Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 79

Emner: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Citat Oprindeligt indsendt af VillaMan Se meddelelser
    Helt enig. Hvis vi vinder, står vi tilbage med en lortesæson, som giver præcis det samme udbytte, som Brøndby har fået ud af deres over-performance sæson. Det skal jeg ikke undlade at more mig lidt over overfor særligt udvalgte.
    Jeg har aldrig helt forstået den der med at vi kun spiller kampe, så vi kan kvalificere os til næste års Europa. Selvfølgelig har resultaterne undervejs da en værdi i sig selv.

    Ingen tvivl om at det gør en verden til forskel for os om vi vinder eller taber senere i dag, men skulle vi vinde, vil vi da stadig have haft en langt langt dårligere sæson end Brøndby. Alene det faktum at de har vundet et trofæ og ender 23 (gentager: 23!) point foran os i tabellen gør da en kæmpe forskel. Bedre indtræden i EL, flere sjove sejre undervejs, interesse fra sponsorer, interesse fra potentialle indkøb,... Der er masser grunde til at Brøndby har haft en meget bedre sæson end os. Også selvom det skulle lykkes os at kvalificere os til samme turnering som Brøndby sikrede sig adgang til for snart længe siden.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Jeg har set en del med nedslidte psyker sige at det bliver en svær kamp, og at vi nok ender med at tabe. Hertil er der måske lidt lys forude, for udover at AGF mangler profilerne listet tidligere, er det også en kamp hvor de SKAL vinde. Det er ikke nok at holde nullet og gå efter det ene point, den slags er forbi og nu spiller begge direkte om sejren. Med undtagelse af pokalfinalen med Glen-bronze hår, er det stort set aldrig at vi møde AGF i den slags kamp.

    Jeg går gerne forrest og siger +2 på tavlen i vores favør.

    Det eneste problem er om vi fans kan holde gejsten kørende hvis holdet bliver afventende/prøve at lokke AGF frem. Men så igen, vi er på hjemmebane, og vi skal trods alt kun spille mod en gymnastik forening fra Jylland.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Der er masser grunde til at Brøndby har haft en meget bedre sæson end os. Også selvom det skulle lykkes os at kvalificere os til samme turnering som Brøndby sikrede sig adgang til for snart længe siden.
    Det er der vist heller ingen herinde, der betvivler. Men når nu vi har spillet som en pose nødder og har gennemlevet den værste sæson i 18 år, samtidig med at bifferne har spillet deres bedste i 12 år, så er det da et lille plaster på såret, hvis vi trods alt formår at kvalificere os til samme turnering som dem (og umiddelbart med større chancer for at gå videre).

    Men lad os nu lige vinde i aften først.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Jeg synes det er værd at bemærke at selvom de her hold normalt godt kan værre irriterende, og nogle som kan have en heldig dag, så er det her en kamp hvor de skal vinde. De kan ikke stille sig ned og håbe på en uafgjort, de skal frem på banen og spillefodbold, og her skal vi simpelthen kunne slagte dem.
    med mindre at GF spiller efter en forlænget og straffesparkskonkurrence - det kan blive en lang fredagsbar.....
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Jeg har aldrig helt forstået den der med at vi kun spiller kampe, så vi kan kvalificere os til næste års Europa. Selvfølgelig har resultaterne undervejs da en værdi i sig selv.

    Ingen tvivl om at det gør en verden til forskel for os om vi vinder eller taber senere i dag, men skulle vi vinde, vil vi da stadig have haft en langt langt dårligere sæson end Brøndby. Alene det faktum at de har vundet et trofæ og ender 23 (gentager: 23!) point foran os i tabellen gør da en kæmpe forskel. Bedre indtræden i EL, flere sjove sejre undervejs, interesse fra sponsorer, interesse fra potentialle indkøb,... Der er masser grunde til at Brøndby har haft en meget bedre sæson end os. Også selvom det skulle lykkes os at kvalificere os til samme turnering som Brøndby sikrede sig adgang til for snart længe siden.
    giggs svarer meget fornemt på dit indlæg. For naturligvis har BIF haft en bedre sæson end os.
    Men sagen er jo, at KUN guld tæller herinde, og det missede for både os og Brøndby. Jeg vil tro, at det kun spiller en meget meget lille rolle blandt FCk fans, om vi bliver nr 2, 3 eller 4, så længe vi kommer i Europa.
    Det er dog klart, at kommer man fra en lille forstadsklub enten i Farum eller ved motorvejen, så er en medalje af enhver slags jo noget helt ekstraordinært - det er det bare ikke her, hvis medaljen ikke er af guld.

    Mht pointforskellen mellem klubberne, så er den imo temmelig ligegyldig. Jeg bliver ikke mere eller mindre pinlig til mode, om vi ender 23 eller 1 point efter BIF. Eneste lille bekymring er selvfølgelig, at det er ualmindelig mange point som vi skal forbedre os i forhold til BIF og FCM i næste sæson.

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mht pointforskellen mellem klubberne, så er den imo temmelig ligegyldig. Jeg bliver ikke mere eller mindre pinlig til mode, om vi ender 23 eller 1 point efter BIF. Eneste lille bekymring er selvfølgelig, at det er ualmindelig mange point som vi skal forbedre os i forhold til BIF og FCM i næste sæson.
    Jeg tror virkelig ikke på bif næste sæson. De skal igennem en udskiftning og de spillere der måtte være tilbage er blevet knækket fuldstændig. Bare se deres sidste kamp mod AaB. De kunne lægge en del pres over på Midtjylland ved at den stod 3-0 ved halvleg, men de virkede fortabte og burde reelt have tabt større.

    FCM derimod virker skræmmende. Jesper Hansen var ubetinget bedste målmand når det gjaldt. Dal Hende bedste venstre back/kant, som laver ligeså mange mål som Santander - what?. Sanneh bedste stopper med sin fysik, speed og målfarlighed. Jakob Poulsen bedste offensive midtbanespiller med meget erfaring i posen. Offensivt kan de spille med hurtige Wikheim eller bruge Onuachus fysik, som de fleste slår sig på. Læg dertil kommende nyindkøb.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    giggs svarer meget fornemt på dit indlæg. For naturligvis har BIF haft en bedre sæson end os.
    Men sagen er jo, at KUN guld tæller herinde, og det missede for både os og Brøndby. Jeg vil tro, at det kun spiller en meget meget lille rolle blandt FCk fans, om vi bliver nr 2, 3 eller 4, så længe vi kommer i Europa.
    Det er dog klart, at kommer man fra en lille forstadsklub enten i Farum eller ved motorvejen, så er en medalje af enhver slags jo noget helt ekstraordinært - det er det bare ikke her, hvis medaljen ikke er af guld.

    Mht pointforskellen mellem klubberne, så er den imo temmelig ligegyldig. Jeg bliver ikke mere eller mindre pinlig til mode, om vi ender 23 eller 1 point efter BIF. Eneste lille bekymring er selvfølgelig, at det er ualmindelig mange point som vi skal forbedre os i forhold til BIF og FCM i næste sæson.
    Ok. Det var primært formuleringen "præcis det samme udbytte" som Brøndby jeg reagerede på, men jeg kan nu se at vi faktisk er grundliggende uenige.

    Du har ret i at det ikke betyder det helt store i sig selv om vi ender nummer 2, 3 eller 4. Men for mig betyder det faktisk noget at vinde pokalturneringen eller at komme ud af de indbyrdes kampe med 4-1-0. Disse ting bliver i min verden ikke ligegyldige bare fordi ingen af os vinder guld og at vi står i samme europæiske turnering efter sommerferien (hvis vi gør det...).

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Ok. Det var primært formuleringen "præcis det samme udbytte" som Brøndby jeg reagerede på, men jeg kan nu se at vi faktisk er grundliggende uenige.

    Du har ret i at det ikke betyder det helt store i sig selv om vi ender nummer 2, 3 eller 4. Men for mig betyder det faktisk noget at vinde pokalturneringen eller at komme ud af de indbyrdes kampe med 4-1-0. Disse ting bliver i min verden ikke ligegyldige bare fordi ingen af os vinder guld og at vi står i samme europæiske turnering efter sommerferien (hvis vi gør det...).
    De ting er nu heller ikke ligegyldige for mig personligt. Eller dvs, at jeg er pænt lige glad med stillingen i indbyrdes opgør med BIF, sålænge vi ender foran dem. Pokalen vil jeg selvfølgelig gerne vinde (da et trofæ er et trofæ), men da den er så "nem" at vinde, så er prestigen i den imo ikke ret stor. Og jeg kan da også huske, at jeg personligt jublede en del, da vi hentede 9 point på FCM i de tre sidste runder for en håndfuld år siden og endte med sølv.

    Men jeg kan bare godt forstå, at nogen mener, at vi og BIF ender med samme udbytte (hvis vi kommer i Europa). For havde vi BIFs sæson, så ville kun få herinde jo godkende den.

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    NCH interview i optakt til kampen:

    https://streamable.com/2bi0x

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF


  17. De følgende 9 brugere er enige:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    2-1 Erik Johansson

    https://streamable.com/8lx2r

    Sidst redigeret af Kaff : 25.05.18 kl. 18:43

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Skandale at linjevogter ikke ser den... eneste han skal have øje på er linjen .. der er dommer og måldommer til ALT andet

    Og højresiden skal steppe op....

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF


  23. De følgende 8 brugere er enige:

  24. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF


  25. De følgende 11 brugere er enige:

  26. #30
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Fin sejr på en noget billig baggrund, men en sejr er en sejr - vigtigt for os og for næste år.

    Erik spiller en god kamp, det var virkelig godt at se ham godt og han virkede egentlig meget overskudsagtigt, på nær en enkelt situation, hvor Junker kommer lidt for let til afslutning. Men godt at have Erik tilbage med gode tacklinger, løb og stabilitet ...

    I en kamp som i dag er det lidt lige meget, men hans makker i midterforsvaret laver de samme fejl igen og igen i opspillet. Det virker som om, at det er koncentrationsfejl, for han gør det næsten kun, når vi er kommet foran .. Det er dog stadig ufattelig trættende at se på - han minder forfærdelig meget om Zanka 1.0 med småfejl hist og her..

  27. De følgende 3 brugere er enige:

Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 27.11.14, 22:01
  2. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 11.11.14, 00:49
  3. Svar: 70
    Sidste Meddelelse: 06.11.14, 16:59
  4. Optakt - Kamptråd: F.C. København - OB
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 24.03.09, 10:36
  5. Optakt - kamptråd F.C. København - EfB
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 20.03.09, 19:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •