Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 123

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    Hvorfor bliver Ante Erceg ikke smidt ud?
    De havde mange, der kandiderede til et rødt kort.


  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    888

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    Hvorfor bliver Ante Erceg ikke smidt ud?
    Dommeren valgte en international linie = jord de hvide
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    Hvorfor bliver Ante Erceg ikke smidt ud?
    Når man tænker på, at det var samme dommer der viste Verbic ud i Horsens for et kærligt dask til en østjysk luftpartikel og at hele fodbolddanmark med onside i spidsen dengang synes det var er korrekt rødt kort, så kan det da undre, at Erceg i dag slipper med gult.. Personligt synes jeg gult er ok, men reglerne skal selvfølgelig være ens for alle..

    Ellers vil jeg gerne rose vores centrale midt med Falk og Zeca.. Hold nu op hvor ser det dog fornuftigt ud når de to spiller sammen derinde.. Zeca er vores helt egen Kante, han er ganske enkelt fænomenal i erobringsspillet.. Og Falk supplerer ham perfekt derinde, og synes på ingen måde at efterlade os sårbare rent defensivt, tværtimod erobrer han også et hav af bolde, er fremragende i presspillet, tackler og vinder dueller.. Jeg håber modsat flertallet herinde ikke at vi henter en ny 8’er som sender Falk ud på kanten.. Derimod synes jeg vi mangler en rigtig god drinkekant.. Vi har jo intet på bænken i dag der kan komme ind og gøre en forskel, og selvom både Skov og Thomsen scorer synes jeg ikke de truer nok.. Skov blev valgt til MoM, hvilket virkelig undrer mig, for jeg synes ikke han spiller en god kamp.. Med en ny kreativ kant kan skov, Thomsen og ny spiller konkurrere om pladserne mens Fischer også kan byde sig til og Thomsen kan gardere for Falk på 8’eren.

    Nå, min MoM i dag er Zeca, kæft jeg er vild med den mand!


  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Skov blev valgt til MoM, hvilket virkelig undrer mig, for jeg synes ikke han spiller en god kamp.. Med en ny kreativ kant kan skov, Thomsen og ny spiller konkurrere om pladserne mens Fischer også kan byde sig til og Thomsen kan gardere for Falk på 8’eren.
    Der er vist under 1.000, der stemmer, og vel primært børn (Tror jeg?), så undrer vel ikke for alvor

  6. #50
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg håber modsat flertallet herinde ikke at vi henter en ny 8’er som sender Falk ud på kanten..
    Jeg er ikke uenig, men vi er godt nok sårbare overfor skader. Spillet i dag blev markant dårligere efter udskiftningen af Falk.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    70

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ys-sko-lige-nu

    Synes måske, Ståle blander to ting sammen her. Hvorfor ikke nyde og svælge lidt i sejren, som for alle fans er den positive kulmination på halvandet år i helvede. Han må lige op med humøret og bruge momentum til at sikre den EL-gruppeplads.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Idag er det første gang, jeg rigtigt føler vi er ude af sumpen! (Nej, ikke Suppen. Sumpen!)

    Dette var simpelthen så forløsende!

    Det bliver lidt Hollywood-agtigt, men idag må man godt:

    Fucking kæmpe tillykke til os alle med den fedeste derby-sejr i lang tid!!!!!! JAAAAAH!!! Fryd for de svin!

    Zan


  11. #53
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg er ikke uenig, men vi er godt nok sårbare overfor skader. Spillet i dag blev markant dårligere efter udskiftningen af Falk.
    Jeg er dybt dybt uenig. Ja der sker lidt mere offensivt med Falk centralt, men defensivt efterlod Falk/Zeca oceaner af plads foran forsvaret især de første 25 min. Det var så slemt, at Ståle var i gang med af skifte Gregus ind og stoppede reelt kun, fordi Ankersen lå og ømmede sig. Jeg gætter på, at det var Thomsen der skulle have været ude (og Falk på kanten), men man ventede nok da Thomsen evt. skulle ned og spille højre back. Heldigvis lavede man ikke skiftet.

    Samtidig spiller Gregus imo en glimrende halvleg og vi har meget mere styr på BIF efter pausen, hvor kun deres latterlige mål (i vores bedre perioder) ændrer billedet en smule i 5-10 min.
    Jeg synes Gregus gjorde det godt, men hvis holdningen i trænerteamet er, at han ikke er god nok, så må der købes en ny. Falk/Zeca holder ikke i en kamp som i dag.

    Zeca taber bolden ved 1-1 målet, men ellers har jeg også ham til Mom. Og så synes jeg også, at Thomsen gjorde rigtig godt.

    Og så bør vi vel også lige nævne Bjelland. Han bliver rost til skyerne i medierne, men kan vi ikke være enig om, at han ser ganske rusten ud defensivt og har gjort det i de fleste kampe indtil nu? Han vinder ikke nærkampe og har flere fejlplaceringer, hvilket er ganske uheldigt idet han er langsommere end Ulrik Lauersen på sine gamle dage. Jeg håber (og tror) bestemt, at det er rust der kan bankes af og ikke bare niveauet pt.
    Sidst redigeret af k@sper : 12.08.18 kl. 18:20

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja der sker lidt mere offensivt med Falk centralt, men defensivt efterlod Falk/Zeca oceaner af plads foran forsvaret især de første 25 min. Det var så slemt, at Ståle var i gang med af skifte Gregus ind og stoppede reelt kun, fordi Ankersen lå og ømmede sig.
    Æh nej. Gregus skulle have erstattet Falk, fordi Radosevic havde forsøgt at fjerne hans hoved i en hovedstødsduel. Falk havde fået et piskesmæld.

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #55
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er dybt dybt uenig. Ja der sker lidt mere offensivt med Falk centralt, men defensivt efterlod Falk/Zeca oceaner af plads foran forsvaret især de første 25 min. Det var så slemt, at Ståle var i gang med af skifte Gregus ind og stoppede reelt kun, fordi Ankersen lå og ømmede sig. Jeg gætter på, at det var Thomsen der skulle have været ude (og Falk på kanten), men man ventede nok da Thomsen evt. skulle ned og spille højre back. Heldigvis lavede man ikke skiftet.

    Samtidig spiller Gregus imo en glimrende halvleg og vi har meget mere styr på BIF efter pausen, hvor kun deres latterlige mål (i vores bedre perioder) ændrer billedet en smule i 5-10 min.
    Jeg synes Gregus gjorde det godt, men hvis holdningen i trænerteamet er, at han ikke er god nok, så må der købes en ny. Falk/Zeca holder ikke i en kamp som i dag.

    Zeca taber bolden ved 1-1 målet, men ellers har jeg også ham til Mom. Og så synes jeg også, at Thomsen gjorde rigtig godt.

    Og så bør vi vel også lige nævne Bjelland. Han bliver rost til skyerne i medierne, men kan vi ikke være enig om, at han ser ganske rusten ud defensivt og har gjort det i de fleste kampe indtil nu? Han vinder ikke nærkampe og har flere fejlplaceringer, hvilket er ganske uheldigt idet han er langsommere end Ulrik Lauersen på sine gamle dage. Jeg håber (og tror) bestemt, at det er rust der kan bankes af og ikke bare niveauet pt.
    Du tager da helt helt fejl.. Eneste årsag til at Ståle overvejede den udskiftning var jo at Falk havde fået et smæld i nakken, men heldigvis kom han sig og kunne spille videre alligevel.. Gregus derimod vandt intet i 2. halvleg og det var da også netop en bold op igennem midten af banen der gjorde at BIF fik udlignet..

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #56
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Du tager da helt helt fejl.. Eneste årsag til at Ståle overvejede den udskiftning var jo at Falk havde fået et smæld i nakken, men heldigvis kom han sig og kunne spille videre alligevel.. Gregus derimod vandt intet i 2. halvleg og det var da også netop en bold op igennem midten af banen der gjorde at BIF fik udlignet..
    Fair nok, det med Falk fik man jo ikke at vide på stadion ......
    Men det ændrer jo ikke på, at vi defensivt sejlede rundt i rummet foran forsvaret, og det var i den grad Falk/Zeca som ikke klarede at dække af.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #57
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    352

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Er der nogen der ved hvad det der banner omkring armbånd, fjolserne havde med betød? ��
    .
    Kom til Brøndby med de rige
    "Vi vil ikke have flere bistandsklienter.
    Kom med millionærerne."

    Kjeld Rasmussen, borgmester i Brøndby.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    211

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Jeg er utilfreds med at Victor Fischer ikke fik mere kredit. Victor Fischer sang efter scoringen, klapsalve, evt. stående klapsalver da han blev skiftet ud.
    Prøv at se hvor glad han vart da han scorede. Alle ved han lever og ånder fra klubben...... Det så vi da vi tabte til Bif i sidste sæson. Han er måske top-3 af de offensivspillere i klubbens historie, og ihvertfald top-5.

    Jo længere tid vi kan holde på ham jo bedre. At han føler sig værdsat hjælper kun i det henseende.

    Og så en lille bemærkning. Det faktum at Robert Skov blev kampens spiller må bero på en lapsus.

  22. De følgende 12 brugere er enige:

  23. #59
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af TheMustangMan Se meddelelser
    Er der nogen der ved hvad det der banner omkring armbånd, fjolserne havde med betød? ��
    Måske en hilsen ang sidste kamp herinde, hvor vores fans (eftersigende med armbånd) opførte sig som tosser på øvre C?

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #60
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Du tager da helt helt fejl.. Eneste årsag til at Ståle overvejede den udskiftning var jo at Falk havde fået et smæld i nakken, men heldigvis kom han sig og kunne spille videre alligevel.. Gregus derimod vandt intet i 2. halvleg og det var da også netop en bold op igennem midten af banen der gjorde at BIF fik udlignet..
    Det er underligt med Gregus. Hvis bare han var skabt med samme ærgerrighed som Zeca på en fodboldbane, så havde vi en formidabel central midtbanespiller. Han virker som en spiller der er drænet for energi, når han har spillet to minutter.

Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 138
    Sidste Meddelelse: 18.04.18, 15:29
  2. Svar: 96
    Sidste Meddelelse: 07.02.18, 12:12
  3. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 19.04.16, 09:55
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 125
    Sidste Meddelelse: 20.08.12, 14:24
  5. Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 21.05.08, 12:47

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •