Side 8 af 9 FørsteFørste ... 56789 SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 123

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Sandheden skal altså findes blandt fulde folk og børn. Skov spillede ok, det var et godt mål og manden er begyndt st lyse vilje og lyst - det er godt st se. Ingen grund til at pille ham ned, han skal nok blive en success
    Det tror jeg bestemt også. Og det er skønt at have en rigtig god frisparksskytte igen. Det har vi ikke haft siden Lars Højer. Men det var stadig meget mystisk, at han ikke blev skiftet ud i går, for til sidst lignede han en, der havde løbet et maraton. Men det er jo ikke en kritik af Skov.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Er det at pille ham ned, bare fordi man ikke synes, han var MoM? At han manglede tilbageløb sidst i kampen er der vel ikke mange, der kunne undgå at se.

    Måske hvis jeg havde sagt, at han spillede en dårlig kamp, så kunne jeg forstå dit indspark, men det er jo ikke tilfældet?
    Hov - sådan kan det sagtens læses. Det var slet ikke sådan ment, det var bare en general bemærkning. Vi har det med at brokke os over samme spiller og ikke give dem tid (samme galt N’Doye 1, Delaney, Corner etc) og det skal vi undgå med Skov. I øvrigt var det lidt en joke med børn og fulde folk

  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Silver Se meddelelser
    Alt var fantastisk i går og med fare for at lyde som en idiot, føler jeg mig egentlig ret irriteret over Robert Skov bliver stemt som MoM. Jeg forstår det bare ikke....
    Der er vel intet overraskende i den kåring. MoM i Parken er 95% af gangene ham som scorede det afgørende mål, Og hvis jeg ikke tager helt fejl, så var kåringen påbegyndt (måske endda afsluttet) ved stillingen 1-1.

    Så Ja Skov var da bestemt ikke vores bedste spiller, men nej det var på ingen måde et mærkeligt valg.
    Jeg har forøvrigt længe undret mig over, at afstemningen slutter så tidligt i kampene. Endvidere har jeg også længe undret mig over, hvem fanden der gider stemme på sådan noget når man ikke engang kan vinde noget længere....eller tager jeg helt fejl?

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #109
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men det var stadig meget mystisk, at han ikke blev skiftet ud i går, for til sidst lignede han en, der havde løbet et maraton. Men det er jo ikke en kritik af Skov.
    Ja det undrede jeg mig også over. De sidste 20 min kunne han dårligt slæbe sig rundt. Han fik dog lidt ekstra liv efter scoringen til 2-1, ligesom Thomsen måske blev udskiftet frem for ham som en gestus over hans gode kamp, så han kunne klappes af banen.

  7. #110
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Endvidere har jeg også længe undret mig over, hvem fanden der gider stemme på sådan noget når man ikke engang kan vinde noget længere....eller tager jeg helt fejl?
    Får man ikke point på/til sin konto i VoresKBH-app'en, så man har større chance for at deltage i inside-arangementer?

    EDIT: Nej den opfattelse kan jeg så ikke finde belæg for nogen steder i app'en. Gad vide, hvem der i sin tid overbeviste mig om det?
    Sidst redigeret af Døren : 13.08.18 kl. 20:38

  8. #111
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    Aktion, aktion, tattoentfernung.

    Derefter nogle bannere med en omskrivning af Gary Linekers berømte citat, tror jeg. Fodbold er et spil, hvor 22 man løber efter bolden i 90 minutter og til sidst mister Brønsby mesterskabet. Noget i den stil. Bare på tysk.
    Faktisk var det

    AKTION
    FIKTION
    TATOOENTFERNUNG

    Hvilket gør det endnu bedre!

    Vh/LM
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #112
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    "... og ryger ned på knæ i en hyldest til mig selv". Kæft der er mange oneliners i det her korte interview

    https://www.fck.dk/nyhed/fischer-fik...-mig-og-holdet

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #113
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Spinelli Se meddelelser
    Hvad laver Zorninger her? https://youtu.be/OwMrn18eA9U?t=18s


    (snatchet fra skakten / godt spottet Brylle)
    Når vi nu er ved det med at afkode videoer, er der så nogen som kan tyde, hvad Zeca siger til Fisher under deres mandekrammer? https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=hwpQjT5R55U

    Jeg har set den flere gange, og alt jeg kan høre er: "Jaaahh. Skal det gi' en sutter?":-)

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #114
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Som der bliver talt om i fanradioen, så skal der lige sendes en ros til indmarch musikken. Fedt med noget energisk metal. Man kunne dog skrue helt op og vælge Raining Blood, Slayer.


  15. #115
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Som der bliver talt om i fanradioen, så skal der lige sendes en ros til indmarch musikken. Fedt med noget energisk metal. Man kunne dog skrue helt op for metallen og vælge Raining Blood, Slayer.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #116
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    https://www.fck.dk/nyhed/stemningsvi...til-koebenhavn

    Blev lige nødt til at dele denne fantastiske stemningsvideo.

  18. De følgende 13 brugere er enige:

  19. #117
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/stemningsvi...til-koebenhavn

    Blev lige nødt til at dele denne fantastiske stemningsvideo.
    Hehe Ståle: We havent won anything.....We have beaten a team, we should beat every time.....


  20. #118
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Langemand Se meddelelser
    Faktisk var det

    AKTION
    FIKTION
    TATOOENTFERNUNG

    Hvilket gør det endnu bedre!

    Vh/LM
    Nu er jeg nok idioten, men er der nogle der kan forklare hvad det præcist henvender sig til?

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #119
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Nu er jeg nok idioten, men er der nogle der kan forklare hvad det præcist henvender sig til?
    https://www.bt.dk/superligaen/galt-e...pe-fejltagelse

  23. #120
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Falk er åbenbart stadig skadet og ude imod Atalanta. Selve skaden kommer fra en alt for hård takling og det er ikke første gang, men hvor mange gange er det egentlig sket efter en BiF kamp?

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 8 af 9 FørsteFørste ... 56789 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 138
    Sidste Meddelelse: 18.04.18, 15:29
  2. Svar: 96
    Sidste Meddelelse: 07.02.18, 12:12
  3. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 19.04.16, 09:55
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 125
    Sidste Meddelelse: 20.08.12, 14:24
  5. Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 21.05.08, 12:47

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •