Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 56

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    22

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Det er latterligt at tage 185,- for denne kamp.

    Det er vel stort set folk der har betalt upfront via sæsonkort, der kommer. Utroligt at der ikke gøres mere for at få fyldt Parken. Suk.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af kjærulff Se meddelelser
    Det er latterligt at tage 185,- for denne kamp.

    Det er vel stort set folk der har betalt upfront via sæsonkort, der kommer. Utroligt at der ikke gøres mere for at få fyldt Parken. Suk.
    De burde gøre som FCM og give gratis entré.
    Så i fremtiden er alle kvalkampene gratis også bliver sæsonkortene også billigere.
    Så kommer der måske flere på stadion og de tjener flere penge på merch og i boderne.


  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af kjærulff Se meddelelser
    Det er latterligt at tage 185,- for denne kamp.

    Det er vel stort set folk der har betalt upfront via sæsonkort, der kommer. Utroligt at der ikke gøres mere for at få fyldt Parken. Suk.
    Jeg er enig. Men samtidig er det også lidt en balancegang, for hvis de sætter priserne voldsomt ned til denne kamp, så står der et hav af årskortkøbere og klager.

    Men der må jo være nogle kloge finanshoveder, som kan argumentere for priserne (bl.a. at vi jo ikke må fremgå som en discountvare). Set herfra er det da den nemmeste løsning i verden, at sælge årskortene lidt billigere, så man uden ballade kan nærmest forære billetterne til torsdagens kamp væk. Lige nu kigger vi vel på en kamp, hvor alt over 8000 tilskuere vil være overraskende.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af kjærulff Se meddelelser
    Det er latterligt at tage 185,- for denne kamp.

    Det er vel stort set folk der har betalt upfront via sæsonkort, der kommer. Utroligt at der ikke gøres mere for at få fyldt Parken. Suk.
    Jeg skal ikke forsvare prisen, der dæleme er høj i forhold til forventningen om hvad man får for det. Men jeg forstår nu godt, at der ikke gøres mere ved den nu.

    Man har trods alt kun et begrænset antal af den slags "Nu sænker vi prisen, alle mand skal i Parken denne gang!!"-aktioner inden det mister enhver effekt. Så det virker ganske logisk at holde den næste i baghånden til en kamp, hvor det virkelig er vigtigt at alle kommer i Parken. Ikke en, hvor 1/3 af byen stadig er på Feddet med familien, hvor vi fører 2-0 mod et pivringe hold fra Island, og hvor den skal køres kompetent hjem af et formentlig reservepræget hold.

    Eller med andre ord en kamp, hvor meget billige billetter næppe lokker mere end nogle hundrede ekstra tilskuere i Parken alligevel – med meget større kampe i horisonten i august. Det er jo slet ikke kun prisen, der gør det her til en kamp for liebhavere.


  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Jeg er på ingen måder nervøs for kampen - det må simpelthen ikke gå galt og jeg synes også vi skal spare mange spillere.

    Stephan
    Roerslev-Sotte-Bjelland-Bengtsson
    Skov-Kvist-Gregus-Thomsen
    Kodro-Holse

    Kadrii og Luftner kunne også starte inde med mindre de skal sælges og kan blive låst i Europa. Kadrii eller Holse på kanten og Thomsen centralt ville nok gøre spillet betydelig hurtigere, men nu må målet være at holde truppen frisk så langt som muligt og med første resultat og modstanderen i tankerne - så kan dette hold sagtens gøre det. Kampen må gerne blive kedelig, jeg bruger alligevel ikke 185 kr på at se den live. Det gjorde jeg sidste Europakamp og det var ikke pengene værd

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Nej det er dyrt, og prispolitikken er vel jævnligt oppe og vende blandt fans.

    Jeg synes også at kr. 3700 for et platinkort i en sæson uden CL gruppespil er at presse citronen til sidste dråbe.

    Jeg ville som sæsonkort haver, ikke have noget imod at klubben satte prisen godt ned for en type kamp som denne. Men omvendt er der nok en grænse for hvor lavt prisen kan sættes for at nogle kortholder føler sig snydt og begynder at spekulere i det.

    Jeg tror desuden at hele prispolitikken i klubben har indflydelse på det (lave) tilskurertal vi har oplevet i de sidste år.

    Omvendt skal de have ros for at sælge et sæsonkort til S12 for kr. 995, det er en fin pris


    rsj
    Mit udbrud udsprang af jeg netop har købt billetter til derby d. 12. for 100kr. pr. billet (B tribunen) hvilket jeg synes er rimeligt, og ikke burde afskrække nogen fra at komme i Parken. Så helt enig i at klubben generelt bevæger sig i den rigtige retning ift. at gøre det muligt at komme til fodbold til rimelige penge. Dog med enkelte undtagelser som eksempelvis denne kamp.
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen

  9. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    637

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg skal ikke forsvare prisen, der dæleme er høj i forhold til forventningen om hvad man får for det. Men jeg forstår nu godt, at der ikke gøres mere ved den nu.

    Man har trods alt kun et begrænset antal af den slags "Nu sænker vi prisen, alle mand skal i Parken denne gang!!"-aktioner inden det mister enhver effekt. Så det virker ganske logisk at holde den næste i baghånden til en kamp, hvor det virkelig er vigtigt at alle kommer i Parken. Ikke en, hvor 1/3 af byen stadig er på Feddet med familien, hvor vi fører 2-0 mod et pivringe hold fra Island, og hvor den skal køres kompetent hjem af et formentlig reservepræget hold.

    Eller med andre ord en kamp, hvor meget billige billetter næppe lokker mere end nogle hundrede ekstra tilskuere i Parken alligevel – med meget større kampe i horisonten i august. Det er jo slet ikke kun prisen, der gør det her til en kamp for liebhavere.
    Meget enig.

    Man kan også vende den rundt, med høje engangspriser, kan man jo også bedre annimere folk til at købe et sæsokort.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er jo nu i strid med den nye persondatalov at melde for deltaljeret ud, hvad en spiller fejler, og hvor længe han ventes ude (med mindre spilleren selv siger det), så nej, det vides vist ikke.
    Man må godt melde ud hvor længe de ventes ude - Pieros er begyndt at træne med holdet igen, så mon ikke vi ser ham ultimo august?
    Wind er vidst mere usikker.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Man må godt melde ud hvor længe de ventes ude - Pieros er begyndt at træne med holdet igen, så mon ikke vi ser ham ultimo august?
    Wind er vidst mere usikker.
    Som jeg har forstået det, er der usikkerhed om, præcis hvad der må meldes ud, så DBU anbefaler vist klubberne at være tilbageholdende. Men hvis Sotiriou træner igen, er han naturligvis ved at være der.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    147

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    nds truppen til returkampen mod Stjarnan FC og kan dermed få sæsondebut, hvis han kommer på banen. Bashkim Kadrii og Michael Lüftner er også nye i forhold til AaB-kampen, og de tre erstatter Peter Ankersen, Andreas Bjelland og Carlos Zeca.

    1 Stephan Andersen
    3 Pierre Bengtsson
    4 Sotirios Papagiannapoulous
    6 William Kvist
    7 Viktor Fischer
    8 Nicolaj Thomsen
    11 Kenan Kodro
    14 Dame N'Doye
    16 Ján Greguš
    17 Bashkim Kadrii
    18 Mads Roerslev
    19 Denis Vavro
    20 Nicolai Boilesen
    21 Jesse Joronen
    26 Carlo Holse
    27 Michael Lüftner
    29 Robert Skov
    33 Rasmus Falk

    Pieros Sotiriou og Jonas Wind er skadede. Pieros træner normalt med fra næste uge, mens Jonas Wind forventes ude et par måneder endnu.

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Det ligner startpladser til både Roerslev, Holse og Kvist. Det glæder jeg mig til. Også selvom Kvist ikke er førstevalg længere.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det ligner startpladser til både Roerslev, Holse og Kvist. Det glæder jeg mig til. Også selvom Kvist ikke er førstevalg længere.
    Jeg håber. Jeg synes det er så fedt at se Roerslev tilsyneladende er på vej sikkert i den rigtige retning efter en lang tilvænningsperiode. Holse synes jeg personligt er en sindssyg spændende spiller, men om han har talentet det er jeg meget i tvivl om - denne sæson bliver nok ret afgørende for hans fremtid i FCK. Kvist har vi brug for at få i gang, og han kan forhåbentlig bidrage med lidt soliditet på et halvt reservehold og en komfortabel føring fra første kamp. Forventer ikke et brag af en kamp, men hvor ville det dog være rart hvis de bare gik ind og spillede frit fremad.

    Mvh
    Frederik

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Man må sige at de 2 unge knægte Holse og Roerslev fik vist nogle rigtig gode takter idag.
    Sidst redigeret af mssg : 02.08.18 kl. 20:50


  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Perfekt europacup kamp. Alle reserverne for spilletid, vi vinder 5-0 og vi score tidligt. Og så var der turister på nedre c, hvor den mandlige part af parret kunne mistænkes for vestengske tendenser, hvilket gav anleding til, just in case, at tale ekstra meget om finbogasson.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    888

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Nuuiijjj, hvor Holse var god. En dommerhjerneblødning fra 2 fremragende mål og med i et godt opspil til et mål mere. Fjumrede på en enkelt stor målchance ellers rigtig, rigtig god
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  24. De følgende 12 brugere er enige:

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 27.07.18, 10:44
  2. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 19.07.18, 17:51
  3. Svar: 141
    Sidste Meddelelse: 15.03.18, 17:17
  4. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 06.03.18, 09:11
  5. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (28.09.13 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 127
    Sidste Meddelelse: 01.10.13, 09:58

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •