Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 68

Emner: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    lol Ståle udtaler at han er MEGET tilfreds med Ankersen. Det håber jeg ikke han mener.
    Strengt taget sagde han vel, at han var tilfreds med begge backs mange offensive løb, som gav plads til kanterne. Han medgav jo også, at indlæggene kunne være bedre.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Der er stadigvæk plads til forbedring, men dagens kamp var opløftende - der var højere tempo i boldomgangen og Hobro var tydeligt mærket efter 25 min.
    Skov/Zeca og Falk som de mest iøjnefaldende.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Fornuftig kamp og en forholdsvis sikker sejr. Vi kunne og burde have vundet meget større men laver igen et hav af banale tekniske fejl hos de offensive folk især i første halvleg. Fischer sætter vel ikke et ben rigtigt udover målet før pausen, og det samme kan egentlig siges om Skov og NDoye også. Men de og især Skov spiller sig op efter pausen.

    Største bekymring efter denne kamp må være angriberposten, hvor NDoye er langt fra formen og Kodro fuldstændig usynlig. Han ligner et totalt fejlcast til holdet, men jeg håber, at jeg tager fejl. Og så er der selvfølgelig stadig spørgsmåltegn centralt, hvor Falk fungerer mod dårligere hold, men næppe mod bedre. Ståle blev forøvrigt spurgt til dette, men svarede udenom. Det lød som om, at der kan ske mere i vinduet, men at det afhænger af videre kval i Europa. Og så lød det som om, at Ankersen bliver.
    Enig langt hen af vejen af din analyse af angriberne. Men synes slet ikke at vores angriber bliver sat i scene i dag. De bliver jo nød til at trække ned som off/def midt for at være med i spillet. Kodro løb 9.3 km inden han blev skiftet ud men tror han rørte bolden 4 gange i løbet af kampen. Synes vi spiller for få bolde op i fødderne på angriberne og får brugt Kodros gode teknik. Men de mangler stadig noget i relationerne før det ser helt godt ud.

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Skov er MoM. Han scorer to mål og er også langt mere dynamisk end i andre kampe. To mål tæller altså, selvom andre gjorde det godt.

    Vi havde endelig lidt fart og version og det var godt at se. Damen gør det faktisk godt og jeg er ikke så nervøs for at han bliver en fiasko

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Ankersen, jeg fatter det ikke, 19 ud at 20 indlæg rammer modstanderen, det ene der ikke gør kommer indover i 60 cm's højde. Thomsen som vi engang havde fra Randers er jo klasser over.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #36
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Vi kommer ud med et aggressivt udtryk fra første fløjt i dag, og jeg sad egentlig med en god følelse gennem det meste af kampen.. Jeg forstår ikke hvorfor vi ikke som det mindste kan bringe sådan en attitude i hver kamp.. Spillet var ikke perfekt i dag, men når vi kommer med 100% som tilfældet var i dag, så vil vi også vinde de fleste kampe i superligaen, pga det bedre spillemateriale.. Zeca var klart min MoM i dag, sikke dog en løbekapacitet den mand har.. Derudover synes jeg at Falk gør en rigtig god figur.. Vores spil hænger bare bedre sammen når han spiller centralt, og ham og Zeca supplerer hinanden på glimrende vis.. Indtil der måske kommer en ny midtbanespiller håber jeg Ståle vælger den konstellation, også når vi skal møde bedre modstandere.. Synes ikke vi er synderligt svækket rent defensivt i forhold til når Gregus spiller pladsen, men til gengæld Hænger offensiven langt bedre sammen..

    Og så forstår jeg ikke al den hate mod Ankersen.. Synes han spiller fint og kommer i rigtig mange insisterende løb frem af banen, men det tyder på han er den nye syndebuk herinde..

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Vi kommer ud med et aggressivt udtryk fra første fløjt i dag, og jeg sad egentlig med en god følelse gennem det meste af kampen.. Jeg forstår ikke hvorfor vi ikke som det mindste kan bringe sådan en attitude i hver kamp.. Spillet var ikke perfekt i dag, men når vi kommer med 100% som tilfældet var i dag, så vil vi også vinde de fleste kampe i superligaen, pga det bedre spillemateriale.. Zeca var klart min MoM i dag, sikke dog en løbekapacitet den mand har.. Derudover synes jeg at Falk gør en rigtig god figur.. Vores spil hænger bare bedre sammen når han spiller centralt, og ham og Zeca supplerer hinanden på glimrende vis.. Indtil der måske kommer en ny midtbanespiller håber jeg Ståle vælger den konstellation, også når vi skal møde bedre modstandere.. Synes ikke vi er synderligt svækket rent defensivt i forhold til når Gregus spiller pladsen, men til gengæld Hænger offensiven langt bedre sammen..

    Og så forstår jeg ikke al den hate mod Ankersen.. Synes han spiller fint og kommer i rigtig mange insisterende løb frem af banen, men det tyder på han er den nye syndebuk herinde..
    Så vidt jeg ved kritisere folk ikke Ankersens løbevillighed/raids op ad banen. Det de fleste inklusiv mig selv over lang tid har kritiseret er hans evne til konstant at levere dårlige indlæg.

    1. Han rammer i langt de fleste tilfælde modstanderen der kommer ud og møder ham (selvom han i mange situationer har massere af tid)
    2. I de tilfælde han endelig får lagt en bold ind over så mangler han overblikket/kvalitet (Det virker som om han bare sparker bolden ind og "håber" på det bedste)

    Javel i ny og næ rammer han en medspiller som fører til mål, meeeeeen det sker alt alt for lidt og virker total tilfældigt.
    Sidst redigeret af EraZ : 23.07.18 kl. 21:45

  14. De følgende 13 brugere er enige:

  15. #38
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Vi kommer ud med et aggressivt udtryk fra første fløjt i dag, og jeg sad egentlig med en god følelse gennem det meste af kampen.. Jeg forstår ikke hvorfor vi ikke som det mindste kan bringe sådan en attitude i hver kamp.. Spillet var ikke perfekt i dag, men når vi kommer med 100% som tilfældet var i dag, så vil vi også vinde de fleste kampe i superligaen, pga det bedre spillemateriale.. Zeca var klart min MoM i dag, sikke dog en løbekapacitet den mand har.. Derudover synes jeg at Falk gør en rigtig god figur.. Vores spil hænger bare bedre sammen når han spiller centralt, og ham og Zeca supplerer hinanden på glimrende vis.. Indtil der måske kommer en ny midtbanespiller håber jeg Ståle vælger den konstellation, også når vi skal møde bedre modstandere.. Synes ikke vi er synderligt svækket rent defensivt i forhold til når Gregus spiller pladsen, men til gengæld Hænger offensiven langt bedre sammen..

    Og så forstår jeg ikke al den hate mod Ankersen.. Synes han spiller fint og kommer i rigtig mange insisterende løb frem af banen, men det tyder på han er den nye syndebuk herinde..
    Sludder og vrøvl. Der er jo ikke noget nyt under solen mht. hans indlæg. Ankersen har mange kvaliteter, men indlæg i pressede og upressede situationer, sidder bare ikke på rygraden. Hvis de gjorde, spillede han heller ikke i Kbh. Jeg er en af dem der godt kunne tænke sig noget nyt blod til positionen. Med de angribere vi har i truppen, skal der spille en flødefod på backen.

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #39
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    3-0 og lad os så tanke lidt selvtillid!

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #40
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Skov var ramt af straffesparket i brøndby. Mon ikke to mål kan hæve den forbandelse?

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #41
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Sludder og vrøvl. Der er jo ikke noget nyt under solen mht. hans indlæg. Ankersen har mange kvaliteter, men indlæg i pressede og upressede situationer, sidder bare ikke på rygraden. Hvis de gjorde, spillede han heller ikke i Kbh. Jeg er en af dem der godt kunne tænke sig noget nyt blod til positionen. Med de angribere vi har i truppen, skal der spille en flødefod på backen.
    Nej vel er det ikke noget nyt, hetzen mod Ankersen har kørt i godt et års tid nu.. Men så lad os da hente Remmer hjem fra Molde, han slår gode indlæg.. Og så kunne vi jo samtidig lade Pierre spille venstre backen i stedet for Boile.. Bum, 25 kasser af både Doye og Kodro pr sæson... Nemt...

    Personligt vil jeg dog hellere have en hurtig og angrebsivrig back der kan bidrage i opspillet, men det er jo en smagssag..

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #42
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Det største problem med Ankersen er attituden. Mærkelig hævnaktion i 1.halvleg og så skælder han pludselig keeper ud i 2. uden årsag. Læg dertil tilsvarende episoder i andre kampe og sidste sæson. Hvis han bare spiller fodbold, så er han fin, ligesom vi så i 16/17

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Sæsonens første af forhåbentligt mange Superligasejre er i hus, men alligevel sidder jeg tilbage med en noget blandet følelse. Præstationen mindede i starten af kampen utroligt meget om den fra Horsenskampen og for enkeltes vedkommende er det gældende for hele kampen. Den største forskel mellem den her kamp og Horsenskampen er umiddelbart, at Hobro er en væsentligt dårligere modstander. Deres presspil slog hurtigt fejl og så pakkede de sig, hvilket naturligvis kan være svært at spille imod, men jeg synes egentligt ikke, at deres defensive spillere imponerede synderligt – slet ikke ved de to første scoringer. Kommer der en modstander med et marginalt bedre presspil og som ikke er bange for at begå frispark, så ser det ikke særlig positivt ud.

    Som det er nævnt et par gange allerede, så får vi slet ikke sat vores angribere i scene. De var på ingen måde i nærheden af at være en reel trussel i feltet og de bidrog kun, når de trak væk fra deres plads og deltog i opspillet (hvilket N’Doye gjorde væsentligt bedre end Kodro, der stadig mangler at finde sit fodfæste på holdet og mest af alt løber rundt som en hovedløs kylling). Det er selvfølgelig svært, når kampens bedste indlæg blev slået af N’Doye, som naturligvis ikke kunne være i bagrummet på samme tid. Ellers kan de gode indlæg tælles på en hånd og det er til trods for, at Hobro stod kompakt og tillod utroligt meget plads på kanterne, hvor især Ankersen havde oceaner af plads. På modsatte back var Boilesen ikke meget bedre og det er ret problematisk, da vores kanter bestemt ikke slår indlæg.
    Det er muligt jeg er pessimistisk og at spøgelset fra sidste sæson stadig lurer, men der skal mere end en 3-0 sejr over et så dårligt hold til før optimismen begynder at melde sig.

    Joronen stod en solid kamp og havde enkelte gode redninger, selvom han ikke kunne bidrage med ret meget i størstedelen af kampen.

    Boilesen skuffede en del på venstrebacken og han skal måske til at lægge mærke til de øvrige spillere på holdet og ikke kun iscenesætte Fischer.
    Vavro havde en misforståelse med Ankersen og gjorde det ellers solidt resten af kampen. Har løftet sit spil nu hvor han ikke koger rundt med Lüftner der, alt andet lige, må være fortid hos os.
    Papagiannopoulos gjorde det ganske fint og det bringer en del til vores spil, når han driver bolden frem gennem midten.
    Ankersen er lidt samme historie som Boilesen, men han havde mere plads og er hurtigere, så der burde komme langt bedre indlæg fra ham i en kamp som i dag. Defensivt var han dog umiddelbart bedre end Boilesen selvom ingen af dem blev udfordret synderligt.

    Fischer leverede stort set samme præstation som i halvlegen mod Horsens. Med tanke på det niveau han tidligere har vist, så forventer jeg langt mere af ham.
    Zeca var banens bedste i dag – også selvom Skov scorer to mål. Han var langt mere synlig i defensiven end mod Horsens, lavede stort set ingen fejl og bidrog også med flere fremadrettede afleveringer.
    Falk var dog ikke helt så god centralt som vi ellers havde set, men hans præstation i dag skal ikke undervurderes heller. Den dynamik han bringer, betyder altså meget for vores opspil, når det stort set kun er ham i Fischer (og delvist Skov) der er i bevægelse.
    Skov vågnede op efter 1-0 scoringen og viste, at han stadig har et godt drive med bolden. Jo mere succes han havde, jo mere gjorde han sig også gældende i spillet inde centralt foran målet og pludselig lignede det, at han havde et samarbejde med Ankersen. Så må man håbe, at der er blevet tanket en del mere selvtillid for en kant med Skov og Ankersen kan umiddelbart være ret gennembrudsstærk.

    Kodro gjorde ikke meget rigtigt. Han løb en del, deltog i et par opspil og var ellers anonym. Rom blev ikke bygget på en dag, men der er umiddelbart også rigtig lang vej igen for Kodro.
    N’Doye havde uendeligt flere afslutninger end Kodro, men var alligevel bedst, når han deltog i opspillet, hvor han så ofte manglede i feltet bagefter (havde i dag ikke gjort en forskel alligevel).

    Jeg håber sandeligt at min pessimisme bliver udstillet og gjort til skamme, men jeg synes virkelig ikke spillet har været særlig opløftende indtil videre. Selvfølgelig har der været positive takter og det var især positivt, at vi fik gang i Skov i dag. Det ligner dog, at der er lang vej til at bygge videre på de positive takter.

  26. De følgende 11 brugere er enige:

  27. #44
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af sliZER Se meddelelser
    Falk er ikke nær at være blandt banens bedste. Hvor er han dog uduelig at se på. Bortset fra en enkelt god aflevering eller to, laver han så mange ubrugelige løb. Han var bedre i dag end mod Horsens. Skov eller Zeca klart MoM.
    Det er jo decideret vrøvl at kalde Falk “uduelig”.

    Han løber - igen - solen sort, og stresser (sammen m Zeca) deres opspil, så de er nødt til at spille på kanterne, hvad de ikke kan finde ud af.

    Han skaber den dynamik på midtbanen vi har efterspurgt, og har mange sikre men gode afleveringer.

    En enkelt blunder eller to, men en så teknisk stærk spiller med en sådan arbejdsvilje, bliver vi rigtig rigtig glade for!
    Trust me.

    Han får en anden rolle på den centrale midt. Men synes faktisk det klæder ham, og FCK som hold.

    Falk var MOM (i min optik).

    Zan

  28. De følgende 10 brugere er enige:

  29. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Mht Ankersen, så er jeg en af hans helt store kritikere. Det hænger sammen med, at han i lang tid har spillet under niveau. Reelt er han jo en skide god back, men han gik om nogen ned i niveau sidste år. Selvom det er rent gætværk, så kunne man jo forestille sig, at Ståle har bedt ham om at steppe op og tage ansvar... hvilket han viser ved at brokke sig til alt og alle i ren frustration. Ankersen vil helt sikkert gerne være anførertypen og har også skyhøje ambitioner, men jeg er ikke overbevist om at han er den rette mand til den del af spillet.

    Egentlig skal Ankersen bare holde sin kæft og løbe solen sort.

  30. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 02.03.18, 16:39
  2. Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (22.05.16 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 23.05.16, 17:10
  3. Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Hobro IK (18.10.15 kl 18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 21.10.15, 08:10
  4. Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 29.10.14, 11:24
  5. Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro
    By Baptista in forum De korte linier
    Svar: 191
    Sidste Meddelelse: 14.08.14, 20:47

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •