Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456
Viser resultater 76 til 79 af 79

Emner: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    I forhold til kampen i går føler jeg egentlig trang til at gylpe: Hold nu kæft, hvor er århus dårlige, og hvor er spelmann en ringe fodboldspiller.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Citat Oprindeligt indsendt af Pazdecki Se meddelelser
    Men hvad er det mon spillertruppen har tumlet med i lang tid?
    Ståle siger vist intet om, at spillertruppen har haft noget at døje med, udover selvfølgelig det dårligt spil på banen.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Fin sejr på en noget billig baggrund, men en sejr er en sejr - vigtigt for os og for næste år.

    Erik spiller en god kamp, det var virkelig godt at se ham godt og han virkede egentlig meget overskudsagtigt, på nær en enkelt situation, hvor Junker kommer lidt for let til afslutning. Men godt at have Erik tilbage med gode tacklinger, løb og stabilitet ...

    I en kamp som i dag er det lidt lige meget, men hans makker i midterforsvaret laver de samme fejl igen og igen i opspillet. Det virker som om, at det er koncentrationsfejl, for han gør det næsten kun, når vi er kommet foran .. Det er dog stadig ufattelig trættende at se på - han minder forfærdelig meget om Zanka 1.0 med småfejl hist og her..
    Han får presset ham indad hvor Lüftner kan skubbe op på Junker, så Johansson gør det egentlig fint nok. Lüftner er dog trådt 5m længere tilbage og giver derfor ingen støtte til Erik....
    Lüftner har ikke niveauet til noget tophold i superligaen, hvilket han ved flere lejligheder viste i går.
    Sidst redigeret af Wonderboy : 26.05.18 kl. 14:55

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Han får presset ham indad hvor Lüftner kan skubbe op på Junker, så Johansson gør det egentlig fint nok. Lüftner er dog trådt 5m længere tilbage og giver derfor ingen støtte til Erik....
    Lüftner har ikke niveauet til noget tophold i superligaen, hvilket han ved flere lejligheder viste i går.
    Jeg er meget enig.

    Selv mod en middelmådig modstander lavede Lüftner mange mærkelig ting, hvor man bare tager sig til hovedet. Han har simpelthen ikke niveauet til FCK.

  7. De følgende 12 brugere er enige:

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 27.11.14, 22:01
  2. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 11.11.14, 00:49
  3. Svar: 70
    Sidste Meddelelse: 06.11.14, 16:59
  4. Optakt - Kamptråd: F.C. København - OB
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 24.03.09, 10:36
  5. Optakt - kamptråd F.C. København - EfB
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 20.03.09, 19:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •