Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 134

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Superligaen er tilbage, og en ny sæson venter. Alle sejl sættes ind på at hente mesterskabet, og første skridt tages hjemme i Parken mod AC Horsens, som inden kampstart bør hyldes behørigt for at stikke en kæp i hjulet på BØF's drømme om mesterskab i sidste sæson. Derudover kan man byde velkommen til nyerhvervelserne Kodro, Bjelland og Papagiannopoulos, og byde velkommen hjem til Dame N'Doye.

    Truppen er ikke udtaget endnu, dog er Pieros og Wind ude på grund af skader, mens Olsen og Kvist fortsat holder ferie efter VM. Derudover er Gregus og Thomsen tvivlsomme grundet skader.

    Ingen spillere slæber karantæne med over fra sidste sæson.

    Til sofabrugerne vises kampen på TV3 Sport.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    VM er ikke overstået og jeg er slet ikke klar til sæsonstart. Truppen er først lige blevet stor nok og kun måske på plads, vi starter sæsonen under noget pres pga sidste sæsons nedtur.

    Jeg glæder mig st se god FCK bold igen, til at se holdet præstere, til at turde håbe på succes i Europa og overskud i ligaen - men oprigtigt vil jeg være tilfreds, hvis bare resultaterne er gode de første 5 kampe, så må spillet komme hen af vejen


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Man må i hvert fald sige at kampen mellem FCM-AGF (0-0) var i et tempo der var 4-5 gange højere end det vi så i Finland forleden.... Jeg glæder mig meget til en ny sæson med nye ansigter og i min opfattelse en mere
    interessant trup - Men gad rigtig godt at få en central midt mere ind inden transfervinduet lukker :-DDDDDDDD Sys ikke Gregus er løsningen!

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Håber lidt at vi ser Falk centralt. På trods af et par gode aktioner fra Gregus i Filand (b.la et lob til enten Kodro eller N'doye), så synes jeg bare, at Falk giver en bedre dynamik.

    PS: Hvornår kan vi forvente Fischer kommer i spil igen?

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Håber lidt at vi ser Falk centralt. På trods af et par gode aktioner fra Gregus i Filand (b.la et lob til enten Kodro eller N'doye), så synes jeg bare, at Falk giver en bedre dynamik.

    PS: Hvornår kan vi forvente Fischer kommer i spil igen?
    Fischer er udtaget, og man må forvente at han snupper fløjen med Skov, og Falk ryger ind centralt.

    Hvis Gregus er tiltænkt en startplads på midten, bliver jeg ked af det.
    Han er middelmådig, og kan slet ikke holde det niveau vi har brug for på den centrale midtbane.

    Zan

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Fischer er udtaget, og man må forvente at han snupper fløjen med Skov, og Falk ryger ind centralt.

    Hvis Gregus er tiltænkt en startplads på midten, bliver jeg ked af det.
    Han er middelmådig, og kan slet ikke holde det niveau vi har brug for på den centrale midtbane.

    Zan
    Yes, kan se han er med i truppen. Der står dog også, at han blot har haft få dages ferie. Lur mig om han ikke starter en tur på bænken.

    Og enig, Gregus så jeg gerne på bænken. Men denne har iflg. Ståle leveret super på træningslejren, så han starter nok inde :)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Yes, kan se han er med i truppen. Der står dog også, at han blot har haft få dages ferie. Lur mig om han ikke starter en tur på bænken.

    Og enig, Gregus så jeg gerne på bænken. Men denne har iflg. Ståle leveret super på træningslejren, så han starter nok inde :)
    Han har vel haft ferie siden 1. juli, så ca. 1½ uge er vel mere præcist. Jeg forventer, at han går direkte ind i startopstillingen. Der er brug for ham!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Fischer er udtaget, og man må forvente at han snupper fløjen med Skov, og Falk ryger ind centralt.

    Hvis Gregus er tiltænkt en startplads på midten, bliver jeg ked af det.
    Han er middelmådig, og kan slet ikke holde det niveau vi har brug for på den centrale midtbane.

    Zan
    Jeg foretrækker stadig Falk på kanten og det er fint hvis Fischer starter fremme med N`Doye eller Kodro. De skal ikke spille alle kampe fra start og så har vi også noget, som kan ændre kampen. Gregus skal igang i denne sæson, det er nu eller aldrig og en skudtrussel udefra er altid en god ide

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Når Ståle roser Gregus i medierne i det omfang som han har gjort, så starter han også inde. Ellers ville det være mærkværdig mandskabspleje. Det stiller spøgsmålet: hvem skal så ud? Robert har lige afgjort den første betydende kamp. Falk har været rigtig god. Jeg håber personligt på Kodro og Fischer på toppen - så kan vi flytte de tunge forsvarere rundt i hurtigt kombinationsspil. Men det er svært at sige.

    Jeez, jeg glæder mig til at være over Bøf i tabellen igen
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    147

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Tvivler på N'Doye starter imorgen, efter torsdagens kamp.

    Skov er blevet brugt i angrebet i nogle af træningskampene, kunne han ikk være en mulighed imorgen?

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Marquez Se meddelelser
    Tvivler på N'Doye starter imorgen, efter torsdagens kamp.

    Skov er blevet brugt i angrebet i nogle af træningskampene, kunne han ikk være en mulighed imorgen?
    Det ville jo nok være mere naturligt med Fischer i angrebet, hvis NDoye ikke skal spille. Det tror jeg forøvrigt han skal, da vi jo også skal bruge ham på defensive dødbolde.

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Marquez Se meddelelser
    Tvivler på N'Doye starter imorgen, efter torsdagens kamp.

    Skov er blevet brugt i angrebet i nogle af træningskampene, kunne han ikk være en mulighed imorgen?
    Skov gjorde det ikke særlig godt på den position i optakts kampene, så det tvivler jeg på, at han gør. Hvis N'Doye ikke starter, så bliver det vel Fischer istedet? Men jeg kan ikke se hvorfor N'Doye ikke skulle spille fra start imorgen. Den eneste måde han kommer i ordentlig form igen er hvis han spiller.


  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Er der nogen der har billetter til imorgen de vil af med ?

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    - Vi skal have dem i fysiske omdrejninger, men er lidt sårbare fremme, så vi skal være forsigtige med Kenan og N’Doye, siger Solbakken til Ekstra Bladet og tilføjer:

    - Det er en knivskarp balance, så de ikke ryger ind i skader. Vi skal tage en masse point i Superligaen og videre i Europa, samtidig med belastningen skal fordeles. Det er lidt af en tryllekunst at ramme den rigtige balance.
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...doye-og-kodro/
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Hvortil det kan tilføjes at jeg også tror bashkin får en rolle i morgen. Jeg havde helt glemt han eksisterede. Ham og kodro fra start.

Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 26.04.18, 15:13
  2. Svar: 141
    Sidste Meddelelse: 15.03.18, 17:17
  3. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 06.03.18, 09:11
  4. Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.09.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 01.10.12, 15:15
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AC Horsens
    By zeez in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 23.03.08, 01:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •