Se afstemningsresultater: Kampens og opgørernes resultat?

Stemmeafgivere
66. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    40 60.61%
  • Uafgjort!

    9 13.64%
  • KuPS Sejr, men avancement til KBH!

    3 4.55%
  • KuPS Sejr og g samlet nederlag til KBH!

    14 21.21%
Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567
Viser resultater 91 til 99 af 99

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – KuPS (19.07.18 kl.20)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – KuPS (19.07.18 kl.20)

    Hvis halvdelen af holdet ikke er klar, så spil med dem der er! Jeg kan simpelthen ikke udstå argumentet om at de ikke er klar fordi de har haft en kort opstart.. Helt ærligt, så giv dog dem der er klar chancen og tag de mulige øretæver i stedet for at sætte hele holdet selvtillid og fundament på spil ved at sætte ikke-klare spillere på banen. Så brug den første måned af sæsonen på at få alle dem med en kort opstart ombord og giv nogle andre chancen. I øvrigt må man bare sige at Ståle også har bragt sig selv i den situation ved at handle forholdsvist sent på transfermarkedet. STOP UNDSKYLDNINGERNE!
    Jeg får lange nosser af spillere der ikke er klar.

    Mvh
    Frederik

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – KuPS (19.07.18 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Lad os se nærmere på resultaterne.

    FCM
    10/09/2017 FC København-FC Midtjylland 4-3
    18/02/2018 FC Midtjylland-FC København 3-1
    09/04/2018 FC Midtjylland-FC København 3-2
    18/05/2018 FC København-FC Midtjylland 0-2

    BIF
    06/08/2017 Brøndby-FC København 1-0
    05/11/2017 FC København-Brøndby 0-1
    04/02/2018 FC København-Brøndby 0-1
    15/04/2018 Brøndby-FC København 2-1
    06/05/2018 FC København-Brøndby 1-1

    FCN
    27/08/2017 FC Nordsjælland-FC København 3-0
    03/12/2017 FC København-FC Nordsjælland 1-3
    02/04/2018 FC København-FC Nordsjælland 2-1
    21/05/2018 FC Nordsjælland-FC København 0-0

    Ud af 13 kampe formåede vi ikke at score i 6 af dem. Ser vi bort fra den ene pokalkamp, så er det lige præcis halvdelen af kampene. I 4 kampe scorede vi blot 1 mål. Defensiven var selvfølgelig et problem sidste år, men den var bestemt ikke det eneste problem.
    Og ser du på foråret, så havde vi (udover første kamp i foråret som var pokalen) “kun” en dårlig kamp i Farum (som jeg har nævnt) og 0-2 mod FCM, hvor alle fans holdt med FCM, og hvor vi forøvrigt vadede i kæmpe chancer.

    Som nævnt så er det jo ikke fordi jeg mener, at offensiven kører på skinner. Men helt dårligt var den altså ikke i foråret heller ikke imod topholdene. Kampene mod BIF var forøvrigt hele sæsonen særdeles målfattige.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – KuPS (19.07.18 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    Hvis halvdelen af holdet ikke er klar, så spil med dem der er! Jeg kan simpelthen ikke udstå argumentet om at de ikke er klar fordi de har haft en kort opstart.. Helt ærligt, så giv dog dem der er klar chancen og tag de mulige øretæver i stedet for at sætte hele holdet selvtillid og fundament på spil ved at sætte ikke-klare spillere på banen. Så brug den første måned af sæsonen på at få alle dem med en kort opstart ombord og giv nogle andre chancen. I øvrigt må man bare sige at Ståle også har bragt sig selv i den situation ved at handle forholdsvist sent på transfermarkedet. STOP UNDSKYLDNINGERNE!
    Jeg får lange nosser af spillere der ikke er klar.

    Mvh
    Frederik
    Nu siger man fra klubbens side sådan set, at det ikke er en undskyldning, og at indsatsen har været for ringe. Men når man spørges om årsager, så er det svært ikke at svare.

    Mht at bruge dem, der er 100% klar, så skulle vi jo nærmest spille med et halvt ungdomshold. Man er nødt til at lade folk spille sig lidt i form feks sådan som vores angrebssituation er pt. Hvis man endelig skal sætte en finger et sted, så kunne det være at man skulle købe spilleren i form og med selvtillid som Santander i stedet for konstant at hente selvtillidsforladte, skadede ringvrag som NDoye, Kodro, Boilesen, Thomsen, Okore, Kusk osv osv
    Men så er man jo nok nødt til at hente fra en lidt lavere hylde.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – KuPS (19.07.18 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Og ser du på foråret, så havde vi (udover første kamp i foråret som var pokalen) “kun” en dårlig kamp i Farum (som jeg har nævnt) og 0-2 mod FCM...
    Det er en vild påstand, at vi kun har to dårlige kampe i foråret (mod topholdene). I foråret har vi tre nederlag til FCM, to nederlag og en uafgjort mod BIF, og så en enkelt sejr og en afgjort mod FCN.
    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    ... hvor alle fans holdt med FCM, og hvor vi forøvrigt vadede i kæmpe chancer.
    Det er jo underordnet, hvor mange chancer, der skabes, hvis de ikke bliver udnyttet. Selvfølgelig kan de være stolpe ud i enkelte kampe, men når man er "uheldig" i mange kampe, er problemet snarere manglende kvalitet end alt muligt andet. Det er også et udtryk for manglende kvalitet, hvis et hold skaber mange chancer, men ikke formår at udnytte dem. Der har selvfølgelig også været udskiftning i angrebet, men spørgsmålet er, om N'Doye og Kodro er en markant opgradering ift. Santander og Pavlovic. Jeg tvivler.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #95
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – KuPS (19.07.18 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    Hvis halvdelen af holdet ikke er klar, så spil med dem der er! Jeg kan simpelthen ikke udstå argumentet om at de ikke er klar fordi de har haft en kort opstart.. Helt ærligt, så giv dog dem der er klar chancen og tag de mulige øretæver i stedet for at sætte hele holdet selvtillid og fundament på spil ved at sætte ikke-klare spillere på banen. Så brug den første måned af sæsonen på at få alle dem med en kort opstart ombord og giv nogle andre chancen. I øvrigt må man bare sige at Ståle også har bragt sig selv i den situation ved at handle forholdsvist sent på transfermarkedet. STOP UNDSKYLDNINGERNE!
    Jeg får lange nosser af spillere der ikke er klar.

    Mvh
    Frederik
    Men hvis du bruger den første måned af sæsonen på at stille med et halvt reserve / ungdomshold så er vi 10 point efter i ligaen og ude af Europa inden du kan nå at sige Ståle Raus...

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #96
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – KuPS (19.07.18 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Men hvis du bruger den første måned af sæsonen på at stille med et halvt reserve / ungdomshold så er vi 10 point efter i ligaen og ude af Europa inden du kan nå at sige Ståle Raus...
    Nok lidt der vi trækker hen imod nu her, spillet taget i betragtning.

  11. #97
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – KuPS (19.07.18 kl.20)

    Er jeg den eneste der er mega fan af JJs kølige attitude i den her video?

    https://www.fck.dk/nyhed/joronen-fik...-var-det-vaerd


  12. #98
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – KuPS (19.07.18 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det er en vild påstand, at vi kun har to dårlige kampe i foråret (mod topholdene). I foråret har vi tre nederlag til FCM, to nederlag og en uafgjort mod BIF, og så en enkelt sejr og en afgjort mod FCN.

    Det er jo underordnet, hvor mange chancer, der skabes, hvis de ikke bliver udnyttet. Selvfølgelig kan de være stolpe ud i enkelte kampe, men når man er "uheldig" i mange kampe, er problemet snarere manglende kvalitet end alt muligt andet. Det er også et udtryk for manglende kvalitet, hvis et hold skaber mange chancer, men ikke formår at udnytte dem. Der har selvfølgelig også været udskiftning i angrebet, men spørgsmålet er, om N'Doye og Kodro er en markant opgradering ift. Santander og Pavlovic. Jeg tvivler.
    Dårlige som i målløse, da det var det du snakkede om.
    Mod fcm var vi jo ikke dårlige. Det var vi dog sikkert i andre kampe, hvor vi resultatmæssigt var bedre.

    Og jo, der var til tider problemer med at udnytte chancerne. Men du skriver det jo som om, at vi var helt blanke offensivt, hvilket ikke var tilfældet.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #99
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    93

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – KuPS (19.07.18 kl.20)

    Jeg var til dagens træning, i kan se min tweet tråd her. https://twitter.com/RasmusPazdecki/s...052161536?s=19
    Til dem uden Twitter kommer her en opsummering.
    Truppen trænede opspil fra CB til kant til indlæg og opspil fra cm til ang eller kanter til indlæg. Rigtig rigtig rigtig mange afslutninger!
    Derudover blev der spillet et possession spil hvor fokus hovedsageligt var på at vende spillet hurtigt.
    Bedste mand var klart Vavro. Masser af intensitet, virkelig gode tværpasninger og stærke tacklinger med høj intensitet. Kvist fyldte også meget, dog hovedsageligt på volumen. Man kunne høre ham konstant.
    Bashkim imponerede mig også. Jeg forstår ikke at han ikke får chancen. Super fysik, fantastisk venstre ben og meget fokuseret. Kom nu ståle.
    Robert skov virker lidt ramt på selvtilliden, men sluttede træningen af med at knalde 6 frispark ind.
    Skader: keita trænede kortvarigt med i starten, gik derefter igang med løb. Gik hurtigt ind igen og slappede af på terrassen.
    Thomsen trænede fuldt med.
    Pieros så skarp ud, men trænede ikke med i possession og afslutningsspillene. Herefter trænede han agility for sig selv.
    Wind trænede alene med fysioterapeut, lav intensitet og (hvad der ligner) en mellem belastning.
    Robin Olsen trænede i øvrigt også med. Bjelland ligeså, men han ligner en der et stykke fra topform


Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 15.07.18, 17:27
  2. Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (11.12.16 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 15.12.16, 22:18
  3. Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 22.11.16, 00:26
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 03.11.12, 11:30
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •