Viser resultater 1 til 15 af 17

Emner: Vores nye ledelse (Harrit, Moesgaard osv)

  1. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    80

    Re: Vores nye ledelse (Harrit, Moesgaard osv)

    Puma for pokker...

    Jeg ved ikke om vi har forskellige krav, men jeg får også opfattelsen af, at vi diskuterer noget forskelligt nu.

    Det rosværdige bestod i at gennemføre et salg af en absolut nødlidende del af forretningen til en (min påstand) udmærket pris. Frasalg af den type er både knastørre og røvsyge, men jeg værdsætter, at fokus er på andre dele af forretningen fremadrettet. Og jeg påskønner, at den nye ledelse rydder op i de gamle lig som første skridt.

    Du kalder det "neutral administrationstilgang". Jeg er ikke sikker på, at jeg ved, hvad det betyder, men det lyder som noget, hvor man enten sidder på hænderne eller med dem i skødet. Men netop oprydningen i form af frasalg er da både reel og konkret? Jeg mener ikke, at jeg i mine hidtidige indlæg tilnærmelsesvist faldt på halen over det heller; men det er absurd at kritisere transaktionen.

    Jeg forstår ikke relevansen af hverken svada om tidligere tider eller perspektiveringen til alle mulige, meget forskelligartede klubber. Medmindre kritikken af den nye ledelse mestendels går på, at den ikke udgøres af Flemming Østergaard.

    Jeg mindes (for the sake of good order) ikke - tværtom - at have påstået, at hverken den ene eller anden havde kunne løfte klubben, som Østergaard gjorde dengang, men jeg mangler fortsat at forstå, hvad det er du savner? Altså bortset fra Flemming Østergaard? Og måske nogle flere postulater a la de om top 20 i Europa? Og dér er vi bare uenige; jeg er - for at citere mig selv korrekt - "begejstret" for at lade andre klubbers ledelser bralre og råbe op om egne påståede fortræffeligheder. For hvis der er noget, der er tyndt, så er det netop dét. Og det minder utrolig meget om noget, vi har set gå galt før.

    Jeg er tilhænger af en "neutral administrationstilgang", hvis det er den, der kommer til udtryk ved konsekvente, ufravigelige målsætninger om at være bedst. Hvert år. Ikke at man skal rose den nye ledelse for det heller, men påstanden om, at alle mulige andre klubber melder ud som København, er ikke rigtig.

  2. De følgende 2 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over
    By røde-romario in forum De korte linier
    Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 30.04.20, 11:15
  2. Er FCK's ledelse kloge nok???
    By foghs.dk in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 03.07.05, 21:08
  3. Til FCK's ledelse: STÅ FAST!
    By Karsten CF1 in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 22.09.04, 15:22
  4. Nu må den sportslige ledelse ud! (i.a.)
    By VonZee in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 02.05.04, 14:37
  5. Klog ledelse
    By Sundnæs in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 18.07.03, 10:08

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •