Side 6 af 9 FørsteFørste ... 3456789 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 123

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

  1. #76
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Spacemao Se meddelelser
    Vigtig sejr i dag. Mangler dog et par kommenatarer og analyse fra de mange Ståle raus folk herinde på sidelinien. Er I gået i seng?
    Næh jeg er her stadig, og mener stadig man burde skifte ham ud.
    Men da manden endelig har set lyset og lader de tekniske spillere komme til fadet, som har været mit store ønske samt skifte væk fra de lange bolde er det fint nok.
    Så Europa og guld må være kravet for denne sæson, at det så ser mega svært ud med EL grundet Atlanta er en anden sag.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Nogen der har et billede af bannerne på S12 om, hvordan BØF er blevet alt det de hader ved os? Jeg skal have en ny Facebook-header..!

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Nogen der har et billede af bannerne på S12 om, hvordan BØF er blevet alt det de hader ved os? Jeg skal have en ny Facebook-header..!
    Her https://www.fckfc.dk/galleri/tifo/fc...nhavn-broendby

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    390

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Hvad stod der på de tifoer der var skrevet på tysk. Så det kun lige 1 sek og så var det væk (så den i tv).

  7. #80
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    595

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Hvor er Fischer dog vild. Her mener jeg ikke kun på banen, men også udenfor og foran et kamera. Jeg mindes ikke at vi nogensinde før har haft en spiller med så meget kant og personlighed før. Delaney var lidt i den retning, men han var mest et smil og lækkert hår. Hvis man griber det rigtigt an, burde Fischer være i stand til at lave en lille Ronaldo effekt, og hive en masse børn ind på stadion med nr syv på ryggen. Det er det bedste køb længe. Bravo Ståle.
    https://www.fck.dk/nyhed/fischer-fik...-mig-og-holdet
    For øvrigt i skarp kontrast til Brøndby der er helt blottet for personlighed i deres hold. Det er en stor brun sovs af Balkan og 2. Bundesliga og vel kun deres træner der har lidt interessant at give til kameraerne.


  8. #81
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Lerby Se meddelelser
    Hvad stod der på de tifoer der var skrevet på tysk. Så det kun lige 1 sek og så var det væk (så den i tv).
    Aktion, aktion, tattoentfernung.

    Derefter nogle bannere med en omskrivning af Gary Linekers berømte citat, tror jeg. Fodbold er et spil, hvor 22 man løber efter bolden i 90 minutter og til sidst mister Brønsby mesterskabet. Noget i den stil. Bare på tysk.
    ...

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #82
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    Aktion, aktion, tattoentfernung.

    Derefter nogle bannere med en omskrivning af Gary Linekers berømte citat, tror jeg. Fodbold er et spil, hvor 22 man løber efter bolden i 90 minutter og til sidst mister Brønsby mesterskabet. Noget i den stil. Bare på tysk.
    96 minutter :-)

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #83
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    96 minutter :-)
    Enig. Vigtig rettelse, nu jeg kun havde set banneret kort på twitter et sted.
    ...

  13. #84
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    Enig. Vigtig rettelse, nu jeg kun havde set banneret kort på twitter et sted.
    Nu ikke så fornærmet. Jeg retter det, fordi det er sjovt pga. Horsens-kampen.

    EDIT: Jeg læser folks indlæg, som fanden læser biblen - sorry!
    Sidst redigeret af h0ps : 12.08.18 kl. 22:40

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #85
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Nu ikke så fornærmet. Jeg retter det, fordi det er sjovt pga. Horsens-kampen.
    Var overhovedet ikke fornærmet. Mente rent faktisk at det var en vigtig rettelse. For de 96 minutter er jo en vigtig detalje.

    Men når nu det ikke fremgik tydeligt, skal jeg gerne lave en ";)" efter mit indlæg næste gang.

    ;)
    ...

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #86
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    Var overhovedet ikke fornærmet. Mente rent faktisk at det var en vigtig rettelse. For de 96 minutter er jo en vigtig detalje.

    Men når nu det ikke fremgik tydeligt, skal jeg gerne lave en ";)" efter mit indlæg næste gang.

    ;)
    Haha sorry, min fejl. Jeg læste det helt anderledes - måske fordi jeg har diskuteret med for mange BIF fans i dag. Jeg beklager!

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #87
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)


  20. #88
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    237

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Hvad laver Zorninger her? https://youtu.be/OwMrn18eA9U?t=18s


    (snatchet fra skakten / godt spottet Brylle)

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #89
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Spinelli Se meddelelser
    Hvad laver Zorninger her? https://youtu.be/OwMrn18eA9U?t=18s


    (snatchet fra skakten / godt spottet Brylle)
    Mon ikke han bare laver et lille “kom nu ned på jeres bane-halvdel, så vi kan komme i gang igen” - skub.

    Han er jo en emotionel mand, så det kunne han vel godt finde på.

    Hverken undertegnede, eller Ståle + spillere synes specielt forargede.
    Det er heller ikke blevet til en historie i pressen, så længere er den nok ikke.

    Zan

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #90
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Mon ikke det er en reaktion på at Ståle befinder sig i hans område?
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 6 af 9 FørsteFørste ... 3456789 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 138
    Sidste Meddelelse: 18.04.18, 15:29
  2. Svar: 96
    Sidste Meddelelse: 07.02.18, 12:12
  3. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 19.04.16, 09:55
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 125
    Sidste Meddelelse: 20.08.12, 14:24
  5. Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 21.05.08, 12:47

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •