Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 56

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,427

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Godt at få Kodro lidt i gang med et hattrick, Roerslev var fremragende offensivt med 4 (!) assists og Holse burde være noteret for 2 mål og ikke kun det smukke, der blev godkendt.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    48

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Mht kodro. Gav det mindelser om en anden herre ved navn pavlovic, som også præsterede hattrick mod dårlige hold. Vi ved alle hvordan det gik!!!
    Håber dog ikke vi har fået en pavlovic 2.0.
    Vil dog understrege, at jeg ønsker kodro al den succes han måtte få i København.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #33
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Stodderkarl Se meddelelser
    Mht kodro. Gav det mindelser om en anden herre ved navn pavlovic, som også præsterede hattrick mod dårlige hold. Vi ved alle hvordan det gik!!!
    Håber dog ikke vi har fået en pavlovic 2.0.
    Vil dog understrege, at jeg ønsker kodro al den succes han måtte få i København.
    Puha ja... Spillere der scorer hattrick mod dårlige hold har det med at floppe ellers. FACT!


  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Jeg så ikke kampen. Spillede Nikolaj Thomsen CM efter pausen - og hvordan gik det i givet fald?
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #35
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Jeg så ikke kampen. Spillede Nikolaj Thomsen CM efter pausen - og hvordan gik det i givet fald?
    Lignede man skiftede over i en 523/343 opstilling, med Nikolaj på venstre wingback set fra min plads.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Omend det var på billigt grundlag, så giver det noget selvtillid, og fansne fik noget for deres hårdt optjente dollars. Kampen viste sig at være 185 kr. værd :-)

    På trods af tre kasser fra Kodro, så synes jeg ikke han viste det store. Han har svært ved at falde ind i spillet - men ja, det er svært at kritisere en angriber der scorer tre mål.

    Jeg kan ikke engang kommentere Lüftner da jeg egentlig ikke lagde mærke til ham. Det er selvfølgelig altid godt når det gælder Lüftner. Papa G var dog i vælten op til flere gange, og opgaverne blev ofte løst fornuftigt. Falk spillede en anonym fejl med enkelte fejl. Kvist var i hopla, og medmindre jeg tager fejl af ham og Gregus, så havde han da et par raids op ad banen.

    Fischer var godt nok skarp i første halveg.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Der var et eller andet vemodigt over Kvists optræden i går. Det var nok en af de få tilbageværende kampe, hvor han kommer til at være i start-11'eren, og måske sidste gang, han fik anførerbindet på i Parken. Og så kan det godt være, det var på en billig baggrund, men det var fedt at se ham lave så mange offensive aktioner, som han især gjorde i 2. halvleg. Med dropbolde i bagrummet til Holse og Thomsen, eller den der afslutning efter oplæg fra Roerslev (hvem ellers?). Plus overskuddet efter Kodros 3. mål, hvor han lavede VAR-tegn til dommeren.. Jeg kunne godt have undt ham et mål i går.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    48

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MZ Se meddelelser
    Puha ja... Spillere der scorer hattrick mod dårlige hold har det med at floppe ellers. FACT!
    Ved ikke om du har set ham spille? Men ligefrem taget klubben med storm har han sgu ikke!! Men fair nok. Håber han gør det samme mod BIF.

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    426

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Stodderkarl Se meddelelser
    Ved ikke om du har set ham spille? Men ligefrem taget klubben med storm har han sgu ikke!! Men fair nok. Håber han gør det samme mod BIF.
    Hvis succeskriteriet er, at man skal score hattrick mod BIF, før man er god nok, så har vi endnu ikke haft gode nok angribere i Kbh. Med andre ord, så kan Kodro godt vise sig at være en glimrende angriber, selvom han ikke scorer hattrick mod BIF ;)
    Thomas L

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det var nok en af de få tilbageværende kampe, hvor han kommer til at være i start-11'eren, og måske sidste gang, han fik anførerbindet på i Parken.
    Jeg tror nu nok, at han skal få rigeligt med kampe fra start i år. Jeg tror i hvert fald, at han generobrer pladsen som 3. valg centralt efter Zeca og Falk og får masser af indskiftninger og startpladser i kampe, hvor Zeca/Falk bliver for tyndbenet eller hvor der skal spares lidt.

    Forøvrigt lignede det i første halvleg en mindre genistreg fra Ståles side at gøre Fischer til 3. anfører og indlemme ham i anførergruppen. Det giver ham noget motivation mod ringere modstandere og det får ham til at tage større ansvar for hele holdet på banen. Det var en ren fornøjelse at se ham gå forrest, dirigere og opildne medspillere.

    Og så var det selvfølgelig fedt at se Holse og Roerslev spille rigtigt godt. Holse tror jeg stadig ikke rigtig på i længden (hvis jeg skal være helt ærlig), men Roerslev kunne godt udvikle sig til en glimrende back. Man så i går hvor god han er offensivt, men samtidig så man også i starten af kampen, hvorfor Ankersen er foran ham, idet Roerslev laver i hvert fald to kæmpe forsvarsfejl som kunne have kostet, og som Ståle var rasende over fra bænken. Men han er ung og med lidt mere rutine og måske også en smule mere fysik, så er han klar. Lad ham endelig få lidt flere kampe i efteråret, hvis det kører for holdet point- og spillemæssigt.

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Apropos BIF. Som det ser ud pt. er vi store favoritter hvis man tager afsæt i spillet de sidste par kampe. De har været ringe, og vi har været rigtig gode mod Aab og ok mod Hobro. Og så vidt jeg kan se, skal de en tur til Serbien for at spille torsdag aften (?) hvor de ikke kan tillade sig at spare på kræfterne - og så er der efterfølgende derby i Parken søndag. Ved godt det er off-topic, men jeg glæder mig!
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Stodderkarl Se meddelelser
    Ved ikke om du har set ham spille? Men ligefrem taget klubben med storm har han sgu ikke!! Men fair nok. Håber han gør det samme mod BIF.
    Næ men langsomt bliver han mere og mere synlig i kampene og lykkes med mere og mere. Og i går viste han da, at han har nogen evner som fox-in-the-box. Men det er da rigtigt, at det ikke er fordi han spillemæssigt har taget os med storm. Det skyldes dog nok lige så meget, at han og holdet skal have løbemønstre og relationer på plads først. Det er jo ikke fordi det han laver oftest er skidt, men problemet er, at vi ikke rigtig har formået at sætte ham i scene endnu. Mon ikke det nok skal komme, og så må vi se, om han er dygtig nok til FCK.

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #43
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Apropos BIF. Som det ser ud pt. er vi store favoritter hvis man tager afsæt i spillet de sidste par kampe. De har været ringe, og vi har været rigtig gode mod Aab og ok mod Hobro. Og så vidt jeg kan se, skal de en tur til Serbien for at spille torsdag aften (?) hvor de ikke kan tillade sig at spare på kræfterne - og så er der efterfølgende derby i Parken søndag. Ved godt det er off-topic, men jeg glæder mig!
    Vi skal også til Sofia torsdagen inden, hvor vi næppe heller sparer på noget. Jeg tror måske, at det kan være et større problem for os. Bjelland skal nok ikke spille begge kampe, og NDoye skal gerne blive helt skadesfri inden.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #44
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    48

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas L Se meddelelser
    Hvis succeskriteriet er, at man skal score hattrick mod BIF, før man er god nok, så har vi endnu ikke haft gode nok angribere i Kbh. Med andre ord, så kan Kodro godt vise sig at være en glimrende angriber, selvom han ikke scorer hattrick mod BIF ;)
    Nogen kan jo mene at BIF heller ikke er det bedste hold, så på den baggrund bør kodro måske spille:) men lad os alle håbe han kommer til at brænde ignnem. Slut herfra

  23. #45
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Der var et eller andet vemodigt over Kvists optræden i går. Det var nok en af de få tilbageværende kampe, hvor han kommer til at være i start-11'eren, og måske sidste gang, han fik anførerbindet på i Parken. Og så kan det godt være, det var på en billig baggrund, men det var fedt at se ham lave så mange offensive aktioner, som han især gjorde i 2. halvleg. Med dropbolde i bagrummet til Holse og Thomsen, eller den der afslutning efter oplæg fra Roerslev (hvem ellers?). Plus overskuddet efter Kodros 3. mål, hvor han lavede VAR-tegn til dommeren.. Jeg kunne godt have undt ham et mål i går.
    Kvist spillede med stort overskud i hele kampen og det var hans bolderobring som gav målet til 1-0. Han havde rigtigt mange bolderobringer og han lavede så vidt jeg husker ikke et eneste frispark. Jeg synes det er trist at han og Zeca ikke har fundet ind i et godt samarbejde.
    Øvre C'er

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 27.07.18, 10:44
  2. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 19.07.18, 17:51
  3. Svar: 141
    Sidste Meddelelse: 15.03.18, 17:17
  4. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 06.03.18, 09:11
  5. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (28.09.13 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 127
    Sidste Meddelelse: 01.10.13, 09:58

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •