Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 21 af 21

Emner: Den store VM-Rusland tråd 2018!

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Den store VM-Rusland tråd 2018!

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Endnu mere glad er jeg dog for, at der i dansk fodbold ikke er økonomi til VAR. Det kan da ikke gå hurtigt nok med at få afviklet det igen.
    Fuldstændig uenig. Jeg mindes aldrig at have set så meget fodbold uden at dommeren var i fokus. Det er skønt, og jeg synes det er fantastisk at spillet ikke lider mere under det. Tværtimod er jeg mere end træt af de 2min lange standardsituation forberedelser som i den grad smadre tempoet.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Den store VM-Rusland tråd 2018!

    Sidder og ser lidt highlights fra flere kampe og kommer ikke fra at der er overordentligt mange storhold og stjerner som virkelig har underpræsteret. Er de helt kørt ned efter liga og CL spil i et omfang større end hidtil? Det halve af Tysklands hold underpræstered klart, Messi mfl i Argentina, de Bruyne i Belgien, flere i Portugal og Spanien (dog var udskifning af træner uheldig). Der er vel kun Frankrig og Brasilien tilbage af de vanlige storhold og så Belgien og England som har gjort det godt.
    Hislen af TorbenØ.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  5. #18
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store VM-Rusland tråd 2018!

    Citat Oprindeligt indsendt af tortocnt Se meddelelser
    Sidder og ser lidt highlights fra flere kampe og kommer ikke fra at der er overordentligt mange storhold og stjerner som virkelig har underpræsteret. Er de helt kørt ned efter liga og CL spil i et omfang større end hidtil? Det halve af Tysklands hold underpræstered klart, Messi mfl i Argentina, de Bruyne i Belgien, flere i Portugal og Spanien (dog var udskifning af træner uheldig). Der er vel kun Frankrig og Brasilien tilbage af de vanlige storhold og så Belgien og England som har gjort det godt.
    Er ganske enig i din betragtning. Dog, når du nævner Frankrig, Belgien, Brasillien (og England), som dem, der har gjort det godt, så mener du vel: som forventet i forhold til at gå videre. Jeg synes ikke at de har gjort det ‘godt’ og spillet sprudlende smuk fodbold. Der har været intensive og gode kampe, og der har også været lækre detaljer, men den der følelse af, at der på de nævnte hold er klassespillere, det lever op til forventningerne om lækkert seværdigt og nyskabende spil, den sidder jeg ikke tilbage med.

    Så ja, jeg synes også at man kan se, at de gode spillere er trætte. Synes kun at Ronaldo har virket skarp (men han var jo også ‘ude’ henover den forgangne sæson) og så skal man selvfølgeligt heller ikke undervurdere, at de andre hold synes at være blevet bedre fodboldhold end man tidligere har set.

    MCN

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Den store VM-Rusland tråd 2018!

    Rigtigt, nok nærmere "levet op til forvendtningerne" end spillet godt og sprudlende.

    Det ligner at vi kan kalde dette VM for "Det trætte VM", man savner virkelig de store kampe, det der ekstra fra et par nye eller gamle stjerner, eller et par hold. .oO(øllebrød)

    Man kan sige at det så er Sveriges store chance for et VM :-D, stjernefrit, usprudlende, hårtarbejdende.......
    Hislen af TorbenØ.

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store VM-Rusland tråd 2018!

    Er det ikke en videreudvikling af den tendens man har set de sidste 10 år, at landsholdsfodbold halter efter klubfodbold? Der er jo nærmest en europæisk stjerne med på samtlige hold i turneringen, men de bliver ikke bakket op af lige så gode medspillere. Tilgengæld er niveaufaldet på de "kyniske" hold (Island / DK mf.) ikke nær det samme. Et hold med Messi i start 11 forventes at spille offensivt, et hold uden Messi kan retfærdigvis pakke sig. Forskellen på de 8 svageste på de to hold er ikke væsentlig.

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Den store VM-Rusland tråd 2018!

    Om man skulle gi et bud på et VM-hold, bliver mit således:

    Courtois (BEL)

    Vrasailjko (CRO) Varane (FRA) Kompany (BEL) Hernandez (FRA)

    Rakitic (CRO) Greizmann (FRA) Pogba (FRA) Modric (CRO)

    Mbappe (FRA) Hazard (BEL)
    Hislen af TorbenØ.

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 14:40
  2. Den store E-bay-tråd
    By Don J. in forum Diverse
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 06.06.06, 16:34
  3. Den store EM-tråd
    By Urbanus in forum De korte linier
    Svar: 63
    Sidste Meddelelse: 05.07.04, 11:20
  4. Den nye store EM-tråd
    By Urbanus in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 16.06.04, 10:06
  5. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 26.12.03, 18:36

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •