Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 62

Emner: Vi mangler da en ny PROL tråd...

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    84

    Vi mangler da en ny PROL tråd...

    Den gamle legendariske prol tråd ser desværre ud til at være afgået ved døden og det ærgrer mig efter at have set en udsmykket Ford Fiesta i går.

    I bagruden ses dette "Panty dropper" klistermærke https://www.aliexpress.com/item/14-1...812683819.html

    På spejlsiden i sidespejlene står der "Objects in mirror are losing"
    FC København - Fordi alt andet er for nemt.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Vi mangler da en ny PROL tråd...

    Tsunami før kampstart. Jeg elsker at se folk gå amok på stadion, men det er simpelthen det mest prollede nogensinde.
    - jeg er ikke imod, jeg konstatere blot!


  3. #3
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Vi mangler da en ny PROL tråd...

    At køre i bil med nøgen overkrop (uanset om man har 6pak eller øltønde).

    Stop det venligst
    MCN


  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Vi mangler da en ny PROL tråd...

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    At køre i bil med nøgen overkrop (uanset om man har 6pak eller øltønde).

    Stop det venligst
    MCN
    I forlængelse dertil:
    At sidde på udendørs-servering (cafe, strandbar, whatever..) og indtage frokosten eller lign i bar overkrop. Tag nu bare en t-shirt, polo, skjorte eller hvad som helst på, i den maks 1 time det tager væk fra stranden


  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Vi mangler da en ny PROL tråd...

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    At køre i bil med nøgen overkrop (uanset om man har 6pak eller øltønde).

    Stop det venligst
    MCN
    Hvorfor lige netop at køre bil? Kan i øvrigt ikke se problemet i at lade sin overkrop afkøle når vejret rammer en mio. Grader, så længe man har den pli at ta' trøjen på igen når man går ind i en Butik, eller opholder sig et sted hvor der serveres mad/drikke..

    Men fair nok, er sgu nok selv rimelig prol når det kommer til stykket ;)
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Vi mangler da en ny PROL tråd...

    Der er jævnligt prollede spillere ude på vestpå, men Nicki Bille med tatoveringer og alt hvad der dertil hører, er nok i all-time top 3. Denne gang usædelig opførsel, kvælertag på en dansk veninde og slå en anden kvinde i gulvet.

    https://www.bt.dk/fodbold/nicki-bill...er-jeg-paa-det


    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    Hvorfor lige netop at køre bil? Kan i øvrigt ikke se problemet i at lade sin overkrop afkøle når vejret rammer en mio. Grader, så længe man har den pli at ta' trøjen på igen når man går ind i en Butik, eller opholder sig et sted hvor der serveres mad/drikke..

    Men fair nok, er sgu nok selv rimelig prol når det kommer til stykket ;)
    Al ophold i det offentlige, udover strand el. pool, med bar overkrop er top-prol.

  8. De følgende 11 brugere er enige:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Vi mangler da en ny PROL tråd...

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    Der er jævnligt prollede spillere ude på vestpå, men Nicki Bille med tatoveringer og alt hvad der dertil hører, er nok i all-time top 3. Denne gang usædelig opførsel, kvælertag på en dansk veninde og slå en anden kvinde i gulvet.

    https://www.bt.dk/fodbold/nicki-bill...er-jeg-paa-det
    Overrasker det overhovedet nogen længere, at Nicki Bille er en kæmpe nar? De der historier har alle dage fulgt lige netop ham uanset, hvor i verden han spillede, eller hvor han var på ferie eller lignende. Simpelthen en jubelidiot af dimensioner. Selv Brøndby kunne se, at det ville være en dårlig idé at hente ham.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    2

    Re: Vi mangler da en ny PROL tråd...

    Citat Oprindeligt indsendt af Master Se meddelelser
    Overrasker det overhovedet nogen længere, at Nicki Bille er en kæmpe nar?
    Det overrasker stadig hovedpersonen selv.

    »Det er ikke til at forestille sig, at jeg kunne have opført mig sådan, men jeg sætter ikke spørgsmål ved offerets udtalelser. Jeg er parat til at kompensere hende,« fortalte Nicki Bille ifølge AFP.

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Vi mangler da en ny PROL tråd...

    Hvad er prol? Island er.


  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Vi mangler da en ny PROL tråd...

    Motorsport. Speedway, Le Mans, F1..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Vi mangler da en ny PROL tråd...

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Motorsport. Speedway, Le Mans, F1..
    Motorsport har da alle dage været en sport for de mest velstillede i samfundet. At du ikke kan lide den, gør den ikke prollet.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Re: Vi mangler da en ny PROL tråd...

    Pas på med at lade prol være en funktion af velstand. Man kan sagtens være særdeles velstillet og særdeles prol på samme tid. *mumler noget om rappere*


    Mvh,
    Z
    All Criminals Are Bastards


  17. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Vi mangler da en ny PROL tråd...

    Citat Oprindeligt indsendt af Zetterstedt Se meddelelser
    Pas på med at lade prol være en funktion af velstand. Man kan sagtens være særdeles velstillet og særdeles prol på samme tid. *mumler noget om rappere*


    Mvh,
    Z
    -Nyrige generelt. Velstand + maks prol ses ofte. Kasi-Jesper (før konkurs), specifikke turister i specielt Sydfrankrig, med mange flere

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Vi mangler da en ny PROL tråd...

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Motorsport. Speedway, Le Mans, F1..
    Hvis du nu skulle vælge noget motorsport - hvordan kan du så så vælge nogle af de mest klassiske. Nogle af de mest hippe folk har gennem tiderne kunne ses omkring Le Man, bare tænk Steve McQueen. F1 er også et enormt tilløbsstykke - der er ellers rigeligt prol at tage af indenfor genren.

    Fodboldvold er prol.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Vi mangler da en ny PROL tråd...

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hvis du nu skulle vælge noget motorsport - hvordan kan du så så vælge nogle af de mest klassiske. Nogle af de mest hippe folk har gennem tiderne kunne ses omkring Le Man, bare tænk Steve McQueen. F1 er også et enormt tilløbsstykke - der er ellers rigeligt prol at tage af indenfor genren.
    Det er nu ikke så svært.. Prøv bare at se, hvordan dansk prol-fest deluxe enten rykker til Frankrig hver juni for at se Le Mans (læs: kampdrikke sig i hegnet og massakrere franske råvarer med elendig madlavning, for derefter brovtende og himmelråbende pinligt rende rundt og tro at alle bare ÆLSKER en dansk fulderik uden pli) eller afholder egen Le Mans fest i privaten, hvor man godt nok har det kørende på skærmen, men derudover har fyldt lejligheden med Mokai, Breezers og alverdens junkfood, mens ulidelig techno, der får Tsunami på Sektion 12 til at virke finkulturelt, brager ud gennem højttalerne.. Hvorefter folk bliver så hamrende stive, at de næste dag faktisk sover igennem hele afslutningen på løbet, samt præmieoverrækkelsen.



    Der er ikke meget forskel på ovenstående typer og dem, som råbte "VODKA I RUSLAND!" i løbet af sommeren..

    Og Formel 1.. Ja, nu hvor Viasat i høj grad lefler for BØF-segmentet, og har gjort det længe, har de da også sørget for at det primært er prol-tüperne fra Asbestegnen, der sammen med jyderne er dem, der mest ser det.

    Der er langt fra klassekørere som Schumacher, Häkkinen og Villeneuve fra før til de nuværende prollede kørere som udgør feltet i dag, såsom HDKM, Hulkenberg og ham med dårlig mave, Max Verstappen..

    Speedway.. Altså, med Nicki Pedersen som posterboy for sporten, så skal der sgu ikke meget til for at forstå, hvorfor det er prol..

    Og i sidste ende; fascinationen for motorsport kan i sidste ende koges ned til "De kører stærkt.." Der skal ikke meget fantasi til for at forestille sig en jysk bonderøv fra produktionsskolen eller en vestegnstosse i joggingsæt og guldkæde sige den sætning højt, og derefter tænke "Fuck, det er prollet"..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. mangler 2 billetter til fck- man utd
    By swahilikongen in forum Bazar
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 14.09.06, 14:08
  2. Jeg Mangler ord
    By vandr in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.10.05, 16:20
  3. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 26.12.03, 18:36
  4. Kultur tråd i stedet for musik tråd?
    By zebos in forum Kultur
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 25.04.03, 09:32

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •