Side 6 af 9 FørsteFørste ... 3456789 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 134

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fissan Se meddelelser
    Jeg synes også det er skandaløst at vores go-to offensive udskiftning er Pierre. MEN han gjorde sku et hæderligt forsøg og på de 20 minutter han fik, lavede han langt mere offensivt end Boile formåede hele kampen. Det er virkeligt utroligt så lidt han udfordre sin direkte modstander.

    Ankersen behøves vel ikke nærmere forklaring på, hvorfor han ikke røg til udlandet. Man kunne have håbet at det havde været en øjenåbner for ham og at han ville tage skeen i den anden hånd. Men nej, han fortsætter hvor han slap med attitude problemer og ufatteligt dårligt forsvars spil, der går mere ud på at filme sig til frispark end at forsvare. Det er godt nok ulideligt at se på.
    I forhold til Ankersen, så tror jeg egentlig problemet er, at han bare ikke har det voldsomme høje niveau som vi går og tror. Jo bedre hold man er på, jo bedre ser man selv ud.
    Jeg tror vi ser den rigtige Ankersen for tiden. Den Ankersen som Red Bull skippede videre efter en sæson. Attituden synes jeg ikke er så ringe som vi har en tendens til at gøre den til.

    Men det er vel egentlig en god beskrivelse af hele holdet. Vi mangler tydelig kvalitet på flere positioner.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    314

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Det var Horsens på hjemmebane.
    Hvad når vi møder et af de gode hold ?????
    Det er så pisse dårligt, primært af de 11 som startede inde.
    Bænken er dog så dårlig, at dårlige præstationer ingen konsekvenser får.

    Laaaang sæson er startet.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    117

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Jeg er langt forbi at diskutere den enkelte spiller. Ståle er problemet. Bagud med to, hjemme og han skifter to forsvarsspillere ind, lader lige billedet stå!!!
    Derudover begynder vi først at spillet noget der ligner fodbold-på-hjemmebane-vi-skal-vinde fodbold i det 60ens20ende fucking minut og helt sikkert fordi spillerne brød ud af Ståles taktiske lænker på egen hånd. De str iøvrigt til norsk skideballe nu!!
    Lader også lige det billede stå!!!

    Hellere 10 sæsoner med 15 forskellige trænere end endnu en fucking vi-bygger-er-nyt-storhold-op Ståle retorik

  6. De følgende 12 brugere er enige:

  7. #79
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Godt at se du har forstand på fodbold :)
    Må jeg ikke høre din fremragende analyse???

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #80
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Nu er der hul på den nye sæson og vi kunne byde velkommen til tre nye spillere i startopstillingen, men spillemæssigt fortsatte vi hvor vi slap.

    Vi havde ellers rigeligt med muligheder for at udligne efter Horsens var trætte, stod dybere og havde svært ved at bryde fri at presset. Før det havde vi dog uhyre svært ved at komme frem til noget som helst og det blev især faciliteret af, at vi spillede voldsomt langsomt. Horsens stod kompakt og overbefolkede området foran forsvaret og skubbede herefter ud på kanten når vi spillede derud – noget de slap ganske fint afsted med, da vi slet ikke kunne ramme et tempo der gjorde, at vi ville kunne udnytte de huller de efterlod og slet ikke formåede at lave hurtige sideskift.
    På den måde blev de fleste af vores opspil forpurret af, at vi altid var i undertal, ligesom vores presspil haltede gevaldigt og derfor kun sjældent fangede Horsens ude af balance. Når vi så endelig fik muligheden for at igangsætte et kontranagreb, gik det så langsomt, at Horsens nemt kunne nå tilbage og få styr på organisationen. Således blev de fleste offensive takter dræbt af for mange boldberøringer og afleveringer tilbage i banen.

    Defensiven var også noget tvivlsom og foruden det mangelfulde presspil, så vi heller ikke altid så gode ud i duellerne. Horsens første scoring udstillede virkelig vores zoneforsvar, når midtbanen ikke når med tilbage. Begge forsvarere falder tilbage i deres zone på linje med bolden og ender derfor med ikke at dække nogen som helst. Der er naturligvis fordele og ulemper ved alt, men lige den situation så godt nok uafstemt ud. Det taler i hvert fald ikke for et zoneforsvar, hvis et så begrænset hold som Horsens kan fange os sådan.
    Deres anden scoring kommer efter et af de mange lange indkast og vi ved alle, at det ikke er Stephans spidskompetence at komme ud i feltet, så den er svær at gøre meget ved. Det kræver man vinder sin duel og da bolden ikke kom omkring N’Doye var der ikke mange andre, der kunne tage fra i duellerne.

    Om ikke andet var der trods alt nogle rigtig positive takter til sidst, da Horsens blev trætte og vores spillere begyndte at vågne op. Ellers så vores spil ganske uafklaret ud og det virker ikke til, at den ene hånd ved, hvad den anden vil og efter et par dårlige opspil bliver vi stationære og udynamiske og håber på, at spilleren ved siden af kan opfinde den dybe tallerken. Det var udelukkende N’Doye der virkede til at tage noget ansvar, før Fischer kom ind og vi kom bagud.

    Stephan Andersen havde en god redning og så fejlede han ved deres anden scoring. Ikke den bedste kamp, men også et spinkelt vurderingsgrundlag. Når han ser en stor klump af spillere, skal han nok bare holde sig på stregen og i en alder af 36 år må han vel have fanget den efterhånden.

    Ankersen gjorde det ganske fint, bortset fra at hans indlæg savner meget kvalitet og så den dumme advarsel. Man skulle tro, at samspillet med Skov ville være blevet bedre, men det kunne man dog ikke få øje på. Til gengæld var han en af de få spillere, der var vågne hele kampen og ikke skulle bruge to mål imod for at tage sig sammen.

    Lütner gjorde det som vanligt. Enkelte gode aktioner og enkelte meget dårlige aktioner, men de indkasserede mål kan han næppe klandres for.
    Papagiannopoulos virker som en spændende spiller. Han viste fint blik for spillet og var rolig på bolden, ligesom han tog flere løb med bolden op gennem banen – noget ingen af de øvrige spillere kan påstå. Han valgte dog for ofte at sparke ude fra, hvilket nok ikke er en af hans spidskompetencer. Det er måske heller ikke særlig attraktivt at spille en medspiller, der skal have fem boldberøringer, før vedkommende spiller bolden videre.

    Boilesen var i høj grad en af dem, der først vågnede op sent i kampen – men her gjorde han det da også fremragende og skulle ikke bruge mange forsøg på at slå glimrende indlæg.

    Skov fortsatte hvor han slap i sidste sæson. Han har mistet sit drive med bolden og tager en del håbløse beslutninger. Den enkelte gode offensive aktion han har, kan nok ikke opveje alle de fejlslagne.
    Zeca var også lang tid om at vågne op. Han var for længe om at få sat sit aftryk på midtbanen og var slet ikke godt nok med i duellerne. Han skal være en af dem der går forrest i den her sæson ellers kan enhver ambition om et nyt mesterskab allerede opgives nu.
    Falk på kanten blev slet ikke særlig godt. Havde næsten intet samarbejde med Boilesen og det blev slet ikke farligt. Da han blev rykket ind centralt, var det dog en anden historie og man ser bare endnu engang hvad det gør for vores spil, når vi har en midtbane der rykker med frem i feltet. Efter min mening fungerer det så godt, at Gregus lige så godt kan sælges nu (hvis muligt), hvis han ikke formår at true med flere offensive løb.
    Fischer kom ind og gjorde det fint, men ikke i nærheden af det vi tidligere har set. Det brændte straffespark og den dårlige førsteberøring, der ellers ville have resulteret i en friløber, trækker voldsomt ned.
    Gregus bidrog vel med rundt regnet ingenting i dag.

    Kodro ligner lidt Pavlovic – både med det han præsterer på banen og af udseende. Han lignede dog en, der var mere bevægelig end Pavlovic, men hurtig kan man ikke sige han er, så han skal vise en del mere, hvis han skal blive en succes.
    N’Doye fik desværre ikke scoret på sine to gode muligheder, men ellers var det et fint comeback. Han forsøgte at løfte holdet og var vores vigtigste mand på de defensive dødbolde. Indlæggene skal dog forbedres væsentligt, hvis vi skal have fuldt udbytte af ham og så skal der komme løb omkring ham, hvis vi skal slå lange afleveringer op til ham (ligesom Skov gjorde det i hans eneste gode offensive aktion).

    En positiv ting er dog, at bænken faktisk reagerede i tide på, at spillet slet ikke hang sammen og ikke nølede med udskitningerne, som vi så alt for ofte i sidste sæson. Jeg forstår dog ikke pointen med at sætte Pierre ind når vi jagter en scoring. Han er naturligvis sat ind for at slå bedre indlæg, men det kræver lidt, at han kan komme frem til dem. At man bytter en central forsvarer for en anden, når vi jagter en scoring, giver heller ikke meget mening. Jeg kan ikke helt gennemskue hvad Vavro skulle gøre anderledes end Lüftner i den fase af kampen. Så dårlige kan Holse eller Bashkim vel heller ikke være, at man skal sætte to defensive spillere ind, når man jagter mål.

    Kristoffersen dømte efter min mening en fin kamp. Meget få fejl og holdt generelt en fin linje gennem kampen. Advarslerne faldt måske for sent, men det er nok mere tidsånden, at det bedre kan betale sig at begå et frispark for meget end for lidt. Horsens begår over dobbelt så mange frispark som os og havde stor succes med det. Det var bestemt også en tendens vi så i sidste sæson, så vi må også til at satse langt mere i vores tacklinger. At vi ofte ender med at stå så passivt, gør os ingen tjenester og når man ikke længere giver advarsler for gentagne frispark, kan vi ligeså godt satse hårdere i duellerne og så have større sandsynlighed for generobringer.

    Når alt kommer til alt, så var det ikke den sæsonstart vi kunne have håbet på, men der var nogle positive takter. Situationen på den centrale midtbane er dog stadig uafklaret og enten skal Falk spiller her fast og så skal der hentes en højrekant og ellers skal man hente en central midtbanespiller. Derudover skal det også stadig genovervejes om vi overhovedet skal have to angribere på banen på samme tid, når vi kun har gavn af den ene.

    Jeg kan dog godt forstå dem, der mener Ståle skal fyres. På papiret har vi bestemt ikke en dårlig trup, men vi er langt fra, at få det optimale ud af vores spillere. At fyre Ståle nu tror jeg dog ikke indebærer mange fordele, men jeg kan få øje på talrige ulemper. Skulle man fyre ham, skulle det være på baggrund af den skuffende fjerdeplads, da sæsonen sluttede og ikke på baggrund af en skuffende sæsondebut. Jeg tror dog ikke, at tålmodigheden er så stor, at vi skal løbe ind i en stime af skuffende resultater. Hvis vi fyrede ligaens mest succesrige træner og en mand, der i den grad har fået os på Europakortet, ville jeg umiddelbart få en rigtig dårlig smag i munden af. Hvis vi skal af med Ståle vil det mest optimale efter min mening være, hvis han kunne få holdet på rette kurs igen og derefter stopper og får sig et job i udlandet. Desværre kan man ikke altid opnå det, der er mest optimalt.

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #81
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    53

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Ståle raus Asp. Og ud med ALLE I den fysiske afdeling. Vi spiller som et talentløst oldboyshold uden ilt.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #82
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Der er lagt i ovnen til at K@sper får en lang sæson herinde.
    Bare rolig, jeg har tænkt mig at udfase min deltagelse herinde i tråde ala det her. At deltage på Sidelinien i modgangstider er simpelthen ikke længere værd at bruge sin tid på. Dertil er “alt er lort” - holdningen simpelthen for dominerende, og har man en anden holdning oplever man (jeg gør i hvert fald) nærmest et ulvepak af frådende skribenter, der nok skal sætte den negative tone an. Det er muligt, at jeg bare er en lille tudeprins, men jeg gider det ærligt talt ikke mere.

    Jeg har ikke set dagens kamp og kan derfor ikke umiddelbart give mit besyv med. Jeg kan dog se herinde, at vi har spillet forfærdeligt. Nu anser jeg det jo egentlig ikke som værende grænseløst overraskende, at spillet ikke sidder optimalt uden Bjelland (vi købte ham nok, fordi der er brug for hans evner), med et angreb der ikke er i form eller spillet ind på holdet og uden Fischer i topform. Så derfor er jeg sjovt nok ikke klar til at fyre Ståle endnu.

    Jeg hørte dog 2. halvleg på P3, og selvom man da her heller ikke var imponeret af spillet, så lød det unægteligt stadig som om, at vi under normale omstændigheder får mindst et point i denne kamp med en del chancer, bolde på træværket, bolde reddet på stregen, et drop af Stephan og et brændt straffe. Men sådan er der jo så meget.


  14. #83
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Må jeg ikke høre din fremragende analyse???
    Meget enkelt.

    God i opspillet, lidt af den gamle N'doye, dog bedre i 2 halvleg. God på defensive dødbold i vores eget felt når det brænder på. Havde 2 store chancer et på overligger samt en stor chance på hovedstød. Var han super god?, nej overhovedet ikke, men set ud fra de 11 spillere på banen var han da klart den mindst dårlige og bedste FCK spillere i mine øjne. Jeg kan klart se han bliver en gevinst for os.

    Jeg har dog ikke set din fremragende analyse endnu, udover du kalder alle elendige. Jeg forventer mere af en rutineret FCK debattør som dig :)

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #84
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Jeg har ikke set kampen, så jeg kan kun kommentere kommentarerne herinde. Men de lader desværre også til at bekræfte, at der intet nyt er under solen. Vi har på papiret et ganske godt hold (om end truppen måske er lidt tynd), og den kredit skal Ståle trods alt have, at han er i stand til at lokke folk som Fischer, Boilesen og Bjelland hjem. Men det er tydeligt at læse, at holdet under Ståle igen-igen spiller langsomt og ideforladt - og at Ståles mod, når han skal sætte hold, er så pinligt lavt.

    Jeg er ikke i tvivl om, at der er brug for et frisk pust på den trænerbænk. Vi har nu i flere år set bunker af Superliga-trænere få så meget mere ud af en flok middelmådige spillere, end hvad Ståle får ud af landets dyreste flok spillere. Det bør være uacceptabelt for klubbens øverste chefer.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 11 brugere er enige:

  18. #85
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Meget enkelt.

    God i opspillet, lidt af den gamle N'doye, dog bedre i 2 halvleg. God på defensive dødbold i vores eget felt når det brænder på. Havde 2 store chancer et på overligger samt en stor chance på hovedstød. Var han super god?, nej overhovedet ikke, men set ud fra de 11 spillere på banen var han da klart den mindst dårlige og bedste FCK spillere i mine øjne. Jeg kan klart se han bliver en gevinst for os.

    Jeg har dog ikke set din fremragende analyse endnu, udover du kalder alle elendige. Jeg forventer mere af en rutineret FCK debattør som dig :)
    Vores MOM er god på defensive dødbolde, brænder en stor chance (lidt uheldigt måske), kan ikke heade til en bold (decideret pinlig) og havde en lad attitude. Han var ikke den dårligste, men kan vi ikke godt lade være med at tale om MOM en kamp som i dag? Det er tåkrummende nok, at speaker bliver nødt til at gøre det :-)

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #86
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Synes kampen viser, hvor meget vi mangler en rigtig chef på den centrale midtbane. En, der kriger offensivt og defensivt. Det første mål kommer, fordi forsvaret ingen støtte får fra den centrale midtbane, blandt andet fordi Falk er forkert positioneret, og flagrer ude på kanten. Der er ingen, som bryder deres løb gennem den centrale del af banen omkring midtercirklen. Vores centrale midtbane er ganske enkelt ikke stærk nok på nuværende tidspunkt. Zeca-Falk konstellationen er læst.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #87
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Synes kampen viser, hvor meget vi mangler en rigtig chef på den centrale midtbane. En, der kriger offensivt og defensivt. Det første mål kommer, fordi forsvaret ingen støtte får fra den centrale midtbane, blandt andet fordi Falk er forkert positioneret, og flagrer ude på kanten. Der er ingen, som bryder deres løb gennem den centrale del af banen omkring midtercirklen. Vores centrale midtbane er ganske enkelt ikke stærk nok på nuværende tidspunkt. Zeca-Falk konstellationen er læst.
    Jeg er meget enig. Selv kommentatoren i kampen i dag nævnte, hvor meget FCK savner Delaney. Man må da håbe vi får +50 mill for Robin Olsen så vi kan få købt noget kvalitet på den midtbane... Jeg har dog bare ikke meget tiltro til at Ståle og vores Super Scouts kan finde den helt rigtige type desværre :(

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #88
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Kæft jeg nyder at se Bo Henriksen på sidelinien... Hold da op en lyst til at vinde - det skinner igennem helt ud på banen. Og den måde han står og gejler spillerne op der skal skiftes ind... Drømmer om en træner med den vildskab i stedet for en træner som hvis eneste spidskompetence er dårlige undskyldninger... #suk
    Selv da de øvede afslutninger inden kampstart, stod han og gejlede sine spillere op.
    Sgu fedt nok og viser lidt vilje og tro på tingene.

    Men mon ikke vi finder FCKs akilleshæl her https://www.fck.dk/sportslig-stab samt her https://www.fck.dk/sportslig-sektor/administrativ-stab
    Ligner mest af alt at træneren+stab har tabt holdets tro på tingene.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #89
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    De her svar minder også lidt om dem fra sidste år... også fra dem der burde have taget ansvar og fået gang i spillet https://www.fck.dk/nyhed/det-var-ikke-godt-nok-0

  27. Den følgende bruger er enig i dette:
    NHA

  28. #90
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er meget enig. Selv kommentatoren i kampen i dag nævnte, hvor meget FCK savner Delaney. Man må da håbe vi får +50 mill for Robin Olsen så vi kan få købt noget kvalitet på den midtbane... Jeg har dog bare ikke meget tiltro til at Ståle og vores Super Scouts kan finde den helt rigtige type desværre :(
    Ståle har brugt opstarten på at tale Gregus godt op, for så at flå ham ud efter 45 min. Der kommer en chef til midtbanen, og jeg håber stadigvæk på at det bliver Albin Ekdal.

  29. De følgende 2 brugere er enige:

Side 6 af 9 FørsteFørste ... 3456789 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 26.04.18, 15:13
  2. Svar: 141
    Sidste Meddelelse: 15.03.18, 17:17
  3. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 06.03.18, 09:11
  4. Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.09.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 01.10.12, 15:15
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AC Horsens
    By zeez in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 23.03.08, 01:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •