Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 47

Emner: FCK - AAB

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: FCK - AAB

    Hvordan i helvede kan det være, at Fischer ikke får en assist for det første mål?! Ja, det er måske en detalje i det store billede, men det irriterer mig sgu...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #32
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: FCK - AAB

    Fint spil i dag, hvorfor er det vi ikke lige spiller en 433 med Thomsen / Falk som CMs og Zeca bag dem.
    Så meget spilglæde og fart i spillet.

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: FCK - AAB

    Nu har jeg set kampen næsten lige så mange gange, som Lars Lykke har set Matador.

    Derfor vil jeg gerne sige tillykke til Ståle med kampen i dag!
    For første gang i over et år var der et tempo over vores spil hos næsten alle spillere i første halvleg.
    Ståle bruger nogle af de spillere, vi har skreget på herinde på Sidelinien.
    Væk var Lüftner og så viste Bjelland, at Boilesen er en fremragende back, når han kan gå et par skridt længere frem på banen.

    Der jeg synes var den største forskel, var hvor fantastisk meget fart Thomsen bragte til vores midtbane og angreb i dag.
    Stor spilforståelse, timing i løb og sikre pasninger. Ærgerligt at han ikke får et hælmål med fra kampen.

    Hvis Thomsen kan holde glasbenene i orden kandiderer han også kraftigt til pladsen ved siden af Zeca.
    Med angrebsspillet i dag, kan man roligt gå i tænkeboks, om Fischer ikke har genopfundet sig selv som angriber, som jeg helst ser ham som.
    Det gør også, at man har plads til en offensiv midtbane spiller mere i truppen, som måske også kan spille kant.

    Det kan aflaste Skov, Thomsen og Falk på de andre positioner.
    Jeg håber også at Ståle stadig ser Falk som højrekant, så vi også kan se ham i raids som mod Ajax for 1½ år siden.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: FCK - AAB

    Vavro har virkelig spillet sig op og ligner det store talent, som Ståle påstod vi købte. Han attitude er god og episoder som straffespraket, i dag da han bliver sur over frisparket på JJ viser den vindermentalitet, som kan bringer ham og holdet langt. Det er ikke overraskende, men tydeligt, at han løfter niveauet med en styrmand som makker. Måske skal vi lige slå koldt vand i blodet mht Luftner. Han vil også kunne højne hans spil ved siden af Bjelland og det skal ikke fortsætte længe med Vavro, så er han solgt. Han har kvaliteten og er nu ved at blive skolet ordentligt.

    Hold kæft en dejlig kamp - nu må reserverne godt knuse Stjarnen!

  7. De følgende 11 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: FCK - AAB

    Det er godt nok længe siden at det har været så godt at møde på arbejde mandag morgen. Desværre gider min Aab kollega ikke at diskutere gårsdagens kamp.

  9. De følgende 9 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: FCK - AAB

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Vavro har virkelig spillet sig op og ligner det store talent, som Ståle påstod vi købte. Han attitude er god og episoder som straffespraket, i dag da han bliver sur over frisparket på JJ viser den vindermentalitet, som kan bringer ham og holdet langt. Det er ikke overraskende, men tydeligt, at han løfter niveauet med en styrmand som makker. Måske skal vi lige slå koldt vand i blodet mht Luftner. Han vil også kunne højne hans spil ved siden af Bjelland og det skal ikke fortsætte længe med Vavro, så er han solgt. Han har kvaliteten og er nu ved at blive skolet ordentligt. Hold kæft en dejlig kamp - nu må reserverne godt knuse Stjarnen!
    Fuldstændig enig med dit indlæg, bortset fra det omkring Lüftner. Vavro fra day one har været klasser over Lüftner, omend han stadig har lavet fejl. Min helt store anke ved købet af Vavro var at han var så ung (=begynder fejl), han var ikke skolet til Zoneforsvar og samtidig ude af stand til at kommunikere med resten af holdet, samt indkøbt i en tid hvor vi for alvor manglede en leder bagtil. Lüftner har slet ikke vist samme indgreb og styrke i kampene, og jeg er altid nervøs ved at se ham i startopstillingen. Jeg synes for alt i verden at Lüftner skal væk. Risikoen for at Ståle bruger ham nu hvor han er i klubben er ubehagelig stor. Han skal ikke have en chance mere før han som minimum har været udlejet.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: FCK - AAB

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Fuldstændig enig med dit indlæg, bortset fra det omkring Lüftner. Vavro fra day one har været klasser over Lüftner, omend han stadig har lavet fejl. Min helt store anke ved købet af Vavro var at han var så ung (=begynder fejl), han var ikke skolet til Zoneforsvar og samtidig ude af stand til at kommunikere med resten af holdet, samt indkøbt i en tid hvor vi for alvor manglede en leder bagtil. Lüftner har slet ikke vist samme indgreb og styrke i kampene, og jeg er altid nervøs ved at se ham i startopstillingen. Jeg synes for alt i verden at Lüftner skal væk. Risikoen for at Ståle bruger ham nu hvor han er i klubben er ubehagelig stor. Han skal ikke have en chance mere før han som minimum har været udlejet.
    Jeg er ikke uenig. Jeg mener bare vi skal have 4 centerforsvare og tror egentlig Luftner kun kan blive bedre (om det så er godt nok...) og eftersom Vavro hurtigt kan blive solgt, hvis han fortsætter sådan her, så er det fint hvis vi har en form for backup i truppen.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #38
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: FCK - AAB

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg er ikke uenig. Jeg mener bare vi skal have 4 centerforsvare og tror egentlig Luftner kun kan blive bedre (om det så er godt nok...) og eftersom Vavro hurtigt kan blive solgt, hvis han fortsætter sådan her, så er det fint hvis vi har en form for backup i truppen.
    Det er jeg enig i, men pt. kan Boilesen godt agere backup og man kan rykke Vestergård op. Lüftner skal ikke fungere som en del af planen.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #39
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: FCK - AAB

    Synes også det er værd at bemærk der har været 12000 til hver af de 2 juli kampe i år og at stemningen har været intens...stort fremskridt fra sidste år I juli...

  17. De følgende 9 brugere er enige:

  18. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    32

    Re: FCK - AAB

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Det er jeg enig i, men pt. kan Boilesen godt agere backup og man kan rykke Vestergård op. Lüftner skal ikke fungere som en del af planen.
    Vil du have vi skal rykke en U19-spiller op, som du ikke kan navnet på?

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #41
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: FCK - AAB

    Nu fik Ankersen ellers lagt op til det sidste mål igår. Men vil i den forbindelse fremhæve Thomsens aflevering til Ankersen; lækkert lob, klinet op af sidelinien med et svagt indadskru, så bolden blev på banen. Jeg er meget begejstret for Thomsen, han kan det spektakulære, men forstår også at lave det lette, når det er påkrævet. Havde han scoret på sin hælafslutning var det ikke kun N'Doye og Fischer, der (forståeligt nok) var løbet med overskrifterne. Efter også Falks kanonkamp igår virker det måske lidt malplaceret at foreslå det, men jeg så godt Falk og Thomsen bytte plads i fremtiden. Jeg tror, det ville frigøre Falk lidt mere til sine offensive aktioner.
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #42
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: FCK - AAB

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Fint spil i dag, hvorfor er det vi ikke lige spiller en 433 med Thomsen / Falk som CMs og Zeca bag dem.Så meget spilglæde og fart i spillet.
    Tre sejre og clean sheets i træk med en målscore på 9-0. Endelig fungerer spillet og så vil du skifte formation?


  23. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2011
    Indlæg
    34

    Re: FCK - AAB

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvordan i helvede kan det være, at Fischer ikke får en assist for det første mål?! Ja, det er måske en detalje i det store billede, men det irriterer mig sgu...
    Tror nu han har fået assisten for den. Han står noteret for 2 assists, hvilket vel er korrekt? :)
    http://www.superliga.dk/spiller/vikt...saeson=2018-19
    Success is temporary, loyalty is forever!

  24. #44
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: FCK - AAB

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Denne her går ud til ougar. Hvad er det hurtigeste hattrick lavet i superligaen, målt fra kampstart.
    https://twitter.com/LeandinhoDK/stat...48593131462656

    10. Erik Bo Andersen, AaB. 3.mål i 35. minut mod AGF. 1994
    9. Peter Graulund, BIF. 3.mål i 35. min mod HBK. 2000
    8. Joshua John, FCN. 3.mål i 33. min mod SIF. 2012
    7. Mohamed Zidan, FCM. 3. mål i 32. minut mod AB. 2004
    6. Steffen Højer, OB. 3. mål i 28. min mod FCN. 2004
    5. Morten Skoubo, FCM. 3. mål i 25. min mod LBK. 2001
    4. Alphonse Tchami, OB. 3. mål i 23. minut mod VFF. 1993
    3. DAME N'DOYE, FCK. 3. mål i 22. min mod AaB. 2018
    2. Ebbe Sand, BIF. 3. mål i 21. min mod VB. 1997
    1. Søren Juel, Næstved. Hattrick fuldbyrdet efter 16 (!) minutter mod Lyngby i en 8-2 sejr i 1993. Mål scoret i 2, 11 og 16.

  25. De følgende 7 brugere er enige:

  26. #45
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: FCK - AAB

    Citat Oprindeligt indsendt af SALT Se meddelelser
    https://twitter.com/LeandinhoDK/stat...48593131462656

    10. Erik Bo Andersen, AaB. 3.mål i 35. minut mod AGF. 1994
    9. Peter Graulund, BIF. 3.mål i 35. min mod HBK. 2000
    8. Joshua John, FCN. 3.mål i 33. min mod SIF. 2012
    7. Mohamed Zidan, FCM. 3. mål i 32. minut mod AB. 2004
    6. Steffen Højer, OB. 3. mål i 28. min mod FCN. 2004
    5. Morten Skoubo, FCM. 3. mål i 25. min mod LBK. 2001
    4. Alphonse Tchami, OB. 3. mål i 23. minut mod VFF. 1993
    3. DAME N'DOYE, FCK. 3. mål i 22. min mod AaB. 2018
    2. Ebbe Sand, BIF. 3. mål i 21. min mod VB. 1997
    1. Søren Juel, Næstved. Hattrick fuldbyrdet efter 16 (!) minutter mod Lyngby i en 8-2 sejr i 1993. Mål scoret i 2, 11 og 16.
    Hvad med på kortest tid? Fx. ville 3 mål fra 70.-81. spilleminut ikke være på din liste, men måske være scoret over kortere tid.
    Sidst redigeret af FCK4LIF3 : 31.07.18 kl. 20:27 Årsag: Præcisering

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •