Se afstemningsresultater: Kampens og opgørernes resultat?

Stemmeafgivere
66. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    40 60.61%
  • Uafgjort!

    9 13.64%
  • KuPS Sejr, men avancement til KBH!

    3 4.55%
  • KuPS Sejr og g samlet nederlag til KBH!

    14 21.21%
Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 99

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – KuPS (19.07.18 kl.20)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – KuPS (19.07.18 kl.20)

    På tolv måneder har Ståle ikke formået at flytte holdet, hverken fysisk eller mentalt. De spillere der er kommet til udefra i den mellemliggende periode, har blomstret kortvarigt, for så at falde ned i samme ugidelige rille som resten af holdkammeraterne.


  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – KuPS (19.07.18 kl.20)

    Haha! Det er da altid noget modstanderen ikke var bedre, ellers havde vi fået prygl. Tror det bliver en ligeså stor gyser mod giganterne fra Island i næste runde. Vi har jo ikke rykket os en meter det sidste år. Vi ligner præcis det samme ideforladte hold som sidste sæson. Vi er da heldige, at Fischer fik tilkæmpet et noget tvivlsomt straffespark, ellers kunne jeg sku ikke se hvordan vi skulle få scoret. Hvor er selvtilliden, viljen, gejsten og vinder udtrykket henne?

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – KuPS (19.07.18 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Haha! Det er da altid noget modstanderen ikke var bedre, ellers havde vi fået prygl. Tror det bliver en ligeså stor gyser mod giganterne fra Island i næste runde. Vi har jo ikke rykket os en meter det sidste år. Vi ligner præcis det samme ideforladte hold som sidste sæson. Vi er da heldige, at Fischer fik tilkæmpet et noget tvivlsomt straffespark, ellers kunne jeg sku ikke se hvordan vi skulle få scoret. Hvor er selvtilliden, viljen, gejsten og vinder udtrykket henne?
    Er det ikke en træners ansvar at indgyde Selvtillid, Vilje, Gejst samt et godt udtryk ?. Jeg respekter Ståle og hans meritter, men jeg er godt nok ved at miste tålmodigheden.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – KuPS (19.07.18 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fc Devil Se meddelelser
    Er vi ikke der hvor ledelsen skal til at vise noget handling? Det grænser efterhånden til det patetiske.
    På den anden side ville det være en utrolig underlig ledelse, som lader træneren bruge en formue på ønskespilleren Bjelland og to nye angribere og så fyrer ham inden, at de omtalte spillere kommer på banen / i form også selvom spillet haltet gevaldigt.
    Endvidere har man også hentet en mentalcoach, som måske også skal have lov at starte på jobbet inden alle skal fyres.
    Skal ledelsen gøre noget, så kunne det være at finde penge til at forstærke den centrale midt, som alle kan se mangler en profil.


  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – KuPS (19.07.18 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    På den anden side ville det være en utrolig underlig ledelse, som lader træneren bruge en formue på ønskespilleren Bjelland og to nye angribere og så fyrer ham inden, at de omtalte spillere kommer på banen / i form også selvom spillet haltet gevaldigt.
    Skal ledelsen endelig gøre noget, så må det være at finde penge til at forstærke den centrale midt, som alle kan se mangler en profil.
    God pointe, Men man kan også vende den om. Tør ledelsen stole på Ståle ligesom sidste sæsonstart, hvor vi spillede noget er det mest elendige fodbold jeg længe har set de først 10-15 kampe, hvor vi den periode allerede smed mesterskabet.

    Svær beslutning. Vi bliver klogere om 10-15 kampe :)

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    43

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – KuPS (19.07.18 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    På den anden side ville det være en utrolig underlig ledelse, som lader træneren bruge en formue på ønskespilleren Bjelland og to nye angribere og så fyrer ham inden, at de omtalte spillere kommer på banen / i form også selvom spillet haltet gevaldigt.
    Skal ledelsen endelig gøre noget, så må det være at finde penge til at forstærke den centrale midt, som alle kan se mangler en profil.
    Så man skal købe profiler/stjerner til at dække over Ståles inkompetence? Så kan alle jo være trænere. Jeg vil vove at påstå, at mange andre trænere ville kunne få mere ud af de spillere vi har til rådighed, end Ståle, som er meget ensporet ift. taktiske overvejelser.


  9. #37
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – KuPS (19.07.18 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Banethecat Se meddelelser
    Så man skal købe profiler/stjerner til at dække over Ståles inkompetence? Så kan alle jo være trænere. Jeg vil vove at påstå, at mange andre trænere ville kunne få mere ud af de spillere vi har til rådighed, end Ståle, som er meget ensporet ift. taktiske overvejelser.
    Stop dog dig selv mand - vi taler om den træner, der har skaffet alle de største resultater i klubbens historie. Man kan mene, at Ståle er kørt fast og brændt ud o.l. - men at du kalder ham inkompetent, siger mere om dig end om ham.

  10. De følgende 9 brugere er enige:

  11. #38
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – KuPS (19.07.18 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Banethecat Se meddelelser
    Så man skal købe profiler/stjerner til at dække over Ståles inkompetence? Så kan alle jo være trænere. Jeg vil vove at påstå, at mange andre trænere ville kunne få mere ud af de spillere vi har til rådighed, end Ståle, som er meget ensporet ift. taktiske overvejelser.

    Ståle er en middelmådig træner der kan købe sig til succes

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – KuPS (19.07.18 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Banethecat Se meddelelser
    Så man skal købe profiler/stjerner til at dække over Ståles inkompetence? Så kan alle jo være trænere. Jeg vil vove at påstå, at mange andre trænere ville kunne få mere ud af de spillere vi har til rådighed, end Ståle, som er meget ensporet ift. taktiske overvejelser.
    Nej. Men man skal enten fyre træneren inden dyre indkøb eller lade træneren få tilpas lang snor, så eventuelle indkøb på og udenfor banen kan nå at virke.

    Jeg gider ikke diskutere om Ståle skal fyres, for alle kender min holdning til det. Men som ledelse har jeg altså svært ved at se meningen ved en fyring lige nu.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – KuPS (19.07.18 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    God pointe, Men man kan også vende den om. Tør ledelsen stole på Ståle ligesom sidste sæsonstart, hvor vi spillede noget er det mest elendige fodbold jeg længe har set de først 10-15 kampe, hvor vi den periode allerede smed mesterskabet.

    Svær beslutning. Vi bliver klogere om 10-15 kampe :)
    Man kan måske skele lidt til Rosenborg, der i dag har fyret deres cheftræner, netop fordi han ikke havde flyttet holdet nok. Han har ellers vundet mesterskab og pokal flere år i træk.

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – KuPS (19.07.18 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Banethecat Se meddelelser
    Så man skal købe profiler/stjerner til at dække over Ståles inkompetence? Så kan alle jo være trænere. Jeg vil vove at påstå, at mange andre trænere ville kunne få mere ud af de spillere vi har til rådighed, end Ståle, som er meget ensporet ift. taktiske overvejelser.
    Jeg er delvist enig med k@sper, med at vi mangler en profil på midten. Vi mangler fart i bolden og kreativitet fra midten. Vi er for lette at læse offensivt og vi skaber jo stort set ikke noget igen i dag. Så synes vi mangler en ny profil på trænersiden. En der kan forløse det offensive potentiale i holdet.

    Rædselsfuld kamp i dag

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #42
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – KuPS (19.07.18 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Ståle er en middelmådig træner der kan købe sig til succes
    Ja man har jo set stribevis af trænere i Danmark have samme succes internationalt.....

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #43
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – KuPS (19.07.18 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Ståle er en middelmådig træner der kan købe sig til succes
    Dog skal meget af kritikken også falde på spillerne. Der er ikke mange af dem der ligger 5% hjerte i det de foretager sig på banen.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #44
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – KuPS (19.07.18 kl.20)

    http://sport.tv2.dk/fodbold/2018-07-...l-siger-wenger

    Måske Ståle er ved at lave en Wenger og blive for længe i klubben....

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #45
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – KuPS (19.07.18 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    God pointe, Men man kan også vende den om. Tør ledelsen stole på Ståle ligesom sidste sæsonstart, hvor vi spillede noget er det mest elendige fodbold jeg længe har set de først 10-15 kampe, hvor vi den periode allerede smed mesterskabet.

    Svær beslutning. Vi bliver klogere om 10-15 kampe :)
    Snoren er næppe så lang i år. Men mon ikke han får min. 5 kampe med Bjelland og flere hvis der er yderligere indkøb på vej.

Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 15.07.18, 17:27
  2. Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (11.12.16 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 15.12.16, 22:18
  3. Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 22.11.16, 00:26
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 03.11.12, 11:30
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •