Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 68

Emner: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,428

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    https://www.fck.dk/nyhed/start-11-mod-hobro

    Så er startopstillingen klar. Falk er på den centrale midt.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Det er det eneste rigtige at bryde med den meget ineffektive midtbaneduo Gregus-Zeca. Vi har jo desværre tre centrale midtbanespillere, der ikke dur sammen i nogen kombinationer - Kvist, Gregus og Zeca - så vi må nøjes med at bruge den bedste af de tre.
    Det er dog ærgerligt, at Falk dermed forsvinder som kantspiller, for det betyder, at Skov ikke kan få den pause, han ellers godt kunne trænge til. Angrebet skulle også gerne til at komme i gang for alvor, og jeg har en lille forhåbning om, at vi kan hente tre point i dag, for Hobro virker ikke skræmmende. 1-3 mod Vejle i sæsonens første kamp, og så bare det at de i dag har skrevet kontrakt med Djiby Fall og endda har ham med på bænken, efter at han har stået uden klub i otte måneder. Når vores spillere nærmest er bygget af rust efter et par uger væk fra træningsbanen, må han jo være helt uduelig på det her tidspunkt! :-)
    HIC SUNT LEONES

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    888

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/start-11-mod-hobro

    Så er startopstillingen klar. Falk er på den centrale midt.
    Fuldstændigt som forventet. Håber bare, Ståle skifter fornuftigt ind....
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    137

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Ankersen RAUS ����

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Eagles Se meddelelser
    Ankersen RAUS ����
    Begge backs har været under niveau... Men vi spiller friskere og langt bedre end mor ACH. Der var dog lige 10 min hvor vi gav for meget væk med sløsede afleveringer.

    Vores hjørnespark til forreste stolpe er læst, og har ikke fungeret overhovedet, og så skal Kodro, Skov og N'Doye søge afleveringer mens de er retvendt og i bevægelse. Det bliver alt for meget 'at rykke spillet frem'. Særligt angriberne kan jo bare træde en gang over bolden og skyde, det virker helt tydeligt for Fischer.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Eagles Se meddelelser
    Ankersen RAUS ����
    Ankersen har jo været ringe i lang tid. Det er jo tydeligt at han "mentalt" ikke er i FCK mere. At Ståle og FCK så ikke har hentet en afløser kan jo kun undre.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Vi kommer IKKE til at se mange mål fra Kodro og Damen når vi slår så dårlige indlæg... Uanset hvilken side det kommer fra et det jo håbløst - dødbold ligeså... Vi spiller som vi tidligere gjorde med stor succes... Dengang havde vi bare kvalitet til at ramme vores angribere.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Tja. Er ikke blevet et hak klogere efter denne kamp, og er hverken mere eller mindre fortrøstningsfuld ift resten af sæsonen. Men resultatet er da fint.

    MOM?

    For mig er det formentlig Zeca med Falk som runner up.

    Var Kodro på banen?
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af MBS Se meddelelser
    Tja. Er ikke blevet et hak klogere efter denne kamp, og er hverken mere eller mindre fortrøstningsfuld ift resten af sæsonen. Men resultatet er da fint.

    MOM?

    For mig er det formentlig Zeca med Falk som runner up.

    Var Kodro på banen?
    Vores målmand kandiderer da også med et par vigtige redninger... Men ja, ellers Zeca.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #25
    martinpagh er offline Martin Pagh Ludvigsen, CA
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    147

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Vores målmand kandiderer da også med et par vigtige redninger... Men ja, ellers Zeca.
    Nu ved jeg godt, at det er FRYGTELIG fanboi-agtigt, og at man ikke ved nogetsomhelst om fodbold, hvis man kun kigger på mål; men jeg synes nu også godt vores dobbelte målscorer kan snige sig ind på en MOM shortlist ...


  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    70

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af MBS Se meddelelser
    Tja. Er ikke blevet et hak klogere efter denne kamp, og er hverken mere eller mindre fortrøstningsfuld ift resten af sæsonen. Men resultatet er da fint.

    MOM?

    For mig er det formentlig Zeca med Falk som runner up.

    Var Kodro på banen?
    Falk er ikke nær at være blandt banens bedste. Hvor er han dog uduelig at se på. Bortset fra en enkelt god aflevering eller to, laver han så mange ubrugelige løb. Han var bedre i dag end mod Horsens. Skov eller Zeca klart MoM.

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Det er det eneste rigtige at bryde med den meget ineffektive midtbaneduo Gregus-Zeca. Vi har jo desværre tre centrale midtbanespillere, der ikke dur sammen i nogen kombinationer - Kvist, Gregus og Zeca - så vi må nøjes med at bruge den bedste af de tre.
    Det er dog ærgerligt, at Falk dermed forsvinder som kantspiller, for det betyder, at Skov ikke kan få den pause, han ellers godt kunne trænge til. Angrebet skulle også gerne til at komme i gang for alvor, og jeg har en lille forhåbning om, at vi kan hente tre point i dag, for Hobro virker ikke skræmmende. 1-3 mod Vejle i sæsonens første kamp, og så bare det at de i dag har skrevet kontrakt med Djiby Fall og endda har ham med på bænken, efter at han har stået uden klub i otte måneder. Når vores spillere nærmest er bygget af rust efter et par uger væk fra træningsbanen, må han jo være helt uduelig på det her tidspunkt! :-)
    Tror nu, Skov er meget glad for, han ikke fik en pause i dag ;) Men er ellers enig i, at vi ikke kan stille med Falk/Zeca i alle kampe. Men i de her kampe, der kræver stort spilovertag (eller i al fald fordrer det), ser det ud til at fungere ret så godt. Og Gregus er det enddog meget svage led på den midtbane. Håber på et indkøb her, når Olsen-millionerne triller ind.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    lol Ståle udtaler at han er MEGET tilfreds med Ankersen. Det håber jeg ikke han mener.

  22. De følgende 13 brugere er enige:

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af sliZER Se meddelelser
    Falk er ikke nær at være blandt banens bedste. Hvor er han dog uduelig at se på. Bortset fra en enkelt god aflevering eller to, laver han så mange ubrugelige løb. Han var bedre i dag end mod Horsens. Skov eller Zeca klart MoM.
    Synes Sotte var MOM, han giver utrolig meget ro i forsvaret og på bolden og vinder hans dueller. Eller Zeca for han er et bæst til at erobre bolden uden at lave frispark Kante style

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Fornuftig kamp og en forholdsvis sikker sejr. Vi kunne og burde have vundet meget større men laver igen et hav af banale tekniske fejl hos de offensive folk især i første halvleg. Fischer sætter vel ikke et ben rigtigt udover målet før pausen, og det samme kan egentlig siges om Skov og NDoye også. Men de og især Skov spiller sig op efter pausen.

    Største bekymring efter denne kamp må være angriberposten, hvor NDoye er langt fra formen og Kodro fuldstændig usynlig. Han ligner et totalt fejlcast til holdet, men jeg håber, at jeg tager fejl. Og så er der selvfølgelig stadig spørgsmåltegn centralt, hvor Falk fungerer mod dårligere hold, men næppe mod bedre. Ståle blev forøvrigt spurgt til dette, men svarede udenom. Det lød som om, at der kan ske mere i vinduet, men at det afhænger af videre kval i Europa. Og så lød det som om, at Ankersen bliver.

  26. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 02.03.18, 16:39
  2. Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (22.05.16 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 23.05.16, 17:10
  3. Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Hobro IK (18.10.15 kl 18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 21.10.15, 08:10
  4. Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 29.10.14, 11:24
  5. Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro
    By Baptista in forum De korte linier
    Svar: 191
    Sidste Meddelelse: 14.08.14, 20:47

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •