Viser resultater 1 til 1 af 1

Emner: VM picks

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    VM picks

    Der er (langt om længe) dumpet en ny type viden/gættespil op ifm. VM efter NFLsk forbillede - det såkaldte picks.
    Spillet er sådan set ret simpelt. Først vælger man sine 1X2-tegn i en stribe udvalgte kampe. Dernæst indrangerer man alle kampene efter hvor sikker man føler sig på, at man har valgt rette udfald.
    Rammer man så forkert, tildeles man 0 point for den pågældende kampe. Rammer man rigtigt, tildeles man lige så mange point for den pågældende kamp, som ens indrangering angav - fra 5 til 100 point pr. kamp.

    Jeg har til lejligheden oprettet en intern pulje til lir og sjov:
    Puljenavn: SL-picks
    Kodeord: Horsens95
    Direkte link:
    https://picks.dk/seasons/vm-picks-2018/leagues/show/sl-picks/invitation/b3yDQb0w7F1528882468
    Det tager under ét minut at oprette sig, og alt fra 3 minutter og opefter at have sat første rundes picks op, afhængig af temperament og omhyggelighed ;)
    Kom frisk! 😊👍
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. NFL picks på Zulu.
    By A in forum Diverse
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 08.12.05, 18:10

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •