Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 58

Emner: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det er sgu dårligt arbejde af klubben. Ligesom sidste år hvor rygeforbuddet på øvre c blev meldt ud efter folk havde forlænget sæsonkort. Meget underlig fan pleje.
    Enig. (ikke at jeg har det fjerneste imod rygeforbud)

    Det virker som om, at man først efter sidste kamp har sat sig ned og evalueret sæsonen mht tribuner osv. Så har man fundet ud af, at det kunne være smart med rygeforbud og det kunne være smart ikke at have sæsonkort på Øvre A, og så bare vedtaget det fra dags dato. Det virker helt ærligt ganske amatøragtigt.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    364

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Meget dårlig stil. Tænker at SLO teamet burde kunne være behjælpelige med at i bliver behandlet ordentligt https://www.fck.dk/fans/slo
    MVH
    FMC

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Det er meget mystisk.
    I sådan en situation konstaterer man, hvad jeg vælger at kalde "The Good Guy Dilemma" - nemlig at klubberne - ikke kun FCK - retter sin fanpleje i den retning, der kæfter mest op.

    Vi har så en "Supporters Liasion Officer". men sagt lige ud af posen er det at sammenligne med en HR-institution, der er til for at kontrollere de unge pyromaner og holde sektions-balladen på et niveau, som klubben kan håndtere. Den er ikke til for dig og mig - ældre, tilbagelænede fans uden lys- og dansetrang.

    Til gengæld har den ældre piberygende fan en anderledes købekraft, vi kan smide andtesteds. Så i en økonomisk sammenhæng er ovenstående dilemma en dum måde for en virksomhed at håndtere kundepleje på - perks bør (også) følge kunderne med det største dækningsbidrag.

    Og man kan sagtens se den slags i en større kontekst, hvor også tv-aftalerne udhuler værdien af et sæsonkort - specielt for voksne (mænd) med andre prioriterer i weekenden, der kan have det vanskeligt med den as hocratiske planlægning af kampene, der gør det lidt vanskeligt for mig at se, at jeg har værdi af the full monty.

    Men - det er måske bare sådan det er - hvad der virker mest bizart er den manglende kommunikation og kompensation. Det er helt uhyrlig dårlig kundepleje.
    Mvh,
    Bopa

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #19
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    ...og det kunne være smart ikke at have sæsonkort på Øvre A, og så bare vedtaget det fra dags dato. Det virker helt ærligt ganske amatøragtigt.
    Enig. Det virker komplet amatøragtigt og så I en klub, der gerne kalder sig Danmarks og Skandinaviens største. Der er dog intet storhed over den fanpleje, der udvises her. Den arrogance, klubben i en efterhånden lang årrække har opelsket og dyrket, er efterhånden ved at blive til en usund arrogance uden for banen, der i min optik ødelægger mere end den gavner.

    Hvis F.C. København gerne vil have flere tilskuere til deres kampe, er det så vejen frem, at få nogle trofaste fans og sæsonkortholdere til at føle sig uønsket? For det er bl.a. den konsekvens denne uvarslede nedlæggelse af sæsonkort på Øvre A har. Jeg forstår det simpelthen ikke. Jeg kan ikke se hvilken VÆRDI det skaber for klubben på den lange bane.

    Det kan godt være at vi ikke er så mange som vores gode medfans på Nedre C og Sektion 12, men vi har også familie og venner, som vi i tide og utide har taget med i Parken til kampe, for hjælpe til med at skabe en større fankultur omkring klubben. Det er ting som dette, der blandt andet har lidt overlast nu på grund af den ufine metode, der er brugt.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Enig. Det virker komplet amatøragtigt og så I en klub, der gerne kalder sig Danmarks og Skandinaviens største. Der er dog intet storhed over den fanpleje, der udvises her. Den arrogance, klubben i en efterhånden lang årrække har opelsket og dyrket, er efterhånden ved at blive til en usund arrogance uden for banen, der i min optik ødelægger mere end den gavner.

    Hvis F.C. København gerne vil have flere tilskuere til deres kampe, er det så vejen frem, at få nogle trofaste fans og sæsonkortholdere til at føle sig uønsket? For det er bl.a. den konsekvens denne uvarslede nedlæggelse af sæsonkort på Øvre A har. Jeg forstår det simpelthen ikke. Jeg kan ikke se hvilken VÆRDI det skaber for klubben på den lange bane.
    Jeg tror ikke man tænker så langt. Nu ved jeg ikke helt, hvem der træffer disse beslutninger. Men det lugter jo lidt af, at det er folk som ikke ved en skid om fankultur og livet på tilskuerpladserne. Præcis som så meget andet i samfundet, hvor det er folk som aldrig har lavet andet end at sidde bag et regneark, som beslutter hvordan lærere, sygeplejesker osv osv skal bruge deres tid.

    I har siddet på de samme pladser i så mange år - at man nu bare sløjfer pladsen uden kompensation eller uden varsel er helt vildt meget ude i hampen, og den beslutning må simpelthen være taget af mennesker, som ikke kender til sammenholdet og livet blandt sæsonkortholdere.

    Jeg kan sagtens forstå behovet for at flytte jer, men hvis nu man havde været smart, så havde man selvfølgelig givet jer en varsel og forkøbsret på (ledige) pladser andre steder. Man havde sgu nok også givet jer et halvt år gratis som et plaster på såret og en tak for jeres trofasthed. Havde man været endnu smartere, så havde man givet jer et gratis guldkort udover det i selv købte som tak - på den måde kunne man (udover at give et plaster på såret) få jer til at tage venner/ familie med ind, og dermed måske også få dem til at bide på krogen og så rent faktisk tjene penge i længden på det, hvis de mennesker i medbragte gratis det første år også køber de næste år.


  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg kan sagtens forstå behovet for at flytte jer, men hvis nu man havde været smart, så havde man selvfølgelig givet jer en varsel og forkøbsret på (ledige) pladser andre steder. Man havde sgu nok også givet jer et halvt år gratis som et plaster på såret og en tak for jeres trofasthed. Havde man været endnu smartere, så havde man givet jer et gratis guldkort udover det i selv købte som tak - på den måde kunne man (udover at give et plaster på såret) få jer til at tage venner/ familie med ind, og dermed måske også få dem til at bide på krogen og så rent faktisk tjene penge i længden på det, hvis de mennesker i medbragte gratis det første år også køber de næste år.
    Det er jo sagens kerne. Det havde været så utrolig nemt, at håndtere den situation rimeligt positivt ift de få fans der bliver berørt. Nu skal man så på bagkant se om man kan få rettet en fejl, igen.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Citat Oprindeligt indsendt af Bopa Se meddelelser
    Vi har så en "Supporters Liasion Officer". men sagt lige ud af posen er det at sammenligne med en HR-institution, der er til for at kontrollere de unge pyromaner og holde sektions-balladen på et niveau, som klubben kan håndtere. Den er ikke til for dig og mig - ældre, tilbagelænede fans uden lys- og dansetrang.
    Tja, jeg er sikker på at de er lydhør hvis man kontakter dem. Hvis ikke man gør, er det i hvert fald svært at skyde dem i skoen de ikke er. Så tag kontakt til dem, se om de er der for at hjælpe alle fans, hvis ikke så er det vel bare at gå videre med sagen til medierne, / UEFA eller lign, at vores SLO ikke er der for alle fans. Det tror jeg dog de er. Ingen grund til at dømme dem på forhånd i denne sag.

    Zebos har du kontaktet SLO-teamet?

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    [QUOTE=Mgt09;672105]Så tag kontakt til dem, se om de er der for at hjælpe alle fansQUOTE]

    Min sammenligning med en HR-afdeling er ikke tilfældig. Det er en organisatorisk ledelsesfunktion, der arbejder til fordel for virksomheden og ikke medarbejderne. Så jo - SLO'en kan da sikkert pippe lidt på et udvalgsmøde, men eftersom Zebos' problem ikke fører til sure tifoer der sårer chefernes/ejernes forfængelighed og/eller uheldig presse, så sker der ikke mere der. Zebos har efter min vurdering ikke nogle særlige værktøjer han kan skrue på udover at stemme med fødderne. Det er så der min udvidede pointe omkring sæsonkort (og vigende tilskuertal) i det hele taget er i spil - det er i forvejen et lidt anstrengt projekt at forpligte sig på for kunderne i en tid, hvor tv-aftalerne - og sponsoraftaler - prioriteres højere end almindelig fanpleje.
    Mvh,
    Bopa

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #24
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Tja, jeg er sikker på at de er lydhør hvis man kontakter dem. Hvis ikke man gør, er det i hvert fald svært at skyde dem i skoen de ikke er. Så tag kontakt til dem, se om de er der for at hjælpe alle fans, hvis ikke så er det vel bare at gå videre med sagen til medierne, / UEFA eller lign, at vores SLO ikke er der for alle fans. Det tror jeg dog de er. Ingen grund til at dømme dem på forhånd i denne sag.

    Zebos har du kontaktet SLO-teamet?
    Jeg har ikke kontaktet SLO-teamet endnu (har ikke haft tid), men gør det snarrest muligt.

    Jeg har tilgengæld fået et ringe svar og arrogant svar fra FCK, uden skyggen af undskyldning, forklaring eller andet. For mig er hele denne situation dråben der har fået bægeret til at flyde over. FCK har jo gjort lignende over for fans tidligere.

    Jeg ved godt, som før nævt, at vi på Øvre A ikke er den største grupoe, men tilgengæld har vi været fredelige og loyale fans i mange år. Hvorfor skal gode FCK fans i det hele taget behandles på denne måde?

    Næste gang er det andre FCK fans, der får samme ufine behandling: Hvornår har vi som FCK fans fået nok af den behandling? Hvornår siger vi fra i fællesskab?

    #retfærdighedforØvreA #imodusundarrogance
    Sidst redigeret af zebos : 29.05.18 kl. 09:30
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror ikke man tænker så langt. Nu ved jeg ikke helt, hvem der træffer disse beslutninger. Men det lugter jo lidt af, at det er folk som ikke ved en skid om fankultur og livet på tilskuerpladserne. Præcis som så meget andet i samfundet, hvor det er folk som aldrig har lavet andet end at sidde bag et regneark, som beslutter hvordan lærere, sygeplejesker osv osv skal bruge deres tid.

    I har siddet på de samme pladser i så mange år - at man nu bare sløjfer pladsen uden kompensation eller uden varsel er helt vildt meget ude i hampen, og den beslutning må simpelthen være taget af mennesker, som ikke kender til sammenholdet og livet blandt sæsonkortholdere.

    Jeg kan sagtens forstå behovet for at flytte jer, men hvis nu man havde været smart, så havde man selvfølgelig givet jer en varsel og forkøbsret på (ledige) pladser andre steder. Man havde sgu nok også givet jer et halvt år gratis som et plaster på såret og en tak for jeres trofasthed. Havde man været endnu smartere, så havde man givet jer et gratis guldkort udover det i selv købte som tak - på den måde kunne man (udover at give et plaster på såret) få jer til at tage venner/ familie med ind, og dermed måske også få dem til at bide på krogen og så rent faktisk tjene penge i længden på det, hvis de mennesker i medbragte gratis det første år også køber de næste år.
    Klubben er da I sin ret til at nedlægge pladser - de gør det jo ikke uden grund.

    Men jeg er helt med på at timingen er ekstremt dårligt - Det er jo svært at time evt. køb af nyt sæsonkort med sine medfans omkring sig og med at udmeldingen kommer efter sidste hjemmekamp. Det er for mig at se det kritisable I denne sag.

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Nå men vi kan jo læse om alle de fantastiske nyskabelser her: https://www.fck.dk/nyhed/abonnement-et-kort-livet

    Øvre A er helt lukket for sæsonkort. På Øvre C kan man åbenbart ikke tegne abonnement, hvilket selvfølgelig bekymrer mig en del, da det lugter af, at man kan få samme tur i møllen som Øvre A på et tidspunkt.

    Værd at bemærke er, at familietribunen åbenbart også kan købes med abonnement (for livet), så den ligger da i det mindste fast.......indtil man beslutter noget andet....

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Klubben er da I sin ret til at nedlægge pladser - de gør det jo ikke uden grund.

    Men jeg er helt med på at timingen er ekstremt dårligt - Det er jo svært at time evt. køb af nyt sæsonkort med sine medfans omkring sig og med at udmeldingen kommer efter sidste hjemmekamp. Det er for mig at se det kritisable I denne sag.
    Men det er vel også netop det, der kritiseres. Samt at folk ikke får en forklaring på, hvorfor de skal flyttes.

    @Zebos: Jeg har spurgt Jes på Twitter for et par timer siden, men han har ikke svaret endnu.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nå men vi kan jo læse om alle de fantastiske nyskabelser her: https://www.fck.dk/nyhed/abonnement-et-kort-livet

    Øvre A er helt lukket for sæsonkort. På Øvre C kan man åbenbart ikke tegne abonnement, hvilket selvfølgelig bekymrer mig en del, da det lugter af, at man kan få samme tur i møllen som Øvre A på et tidspunkt.

    Værd at bemærke er, at familietribunen åbenbart også kan købes med abonnement (for livet), så den ligger da i det mindste fast.......indtil man beslutter noget andet....
    Og man kan ikke købe et basis på øvre C som på nedre C. Pris forskellen er altså 700 kroner for nogle europæiske kvalifikation hjemmekampe. Kan kun tilslutte mig den bekymrende tendens som FCK viser på dette område

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Og man kan ikke købe et basis på øvre C som på nedre C. Pris forskellen er altså 700 kroner for nogle europæiske kvalifikation hjemmekampe. Kan kun tilslutte mig den bekymrende tendens som FCK viser på dette område
    Har nu skrevet til kundeservice. Forslår alle andre at gøre det samme. Hvorfor får øvre C sæsonkort holder ikke samme muligheder som nedre C. Vi får intet basis kort købsmuligheder og vi får ingen abonnement muligheder.
    - Torben

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Nedlæggelse af sæsonkortpladser på Øvre A. i den den nye sæson: 2018/ 2019.

    Måske lægger FCK - nu hvor tilskuertallene er så ringe - an til løbende at sløjfe alle de øvre tribuner og indrette dem til kontorer, fitnesscenter og badeland... :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  2. Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 21.09.11, 05:48
  3. Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 06.10.10, 19:31
  4. Faste sæsonkortpladser vs. hooligans
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 12.06.04, 20:53

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •