Side 5 af 9 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 134

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Godt at se du har forstand på fodbold :)
    Selv tak

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det er sjovt så forskelligt, man kan se en kamp. Han var uskarp i dag, men det er vel ikke nogen kæmpe overraskelse. Synes han leverer en fornem arbejdsindsats - især med tanke på, at han angiveligt ikke er i så god form som holdkammeraterne, der har flere træningspas og -kampe i benene. Han fylder godt defensivt og kommer til adskillige chancer.
    Man kan løbe solen sort men når man som de andre bare smider bolden utilgiveligt udover sidelinjen....?

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    "I denne anledning vil jeg gerne henstille til, at vi alle kommer ihu, hvor skandaløst ringe spillet også var i sidste sæson."

    Nå ja og der gik det jo så senere rigtigt godt, eller noget.

  4. #64
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Man kan købe solen sort men når man som de andre bare smider bolden utilgiveligt udover sidelinjen....?
    Nu taler vi om hvem der er motm blandt de 11 ringe FCK spillere der var på banen og der var N'doye den "mindst" dårlige.

    Hvis du med din fodbold indsigt "skulle" vælge en Motm spiller fra FCK, hvem ville du så vælge om jeg må spørge :)

  5. #65
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,561

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Kæft jeg nyder at se Bo Henriksen på sidelinien... Hold da op en lyst til at vinde - det skinner igennem helt ud på banen. Og den måde han står og gejler spillerne op der skal skiftes ind... Drømmer om en træner med den vildskab i stedet for en træner som hvis eneste spidskompetence er dårlige undskyldninger... #suk

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #66
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    "Hvis du med din fodbold indsigt "skulle" vælge en Motm spiller fra FCK, hvem ville du så vælge om jeg må spørge :)" Villiam Kivst

  8. #67
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    174

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Jeg synes også det er skandaløst at vores go-to offensive udskiftning er Pierre. MEN han gjorde sku et hæderligt forsøg og på de 20 minutter han fik, lavede han langt mere offensivt end Boile formåede hele kampen. Det er virkeligt utroligt så lidt han udfordre sin direkte modstander.

    Ankersen behøves vel ikke nærmere forklaring på, hvorfor han ikke røg til udlandet. Man kunne have håbet at det havde været en øjenåbner for ham og at han ville tage skeen i den anden hånd. Men nej, han fortsætter hvor han slap med attitude problemer og ufatteligt dårligt forsvars spil, der går mere ud på at filme sig til frispark end at forsvare. Det er godt nok ulideligt at se på.
    "Copenhagen have one of the best homefans in europe, and there hooligans was crazy when we were in copenhagen. When they got a throw in, the fans got mental, when they won a tackle it sound like a goal was scored, great team great fans."
    - En imponeret fan fra Grækenland.
    Fissan's Avatar

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #68
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Banethecat Se meddelelser
    Frygt er på ingen måde en vedvarende motivationsfaktor - det er der skoen trykker.
    Jeg tror at du har fat i noget. Man kan frygte at sidste sæsons resultater, krydret med Ståles ufattelige vindermentalitet, har gjort ham til den skandinaviske Felix Magath.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #69
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det er sjovt så forskelligt, man kan se en kamp. Han var uskarp i dag, men det er vel ikke nogen kæmpe overraskelse. Synes han leverer en fornem arbejdsindsats - især med tanke på, at han angiveligt ikke er i så god form som holdkammeraterne, der har flere træningspas og -kampe i benene. Han fylder godt defensivt og kommer til adskillige chancer.
    Damen så rusten ud men det er vel ikke så sært. Jeg synes ikke han var god. Han var uskarp i mange dueller og afspil. men han var dog stadig bedste/farligste angriber på dagen, og der var momenter af den "gamle N'Doye".

    Kodro er stadig et spørgsmålstegn. Ind imellem gode førsteberøringer og gode ideer men også ufarlig og rundforvirret i store dele af kampen.

    Det klart mest skuffende idag er at vi slet ikke får sat et tempo der kan presse Horsens, og at vi så utroligt stationære og ideløse ud i de første 75 minutter. Defensivt så det i store træk ok ud men det er vel ligegyldigt når 2-3 gigantiske fejl giver 2 mål væk.

    Det ligner desværre sidste års indledning. Forhåbentlig bliver det bedre men det er godt nok svært at se det kortsigtede perspektiv som positivt.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  13. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  14. #70
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Først det positive: N'Doye og Papagiannopoulos ligner forstærkninger.

    Når det er sagt, lignede dagens kamp jo til forveksling en gennemsnitskamp fra sidste sæson. Ankersen havde efter nogle gode kampe fundet tilbage til niveauet fra forrige sæson. Lüftner laver stadig fejl, som koster mål. Pavlovic er solgt, men hans ånd lever videre i Kodro (som selvfølgelig skal have tid). Vi har bolden meget, men skaber næsten ingen chancer. Vi bliver kun rigtigt farlige det sidste kvarter, hvor Horsens er gået døde, og vi har større fokus på at pumpe bolde ind i feltet.

    Jeg synes, at Ståle fejler i dag. Udskiftningen af Gregus var ingen succes. Ved Horsens første mål, mangler der defensiv opbakning fra midtbanen, idet Falk slet ikke har fokus på det defensive arbejde. Indskiftningerne af Bengtsson og Vavro er helt hen i skoven. Jeg forstår ikke, hvorfor vi ikke slår flere indlæg, når vi har N'Doye oppe foran. Der mangler både indlæg nede fra baglinien og især tidlige indlæg. Boilesen slår et tidligt indlæg mod slutningen af kampen, hvilket resulterer i et mål.

    Det er stadig tidligt på sæsonen, men jeg synes, at vi ser nogle indikationer på, at det stadig er et hold i ubalance. Vi mangler en central midtbanespiller, der evner at arbejde i begge retninger, hvis vi skal fortsætte med en tomandsmidtbane. Vores backer fungerer stadig ikke optimalt. Ankersen er ganske enkelt ikke god nok, og Boilesen er som minimum fejlcastet. Han har nogle gode afleveringer mod slutningen af kampen i dag, men spiller ellers en anonym kamp - som han oftest gør. FCK er et hold, der er dybt (for) afhængige af indlæg fra kanterne, og dem slår Boilesen ganske enkelt for få af.

    Ståle har mere eller mindre lukket transfervinduet, men jeg så gerne, at man fik afskibet Lüftner, som aldrig kommer til at blive en succes i FCK, og derudover savner jeg stadig noget kvalitet på den centrale midt og begge backer.
    Jeg synes, du er lidt hård ved backerne. Ankersen var - hvor meget jeg end afskyer den mand - i mine øjne ganske velspillende. Boile noget bleg - men han kan også sagtens gøre det bedre. Ellers enig. Det er altså pinedød nødvendigt med en midtbane, der kan dominere. Og det er immervæk halvandet år siden og en slat, at Delaney spillede sin sidste kamp, og vi har endnu ikke nogen erstatning på plads. Få nu fat i Wernbloom.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #71
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Kæft jeg nyder at se Bo Henriksen på sidelinien...
    Jeg kunne ikke være mere uenig. Han er klam.


  17. #72
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nu taler vi om hvem der er motm blandt de 11 ringe FCK spillere der var på banen og der var N'doye den "mindst" dårlige.

    Hvis du med din fodbold indsigt "skulle" vælge en Motm spiller fra FCK, hvem ville du så vælge om jeg må spørge :)
    Ikke ham som skyder på overligger, ikke kan heade og skyder bolden udover sidelinjen. MOM er ligegyldig i en kamp, hvor alle er dårlige. Fidusbamser hører børnefodbold til. Falk, boile, sotte, luftner er dog alle bedre i min optik.

    Ps: damen skulle være den erfarne, Som kunne bære holdet. Så vi intet af

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #73
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Man kan måske tabe tre kampe i en sæson .... Vi har allerede tabt den første ....og at have Kadrii og Holse på bænken og så sætte Vavro og Pierre Snegl ind er så håbløst .... intet ... INTET kan undskylde denne præstation ....

  20. De følgende 12 brugere er enige:

  21. #74
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Jeg har egentlig ikke noget imod at vi taber en kamp når vi er i underlegne eller rigtig uheldige, men det her er ulideligt. Ståle: skal jeg betale din billet hjem?

  22. #75
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Ryger vi ud Gorica-style på torsdag, dårligere er finnerne trods alt ikke, må Ståle være fortid.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Side 5 af 9 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 26.04.18, 15:13
  2. Svar: 141
    Sidste Meddelelse: 15.03.18, 17:17
  3. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 06.03.18, 09:11
  4. Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.09.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 01.10.12, 15:15
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AC Horsens
    By zeez in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 23.03.08, 01:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •