Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 47

Emner: Optakts- og kamptråd: KuPS vs. F.C. København (12/7 kl. 18:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: KuPS vs. F.C. København (12/7 kl. 18:00)

    Efter 20min. Kan det konstateres at kups spiller med væsentlig mere fart end os. Kom nu igang.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: KuPS vs. F.C. København (12/7 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Efter 20min. Kan det konstateres at kups spiller med væsentlig mere fart end os. Kom nu igang.
    Og af en eller anden grund, kom det ikke helt bag på én...

    Zan

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: KuPS vs. F.C. København (12/7 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Og af en eller anden grund, kom det ikke helt bag på én...

    Zan
    Nej, desværre. Gameplanen er klar. Ud til Pierre, indlæg til bagerste. Godt nok trist. Falk render rundt med kvalitet i støvlerne, men bliver aldrig andet end en opspilsstation for Pierre. Det er godt nok en skam. I forhold til Falk kan det noteres, at han er min absolutte favorit. Jeg kan dog også notere, at hans tøsede hår ville irritere mig ganske kraftigt hvis han havde spillet i en anden klub.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    37

    Re: Optakts- og kamptråd: KuPS vs. F.C. København (12/7 kl. 18:00)

    Sådan FC

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    37

    Re: Optakts- og kamptråd: KuPS vs. F.C. København (12/7 kl. 18:00)

    Håber dog spillet bliver forbedret

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    37

    Re: Optakts- og kamptråd: KuPS vs. F.C. København (12/7 kl. 18:00)

    Hva siger folk til damen og Kodros præstation? Hvis vi ser bort fra en misset 100% chance hos begge.

  9. #37
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: KuPS vs. F.C. København (12/7 kl. 18:00)

    Det var gode tider den gang cleansensation og Kaff var på pletten med .gif... Ak ja, rip.

  10. De følgende 12 brugere er enige:

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: KuPS vs. F.C. København (12/7 kl. 18:00)

    A win is a win.

    Nu kan vi floppe på hjemmebane og nøjes med en uafgjort. :3

    #ForsigtigOptimist

  12. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: KuPS vs. F.C. København (12/7 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Det var gode tider den gang cleansensation og Kaff var på pletten med .gif... Ak ja, rip.
    ???

    Angående kampen:
    - fint resultat
    - dejligt med et mål af Skov
    - fint at kampe som denne kan bruges til at spille N’Doye og Kodro sammen
    - fint at spillere som Bengtsson, Roerslev, Holse, Vavro, SA også kan få spilletid i disse kampe
    - vanvittigt ag vi er igang og VM ikke engang er færdigspillet
    - lige netop i år byder jeg det velkommen at starte tidligt i Europa. Vi har brug for “nemme” kampe til at komme igang


  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: KuPS vs. F.C. København (12/7 kl. 18:00)

    Efter 42 skodkampe (eller hvor mange vi spillede i sidste sæson), kommer det ikke som den store overraskelse, at den skulle hives hjem på den måde.

    0-1 er fint nok.

    Nu skal Horsens bare slås - kan godt leve med endnu en fesen 1-0’er. Nu skal vi dælme bare hive nogle sejre hjem og komme ordentligt i gang.

    Zan


  15. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: KuPS vs. F.C. København (12/7 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Nej, desværre. Gameplanen er klar. Ud til Pierre, indlæg til bagerste. Godt nok trist. Falk render rundt med kvalitet i støvlerne, men bliver aldrig andet end en opspilsstation for Pierre. Det er godt nok en skam. I forhold til Falk kan det noteres, at han er min absolutte favorit. Jeg kan dog også notere, at hans tøsede hår ville irritere mig ganske kraftigt hvis han havde spillet i en anden klub.
    Jeg notere mig at dine kommentar er håbløse! Skal vi eventuelt lige komme igang med sæsonen før curling-bræk vælter ud over sidelinien. Jeg er fint tilfreds med at andetvalget får kamptræning imod en finsk modstander og fint tilfreds med at han kommer til mange indlæg og forsøger at ramme, hvor de historisk har gjort mest ondt. Desuden kan spillerne klæde sig og se ud som de vil!


  16. #42
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: KuPS vs. F.C. København (12/7 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg notere mig at dine kommentar er håbløse! Skal vi eventuelt lige komme igang med sæsonen før curling-bræk vælter ud over sidelinien. Jeg er fint tilfreds med at andetvalget får kamptræning imod en finsk modstander og fint tilfreds med at han kommer til mange indlæg og forsøger at ramme, hvor de historisk har gjort mest ondt. Desuden kan spillerne klæde sig og se ud som de vil!
    Ok. Fint indlæg. Vi har i næsten 2 sæsoner (hele sidste sæson og den sidste halvdel af sæsonen forinden) spillet voldsomt ringe. Vi har mistet et mesterskab og ligner bestemt bestemt ikke et hold klar til at konkurrere om mesterskaber.
    Nu møder vi et hold som ligger nr. 4 i Finland, hvilket indikerer at det er en kamp vi SKAL vinde, og ikke blot med et enkelt mål. I sær taget i betragtning at kampen er så vigtig for os.

    Nu går du fuldstændig fejl af min kommentar vedr. Pierre. Nu hvor jeg læser den igennem engang til, så kan jeg godt se, at man nok virkelig skal spidse ørene/Pudse brillerne for at kunne forstå kommentaren. Men det har du tydeligvis ikke - derfor forklarer jeg den lige engang. Efter 20 minutter var gameplanen klar. Ud til Piere, som ofte ikke kunne komme til ordentligt indlæg, hvorfor den kom tilbage til Falk, som så skulle forsøge at få Pierre i en ordentlig position igen. Dette er fuldstændig håbløst (Som jeg også skrev) da vi b.la har en Rasmus Falk som besidder store kvaliteter. Dette kunne ses når han søgte ind i midten af banen, hvorfor jeg så det som en skam, at vi lige præcis ikke udnytter dette, i stedet for altid at krybe til korset og spille på backs->Indlæg->Bagerste->Hovestød->Mål/2. bold->mål. Men dette kunne du tydeligvis ikke få ud af den ellers ganske begrænsede sætning.

    Men tak for at betragte mig som et curling-individ, det klæder dig. Må jeg så også komme påstand om dig? På trods af jeg ikke kender dig? Og ift. kommentaren om hans hår; Hold da kæft. At så lille uskyldig kommentar kan komme så tæt på livet af dig, det er rystende. Det siger måske også en del om Sidelinien, som tidligere hidsede sig op over, at en ved en fejl havde benyttet ordet svans, om en spiller, som med STOR tydeligvis ikke er homoseksuel. PS: Så er Rasmus Falk min klare favorit i FCK, så bare rolig - han spiller lige med det hår han vil.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #43
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: KuPS vs. F.C. København (12/7 kl. 18:00)

    Efter 42 skodkampe (eller hvor mange vi spillede i sidste sæson), kommer det ikke som den store overraskelse, at den skulle hives hjem på den måde.

    0-1 er fint nok.

    Nu skal Horsens bare slås - kan godt leve med endnu en fesen 1-0’er. Nu skal vi dælme bare hive nogle sejre hjem og komme ordentligt i gang.

    Zan

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Optakts- og kamptråd: KuPS vs. F.C. København (12/7 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Efter 42 skodkampe (eller hvor mange vi spillede i sidste sæson), kommer det ikke som den store overraskelse, at den skulle hives hjem på den måde.

    0-1 er fint nok.

    Nu skal Horsens bare slås - kan godt leve med endnu en fesen 1-0’er. Nu skal vi dælme bare hive nogle sejre hjem og komme ordentligt i gang.

    Zan
    Det ER en god kommentar, Zan, men nu behøver du altså ikke poste den flere gange. ;)

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #45
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Optakts- og kamptråd: KuPS vs. F.C. København (12/7 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    Nu er Sotirios / Σωτήριος faktisk i nominativ/ental. Skulle det være flertal skulle det være Sotirii / Σωτηριοί.

    Sotiriou /Σωτηρίου er genitiv / ental. Dvs. "af Sotirios". Skulle det være flertal var det Sotirion / Σωτήριων (er usikker på om trykket ville være på Σωτηριών i stedet).

    Man kan kende antal og nominativ/akkusativ/genetiv på endelserne af græske ord og navne.

    #FinallyMyTimeToShine
    Ha ha. Fantastisk!

    Som det fremgår, er jeg ikke engang nået til begynderniveau endnu. :-D
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 22.08.16, 13:59
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 15.08.16, 10:58
  3. Optakts- og kamptråd: OB – FC København (09.03.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 40
    Sidste Meddelelse: 13.03.14, 08:03
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (11.11.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.11.12, 08:33
  5. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF(12.08.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 13.08.12, 17:55

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •