Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 58 af 58

Emner: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

  1. #46
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Ren interesse: Hvor mange sæsonkort er der på øvre C?
    Det magiske tal "150" ifølge F.C. København selv(der er vist blevet tilføjet et "ca." foran nu):
    https://www.fck.dk/nyhed/oevre-imerc...remover-mindre

    Men man skal huske på, at antallet der har siddet på Øvre A til hver kamp er langt højere. Så der har altså ikke kun siddet ca. 150 fans.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Der har stået ca. i den nyhed siden de postede den i går, ellers har jeg set syner :-)

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #48
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men altså, man kan jo godt sige, at I har fået svar på, hvorfor beslutningen er taget - og den er jo plausibel nok. Det, man kan savne, er så en beklagelse over, hvordan det er foregået. :-)
    Vi har ingen forklaring fået på mail, men jo, der er kommet en udmelding på fck.dk efterfølgende og jeg har da til dels også forståelse for noget af forklaringen, men det ændrer ikke på de helt urimelige konsekvenser det har for os.

    Klubben skriver desuden følgende i deres udmelding:
    "Vi er klar over, at det er en dårlig nyhed for de ca. 150 eksisterende sæsonkort-holdere på afsnittet, og derfor valgte vi at informere dem pr. mail allerede i weekenden."
    https://www.fck.dk/nyhed/oevre-imerco-bruges-fremover-mindre

    "Allerede"!? WTF? Dette må jeg sgu' lidt smile af! De får det jo til at fremstå som om de har givet os oceaner af tid, samt har meldt det ud i virkelig god tid og det har de jo på ingen måde. Denne mail indeholdt heller ikke en forklaring. Den er som sagt først kommet efterfølgende på fck.dk.

    At de så tilmed ikke kan give os en undskyldning er simpelthen for ringe.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:
    NHA

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Det magiske tal "150" ifølge F.C. København selv(der er vist blevet tilføjet et "ca." foran nu):
    https://www.fck.dk/nyhed/oevre-imerc...remover-mindre

    Men man skal huske på, at antallet der har siddet på Øvre A til hver kamp er langt højere. Så der har altså ikke kun siddet ca. 150 fans.
    Tak, men jeg spurgte nu til øvre C.

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    4

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Hej, jeg er en af dem der har siddet på øvre A for et par år siden, og jeg mener ikke det kan komme som den store overraskelse at de vil nedlægge sæsonkortene, vi var 7 stykker som gennem ca 8 år havde fundet sammen på øvre A, og allerede for 4-5 år siden gik der rygter om at de ville benytte pladserne til sponsorer, pladser der ikke blev gentegnet kom ikke i udbud igen, og til nogle kampe blev vi flyttet til nedre A. Vi havde set skriften på væggen og valgte at skifte til øvre C, for at kunne sidde samlet på nogle gode pladser hvor vi sidder samlet.
    Bare det at man til nogle kampe fik udstukket en dårlig plads på nedre A, var voldsomt irriterende og lidt urimeligt når man har et platinkort. Omvendt, skulle de holde et helt afsnit åbent for nogle hundrede mennesker, når man tænker på omkostningerne. Nu sidder vi på øvre C og har vores faste plads til ALLE kampe.
    Jeg skal ikke kunne udtale mig om FCKs info har været god nok, men igen det kan ikke komme som den store overraskelse, og med 150 pladser tilbage forstår jeg godt at de lukker det. Det var en anden fra gruppen der skiftede alle vores pladser samtidigt, og der var fuld service på fra FCKs side og vi fik det som vi ville have det (det kræver at der var ledige pladser)

    Thomas

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #51
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Tak, men jeg spurgte nu til øvre C.
    Nåe, ja. Har vist set mig blind på Øvre A. ;)
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    10

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Som en af de berørte (tror dog det er ”marginalt” over 150…), der efter 15 år på A6 skal flytte, tilslutter jeg mig synspunktet om at det kritisable er timingen i udmeldingen og ikke så meget at det er besluttet at bruge ressourcerne andre steder.

    Vi har taget dialogen med kundeservicefolket og prøver nu en sæson på A3, da udbuddet på Øvre C pt. ikke passede ind. Jeg er ikke i tvivl om, at vi nok skal finde os til rette i de nye omgivelser og vi har fået lidt ekstra rabat som kompensation.

    Jeg har dog længe undret mig over hvad strategien for Øvre A mon har været de sidste mange år? Det er et afsnit man ikke har gjort meget for at fylde op/udbygge:

    -der var en stor klump der blev deporteret i forbindelse med pressepladserne blev rykket op og dengang kunne de ikke få andre pladser på øvre A
    -nytegninger af sæsonkort har ikke været muligt i årevis
    -afsnittet er stort set aldrig i salg til alm. kampe

    Derfor må det have været overladt til sponsorpakke-billetter at fylde sæderne og det er jo pt. ingen let mission... Vi ærgrer os, men kommer hele ud på den anden side, det har vist kun været et spørgsmål om tid.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Har nu skrevet til kundeservice. Forslår alle andre at gøre det samme. Hvorfor får øvre C sæsonkort holder ikke samme muligheder som nedre C. Vi får intet basis kort købsmuligheder og vi får ingen abonnement muligheder.
    Har nu fået svar fra kundeservice og der kommer ikke i år samme muligheder på øvre C som på nedre C. Åbenbart fordi det kun er nedre C der har efterspurgt det og tager for lang tid for dem at ændre det på den korte bane. Men der skulle komme flere muligheder næste sommer, hvor det lyder til at de har lyttet lidt til kritikken og kommer til at gælde øvre C også.

  14. #54
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Lige en lille update. Vi har nu en positiv dialog med SLO'erne og tager den videre snak med dem herfra.

    Efter at chokket over den uvarslede nedlæggelse af Øvre A har lagt sig lidt, indrømmer jeg gerne, at noget af debatten måske blev lidt for "skingert", som en anden debattør så fint påpegede i Skakten. Men det ændre ikke på, at vi nu står tilbage med en ret ærgelig situation, som jeg personligt er ret ked af:

    * Med den ultra korte frist fra FCKs side, har vi selvfølgelig ikke kunnet nå at opstøve dem vi har siddet sammen med gennem en lang årrække og koordinere nye pladser.
    * Vi savner også en undskyldning fra de ansvarliges side, for den helt urimelige måde det er blevet håndteret på.

    Det skal også siges at jeg, ligesom andre nu tidligere Øvre A'ere og andre har skrevet, også har fuld forståelse for det økonomiske aspekt af miseren. Jeg ville bare ønske at man havde taget dialogen med os langt tidligere, for det havde vi alle vundet ved, på både den korte og den lange bane.
    Sidst redigeret af zebos : 31.05.18 kl. 20:32
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  15. De følgende 12 brugere er enige:

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    * Med den ultra korte frist fra FCKs side, har vi selvfølgelig ikke kunnet nå at opstøve dem vi har siddet sammen med gennem en lang årrække og koordinere nye pladser.
    Mon ikke FCK kan formidle kontakt til dem I har siddet ved siden af? De må nok ikke udlevere kontaktoplysninger, men de kan jo sende en forespørgsel afsted og hjælpe jer til nye pladser i nærheden af hinanden. Såfremt jeres sidemænd ikke er blevet trætte af jer :-)
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #56
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Mon ikke FCK kan formidle kontakt til dem I har siddet ved siden af? De må nok ikke udlevere kontaktoplysninger, men de kan jo sende en forespørgsel afsted og hjælpe jer til nye pladser i nærheden af hinanden. Såfremt jeres sidemænd ikke er blevet trætte af jer :-)
    Det har jeg foreslået til Sæsonkortservice, men indtil videre uden held. Derudover mon man formode at mange nok allerede har fået nye pladser rundt omkring og det falder igen tilbage på den ultra korte tidsfrist, der gjorde det næsten umuligt at koordinere noget som helst.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  19. #57
    Tilmeldingsdato
    May 2018
    Indlæg
    1

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Citat Oprindeligt indsendt af Hektor Se meddelelser
    Som en af de berørte (tror dog det er ”marginalt” over 150…), der efter 15 år på A6 skal flytte, tilslutter jeg mig synspunktet om at det kritisable er timingen i udmeldingen og ikke så meget at det er besluttet at bruge ressourcerne andre steder.

    Vi har taget dialogen med kundeservicefolket og prøver nu en sæson på A3, da udbuddet på Øvre C pt. ikke passede ind. Jeg er ikke i tvivl om, at vi nok skal finde os til rette i de nye omgivelser og vi har fået lidt ekstra rabat som kompensation.

    Jeg har dog længe undret mig over hvad strategien for Øvre A mon har været de sidste mange år? Det er et afsnit man ikke har gjort meget for at fylde op/udbygge:

    -der var en stor klump der blev deporteret i forbindelse med pressepladserne blev rykket op og dengang kunne de ikke få andre pladser på øvre A
    -nytegninger af sæsonkort har ikke været muligt i årevis
    -afsnittet er stort set aldrig i salg til alm. kampe

    Derfor må det have været overladt til sponsorpakke-billetter at fylde sæderne og det er jo pt. ingen let mission... Vi ærgrer os, men kommer hele ud på den anden side, det har vist kun været et spørgsmål om tid.
    7
    Hey hvor meget rabat har I fået? Jeg er selv blevet ramt af flytningen og skyndte mig at finde en ny plads på C7, og skrev til kundeservice og bad om en rabat på platinkortet efter de mange år på A6. Kundeservice lykønskede mig med den gode plads og ignorerede mit ønske om rabat.

  20. #58
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Det magiske tal "150" ifølge F.C. København selv(der er vist blevet tilføjet et "ca." foran nu):
    https://www.fck.dk/nyhed/oevre-imerc...remover-mindre

    Men man skal huske på, at antallet der har siddet på Øvre A til hver kamp er langt højere. Så der har altså ikke kun siddet ca. 150 fans.
    Sponsorer får til hver kamp et vist antal billetter som de kan dele ud .. det er mit indtryk at de billetter alle er til Øvre A..eller i hvert fald har været det tidligere. Om disse billetter fremover gives til Øvre C eller andre tribuner må tiden vise.
    Så jo der har siddet flere end 150 fans deroppe, men "betalende" lyder det sandsynligt med ca. 150.

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  2. Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 21.09.11, 05:48
  3. Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 06.10.10, 19:31
  4. Faste sæsonkortpladser vs. hooligans
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 12.06.04, 20:53

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •