Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 56

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Returkamp i 2. EL-kvalrunde i Parken. FCK har et forspring på 2 mål i bagagen fra det første opgør.

    Truppen udtages i morgen.

    For sofa-folket vises kampen på 6'eren.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Udover at gå videre, så mener jeg, man bør have fokus på flg. til kampen:

    1) Spare så mange kræfter som muligt til de vigtige kampe i næste uge (bl.a. derby)

    2) Holde flowet fra AaB-kampen, så kampen kan lukkes hurtigst muligt

    3) Give enkelte spillere en smule hvile, og give andre kampform og -rytme.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    637

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Udover at gå videre, så mener jeg, man bør have fokus på flg. til kampen:

    1) Spare så mange kræfter som muligt til de vigtige kampe i næste uge (bl.a. derby)

    2) Holde flowet fra AaB-kampen, så kampen kan lukkes hurtigst muligt

    3) Give enkelte spillere en smule hvile, og give andre kampform og -rytme.
    Hvis du vil have #2, bliver #1 og #3 svære at opfylde - at bevare det vi så i Aab kampen vil alt andet lige kræve stort set samme 11 mand.
    Tror fokus bliver på rotation - så vi ser minimum 4-5 skift ifht start 11 mod Aab. hvis mere end en af disse skift er på midtbanen, tror jeg ikke vi evner at holde Aab niveauet. Men et lidt lavere niveau er formentlig også nok mod Stjarnan.
    Personligt håber jeg på noget spilletid til Roerslev (skal have erfaring), Kodro (skal op i gear) og Sotte/Varvro i forsvaret (så Bjelland er frisk til at spille med Sotte i de næste Suppe kampe - en overbelastning af hans glasben ville være en mindre katastrofe).


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Altså, en måde at skabe rotationen på kunne være med flg. opstilling ift. seneste kamp:

    Joronen
    Roerslev (isf. Ankersen)-Papagiannopoulos (isf. Vavro)-Bjelland-Bengtsson (isf. Boilesen)
    Holse (isf. Skov)-Zeca-Thomsen-Falk
    N'Doye-Kodro (isf. Fischer)

    5 ændringer ift. AaB-kampen, og jeg vil vove den påstand, at der stadig er meget god bold i det hold. Grunden til jeg ikke piller Bjelland ud, er fordi han faktisk var essentiel i forhold til både det høje pres rent defensivt, samt den hurtige bolddistribution når vi havde bolden. Det kan man arbejde videre med, samtidigt med at Papagiannopoulos og Bjelland kan arbejde med at blive spillet godt sammen.

    Kommer vi foran i løbet af 1. halvleg, kunne man i pausen pille Falk eller Thomsen ud og erstatte med Gregus, som kommer centralt. Så kunne man lade Skov komme ind i stedet for Holse efter en times spil, da han næppe er helt klar til 90 minutters bold på én gang. Fischer kunne så komme ind i angrebet de sidste 20 minutter, så enten Kodro eller N'Doye spares yderligere.

    Skov og Fischer kunne så også komme frisk ind fra bænken, hvis det usandsynlige skulle ske, og Stjarnan fik scoret et par hurtige mål.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Der kommer nok et lignende antal udskiftninger som i udekampen på Island. Mine bud er følgende:
    Stephan står helt sikkert - han virker til at have kampene i Europa, imens Jesse tager ligaen.
    I forsvaret skal Sotte, Pierre og formentlig også Roerslev have spilletid. Jeg er ret sikker på, at Bjelland spares. Spørgsmålet er, om det er Vavro eller Luftner der skal spille ved siden af Sotte. Får Luftner ikke spilletid i denne kamp, så må han definitivt være afskrevet.
    På midten starter Gregus og ellers er jeg lidt mere i tvivl. Jeg vil tro, at man gør som på Island, hvor Zeca, Falk, Skov, Fischer og måske endda Thomsen nøjes med en halvleg. Måske starter Holse på en kant.
    En anden løsning kunne også være, at Ankersen tager backen imens Roerslev tager kanten. På den måde kan man give alle startere på midtbanen en havlegs hvil.
    I angrebet starter Kodro, imens NDoye nok kunne spares, idet han er småkadet. Måske starter man med Fischer ved siden af Kodro for at prøve dette af eller også får Holse spilletid i angrebet. Et fræk bud kunne også være Kadrii, men han virker ikke til at være inde i varmen.

    Mit bud på en startopstilling er derfor:
    Stephan ,
    Roerslev, Vavro, Sotte, Pierre,
    Thomsen, Gregus, Zeca, Holse,
    Kodro, Fischer

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Denne kamp burde være gratis, her skal der spares alt der kan.

    Mads R, Pierre, Luftner,Kvist,Gregus,Kadrii,Ho lse og f.eks Daramy burde alle involveres her.

    Vi har et vanvittigt program pga af vores elendige sæson så denne kamp må gerne ende 0 0 uden skader

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Jeg er ret sikker på, at Lüftner har spillet sin sidste kamp, så forsvaret tror jeg giver sig selv, da Bjelland næppe starter inde igen, og rotation på back-pladserne ligger lige for.

    Som nævnt i transfertråden synes jeg, at truppen på midtbanen og i angrebet er ret skæv. Det er nærmest umuligt for Ståle at fastholde den offensive konstellation med en tekniker centralt på midten og en tekniker i angrebet og samtidig rotere tilstrækkeligt. Han er tvunget til at gå tilbage til den gamle "tunge" midterakse, hvis teknikerne skal have et hvil - hvilket er en skam, da det ville være godt at kunne fortsætte de positive offensive takter fra starten af AaB-kampen. Forhåbentlig ledsages de formodede forestående salg af Lüftner og Kadrii af et indkøb af en tekniker til fløjen og/eller angrebet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    ...og f.eks Daramy burde alle involveres her.
    Ja, lad ham få chancen. Det burde være en oplagt mulighed.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    93

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja, lad ham få chancen. Det burde være en oplagt mulighed.
    Er han registreret i EL?

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Pazdecki Se meddelelser
    Er han registreret i EL?
    Godt spørgsmål, men er det ikke noget med, at de unge spillere plejer at ryge på en b-liste, som gør at de er spilleberettigede?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Dette hold burde være gode nok til at kunne forsvare en 2-0 føring mod et hold der ville have det svært i den danske 1 division.
    A-kæden får lidt pause og B-kæden får lidt spilletid. Win-win
    Ser dog ikke Papagiannopoulos i B-kæden mere for spilletid og som støttepædagog til Lüftner...

    Andersen
    Roerslev, Luftner, Papagiannopoulos, Pierre
    Holse, Kvist, Gregus, Bashkim
    Kodro, Daramy

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Er det bare mig eller er 185kr. for en billet til denne kamp fuldstændigt vanvittigt?

    Jeg har ikke haft mulighed for at være i Parken i nogle år, og tænkte sådan en omgang bold efter fyraften med kolde fadøl ikke var dumt. 185 kr. for at få lov til at se 90 min. walkover der bedst kan beskrives som træningskamp for reserverne, så finder jeg bare et andet sted at drikke min øl.
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen


  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af fckcs Se meddelelser
    Er det bare mig eller er 185kr. for en billet til denne kamp fuldstændigt vanvittigt?

    Jeg har ikke haft mulighed for at være i Parken i nogle år, og tænkte sådan en omgang bold efter fyraften med kolde fadøl ikke var dumt. 185 kr. for at få lov til at se 90 min. walkover der bedst kan beskrives som træningskamp for reserverne, så finder jeg bare et andet sted at drikke min øl.

    Nej det er dyrt, og prispolitikken er vel jævnligt oppe og vende blandt fans.

    Jeg synes også at kr. 3700 for et platinkort i en sæson uden CL gruppespil er at presse citronen til sidste dråbe.

    Jeg ville som sæsonkort haver, ikke have noget imod at klubben satte prisen godt ned for en type kamp som denne. Men omvendt er der nok en grænse for hvor lavt prisen kan sættes for at nogle kortholder føler sig snydt og begynder at spekulere i det.

    Jeg tror desuden at hele prispolitikken i klubben har indflydelse på det (lave) tilskurertal vi har oplevet i de sidste år.

    Omvendt skal de have ros for at sælge et sæsonkort til S12 for kr. 995, det er en fin pris


    rsj

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Hvordan er det med Jonas Wind og Pieros Sotiriou, hvor mange måneder er de ude? Har Ståle sagt noget konkret, eller er det bare på ubestemt tid?

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Hvordan er det med Jonas Wind og Pieros Sotiriou, hvor mange måneder er de ude? Har Ståle sagt noget konkret, eller er det bare på ubestemt tid?
    Det er jo nu i strid med den nye persondatalov at melde for deltaljeret ud, hvad en spiller fejler, og hvor længe han ventes ude (med mindre spilleren selv siger det), så nej, det vides vist ikke.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 27.07.18, 10:44
  2. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 19.07.18, 17:51
  3. Svar: 141
    Sidste Meddelelse: 15.03.18, 17:17
  4. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 06.03.18, 09:11
  5. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (28.09.13 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 127
    Sidste Meddelelse: 01.10.13, 09:58

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •