Se afstemningsresultater: Hvem holder du IKKE med?

Stemmeafgivere
164. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Rusland

    106 64.63%
  • Saudiarabien

    49 29.88%
  • Ægypten

    3 1.83%
  • Uruguay

    4 2.44%
  • Marokko

    0 0%
  • Iran

    12 7.32%
  • Portugal

    55 33.54%
  • Spanien

    15 9.15%
  • Frankrig

    13 7.93%
  • Australien

    3 1.83%
  • Peru

    5 3.05%
  • Danmark

    5 3.05%
  • Argentina

    15 9.15%
  • Island

    6 3.66%
  • Kroatien

    4 2.44%
  • Nigeria

    0 0%
  • Costa Rica

    0 0%
  • Serbien

    5 3.05%
  • Brasilien

    22 13.41%
  • Schweiz

    5 3.05%
  • Tyskland

    17 10.37%
  • Mexico

    0 0%
  • Sverige

    18 10.98%
  • Sydkorea

    5 3.05%
  • Belgien

    5 3.05%
  • Panama

    1 0.61%
  • Tunesien

    2 1.22%
  • England

    29 17.68%
  • Polen

    3 1.83%
  • Senegal

    0 0%
  • Colombia

    0 0%
  • Japan

    3 1.83%
Multiple Choice Poll.
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 28

Emner: Hvem holder du IKKE med i VM 2018?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Hvem holder du IKKE med i VM 2018?

    Nogle andre må lave afstemningerne om hvem vi bedst kan lide, og hvem der vinder. Jeg vil have noget snavs. Hvem gider du bare slet ikke få succes? Hvem får du pest af tanken om at se med pokalen?

    Jeg forestiller mig, at det er ret åbent i et år hvor Italien ikke er med ;-)

    Had lidt ekstra. Vælg tre ...

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Hvem holder du IKKE med i VM 2018?

    Rusland og Saudi, primært pga politik.

    Island fordi jeg får KNOPPER at AFRAM massepsykosen så snart de kommer over midten under en kamp.
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Hvem holder du IKKE med i VM 2018?

    Brasilien. Deres tilsyneladende dybt indgroede opfattelse af at have patent på Guds støtte belaster mig. Og så spiller de heller ikke besnærende nok til, at jeg overgiver mig. Det var anderledes på Zico og Eders tid! Og portugisisk er nok verdens grimmeste sprog. Så raus med dem - hurtigst muligt.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

  5. De følgende 15 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    66

    Re: Hvem holder du IKKE med i VM 2018?

    Bavianen kan desværre ikke deltage i denne afstemning, da det ikke er muligt at vælge 0 hold.
    Med andre ord elsker Bavianen fodbold VM og holder med alle de nævnte hold.

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Hvem holder du IKKE med i VM 2018?

    Systematisk doping i Sochi, fascistiske hooligans og deres primitive, defensive og kedelige stil betyder, at Rusland simpelthen bare skal ud.

  8. De følgende 11 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvem holder du IKKE med i VM 2018?

    Egentlig har jeg ikke noget mod holdet. Især ikke en enkelt af dem, Ragnar. Men alt det udenom er til at få spat af. Kommentatoren der hyler som en stukken gris, og kun hylede dobbelt så højt, da han indså at nu var han blevet mediestjerne. Fansene og deres ulidelige vikingeklap. Kan godt sige det ligeud – jeg skriger som en islandsk kommentator næste gang jeg skal høre om at "Fire procent af befolkningen er faktisk til stede her på Luzhniki i dag". Scor nu et hattrick, Messi, og få ham hylegrisen til at holde kæft.

    Nå ja, og så for den skandaløse beslutning ikke at udtage Kjartan Finnbogason.

    Oh, og Portugal og England er gammelt nag.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Hvem holder du IKKE med i VM 2018?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Egentlig har jeg ikke noget mod holdet. Især ikke en enkelt af dem, Ragnar. Men alt det udenom er til at få spat af. Kommentatoren der hyler som en stukken gris, og kun hylede dobbelt så højt, da han indså at nu var han blevet mediestjerne. Fansene og deres ulidelige vikingeklap.
    Vikinger er altså nice. Spørg bare Aron Gunnarsson

    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Hvem holder du IKKE med i VM 2018?

    Frankrig, og det har intet at gøre med at vi skal møde dem lige om lidt. Det handler om franskmænds latterlige gestikuleren, deres klamme sproge, arrogante attitude og at der for hver velfungerende franskmænd er mindst halvtreds kæmpeidioter.

  14. #9
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Hvem holder du IKKE med i VM 2018?

    Efter at have set Brasillien-Costa Rica igår, må jeg bare konstatere, at jeg ikke holder med: Neymar

    Det er virkeligt sjældent at en fodboldspiller alene kan få mit pis i kog, men jeg har da sjældent set et mere usympatisk menneske spille en fodboldkamp. Hans konstante brok, tuderi og ‘hele verden er imod mig og se, hvad jeg kæmper med’ attitude er i en klasse for sig selv. Og så synes jeg i øvrigt heller ikke, at han er en særlig dygtig fodboldspiller.

    MCN


  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Hvem holder du IKKE med i VM 2018?

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Efter at have set Brasillien-Costa Rica igår, må jeg bare konstatere, at jeg ikke holder med: Neymar

    Det er virkeligt sjældent at en fodboldspiller alene kan få mit pis i kog, men jeg har da sjældent set et mere usympatisk menneske spille en fodboldkamp. Hans konstante brok, tuderi og ‘hele verden er imod mig og se, hvad jeg kæmper med’ attitude er i en klasse for sig selv. Og så synes jeg i øvrigt heller ikke, at han er en særlig dygtig fodboldspiller.

    MCN
    Og det er så første gang, at VAR kom til sin ret. Hvor var det fryd, at hans skuespil blev afsløret :) Han burde også have haft et gult kort.

    Mvh Bjørn A


  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Hvem holder du IKKE med i VM 2018?

    Jeg hader England. Ikke holdet som sådan, men foragten over den fremfarende, rødhårede, blege, fish&chips-spisende befolkning kanaliseres direkte i deres landshold og kommer bedst til udtryk ved, at de altid mener, at de bør være favoritter på trods af at deres eneste VM-titel skyldes et fejlkendt mål.

    Udsigten til nedsmeltningen af Brexit-forhandlingerne gør kun mit smil bredere på en virkelig god sommer!

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvem holder du IKKE med i VM 2018?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Jeg hader England. Ikke holdet som sådan, men foragten over den fremfarende, rødhårede, blege, fish&chips-spisende befolkning kanaliseres direkte i deres landshold og kommer bedst til udtryk ved, at de altid mener, at de bør være favoritter på trods af at deres eneste VM-titel skyldes et fejlkendt mål.

    Udsigten til nedsmeltningen af Brexit-forhandlingerne gør kun mit smil bredere på en virkelig god sommer!
    Da de skulle spille med svensken må jeg indrømme at jeg holdt med England. Mest for at skulle undgå at hører på min svenske kollega med Bøf sympatier (what a combo). Men nu er der ved at gå "Via-bøf" i den med England. Og det magter jeg ikke, så ud med dem.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    320

    Re: Hvem holder du IKKE med i VM 2018?

    Jeg vil da gerne begrunde antipatien. Had er sådan en kedelig ting når den bare står alene.

    Den politiske:
    Rusland - det er jo ikke helt OL i 1936, men derhenad. Putin ønskes 3 nederlag i træk og hvert mål der kan punktere Potemkin-kulissen får en kyshånd herfra. Selv Saudiarabien må meget gerne vinde over dem. Det synes jeg siger en del.

    Den æstetiske:
    Schweiz. Jeg ser kun hullerne i osten. Mage til kedeligt landshold. Jeg glæder mig altid fyrsteligt til et VM og har som udgangspunkt ambition om at se alle kampe. Bare ikke når Schweiz spiller. Så rammer jeg gerne snooze på klokken og laver en anden aftale. De er så kedelige. Så pæne. Så Schweiz.
    Det er nærmest det fravær af følelser de fremkalder der får mig til at hade dem.

    Den indebrændte:
    Belgien. Jeg kan godt lide Kevin De Bruyne. Han er voldsomt god. Men holdet som sådan er virkeligt irriterende. Taktisk naive som Brasilien da de var værst. Selvovervurderende som England når de er værst. Hvilket ikke er i år fordi Belgien er i deres gruppe og Belgien er mere England end England. Lutter individualister, knap nok et hold. "Golden Generation" bliver forhåbentlig den eneste ædle titel til dem.

    Jeg vil elske at se VM, men de her tre hold må godt fejle. Medmindre jeg smider oddspenge efter dem i sidste øjeblik, det er klart.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Hvem holder du IKKE med i VM 2018?

    Danmark - for vil gerne have Kvist og især Fischer hjem og holde ferie /være klar til FCK kamp

    Sverige må gerne ryge hurtigt ud , efter storspil af Robin, så han kan sælges og dermed styr på økonomi/salg asap

    Lad blot Putin ryge ud med det samme ....

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    407

    Re: Hvem holder du IKKE med i VM 2018?

    Nemt:
    Rusland: politik
    Saudi.: politik
    Polen: politik

    /hp
    #1) Havnefronten tilbage til københavnerne!
    #2) Kun ægte græs i Parken - tak!
    #3) Jeg savner Lars Højer til vores frispark

  24. De følgende 4 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvem holder du IKKE med?
    By Pipetown in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 30.06.08, 00:03
  2. Vi er ikke de eneste som holder Ophørsudsalg
    By ApuNazz in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 29.06.05, 13:56
  3. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 15.02.04, 22:33
  4. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 12.02.04, 14:59

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •