Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 79

Emner: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Nu gælder det. Europa eller ej.

    Jesus incarnate er ude efter et rødt kort.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Nu gælder det. Europa eller ej.

    Jesus incarnate er ude efter et rødt kort.
    Plus et hav af andre faste startere for AGF.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Nu gælder det. Europa eller ej.

    Jesus incarnate er ude efter et rødt kort.
    Gad vide, om det er en man kan få omstødt? Nu har jeg ikke set kampen, men hvad jeg læser, så var det ene gule kort helt forkert.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    208

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    heldigvis har Ståle faktisk et ret godt tag på AGF og de seneste 7 kampe er endt med FCK sejr og vi skal helt tilbage til 2009 for at finde seneste AGF sejr over FCK.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Læste også, Pusic skulle have karantæne. Jeg tror også, jeg ville piruettebrække mig, hvis den FCK-reject i skøn kombination med verdens mest tåbelige struktur med 7. pladsen i play off mod et hold fra toppen af tabellen, fik os frataget pladsen i Europa. Kanstrup er også tvivlsom.
    Uanset hvad kræver det jo at vi scorer i hvert faldet mål (eller spiller nul nul og ryger i straffe, men så skal jeg direkte over på hjerteafdelingen bagefter), og det har vi ikke lige været synderligt gode til på de seneste...
    Hold kæft en lortekamp, jeg ganske enkelt hader overhovedet eksisterer. Det bliver i studie i forkrampet fodbold, der bliver så forfærdeligt at se på, at det er lige før jeg overvejer granatæbleshots.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.


  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Citat Oprindeligt indsendt af Tommo Se meddelelser
    Læste også, Pusic skulle have karantæne. Jeg tror også, jeg ville piruettebrække mig, hvis den FCK-reject i skøn kombination med verdens mest tåbelige struktur med 7. pladsen i play off mod et hold fra toppen af tabellen, fik os frataget pladsen i Europa. Kanstrup er også tvivlsom.
    Uanset hvad kræver det jo at vi scorer i hvert faldet mål (eller spiller nul nul og ryger i straffe, men så skal jeg direkte over på hjerteafdelingen bagefter), og det har vi ikke lige været synderligt gode til på de seneste...
    Hold kæft en lortekamp, jeg ganske enkelt hader overhovedet eksisterer. Det bliver i studie i forkrampet fodbold, der bliver så forfærdeligt at se på, at det er lige før jeg overvejer granatæbleshots.
    Så du har høje forventninger til kampen? Haha.

    Var meget I tvivl om jeg helst så AGF eller Sønderjyske som modstanderen, fordi på en dårlig dag taber vi sgu til begge hold for tiden.
    Hvis man skal se lyst på det, får man en kamp mere på kortet.. Men det er også at stramme den gevaldigt.
    Lad os få denne sæson overstået, og gerne med en sejr og fest i parken!
    Alle dem, som var modstander af at tage badedyr med mod Herning, bringer vel med til denne kamp?
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Jeg synes det er værd at bemærke at selvom de her hold normalt godt kan værre irriterende, og nogle som kan have en heldig dag, så er det her en kamp hvor de skal vinde. De kan ikke stille sig ned og håbe på en uafgjort, de skal frem på banen og spillefodbold, og her skal vi simpelthen kunne slagte dem.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Vi skal vinde. Ikke så meget der...

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Alt er gået galt for vores klub i år - kan ikke forestille mig andet, end at vi taber.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi



  12. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    89

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Citat Oprindeligt indsendt af Tommo Se meddelelser
    bliver så forfærdeligt at se på, at det er lige før jeg overvejer granatæbleshots.
    :D

  13. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Er egentlig overraskende rolig - Kampens vigtighed taget i betragtning...

    Det er alfa omega vi indfrier de forventninger som vores budget er lagt ud fra - Især med henblik på oprustning af truppen til sommer. Ellers lugter FCM nok blod og kan se muligheder ved oprustning af deres trup = mesterskabsfavorit næste sæson...

    Jeg tipper en kedelig og fesen 1-0 sejr til os - Og så kan denne sæson ellers udelukkende huskes for BØF's gmmbn (Hvilket selvsagt er et dejlig plaster på såret)

  14. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    AGF mangler fire meget centrale spillere i deres startopstilling, og særligt fraværet af Sana, Amini og Pusic bør klart være til FCK's fordel. http://www.agf.dk/klubben/nyhedsarki...fc-koebenhavn/

    Det her er en lorte-kamp, og det bliver en lorte-oplevelse, alene det faktum, at holdet skal ud i den playoff-kamp er en gene, derfor er det da positivt, at FCK møder en stækket modstander. Så må vi bare håbe, at man begynder at score lidt igen, for det er vel det "eneste problem" holdet har haft de sidste tre kampe.

  15. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    AGF mangler fire meget centrale spillere i deres startopstilling, og særligt fraværet af Sana, Amini og Pusic bør klart være til FCK's fordel. http://www.agf.dk/klubben/nyhedsarki...fc-koebenhavn/

    Det her er en lorte-kamp, og det bliver en lorte-oplevelse, alene det faktum, at holdet skal ud i den playoff-kamp er en gene, derfor er det da positivt, at FCK møder en stækket modstander. Så må vi bare håbe, at man begynder at score lidt igen, for det er vel det "eneste problem" holdet har haft de sidste tre kampe.
    Det er kun en lortekamp hvis vi taber. Jeg kan meget godt lidt kampe med noget på spil, og kan vi slutte en rædselsfuld sæson på en lille high, så hjælper det på min sommer.


  16. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det er kun en lortekamp hvis vi taber. Jeg kan meget godt lidt kampe med noget på spil, og kan vi slutte en rædselsfuld sæson på en lille high, så hjælper det på min sommer.
    Helt enig. Hvis vi vinder, står vi tilbage med en lortesæson, som giver præcis det samme udbytte, som Brøndby har fået ud af deres over-performance sæson. Det skal jeg ikke undlade at more mig lidt over overfor særligt udvalgte.

  17. #15
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Optakt- og kamptråd FC.København - AGF

    Støt en god sag:



    På fredag står København over for en utrolig vigtig kamp i jagten på Europa i næste sæson, det kan ikke understreges hvor vigtigt det er, at alle fans store som små, kommer på stadion denne dag!

    Alle mand i Parken på fredag og lad os støtte vores medkøbenhavnere! Med et projekt, som vi håber på at alle F.C. Københavnere vil støtte op om. Vi har produceret en plakat med billede af tifoen fra kampen mod Atletico Madrid, et billede der fortæller alt om det niveau Sektion 12 har nået. Alle penge fra salget af plakater vil ubeskåret gå til "Beskæftigelsen" på Vesterbro.

    Beskæftigelsen er et projekt på indre Vesterbro, som tilbyder aktivering af stofbrugere gennem små meningsfulde opgaver. Rent organisatorisk kører Beskæftigelsen som et projekt under et af Mændenes Hjem's tilbud. Beskæftigelsen arbejder blandt andet med at holde rent og samle kanyler op foran Nordens største fixerum, forgrønner gårde og gader på Vesterbro og udfører opgaver i samarbejde med andre socialt engagerede organisationer på Vesterbro. De ansatte finder gennem Beskæftigelsen et fodfæste og nogle faste rammer, i et liv med turbulens. En donation til Beskæftigelsen vil give Projektet mulighed for at kunne indkøbe værktøj og materiale til at udføre deres opgaver, samt en mulighed for at belønne nogle af de mennesker der arbejder for socialt udsatte mennesker på Vesterbro.

    Alle mand i hvidt på fredag!*
    Husk kontanter og lad os støtte vores medkøbenhavnere

    khc5UQx.jpg
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 27.11.14, 22:01
  2. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 11.11.14, 00:49
  3. Svar: 70
    Sidste Meddelelse: 06.11.14, 16:59
  4. Optakt - Kamptråd: F.C. København - OB
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 24.03.09, 10:36
  5. Optakt - kamptråd F.C. København - EfB
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 20.03.09, 19:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •