Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 79

Emner: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Hellere Boilesen end Fischer men stadig super ærgerligt. Havde lidt håbet på, at den dårlige nyhed var at Kvist indstiller karriererne.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    174

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Jeg tror simpelthen ikke på, at den "vældige dårlige nyhed" er at Boile skifter. Så havde Ståle ikke teaset den sådan.
    "Copenhagen have one of the best homefans in europe, and there hooligans was crazy when we were in copenhagen. When they got a throw in, the fans got mental, when they won a tackle it sound like a goal was scored, great team great fans."
    - En imponeret fan fra Grækenland.
    Fissan's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Ja det har du nok ret i. Jeg tænkte måske også det kunne omhandle Keita? Der har været meget stille omkring ham længe og hans skade. Mon det kunne være en skade der tvinger ham til, at stoppe karrieren?
    Men er han ikke en alt for lille fisk i klubben til, at Ståle nærmest ligner en, der er til begravelse?
    Så skulle det vel nærmere være Wind, som pludselig forsvandt med en skade.

    Mon ikke, at det er en profil som forsvinder feks Santander.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Keita=udelukket fra Europæisk næste to år.
    Huh?

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    374

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det kunne det sagtens være. Men som beskrevet i Ekstra Bladet så lyder det næsten som en spiller der skal i brummen, et regnskab som er så dårligt at vi må skære ned, eller noget andet dybt alvorligt. Man må da håbe, at der overdrives lidt.
    En lang skade til Vavro ville vel næppe komme som en bombe. Måske et indkøbsforbud ala Barcelona?
    En dårlig nyhed af den dur kan man vel ikke engang tillade sig at antyde, før aktionærerne har fået det at vide.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Er vel fischer

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Nægter at tro, der er Fischer. Han siger i sit interview, at han gerne vil se nogle forstærkninger. Og han havde vel antydet lidt, hvis dette var hans sidste kamp.

  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Bold.dk citerer Ståle for at det er “en vældig dårlig nyhed i forhold til en spiller som stopper i klubben”.. Det er ikke helt klart om de citerer forkert fra Ståles post match interview eller hvad.. Men i så fald må det jo være en af de spillere, som man så absolut ikke havde forventet at skulle skille sig af med nu.. Kan det mon være Zeca som har fået hjemve? Virker lidt mærkeligt at komme med sådan en melding, det åbner da i hvert fald op for at gætterierne kan begynde.. Omvendt kan det tage brodden af nyheden når den breakes, og det forhåbentlig ikke er så slemt som frygtet..

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Jeg har svært ved at forestille mig hjemve for selv en bærende profil skulle medføre så voldsom en reaktion fra resten af spillertruppen og teamet omkring holdet at følgende citat er passende: "Vi har haft vældig meget at kæmpe med uden for banen, som nok ikke er kommet frem, men som nok kommer frem"

    Det eneste jeg kan få til at passe der medfører sådan en udtalelse er alvorlig sygdom. Hvorfor man af respekt har valgt at holde det internt så længe som muligt.
    Sidst redigeret af fckcs : 25.05.18 kl. 22:16
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #55
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Næ og egentlig er det lidt underligt, hvis det er et salg han snakker om, når det er noget som vi har kæmpet med længe, og som ikke er noget vi er herrer over. Det kan selvfølgelig være et kæmpe bud på en profil, eller en Santander som ikke vil blive. Men mest af alt lyder det som en spiller, der må stoppe karrieren eller bare ude meget længe f.eks. Vavro. Men den nyhed kunne han jo bare melde ud. Kunne det være Erik, som alligevel ikke kan fortsætte. Det kunne give mening ud fra hans udskiftning i dag og ud fra vores jagt på en forsvarer.

    Irriterende nyhed. Jeg er total paranoid - har allerede skrevet en håndfuld indlæg alle med forskellige bud :-D

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #56
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Er det Zeca eller Fischer er det virkelig forfærdeligt! Boile + Keita er mere acceptabelt. Og er det Santander, så fair nok. Men Ståle virkede meget ulig sig selv, da han nævnte det. Så jeg tror, at det er værre end at fx boile sælges.
    Men vi kan spekulere her fra og indtil jule... Eller indtil vi hører noget fra klubben omkring dette.
    Spændende er det i hvert fald. Kommer til at spekulere længe over det her ...

  18. #57
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Fin kamp at slutte en gennemført dårlig sæson af med. En dårlig sæson som næsten blevet redet af Bif´s gummiben. Big style. 2018 blev året hvor Brøndby næsten vandt. Og i deres bedste sæson i 13 år endte med ... næsten ingenting.

    Og tilbage til kampen. Erik var god. Falk har ikke fysik nok til den centrale midt. Tilbage til kanten med ham. Jeg tror på Gregus.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #58
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Fin kamp at slutte en gennemført dårlig sæson af med. En dårlig sæson som næsten blevet redet af Bif´s gummiben. Big style. 2018 blev året hvor Brøndby næsten vandt. Og i deres bedste sæson i 13 år endte med ... næsten ingenting.

    Og tilbage til kampen. Erik var god. Falk har ikke fysik nok til den centrale midt. Tilbage til kanten med ham. Jeg tror på Gregus.
    Jeg synes ellers Falk gjorde det glimrende.. Han havde blandt andet en fremragende bolderobring højt oppe på banen som førte til vores 3-1 mål.. Men jeg er nu ellers enig i, at holdet kunne se bedre ud, hvis vi fandt en mere decideret 8’er med fysik, teknik og power og så rykkede Falk ud på kanten, hvor det halter lidt med Skov.. Svaret er dog hverken Kvist, Gregus, Thomsen eller Keita..

  21. #59
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg synes ellers Falk gjorde det glimrende.. Han havde blandt andet en fremragende bolderobring højt oppe på banen som førte til vores 3-1 mål.. Men jeg er nu ellers enig i, at holdet kunne se bedre ud, hvis vi fandt en mere decideret 8’er med fysik, teknik og power og så rykkede Falk ud på kanten, hvor det halter lidt med Skov.. Svaret er dog hverken Kvist, Gregus, Thomsen eller Keita..
    Skov har ikke været sig selv efter det brændte straffe mod bøf.

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #60
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Jeg tvivler på, at det er Ståle. Det er en underlig måde at breake historien på - især fordi han selv nævner det. Og seneste nyhed omkring Ståle var, at han havde afvist et udspil fra det norske forbund!
    Bold citerer desuden interviewet forkert!
    Ståle siger, at det har stået på over en tid i spillertruppen, så det kan nærmest ikke være noget der vedrører ham selv.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 27.11.14, 22:01
  2. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 11.11.14, 00:49
  3. Svar: 70
    Sidste Meddelelse: 06.11.14, 16:59
  4. Optakt - Kamptråd: F.C. København - OB
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 24.03.09, 10:36
  5. Optakt - kamptråd F.C. København - EfB
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 20.03.09, 19:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •