Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 58

Emner: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Nu har FCK meldt ud at de ønsker mulighed for at have Øvre A lukket.

    Og der er prisfald på næste års platinkort - en hel krone eller 90 øre når det er gentegning ;)
    Sidst redigeret af tor340 : 29.05.18 kl. 11:25 Årsag: svatefelj
    Øvre C'er

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Altså, at man vil bruge Øvre A mindre, at man tilbyder dem pladser på Nedre A og at man indfører abonnement er da alt sammen gode nyheder.
    Men man har stadig håndteret det praktiske forkert omkring sæsonkortholdere på A - og jeg undrer mig over at de der bedst kan lide Øvre C ikke kan købe abonnement. Ikke at det tiltaler mig alligevel, jeg bruger både familie, øvre og nedre c samt sektion 12 i løbet af en sæson alt efter typer af kampe, folk jeg er sammen med og drukplaner.
    Hvorfor kan man ikke købe et partoutkort? Hva ? :)

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Jeg synes umiddelbart det er logisk med lukningen. Jeg kan forstå at dolk er ærgerlige over det og gerne ville vide det tidligere.

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #34
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men det er vel også netop det, der kritiseres. Samt at folk ikke får en forklaring på, hvorfor de skal flyttes.

    @Zebos: Jeg har spurgt Jes på Twitter for et par timer siden, men han har ikke svaret endnu.
    Har du fået Twitter svar? :)
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    13

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Er der nogen tal på HVOR mange sæsonkort der er på ØvreA?

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    150

  10. #37
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Jeg har her til aften bl.a. sendt følgende svar til FCK Sæsonkort kunderservice:

    I må meget gerne sende følgende videre til dem, der har besluttet det:

    * Alle os på Øvre A savner en klokkeklar undskyldning for den ufine metode, der ikke er FCK værdig. Man skulle tror at der sad Brøndby fans i administrationen og havde besluttet det... Når vi bliver mødt af et svar som “vi forstår godt at I er skuffet”, så er det jo næsten det samme som hvis en der har stukket en kniv i rykken på dig siger: “jeg forstår godt det gør ondt”. Altså at den/ dem der er årsagen til det, siger de forstår det. WTF??!

    * Vi skriver som det næste til Niels Christian Holmstrøm, for at høre hans mening.

    Jo, I må meget gerne hjælpe os med nye pladser! Således at de spejles på Nedre A og at vi kommer til at sidde sammen med alle de medfans, vi har skabt et fællesskab med gennem en lang årrække, har oplevet op- og nedture med, snakket FCK i lange baner og som vi faktisk kender godt, men som vi desværre kun har få kontaktoplysninger på, da det ikke har været nødvendigt for os at udveksle dem, da vi jo altid mødtes i Parken. Dette må I meget gerne hjælpe os med!


    Mailen forwardes også til SLO-teamet.
    Sidst redigeret af zebos : 29.05.18 kl. 21:12
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Hvis vi lige ser bort fra den utrolig dårlige varsling - er der nogen forskel på om i sidder på øvre A og så øvre C? Hvis i så fald kom til at sidde sammen igen.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  12. #39
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Hvis vi lige ser bort fra den utrolig dårlige varsling - er der nogen forskel på om i sidder på øvre A og så øvre C? Hvis i så fald kom til at sidde sammen igen.
    Rigtigt godt spørgsmål og meget relevant. :-) Personligt foretrækker jeg A-tribunen og Øvre A, da jeg har erfaring fra at sidde på samtlige tribuner. Nogle af grundende er følgende:

    * Man har bedre udsyn til tifoer og får et fantastisk blik på hele stemningen, specielt til de store kampe.
    * Der er mere sol på A-tribunen som helhed og det kan vi godt lide.
    * Man er ikke i samme "fare" for at blive filmet og jeg vil i øvrigt heller ikke udsætte mine gode medfans, for at at de skal se mit fjæs på en storskærm. ;o)
    * Vi vil gerne skabe en tredje tribune med FCK-fans, så der er 3 tribuner, der kan synge til hinanden. Nu er der også kommet en fjerde tribune med familietribunen, så det kunne da være ret fedt, hvis der var 4 tribuner, der sang til hinanden. ;-)

    Men på både Øvre A og C, er der selvfølgelig også et super overblik over banen, som de fleste på Øvre A vist har værdsat utroligt meget.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  13. #40
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Har du fået Twitter svar? :)
    Nej, ingenting.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Helt seriøst. Måske kan man også acceptere en beslutning - ledelsen og bestyrelsen har en million ting st tage stilling til og nu er det ikke gået som i ønsker (vi snakker åbenbart om 150 pladser!) og så bliver man som sur fan nød til at skrive til NCH, kontakte folk på Twitter, klage til gud og hver mand.

    Det er bittert, det var ikke den bedste timing - jeg er pænt sikker på at det er noteret og så må vi altså videre. Selvfølgelig skal FCK ikke holde hele øvre A åben for 150, som sagtens kan flytte til den aldeles fremragende øvre C.

    Videre folkens


  16. #42
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Rigtigt godt spørgsmål og meget relevant. :-) Personligt foretrækker jeg A-tribunen og Øvre A, da jeg har erfaring fra at sidde på samtlige tribuner. Nogle af grundende er følgende:

    * Man har bedre udsyn til tifoer og får et fantastisk blik på hele stemningen, specielt til de store kampe.
    * Der er mere sol på A-tribunen som helhed og det kan vi godt lide.
    * Man er ikke i samme "fare" for at blive filmet og jeg vil i øvrigt heller ikke udsætte mine gode medfans, for at at de skal se mit fjæs på en storskærm. ;o)
    * Vi vil gerne skabe en tredje tribune med FCK-fans, så der er 3 tribuner, der kan synge til hinanden. Nu er der også kommet en fjerde tribune med familietribunen, så det kunne da være ret fedt, hvis der var 4 tribuner, der sang til hinanden. ;-)

    Men på både Øvre A og C, er der selvfølgelig også et super overblik over banen, som de fleste på Øvre A vist har værdsat utroligt meget.
    Prøv at skrive til klubben, at I gerne vil have fast plads til awayfans-afsnittet. ;-)

    Jeg forstår fint jeres harme, men på den anden side forstår jeg også klubbens ønske om at spare udgifterne til at holde et helt afsnit åbent for så få faste gæster. Det må jo alligevel være et betragteligt beløb, de sparer, når det kan betale sig for dem at pisse 150 stamgæster af i en tid, hvor tilskuertallene i forvejen er stærkt bekymrende. Klubben kunne i det mindste tilbyde et gratis sæsonkort til den nye plads det første år for at kompensere for ulemperne.

    Jeres problem er selvfølgelig, at de bedste pladser på Øvre C allerede er taget. Der har I så den fordel, at der sikkert er nogle stykker, som ikke gentegner efter denne rædselssæson, men det bliver svært at holde gruppen samlet uanset hvad. Jeg tror egentlig, jeg ville gå efter Nedre A (i den side, der ligger over imod B-tribunen), hvis jeg var jer. Der er stadig sol, I slipper for at komme på storskærmen, I kan se tifoer og I kan bidrage til at få den fjerde syngende tribune i gang. I mister selvfølgelig helikopter-viewet, men hvis I holder jer fra de forreste rækker, er overblikket egentlig ok.
    Sidst redigeret af giggs : 30.05.18 kl. 07:32
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #43
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Ren interesse: Hvor mange sæsonkort er der på øvre C?

  19. #44
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Problemet er vel, at 1) det ikke blev meldt ud i god tid inden sæsonafslutning og dermed 2) nu kan folk - som ikke kender hinanden - ikke koordinere at stå sammen på øvre c, hvis man nu gerne ville rykke derhen. Så man har ikke gjort meget for at gøre processen nemmere at acceptere.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #45
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nej, ingenting.
    Men altså, man kan jo godt sige, at I har fået svar på, hvorfor beslutningen er taget - og den er jo plausibel nok. Det, man kan savne, er så en beklagelse over, hvordan det er foregået. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 4 brugere er enige:

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  2. Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 21.09.11, 05:48
  3. Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 06.10.10, 19:31
  4. Faste sæsonkortpladser vs. hooligans
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 12.06.04, 20:53

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •