Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 68

Emner: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Ok, både Kirkevold og Damborg ude.

    Altså, ganske enkelt; der er simpelthen ikke nogen undskyldning for at tabe point til Hobro idag. Som i; ingen!

    Nu skal vi fandme være modne nok, til at udnytte point-tab hos samtlige konkurrenter.

    Ståle og co., nu viser i jeres værd og sørger for de 3 point!

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...ser-fck-moede/

    Zan

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Næ men til gengæld er Antipas vel i spil til kampen, og han volder modsat Kirkevold altid problemer for os.

    Selvfølgelig er kun en sejr godt nok, men mon ikke at det bliver en lige kamp, hvor Hobro kommer til at volde os store problemer med deres gejst og hvor vores uskarphed hos de offensive spillere igen bliver et problem.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Næ men til gengæld er Antipas vel i spil til kampen, og han volder modsat Kirkevold altid problemer for os.

    Selvfølgelig er kun en sejr godt nok, men mon ikke at det bliver en lige kamp, hvor Hobro kommer til at volde os store problemer med deres gejst og hvor vores uskarphed hos de offensive spillere igen bliver et problem.
    Hehe... Jo... Og tilsæt langsommeligt og uopfindsomt spillen rundt i de to bagerste kæder, så tror jeg vi har et realistisk kampbillede...

    Zan

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Efter aftenens kamp har vi Aab ude, derefter OB ude og så et derby. Dertil europæiske kampe.
    Det bliver skæbneuger for Staale.

    Målet i de fire kampe må være: 10 point i suppen og sejr over Valur. Mindstekravet: 8 point og sejr i suppen. Dertil skal der ske seriøse forbedringer i spillet hele vejen rundt. Og spillerne skal komme blæsende fra start i hver eneste kamp.

    *edit. Det gik lidt hurtigt: Som påpeget nedenfor er det Aab hjemme. Og altså ikke Valur, men Stjarnan vi møder. Jeg hæver mindstekravet til 10 point og avancement
    Sidst redigeret af Jogo Bonito : 23.07.18 kl. 11:35
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Efter aftenens kamp har vi Aab ude, derefter OB ude og så et derby. Dertil europæiske kampe.
    Det bliver skæbneuger for Staale.

    Målet i de fire kampe må være: 10 point i suppen og sejr over Valur. Mindstekravet: 8 point og sejr i suppen. Dertil skal der ske seriøse forbedringer i spillet hele vejen rundt. Og spillerne skal komme blæsende fra start i hver eneste kamp.
    Det er AAB hjemme.

    Mon ikke succeskriteriet resultatmæssigt er avancevant i Europa og at holde trit med BIF i ligaen. Derudover skal der selvfølgelig helst ske en udvikling spillemæssigt.

    Og jo det er nogle meget vigtige uger vi går ind i. Skal der bruges nogle af Olsen-pengene på endnu en forstærkning, så skal vi nok helst ind i gruppespillet. Ellers går alle pengene nok til at dække over underskuddet i forhold til det budgetterede gruppespil.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Ok, både Kirkevold og Damborg ude.

    Altså, ganske enkelt; der er simpelthen ikke nogen undskyldning for at tabe point til Hobro idag. Som i; ingen!


    Zan
    1. Jonas Wind og Pyros er skadede

    2. Flere af vores spillere er ikke i fysisk form


    Kom ikke her og sig, at der ikke er undskyldninger


  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Jeg vælger at hænge min hat på 2 ting. Vavro har en fantastisk udstråling og bliver bedre og bedre. Selvom vores offensiv er ringe, så har Falk-Fischer retvendt på samme område af banen betydet chancer i de forrige kampe, det kommer det også til i aften.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Næ men til gengæld er Antipas vel i spil til kampen, og han volder modsat Kirkevold altid problemer for os.

    Selvfølgelig er kun en sejr godt nok, men mon ikke at det bliver en lige kamp, hvor Hobro kommer til at volde os store problemer med deres gejst og hvor vores uskarphed hos de offensive spillere igen bliver et problem.
    Og selvom Antipas lige er kommet til, så er han allerede i kampform. Det er jeg i hvert fald ikke i tvivl om. Modsat vores spillere, som altid lige skal have et par uger inden de er i form ... :(
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Efter aftenens kamp har vi Aab ude, derefter OB ude og så et derby. Dertil europæiske kampe.
    Det bliver skæbneuger for Staale.

    Målet i de fire kampe må være: 10 point i suppen og sejr over Valur. Mindstekravet: 8 point og sejr i suppen. Dertil skal der ske seriøse forbedringer i spillet hele vejen rundt. Og spillerne skal komme blæsende fra start i hver eneste kamp.
    For god ordens skyld:

    * Vi møder AaB i Parken

    * Vi møder ikke Valur, men klubben med det “misundelsesværdige” navn, Stjarnen...

    Zan

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Målet i de fire kampe må være: 10 point i suppen og sejr over Valur.
    Jeg kan med statsgaranti sige dig, at vi ikke vinder over Valur - for vi spiller slet ikke mod dem :-) Dog skal vi helt sikkert vinde over Stjarnan, og det kan der ikke være den mindste tvivl om.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Det er nu der skal ske noget - pointtab til nærmest konkurrenter, og vi kommer ikke for langt bagud hvis vi sejre.

    Hvis ikke vi ser et top tændt FCK hold i dag, så opgiver jeg alt resterende håb jeg har tilbage i min krop, og det er virkelig ikke meget der er tilbage efter de første 3 kampe.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Apr 2016
    Indlæg
    17

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Det må simpelthen kunne lade sig gøre at vinde den her kamp!
    Men jeg frygter for, at vi bliver for statiske og ikke chanceskabende nok mod et Hobro-hold, der står dybt. Jeg håber, Ståle tør tage chancen og rykke Falk ind centralt, når nu Thomsen er tilbage i truppen.

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Havskov Se meddelelser
    Det må simpelthen kunne lade sig gøre at vinde den her kamp!
    Men jeg frygter for, at vi bliver for statiske og ikke chanceskabende nok mod et Hobro-hold, der står dybt. Jeg håber, Ståle tør tage chancen og rykke Falk ind centralt, når nu Thomsen er tilbage i truppen.
    Jeg har det lidt omvendt, forventer følgende startopstilling;

    ------------------------ Joronen -----------------------

    Ankersen ------- Vavro ------- Sotte ------- Boilesen

    Skov ----------- Falk ---------- Zeca --------- Fischer

    ------------- Kodro --------------- Damen ------------


    Men, afhængigt af kampens udvikling kunne det være interessant at foretage følgende relativt tidlige udskiftninger:

    Thomsen ind for Skov, samt Bjelland ind for Vavro, hvor Thomsen ryger ind ved siden af Zeca, og Falk ryger ud på Skovs plads, så vi ender med;


    ------------------------ Joronen -----------------------

    Ankersen ------- Sotte ------ Bjelland ----- Boilesen

    Falk -------- Thomsen -------- Zeca --------- Fischer

    ------------- Kodro --------------- Damen ------------

    Hvilket efterlader os med en udskiftningsmulighed mere til nødstilfælde (Pierre; ydrk). Jeg vil glæde mig til at se de offensive muligheder vi får med vores spillende midterforsvarere og så Thomsen på midten. Selvom jeg håber på en ny 8'er i truppen, synes jeg at dette hold burde kunne udvikle sig til noget rigtigt godt.
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2016
    Indlæg
    17

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Altså jeg har jo altid gerne villet have Thomsen ind som 8’er, mem det virker ikke til, at Ståle er enig. Så jeg vil blive meget overrasket, hvis ikke det er Falk eller Gregus, der spiller ved siden af Zeca. Og der foretrækker jeg så afgjort Falk, i hvert fald i den her kamp.

    Jeg synes, det er svært at vurdere med Bjelland, men uanset hvordan Ståle blander kortene defensivt, er jeg rimelig fortrøstningsfuld på den del af banen.

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Havskov Se meddelelser
    Altså jeg har jo altid gerne villet have Thomsen ind som 8’er, mem det virker ikke til, at Ståle er enig. Så jeg vil blive meget overrasket, hvis ikke det er Falk eller Gregus, der spiller ved siden af Zeca. Og der foretrækker jeg så afgjort Falk, i hvert fald i den her kamp.

    Jeg synes, det er svært at vurdere med Bjelland, men uanset hvordan Ståle blander kortene defensivt, er jeg rimelig fortrøstningsfuld på den del af banen.
    Som du ser regner jeg også med Falk på CM fra starten af. Jeg HÅBER bare at Ståle får modet og muligheden for at prøve Thomsen af på midten lidt senere i kampen, når Falk alligevel er ved at gå død på midten.
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 02.03.18, 16:39
  2. Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (22.05.16 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 23.05.16, 17:10
  3. Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Hobro IK (18.10.15 kl 18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 21.10.15, 08:10
  4. Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 29.10.14, 11:24
  5. Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro
    By Baptista in forum De korte linier
    Svar: 191
    Sidste Meddelelse: 14.08.14, 20:47

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •