Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 134

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    jeg fatter ikke man kan spille "ordentlig" fodbold når der er 15 min tilbage og er bagud 2-0, men er piv elendige i 75 min...

    Og nu taler Ståle om der er et stykke igen til spillerne er i MAX form. Javel lad endelig gøre ligesom i sidste sæson og spille 10 kampe med pointtab inden vi kommer i "form" Fantastisk

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    227

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Vi får tit tudet ørerne fulde om at spillerne ikke er i form og det tager tid at blive spillet ind. Nu køber jeg den ikke mere. Mange af de spillere vi får har trænet hele sommeren eller kommer fra en klub hvor de har spillet fast. Det må være noget i vores miljø som den er gal med. Det falder tilbage på Ståle og han skal begynde at tage sig alvorlig sammen nu. Der skal lutter sejre til de næste 4 kampe ellers er det ud.
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar


  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    '

    Hvad er vrøvl ?. N'doye var klart bedst i mine øjne. Javel ikke foran mål, men stort set på alle andre parametre.
    Han var pivringe

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Enhver der forsøger at undskylde det jammerlige forsøg på at spille noget der ligner fodbold, skal simpelthen have stokkeprygl til vedkommende ikke kan kende forskel på en fodbold og en stor fed fuckfinger.

    Bunden er umiddelbart nået, men så igen, Ståle har overrasket før.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Det værste er næsten, at når vi rent faktisk gider både at løbe og presse, så er vi dem så meget overlegne. Jeg fatter hat af, at det åbenbart er umuligt for Ståle at tænde op under spillerne til kampstart. Jeg kan ikke mindes hvornår vi sidst har spillet en kamp hvor der var gejst på i begge halvlege.

  9. De følgende 10 brugere er enige:

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Han var pivringe
    Godt at se du har forstand på fodbold :)

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    43

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Frygt er på ingen måde en vedvarende motivationsfaktor - det er der skoen trykker.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    314

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Skidt.
    Bænken er også tynd.
    Savner lederskab, både på banen og fra vores brølende træner.
    Det var Horsens på hjemmebane vi ikke formåede. Skandaløst ringe, skam jer alle.

  14. #54
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Først det positive: N'Doye og Papagiannopoulos ligner forstærkninger.

    Når det er sagt, lignede dagens kamp jo til forveksling en gennemsnitskamp fra sidste sæson. Ankersen havde efter nogle gode kampe fundet tilbage til niveauet fra forrige sæson. Lüftner laver stadig fejl, som koster mål. Pavlovic er solgt, men hans ånd lever videre i Kodro (som selvfølgelig skal have tid). Vi har bolden meget, men skaber næsten ingen chancer. Vi bliver kun rigtigt farlige det sidste kvarter, hvor Horsens er gået døde, og vi har større fokus på at pumpe bolde ind i feltet.

    Jeg synes, at Ståle fejler i dag. Udskiftningen af Gregus var ingen succes. Ved Horsens første mål, mangler der defensiv opbakning fra midtbanen, idet Falk slet ikke har fokus på det defensive arbejde. Indskiftningerne af Bengtsson og Vavro er helt hen i skoven. Jeg forstår ikke, hvorfor vi ikke slår flere indlæg, når vi har N'Doye oppe foran. Der mangler både indlæg nede fra baglinien og især tidlige indlæg. Boilesen slår et tidligt indlæg mod slutningen af kampen, hvilket resulterer i et mål.

    Det er stadig tidligt på sæsonen, men jeg synes, at vi ser nogle indikationer på, at det stadig er et hold i ubalance. Vi mangler en central midtbanespiller, der evner at arbejde i begge retninger, hvis vi skal fortsætte med en tomandsmidtbane. Vores backer fungerer stadig ikke optimalt. Ankersen er ganske enkelt ikke god nok, og Boilesen er som minimum fejlcastet. Han har nogle gode afleveringer mod slutningen af kampen i dag, men spiller ellers en anonym kamp - som han oftest gør. FCK er et hold, der er dybt (for) afhængige af indlæg fra kanterne, og dem slår Boilesen ganske enkelt for få af.

    Ståle har mere eller mindre lukket transfervinduet, men jeg så gerne, at man fik afskibet Lüftner, som aldrig kommer til at blive en succes i FCK, og derudover savner jeg stadig noget kvalitet på den centrale midt og begge backer.

  15. De følgende 9 brugere er enige:

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    "Jeg tror ikke der bliver trænet hårdt nok" Jo men ingen forstår konceptet: Skal vi ikke prøve at score? Nej vi skal prøve at undgå at de andre scorer. Nå men skal vi heller ikke underholde publikum? Nej hvorfor skal vi det? Men for at få point, hvad gør vi så? Imod alle andre end Dølle Fjelde Musse skal vi bare satse på kontra bold.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Peter_FCK Se meddelelser
    Ja da. 1hver fanklebhat har besunget hvor godt han var kommet i gang i preseason. Nu var han på vej!!1

    Vi har så allerede i de to gældende kampe fået bevist, igen igen igen, at han er en fundamentalt ligegyldig spiller og bør sendes væk asap. Matic er lige så "god".
    Smutter man på Frederiksberg bibliotek, og spørger ind til hvem der har lånt “Kejserens nye klæder” flest gange, kan det kun være Ståle Solbakken.

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Han var pivringe
    Det er sjovt så forskelligt, man kan se en kamp. Han var uskarp i dag, men det er vel ikke nogen kæmpe overraskelse. Synes han leverer en fornem arbejdsindsats - især med tanke på, at han angiveligt ikke er i så god form som holdkammeraterne, der har flere træningspas og -kampe i benene. Han fylder godt defensivt og kommer til adskillige chancer.


  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    I denne anledning vil jeg gerne henstille til, at vi alle kommer ihu, hvor skandaløst ringe spillet også var i sidste sæson.

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #59
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Bagud 0-2 på egen bane mod AC Hosens, hvad gør man? Man ændre system til 3-5-2, så man kan sætte den svenske frelser Bengtsson på banen. At vi hænger på ham 4 år endnu fortæller alt om hvor inkompentente vores ledelse har været. Det samme kan siges om det faktum, at Luftner eftersigende blev hentet til pga. sin styrke med bolden. Puha, dette kan nemt blive endnu en lang sæson

  24. De følgende 9 brugere er enige:

  25. #60
    Tilmeldingsdato
    Mar 2014
    Indlæg
    43

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (16/07-2018 kl. 18:00)

    Håbløst, tandløst, fantasiløst.. Ståle SKAL væk.
    Han køber middelmådige spillere, skifter elendigt ud. Møder op med et hold, der ikke er i form, ej heller klar.. what the *##k
    Frygter en sæson a’la noget fra de triste 90’er.. = 8-9 plads!!
    ps. Bøf køber en angriber, han scorer efter 30 min..!!!
    Sidst redigeret af Frank Ryle : 16.07.18 kl. 19:51

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 26.04.18, 15:13
  2. Svar: 141
    Sidste Meddelelse: 15.03.18, 17:17
  3. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 06.03.18, 09:11
  4. Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.09.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 01.10.12, 15:15
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AC Horsens
    By zeez in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 23.03.08, 01:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •