men deres trup ser ikke svækket ud i forhold til sidste sæson.
    Jeg frygter lidt at vi bliver kørt ud på røv og albuer i den forfatning vi er i nu.
    På papiret har vi et hold som burde i det mindste skaffe et minimalt nederlag i den første kamp så der stadigt er lidt spænding i returkampen, men tvivler på det. Det bliver spændende at følge FC ligemeget hvordan dette opgør ender. Kommer vi i gruppespillet så tror jeg vi henter/låner en spiller. Ryger vi ud så er truppen alt for stor til kun at spille om pokalen og mesterskabet.
    Hvis vi ryger ud så tror jeg også at Ståles dage er talte hvis vi ikke ligger nr1 til december og er "fucking miles away" fra vores konkurrenter.
    PS. jeg er ligeglad med jinx. Med denne trup skal vi kunne slå den bulgarske CSKA 99 ud af 100 kampe.
    Du er godt nok pessimistisk. I hvilken forfatning vi er i lige nu siger du ?. Jeg syntes nu vi ser rimelig ok ud i forhold til sidste sæsons spil

  2. Den følgende bruger er enig i dette:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2017/18
    By Kiwi in forum De lange linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 24.08.17, 11:35
  2. Danske hold i Europa 2016/17
    By Kiwi in forum De lange linier
    Svar: 237
    Sidste Meddelelse: 06.06.17, 14:07
  3. Danske hold i Europa 2013/14
    By Fulle in forum De lange linier
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 31.05.14, 18:02
  4. Danske hold i Europa 2010/11
    By Cambiasso in forum De lange linier
    Svar: 135
    Sidste Meddelelse: 25.02.11, 05:17
  5. Danske hold i Europa 2008/09
    By Cambiasso in forum De lange linier
    Svar: 278
    Sidste Meddelelse: 25.05.09, 20:41

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •