Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 44

Emner: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. FC København (05/08-2018 kl. 16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. FC København (05/08-2018 kl. 16:00)

    FCKFC arrangerer bustur til Fyns land for at besøge "striwerne". Link her: https://www.fckfc.dk/shop/udebaneture/bus-til-odense-0

    Trupperne er ikke udtaget endnu.

    Kampen vises på Canal 9 for dem, som ikke skal med på Away.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. FC København (05/08-2018 kl. 16:00)

    Nu hvor Kodro målmæssigt virker til at være lidt mere i gang, kunne det så være en ide at lade ham starte inde i stedet for N'Doye, så den store senegaleser kan komme sig helt over den der lille skade, han har døjet med? Så er han helt klar til de to vigtige kampe i næste uge. Evt. have Pieros med på bænken til de sidste 15-20 minutter.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. FC København (05/08-2018 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Nu hvor Kodro målmæssigt virker til at være lidt mere i gang, kunne det så være en ide at lade ham starte inde i stedet for N'Doye, så den store senegaleser kan komme sig helt over den der lille skade, han har døjet med? Så er han helt klar til de to vigtige kampe i næste uge. Evt. have Pieros med på bænken til de sidste 15-20 minutter.
    Tror ikke Pieros er klar til at spille endnu. Han har haft én fuld træning, som var en prematch træning. Så der går nok lidt tid inden han er helt oppe i omdrejninger.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. FC København (05/08-2018 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Tror ikke Pieros er klar til at spille endnu. Han har haft én fuld træning, som var en prematch træning. Så der går nok lidt tid inden han er helt oppe i omdrejninger.
    Han er med for reserveholdet idag og helt sikkert ikke i spil til søndag.

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. FC København (05/08-2018 kl. 16:00)

    Vi har udnyttet kampene imod Stjarnen perfekt til at spare spillere og give reserverne spilletid. Nu kommer der en periode med 4 kampe, hvor vi må stille i stærkeste opstilling på selve dagen. OB er startet skidt, men vi kan ikke spare på 5-6 pladser.

    Jesse
    Ankersen-Vavro-Bjelland-Boilesen
    Skov-Zeca-Falk-Thomsen
    N’Doye-Fischer

    Skal altså trække læsset de næste 4 kampe, men vi kan sagtens bytte rundt på enkelte pladser, hvis en spiller bliver træt eller småskadet. Fx kan Kodro sagtens starte imod OB.


  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. FC København (05/08-2018 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Skal altså trække læsset de næste 4 kampe, men vi kan sagtens bytte rundt på enkelte pladser, hvis en spiller bliver træt eller småskadet. Fx kan Kodro sagtens starte imod OB.
    Nu har N'Doye tilsyneladende et lillebitte issue med inderlår/lyske så lad bare Kodro tage den her. Jeg er også lidt bekymret for Falk. Han sparer ikke sig selv. Måske Thomsen skulle tage hans midtbanetjans.(Gammel kæphest, I know...)
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. FC København (05/08-2018 kl. 16:00)

    Vi har haft en rigtig god periode.

    Men vi skal huske det er på en meget billig baggrund! Hobro uden deres to profiler, Stjarnen som lignede et hold der ville have det svært i 1. division.

    AaB kampen var fantastisk, men der skal meget mere til før jeg er tryg.
    Kan eksempelvis godt se os falde tilbage med et 1-0 nederlag imorgen, og så er det som om de seneste kampe klinger lidt hult...

    Så derfor, spar ikke spillere - trætte spillere skal nok kunne sætte sig op til derby.
    Og vil hellere spare spillere på hjemmebane (altså ikke imod BIF).
    Det er SÅ vigtigt at vi, som minimum, hiver et point i Odense! Så vi kan bygge på selvtilliden / uovervindeligheden.

    Zan

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. FC København (05/08-2018 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Vi har haft en rigtig god periode.

    Men vi skal huske det er på en meget billig baggrund! Hobro uden deres to profiler, Stjarnen som lignede et hold der ville have det svært i 1. division.

    AaB kampen var fantastisk, men der skal meget mere til før jeg er tryg.
    Kan eksempelvis godt se os falde tilbage med et 1-0 nederlag imorgen, og så er det som om de seneste kampe klinger lidt hult...

    Så derfor, spar ikke spillere - trætte spillere skal nok kunne sætte sig op til derby.
    Og vil hellere spare spillere på hjemmebane (altså ikke imod BIF).
    Det er SÅ vigtigt at vi, som minimum, hiver et point i Odense! Så vi kan bygge på selvtilliden / uovervindeligheden.

    Zan
    Vi skal rent faktisk vinde i mine øjne. Vi skal ikke hænge bagefter fra start igen, nu skal vi foran Brøndby og presse dem hver weekend. Jeg ville stille i stærkeste på dagen i hver kamp og det betyder Kodro i stedet for N’Doye hvis han er småskadet og Thomsen i steder for Falk, hvis Falk er træt. A-kæden kan sagtens klare 4 kampe, vi har sparet hvor vi kunne indtil nu.


  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. FC København (05/08-2018 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Vi skal rent faktisk vinde i mine øjne. Vi skal ikke hænge bagefter fra start igen, nu skal vi foran Brøndby og presse dem hver weekend. Jeg ville stille i stærkeste på dagen i hver kamp og det betyder Kodro i stedet for N’Doye hvis han er småskadet og Thomsen i steder for Falk, hvis Falk er træt. A-kæden kan sagtens klare 4 kampe, vi har sparet hvor vi kunne indtil nu.
    Jeg er sådan set enig med dig i forhold til en sejr. Specielt udfra det perspektiv, at OB er bundhold. Og selvfølgelig skal man forvente vi kan slå et bundhold.

    Jeg er dog stadig traumatiseret, og bange for der skal meget mindre end folk tror, til at ryste os. Vi er stadig et såret dyr.

    Så derfor er jeg lidt beskeden i mine forventninger, og vil kunne godkende et x.

    Men ja, der er ikke plads til for meget “vi skal lige spille os i form”. Det er fuldstændig sandt!

    Zan

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. FC København (05/08-2018 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg er sådan set enig med dig i forhold til en sejr. Specielt udfra det perspektiv, at OB er bundhold. Og selvfølgelig skal man forvente vi kan slå et bundhold.

    Jeg er dog stadig traumatiseret, og bange for der skal meget mindre end folk tror, til at ryste os. Vi er stadig et såret dyr.

    Så derfor er jeg lidt beskeden i mine forventninger, og vil kunne godkende et x.

    Men ja, der er ikke plads til for meget “vi skal lige spille os i form”. Det er fuldstændig sandt!

    Zan
    Mon ikke vi taber 1-0. Det har vi efterhånden gjort en del gange i Odense.

    Det bliver sikkert det sædvanlige med et Anders K. mål i 1. halvleg (sikkert tidligt) hvor vi sover i en kontra, hvorefter vi presser stort resten af kampen men kan ikke score pga uskarphed og en storspillende Grytebust.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. FC København (05/08-2018 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mon ikke vi taber 1-0. Det har vi efterhånden gjort en del gange i Odense.

    Det bliver sikkert det sædvanlige med et Anders K. mål i 1. halvleg (sikkert tidligt) hvor vi sover i en kontra, hvorefter vi presser stort resten af kampen men kan ikke score pga uskarphed og en storspillende Grytebust.

    Ikke med Fischer og N’Doye på holdet. Måske lige med undtagelse af Grytebust, er vi bedre på samtlige pladser og holdet har set røv-skarpt ud de sidste kampe. På billig baggrund siger du? Javel, men hvad er OB, hvis ikke netop en billig baggrund?

    Jeg lever op til eget nick her, og gætter på en gentagelse af AaB-kampen. Både for så vidt angår startopstilling og resultat. 0-4 - og en fortsættelse af både vores genrejsning og deres lortede sæsonstart.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. FC København (05/08-2018 kl. 16:00)

    https://www.fck.dk/nyhed/start-11-mod-ob

    Vavro med fra start igen idag. Det ligner indiskutabelt, at han har vundet kampen om pladsen ved siden af Bjelland over “Sotte”. Baseret på Vavros sæsonstart synes jeg, at det er fair - stort cadeau til ham for at tage mere ansvar og spille sig op i denne sæson.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. FC København (05/08-2018 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    Ikke med Fischer og N’Doye på holdet. Måske lige med undtagelse af Grytebust, er vi bedre på samtlige pladser og holdet har set røv-skarpt ud de sidste kampe. På billig baggrund siger du? Javel, men hvad er OB, hvis ikke netop en billig baggrund?

    Jeg lever op til eget nick her, og gætter på en gentagelse af AaB-kampen. Både for så vidt angår startopstilling og resultat. 0-4 - og en fortsættelse af både vores genrejsning og deres lortede sæsonstart.
    Sir det bare, OB ligger fint i table of justice. De er ikke så ringe som resultaterne antyder.

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. FC København (05/08-2018 kl. 16:00)

    Det ligger lidt og lugter af uafgjort - selv om OB er blevet snydt for et straffespark.

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. FC København (05/08-2018 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mon ikke vi taber 1-0. Det har vi efterhånden gjort en del gange i Odense.

    Det bliver sikkert det sædvanlige med et Anders K. mål i 1. halvleg (sikkert tidligt) hvor vi sover i en kontra, hvorefter vi presser stort resten af kampen men kan ikke score pga uskarphed og en storspillende Grytebust.
    Deres 1-0 kommer åbenbart sent i kampen i stedet. Og mon ikke Falk eller Fischer lige får advarsel Nr 2 inden kampen er slut?

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 06.03.18, 09:11
  2. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 27.10.16, 08:58
  3. Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 26.05.15, 16:16
  4. Optakts- og kamptråd: F.C. København - Vejle Boldklub
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 14.04.09, 13:34
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - Lyngby Boldklub
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 25.05.08, 20:22

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •