Side 3 af 9 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 134

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    390

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Ståle burde vel tage sit tøj og gå nu. Han har fået alt han har peget på. Han kan ikke og har aldrig kunne få et hold spillet sammen så spillet flyder over en længere periode. Det er kun enkeltmandspræstationer.

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Hvor er det smukt at se at en træner kan indpiske selvtillid og kampgejst i samtlige spillere. Det lyste jo ud af samtlige spillere da de kom på banen. Man må også tænke på at det er jo ikke et hvilket som helst hold vi møder i dag, det er toppen af poppen.
    Ja gid vi havde det....

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    ELENDIGT!!! Ståle skal bare lige have 2 sæsoner mere.... En eller anden på bænkem kan ikke sætte vores spillere op, vi mangler taktiske alternativer når det ikke kører og mangler lederskab i den grad. Usikker på om Bjelland kan det alene. Spillet skriger på en midtbanegeneral!
    FORZA L'EQUIPE FC

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #34
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Der er lagt i ovnen til at K@sper får en lang sæson herinde.
    Vi skal jo give tid og kan ikke bedømme før næste sæson.
    Men ja Ståle burde være færdig

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    143

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Fuck, fuck, fuck, fuck - og jeg seriøst græder højlydt.

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Jeg er virkelig skuffet over to af holdets mest rutinerede spillere, Zeca og Stephan. Zeca er simpelthen ikke dygtig nok til at beskytte forsvaret, hvilket betyder at Horsens står i kø for at bringe sig foran. Det er ikke første gang at han bliver fanget på mellemhånd, og jeg er simpelthen i tvivl om, om han besidder den rette kvalitet når han spiller sekser. Jeg ville ønske han besad Kvists defensive egenskaber til at læse spillet.
    Stephan laver kokset der bringer Horsens yderligere i front, hvilket han desværre alt for ofte har tendens til. Han har i første halvleg en rigtig fin redning, men jeg er bekymret for vores målmandspost.
    N’Doye bliver en gevinst når han først er kommet helt op i omdrejninger.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Horsens har stort set solgt et helt hold, men alligevel ligner de et langt bedre sammenspillet hold end os. Pinligt!
    Det er så skandaløst ringe det der bliver præsteret i dag.. Ståle har en 4-5 kampe til at vise at han kan forvandle det her hold, ellers er det raus.. Det er på alle mulige tænkelige måder dybt det uacceptabelt at levere sådan en præstation i sæsonpremieren hvor det er alfa omega at komme godt fra land så spøgelserne fra sidste sæson kan blive begravet.. Jeg mangler simpelthen ord for at beskrive kvaliteten af det trænerarbejde der leveres.. At vi kan komme ud til sådan en kamp med så lidt energi er simpelthen en gåde..

    Og så til vores spillere.. Vores nye angrebsduo virker desværre enormt tandløs.. N’Doye virker rusten og Kodro ligner Pavlovic bare uden en skarp venstrefod.. Gregus er præci lige så langsom i tanke og handling som han altid har været.. Lüftner er en joke af en forsvarsspiller og skaber igen usikkerhed op igennem hele holdet.. At han skulle starte i dag er stadig et mysterie.. Fuuuuuuck jeg er rasende !!!!

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Hvad træner de egentlig på træningsbanen? For ingen af spillerne har den fjerneste idé om, hvad de skal med/uden bold. Ståle farvel.

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Hvor er det elendigt. ALT er ved det gamle

    1. Lüftner kan stadig ikke ramme en spiller på 5 meters afstand
    2. Bengtsson kan stadig ikke andet end at sparke med venstre ben
    3. Gregus behøver man at sige mere ?
    4. Endnu en middelmådig kamp fra Zeca. Zeca højt top niveau, men et elendigt bund niveau.

    MotM N'doye. Bjelland skal bare starte inde næste kamp i stedet for Lüftner. Så må vi klare os med en Bjelland på 80 %. Det kan umuligt være dårligere end det Lüftner har præsteret i FCK.

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hvor er det elendigt. ALT er ved det gamle

    1. Lüftner kan stadig ikke ramme en spiller på 5 meters afstand
    2. Bengtsson kan stadig ikke andet end at sparke med venstre ben
    3. Gregus behøver man at sige mere ?
    4. Endnu en middelmådig kamp fra Zeca. Zeca højt top niveau, men et elendigt bund niveau.

    MotM N'doye
    Det sidste er kæmpe vrøvl?

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hvor er det elendigt. ALT er ved det gamle

    1. Lüftner kan stadig ikke ramme en spiller på 5 meters afstand
    2. Bengtsson kan stadig ikke andet end at sparke med venstre ben
    3. Gregus behøver man at sige mere ?
    4. Endnu en middelmådig kamp fra Zeca. Zeca højt top niveau, men et elendigt bund niveau.

    MotM N'doye
    Lige i forhold til Zeca, så tror jeg han er mere afhængig af en kompetent partner end vi lige går og tror. Det er selvfølgelig ikke nogen undskyldning som holder for evigt, men det er altså også svært når ens kollega bliver ved med at sende tomme word-filer videre til sin chef.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #42
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)



    Okay, lad os lige komme ned igen. Luftner blev testet, og dumpede med et brag. Skov spillede i min optik jammerligt. Han virker mentalt ramt - han blev jo netop signet fordi han var god til at komme forbi sin direkte modstander. Det har han vist glemt. Kodro har samme arbejdsraseri som Sotiriou, så det er opløftende - men skal tilsyneladende også ligesom ham bruge mange chancer pr. mål.

    Det blev bedre med Vavro sammen med Papagiannopoulos, så det håber jeg vi ser mere af indtil Bjelland er klar.

    For dårligt at FCK ikke har et hold i form, men jeg er fortrøstningsfuld ligeså snart vores angribere er i form, og Kvist er tilbage (til at stabilisere defensiven).

    BTW: FCN og FCM skuffede jo også i første kamp. Vi skal nok klare den!

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Det sidste er kæmpe vrøvl?
    '

    Hvad er vrøvl ?. N'doye var klart bedst i mine øjne. Javel ikke foran mål, men stort set på alle andre parametre.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #44
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af lars111 Se meddelelser
    Hvad træner de egentlig på træningsbanen? For ingen af spillerne har den fjerneste idé om, hvad de skal med/uden bold. Ståle farvel.
    Jeg tror ikke der bliver trænet hårdt nok. Der skal meget mere intensitet ind i spillet. Det går alt for langsomt - så langsomt at Horsens spillere kan nå at gennemtrevle søndags aviserne.

  25. De følgende 4 brugere er enige:

  26. #45
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    3. Gregus behøver man at sige mere ?
    Ja da. 1hver fanklebhat har besunget hvor godt han var kommet i gang i preseason. Nu var han på vej!!1

    Vi har så allerede i de to gældende kampe fået bevist, igen igen igen, at han er en fundamentalt ligegyldig spiller og bør sendes væk asap. Matic er lige så "god".

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Side 3 af 9 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 26.04.18, 15:13
  2. Svar: 141
    Sidste Meddelelse: 15.03.18, 17:17
  3. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 06.03.18, 09:11
  4. Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.09.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 01.10.12, 15:15
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AC Horsens
    By zeez in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 23.03.08, 01:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •