Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 17

Emner: Vores nye ledelse (Harrit, Moesgaard osv)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Vores nye ledelse (Harrit, Moesgaard osv)

    For et halvt år siden fik vi ny ledelse. Jan Harrit overtog direktørposten og Katja Moesgaard blev kommerciel direktør, mens Hørsholt blev afskediget. Jeg er helt med på at Ståle i endnu højere grad end tidligere tegner biksen udadtil, men jeg har ingen visioner, interviews, udmeldinger eller andet set fra vores nye ledelse, i stærk kontrast både til Østergaard/Glistrup/Hammer, men sådan set også Hørsholt. Jeg har heller ikke set de store forandringer i FCK eller Parken, udover det helt forventede frasalg af FitnessDK.

    Er nogle faldet over nogle interviews eller andet, der beskriver vores nye ledelses tanker, tiltag eller fremtidsvisioner? Eller har folk nogle bud på hvad der sker?
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"


  2. #2
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Vores nye ledelse (Harrit, Moesgaard osv)

    Som jeg har forstået det, så er det den nye kommercielle direktør, der tog beslutningen om uvarslet at nedlægge mangeårige sæsonkort på Øvre A. Den ufine metode kan man jo læse lidt ud af.

    Jeg er på ingen måde tilhænger af den måde at føre forretning på.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: Vores nye ledelse (Harrit, Moesgaard osv)

    Jeg kunne ønske mig, at de gjorde noget for at lokke folk uden sæsonkort i Parken. Priserne står simpelthen ikke mål med kvaliteten af modstandere, madoplevelsen, lange køer ved boderne osv. i Parken. I stedet har man valgt at lukke for billetsalg til halvdelen af stadion samt at gøre det mere besværligt at købe billetter.


  5. #4
    Deichmaniac er offline Venstre forben på Baglæns
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    166

    Re: Vores nye ledelse (Harrit, Moesgaard osv)

    Citat Oprindeligt indsendt af HamDenRare Se meddelelser
    Jeg kunne ønske mig, at de gjorde noget for at lokke folk uden sæsonkort i Parken. Priserne står simpelthen ikke mål med kvaliteten af modstandere, madoplevelsen, lange køer ved boderne osv. i Parken. I stedet har man valgt at lukke for billetsalg til halvdelen af stadion samt at gøre det mere besværligt at købe billetter.
    Måske er jeg bare heldig de tribuner jeg frekventerer, for jeg har modsatte erfaringer.
    - Maden på nedre C og S12 er aarstidernes økogryde, der som oftest de 60 kr værd. Køen plejer at være minimal og servicen god.
    - Hvad enten jeg benytter FastTrack eller går i normal kø, står jeg sjældent i kø mere end 2 minutter ved fadølsboderne.
    - Modstanderne er usexede men genkendelige.
    - Man kan købe billet på billet.fck.dk på samme tid, som det tager at gøre det samme i resten af landet.

    Jeg er enig I at de skulle gøre noget mere for at lokke folk i Parken. Tilbage til at have lidt mere kant, attitude og pegefingeren fremme.
    Arrogante på aperol og hipsterskæg f.eks....

    Forsat god sommer


  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: Vores nye ledelse (Harrit, Moesgaard osv)

    Citat Oprindeligt indsendt af Deichmaniac Se meddelelser
    Måske er jeg bare heldig de tribuner jeg frekventerer, for jeg har modsatte erfaringer.
    - Maden på nedre C og S12 er aarstidernes økogryde, der som oftest de 60 kr værd. Køen plejer at være minimal og servicen god.
    - Hvad enten jeg benytter FastTrack eller går i normal kø, står jeg sjældent i kø mere end 2 minutter ved fadølsboderne.
    - Modstanderne er usexede men genkendelige.
    - Man kan købe billet på billet.fck.dk på samme tid, som det tager at gøre det samme i resten af landet.

    Jeg er enig I at de skulle gøre noget mere for at lokke folk i Parken. Tilbage til at have lidt mere kant, attitude og pegefingeren fremme.
    Arrogante på aperol og hipsterskæg f.eks....

    Forsat god sommer
    Tak for dit oplysende svar. Jeg kommer desværre ikke i Parken ofte nok jf. førnævnte grunde.

    Jeg frekventerer ikke så tit NC og S12, da jeg er mageligt anlagt og ikke vil "klemmes" ind ude i siderne på disse tribuner. Det er da positivt, at der er sket lidt. Jeg synes dog, at det vil være relativt nemt, at åbne for evt. grillpølser, sandwiches o.a. ting, hvis man nu ikke lige fristes af parkdoggen eller gryderet(?) i 25 graders varme. Udvalget i boderne kunne jo godt hæve niveauet over den lokale biografs kioskudvalg - uden at der nødvendigvis skal gå Aperol og hipsterskæg i den...

    Jeg er egentlig ligeglad med om modstanderne er usexede, det har egentlig sin egen form for charme at se modstandere som eks. Stjarnan og Vendsyssel. Jeg vil bare ikke betale 185 kr. pr. næse for det.

    Processen på billetkøb tager måske ikke så lang tid, men jeg synes det er lidt underligt, at jeg skal oprette en bruger før jeg kan se priserne.

    God sommer til dig også!

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Vores nye ledelse (Harrit, Moesgaard osv)

    Citat Oprindeligt indsendt af HamDenRare Se meddelelser
    Tak for dit oplysende svar. Jeg kommer desværre ikke i Parken ofte nok jf. førnævnte grunde.

    Jeg frekventerer ikke så tit NC og S12, da jeg er mageligt anlagt og ikke vil "klemmes" ind ude i siderne på disse tribuner. Det er da positivt, at der er sket lidt. Jeg synes dog, at det vil være relativt nemt, at åbne for evt. grillpølser, sandwiches o.a. ting, hvis man nu ikke lige fristes af parkdoggen eller gryderet(?) i 25 graders varme. Udvalget i boderne kunne jo godt hæve niveauet over den lokale biografs kioskudvalg - uden at der nødvendigvis skal gå Aperol og hipsterskæg i den...

    Jeg er egentlig ligeglad med om modstanderne er usexede, det har egentlig sin egen form for charme at se modstandere som eks. Stjarnan og Vendsyssel. Jeg vil bare ikke betale 185 kr. pr. næse for det.

    Processen på billetkøb tager måske ikke så lang tid, men jeg synes det er lidt underligt, at jeg skal oprette en bruger før jeg kan se priserne.

    God sommer til dig også!
    Under S12 har der faktisk også været en grill lige foran indgangen, der serverer store grillpølser med brød. Aner selvfølgeligikke om det går igen på andre tribuner, men det er nok svært at have på øvre afsnit?

    Med hensyn til priserne er jeg helt enig. 135kr på S12 og 185kr på andre afsnit for dyrt. Både til Superligakampe og mod hold som KUPS og Stjarnan.
    ...

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Vores nye ledelse (Harrit, Moesgaard osv)

    Generelt er fodbold ved at blive for dyrt. Det er TV aftaler og billetpriser! Jeg synes simpelthen ikke det er pengene værd og det betyder, at fodboldture til udlandet er mere eller mindre udelukket og når jeg rejser, så tager jeg ikke længere på stadion. Antallet af gange jeg kommer i Parken er mindsket. Det er smådyrt at tage hele familien med og det er naturligvis ærgerligt, men det er jo som alt andet en prioritering og selvom jeg ikke kommer så tit, så kan prisfastsættelse jo sagtens være korrekt.

    Resultatet er højst sandsynligt at jeg lægger færre penge og at knægten ikke bliver opdraget med at komme på stadion.

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Vores nye ledelse (Harrit, Moesgaard osv)

    Citat Oprindeligt indsendt af HamDenRare Se meddelelser
    Tak for dit oplysende svar. Jeg kommer desværre ikke i Parken ofte nok jf. førnævnte grunde.

    Jeg frekventerer ikke så tit NC og S12, da jeg er mageligt anlagt og ikke vil "klemmes" ind ude i siderne på disse tribuner. Det er da positivt, at der er sket lidt. Jeg synes dog, at det vil være relativt nemt, at åbne for evt. grillpølser, sandwiches o.a. ting, hvis man nu ikke lige fristes af parkdoggen eller gryderet(?) i 25 graders varme. Udvalget i boderne kunne jo godt hæve niveauet over den lokale biografs kioskudvalg - uden at der nødvendigvis skal gå Aperol og hipsterskæg i den...
    Man kan sagtens få (ganske gode) grillpølser - det var i hvert fald intet problem til KuPS-kampen på Sektion 12. Med fare for at træde dig over tæerne, virker det som om, at du ikke helt har sat dig ind i det, du skriver om. Måske er det ved at være for længe siden, du sidst var i Parken? Som du kan se i disse links (https://www.fck.dk/nyhed/torsdagens-ret-i-boderne + https://www.fck.dk/nyhed/rigtig-oel-til-dagens-ret), er der altså en række ting at vælge mellem i boderne, bl.a. en "dagens ret", der skifter fra kamp til kamp. Jeg skal ikke kunne sige noget om kvaliteten af de enkelte ting, da jeg sjældent spiser andet end en pølse, når jeg er i Parken.

    I øvrigt er jeg enig med dig omkring billetpriserne.
    Mvh.
    Dane

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: Vores nye ledelse (Harrit, Moesgaard osv)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Man kan sagtens få (ganske gode) grillpølser - det var i hvert fald intet problem til KuPS-kampen på Sektion 12. Med fare for at træde dig over tæerne, virker det som om, at du ikke helt har sat dig ind i det, du skriver om. Måske er det ved at være for længe siden, du sidst var i Parken? Som du kan se i disse links (https://www.fck.dk/nyhed/torsdagens-ret-i-boderne + https://www.fck.dk/nyhed/rigtig-oel-til-dagens-ret), er der altså en række ting at vælge mellem i boderne, bl.a. en "dagens ret", der skifter fra kamp til kamp. Jeg skal ikke kunne sige noget om kvaliteten af de enkelte ting, da jeg sjældent spiser andet end en pølse, når jeg er i Parken.

    I øvrigt er jeg enig med dig omkring billetpriserne.
    Det er helt fint, at du træder mig lidt over tæerne. Jeg må erkende, at jeg ikke har undersøgt det store inden og at der trods alt er sket noget på madfronten. Jeg er dog ikke helt klar over om disse boder kun findes på nedre B og C, som nævnt af Deichmaniac, og derfor ikke er stødt på dem? Jeg må prøve nedre C/B en gang i nær fremtid for at se forskellene. Hvis det kun er for folk på nedre C/B, synes jeg at det er lidt slapt.

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Vores nye ledelse (Harrit, Moesgaard osv)

    Det er desværre kun nedre b, c og d.
    Øvre C'er

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    80

    Re: Vores nye ledelse (Harrit, Moesgaard osv)

    Uden ønsket om at træde nogle over tæerne eller lignende, så undrer det mig, hvis den kommercielle direktør kritiseres for at stå bag en åbenbart rigtig kommerciel beslutning om ikke fortsat at lade store afsnit stå åbne for få, men dog trofaste tilskuere. Eller at frasalget af FitnessDK ikke er rosværdigt fordi det var øjensynligt var "forventeligt". Og at det da i øvrigt også er for dårligt, at man både skal stå i kø og betale penge for at komme ind, når nu man har taget turen hele vejen hjemmefra.

    Det undrer mig også, hvis man mener, at den nuværende ledelse fortjener kritik for ikke at have højnet det kulinariske niveau i Parken ved at udvide udvalget af grillpølser. Og at det i øvrigt er for dårligt, at udvalget af slik ikke er stort anderledes end i biffen.

    Og det undrer det mig, hvis man sådan rigtigt savner dagene med Flemming Østergaard. Og/eller Hørsholt.

    Det sidste giver kun mening, hvis man ernærer sig ved at sælge formiddagsaviser eller lufthavnslitteratur. Det andet kun, hvis man udelukkende følger Stadionturen for pølseanmeldelserne. Og det første kun, hvis man totalt ignorerer den omkalfatrende ændring af sæsonkortsystemet introduceret forud for denne sæson ved at fokusere på enten en åbenbart forkert prissat (og elendig) sommerkamp forleden.

    Mit beskedne bud er, at hvis salget af FitnessDK var forventeligt på Sidelinien og blandt de, der ikke - sådan helt inderst inde - kan se det kommercielt rigtige i ikke at tabe penge på sine gæster, var forhandlingspositionen for ledelsen i forhandlingerne nok tæt på det virkelig ringe. Og derfor gennemførslen desto mere rosværdig.

    Jeg var i tvivl om svaret rettelig burde have været placeret "Det undrer mig"-tråden eller den store "WTF, sagde vi virkelig det?"-kavalkaden af forbløffende udsagn, men nu blev det her: jeg forstår selvfølgelig godt, at det er helt vildt ærgerligt at skulle flytte. Særligt sådan helt pludseligt og alting. Og jeg værdsætter også en godt grillet pølse. Og jeg nærer en grundlæggende sympati for folk, hvis længste fingre stritter, når Vestegnen er i nærheden. For the record.

    Men jeg er ganske begejstret for, at klubben nu har en ledelse, der ikke søger opmærksomhed hverken i metoder eller fremfærd. Eller i øvrigt forsøger sig med nok en dilettantisk udgave af den samme kasserede revyvise; samme floskelfyldte fortællinger om foreningen bag; det samme fantasiløse, forlorne forbund med de "fantastiske fans"; samme floromvundne forestilling, som også alle forgængerne havde forsøgt fremført overbevisende. Men som varetager det job, de er hyret til: at drive klubben sundt mod flere titler.

    Boffer
    Sidst redigeret af Boffer : 29.07.18 kl. 02:21 Årsag: elafbrydelse afbrød processen


  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Vores nye ledelse (Harrit, Moesgaard osv)

    Jeg undrer mig (som trådstarter) også lidt over tråden blev til pølser og åbne afsnit, enig så langt :-) - men det siger måske alligevel mere end som så at tråden blev afsporet til sådanne småting. Måske er der netop ikke noget andet at tage fat i.

    Det var åbenlyst man ikke udviklede FitnessDK (tal om svag ledelse, kontra konkurrenterne, i øvrigt), hvofor et frasalg var lige til. Dette betyder dog ikke at det som du skriver var kommercielt fornuftigt. At noget er forventet, gør det i hvert fald slet ikke rosværdigt uden at se nærmere på inholdet af transaktionen og hvad der lå desforinden. Det afhænger både helt af den pris man fik (der var alligevel en del aktiver i biksen, hvorfor man også fik noget ind), og hvorvidt den pris er under eller over markedspris og dermed et stærkt eller knap så stærkt salg, hvilket kan jeg ikke se du fremfører nogle logik for den anden eller anden vej. Og uanset var det svagt ledet i første omgang, og klarede sig dårligere end konkurrenterne, hvilket får advarselslamperne til at lyse.

    Flemming Østergaard havde mange absurde personlighedstræk og skøre ting i udviklingen af FCK. Ingen tvivl. Men han flyttede biksen fra slut halvfemsernes status til at være en klub der ville noget internationalt og havde noget pondus. På sidelinien, imodsætning til fx på sociale medier, er han meget ildeset, og bør vel vurderes noget mere nuanceret. Folk tæt på klubben, Ståle osv, har også ofte en helt helt anden historie end Sideliniens unuancerede. Jeg synes også han havde mange skøre sider, men han skal også have kredit for at flyttet klubben, på de områder hvor det gik stærkt fremad i hans tid.

    Men gør de nu også det, kører klubben frem imod titler? Kan man overhovedet sige det modsatte med mening, hvorfor det vel umiddelbart er ret intetsigende at sige det. Hvis man ser på nogle af de ledelser som har flyttet klubber (tænk fx Herning fra ingenting til flere mesterskaber), så er det nu altså ofte en ledelse med mere klare visioner. Nogle gange må man så tage lidt personligheder med i købet, og uden at korrelation skal blive til kausalitet, så er der nu mange eksempler på at fans har måtte æde lidt personligheder (FCM har jo også altid været ildeset på sidelinien, men jeg mener man virkelig må tage hatten af for meget af det de har opnået på mange fronter), mens de halvtørre ledelser rundt omkring bare har kørt ren administration og aldrig rigtigt for alvor har udviklet noget. Og det var egentlig årsagen til mit indlæg, det kan sagtens være der er en stor vision, og hvis den kan udføres uden den tåkrummende del af Flemse-tiden, ville det være skønt - helt klart :-)

    Men! - Jeg kan simpelthen bare ikke se nogle enorme skridt i den overordnede udvikling og kan ikke se nogen vision. Hverken udaf dit indlæg, eller ledelsen generelt - og det var egentlig derfor jeg startede tråden, for at høre om nogle havde et bud. Jeg er ikke i tvivl om hvad FCM eller FCN vil fx, men jeg ser ingen gigantisk udvikling kommercielt i København de sidste mange år (og måske er det i øvrigt derfor Ståle har siddet så sikkert, fordi han den vej ikke har været udfordret - på godt og ondt)
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    80

    Re: Vores nye ledelse (Harrit, Moesgaard osv)

    Det indledende, trådstartende indlæg forholdt sig - for så vidt salget af FitnessDK -, lige så lidt som mine overordnede betragtninger ovenfor om samme, hverken til udviklingspotentialet eller aktivmassen i FitnessDK. Det kunne vi godt diskutere, men diskussionen ville hurtigt komme til at ligne Sideliniens diskussioner af Lars Højers evner som scout: lidt som at se de blinde slås.

    Kendt er det dog, at FitnessDK i de to seneste regnskabsår har givet underskud på i alt ca. kr. 200 mio. Man købte for kr. 300 mio., solgte for kr. 100 mio. Det er dårligt købmandskab, isoleret set, enig. Men det er ikke dårligt købmandskab at sælge en forretning, der er tabsgivende i dén grad for det beløb. Det er under alle omstændigheder ikke rimeligt at kritisere den nye ledelse for, at FitnessDK var "dårligt ledet i første omgang".

    Jeg har også undret mig over den - set udefra - nærmest flegmatiske, opgivende tilgang til den af forretningen. Men at skulle vende skuden på det projekt havde krævet investeringer og ressourcer, som kunne komme ét sted fra. Det er rosværdigt at indse, at kompetencerne til at vende forretningen ikke er/var der, at reagere på netop det, ikke at kaste flere gode penge efter dårlige og at holde tabet på det niveau, ovennævnte tal i betragtning. Og egentlig synes jeg, at det er særligt rosværdigt, hvis frasalget kan tages til indtægt for, at fokus fremadrettet er på den del af forretningen, der gør, at vi overhovedet gider diskutere en fitnesskædes potentiale eller mangel på samme på dette forum.

    Jeg husker også fint Østergaards indtog i klubben og værdsætter både indsats og de kvantespring, som klubben gjorde i den periode. Og tager vi alt omkring Østergaards m.fl. egennyttige og ulovlige adfærd væk, så mangler jeg fortsat at forstå, hvor savnet opstår: vi er jo ikke der, hvor klubben mangler hverken pondus eller vilje til at markere sig internationalt nu?

    Min pointe var derfor mestendels, at såvel kritikken af ledelsen på baggrund af såvel salg af FitnessDK som forventningen om "gigantisk udvikling kommercielt" på seks måneder er ubetimelig. I sidste ende er det alligevel ikke rette adressat for kritikken, som bør rettes mod bestyrelse og storaktionærer. Hvis overhovedet.

    Jeg forstår heller ikke savnet af klare visioner. Ret beset er vi den eneste klub i kongeriget, som åbent erklærer, at klubben skal være danske mestre og at klubben skal spille europæisk gruppespil. Hvert år.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Vores nye ledelse (Harrit, Moesgaard osv)

    Boffer :-) - Virker som om vi bare stiller lidt forskellige krav. Det er (mht FitDK) neutral administrationstilgang af hvad den tidligere ledelse (og bestyrelse) ikke har formået at udvikle, eller stadiet under hvis man har lidt højere ambitioner end at tørt kigge på regnskaber og sælge fra og til uden at skabe værdi inden man gør det. Der skal noget mere til for at jeg vil kalde det rosværdigt, eller være "begejstret", for nu at bruge dine 2 egne ord. Fair at man laver et move som man gør, men det er knastørt og mere forventligt end rosværdigt.

    Og det siger noget om hvor klubben er, i første omgang. Det siger noget om at det var Flemse der havde den vision, og hverken storaktionærerne eller ledelsen under Hørsholt formåede at ændre noget ved det. Her ser vi netop en indikation af at der måske ikke er samme visioner at hente, fra hverken bestyrelsen, men at det mere lugter af tør administrativ tilgang de sidste mange år (hvilket i parantes bemærket nok var en af årsagerne til Hørsholt røg, som jeg ser det). Det gør netop ledelsen mere vigtig, og man ansætter altså ikke en mere profileret direktør samt en særdeles erfaren kommerciel direktør, for bare at smide hele udviklingsarbejdet over på en bestyrelse, der ikke virker til at de har lavet andet end at drive Flemses lidt underlige imperie lidt videre i årevis. Der synes jeg godt vi kan forvente noget reelt.

    Jeg tvivler på fx. Hørsholt (eller for den sags skyld andre ledelser) havde rykket klubben fra halvfemserne niveauet op til hvor vi er i dag, hvis de havde haft ansvaret. Det er selvsagt lettere at administrere videre på det niveau Flemse lagde, end at være den der rykker det. Det er også lettere at komme til Rosenborg end Sarpsborg. Men hvis du ikke mener at nye kvantespring ville være godt, jamen så er det jo fint at være tilfreds. Jeg ønsker en klub der sætter ambitionsniveauet langt højere. Og der er masser af klubber i Europa der er foran FCK, på masser af parametre. Når jeg bare tænker Salzburg, Basel eller for den sags skyld Hammarby, ser jeg masser af ting hvor FCK slet ikke er.

    Jeg håber nærmest du er ironisk når du taler om "vinde mesterskaber", selv BIF udtalte jo man ville i X antal gruppespil inden år X osv. :-) - Der findes vel ingen ledelse i verden der ikke vil "klare sig godt" hvilket du ligeså godt kunne skrive, det er helt åbenlyst at det skal være sådan i København, men det kan altså ikke alene få ord som "begejstring" eller "rosværdig" op hos mig, og det har været visionen alle år under Hørsholt, hvor vi vel ikke er taget næste skridt på ret mange parametre, men mere har bevaret en position, men hvor vi også har set hvor vi er sårbare, både i vaklende kvalifikationer, dårlige sæsoner og manglende kommerciel udvikling. Det er helt åbenlyst man vil vinde noget, spørgsmålet er hvilke visioner man har for at nå der til og hvordan man vil udvikle sige videre og slås på de forskellige parametre med de klubber som er længere fremme, nu man i forvejen overtager en topklub. Og den her tråd om folk der er begejstrede for revisortilgang til fitnessbranchen, åbne afsnit eller pølser i Parken har ikke givet mig noget mere konkret omkring hvad man rent faktisk vil.

    Igen, jeg er sådan set slet ikke negativ, da jeg ser en ny ledelse som noget potentielt super super positivt, men jeg synes godt nok det er tyndt hvis "vinde" er det eneste man kan komme med. Det minder mig utrolig meget om ting jeg har set gå galt før..
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  22. De følgende 11 brugere er enige:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    80

    Re: Vores nye ledelse (Harrit, Moesgaard osv)

    Puma for pokker...

    Jeg ved ikke om vi har forskellige krav, men jeg får også opfattelsen af, at vi diskuterer noget forskelligt nu.

    Det rosværdige bestod i at gennemføre et salg af en absolut nødlidende del af forretningen til en (min påstand) udmærket pris. Frasalg af den type er både knastørre og røvsyge, men jeg værdsætter, at fokus er på andre dele af forretningen fremadrettet. Og jeg påskønner, at den nye ledelse rydder op i de gamle lig som første skridt.

    Du kalder det "neutral administrationstilgang". Jeg er ikke sikker på, at jeg ved, hvad det betyder, men det lyder som noget, hvor man enten sidder på hænderne eller med dem i skødet. Men netop oprydningen i form af frasalg er da både reel og konkret? Jeg mener ikke, at jeg i mine hidtidige indlæg tilnærmelsesvist faldt på halen over det heller; men det er absurd at kritisere transaktionen.

    Jeg forstår ikke relevansen af hverken svada om tidligere tider eller perspektiveringen til alle mulige, meget forskelligartede klubber. Medmindre kritikken af den nye ledelse mestendels går på, at den ikke udgøres af Flemming Østergaard.

    Jeg mindes (for the sake of good order) ikke - tværtom - at have påstået, at hverken den ene eller anden havde kunne løfte klubben, som Østergaard gjorde dengang, men jeg mangler fortsat at forstå, hvad det er du savner? Altså bortset fra Flemming Østergaard? Og måske nogle flere postulater a la de om top 20 i Europa? Og dér er vi bare uenige; jeg er - for at citere mig selv korrekt - "begejstret" for at lade andre klubbers ledelser bralre og råbe op om egne påståede fortræffeligheder. For hvis der er noget, der er tyndt, så er det netop dét. Og det minder utrolig meget om noget, vi har set gå galt før.

    Jeg er tilhænger af en "neutral administrationstilgang", hvis det er den, der kommer til udtryk ved konsekvente, ufravigelige målsætninger om at være bedst. Hvert år. Ikke at man skal rose den nye ledelse for det heller, men påstanden om, at alle mulige andre klubber melder ud som København, er ikke rigtig.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over
    By røde-romario in forum De korte linier
    Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 30.04.20, 11:15
  2. Er FCK's ledelse kloge nok???
    By foghs.dk in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 03.07.05, 21:08
  3. Til FCK's ledelse: STÅ FAST!
    By Karsten CF1 in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 22.09.04, 15:22
  4. Nu må den sportslige ledelse ud! (i.a.)
    By VonZee in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 02.05.04, 14:37
  5. Klog ledelse
    By Sundnæs in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 18.07.03, 10:08

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •