Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Er Familietribunen noget værd?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Er Familietribunen noget værd?

    Jeg har en dreng på 4 og en pige på 8, og deres "venner" er efterhånden begyndt at pippe så meget op om Brøndby, at jeg er bange for at mine børn bliver påvirkede af det. Propagandakanonen skyder med spredhagl herhjemme, men jeg tror der skal en mere koncentreret indsats til, så jeg overvejer at hive familien med på Familietribunen for første gang til kampen på fredag mod AGF. Jeg kan snildt læse mig frem til hvad der foregår på Familietribunen af aktiviteter, men er det noget som kan holde opmærksomheden tilstrækkeligt hos et sæt børn på 4 og 8, eller vil de stå og hive mig i ærmet og tigge mig om at komme hjem et kvarter inde i første halvleg? Kom endelig med alle jeres erfaringer og gode tips og tricks til en succesrig dag på Familietribunen med en forhåbentlig vellykket indoktrinering til følge.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Er Familietribunen noget værd?

    Der er ingen Familietribune på fredag. Århus har fået den.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Er Familietribunen noget værd?

    Jeg har i årevis haft sæsonkort til Familietribunen, og det lakker af naturlige grunde mod en ende. Jeg har ofte været utilfreds med behandlingen, udbuddet, gøgl og tarvelig underholdning, udeholdets fans (på Familietribunen) etc., men det er stadig et sted, jeg varmt vil anbefale til forældre med mindre børn. Der er mange irriterende børn, inklusive ens egne, men der er plads til dem.

    Der er altid tørvejr, det er det billigste sted i Parken, og Leo Lounge serverer overraskende spiselig dagens ret (modsat den tarveligst hotdog, der kan købes i boderne).

    Så giv det et skud i næste sæson. Det kan alligevel næsten kun blive sjovere end indeværende.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den nye King Kong - er den værd at se?
    By rous in forum Kultur
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 19.01.06, 16:08
  2. Var han det værd? (Om Zuma red.)
    By F_Moth8 in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 09.06.05, 13:52
  3. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 04.06.04, 09:44
  4. Dylanplader der er værd at eje?
    By -smølle in forum Kultur
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 22.10.03, 10:31

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •