Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 123

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    De har en kortere tur hjem fra Beograd end vi fra Sofia, så det bliver næppe det der giver os det helt store overskud ;-)
    På den anden side tager de hjem en dag efter os. Aner ikke om det har betydning
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wass Se meddelelser
    Bjelland humpede ud af opgøret i Sofia med hvad der lignede en baglårsskade... Er der nogen der har update på den front. Det ville være en katastrofe, hvis vi manglede ham i forsvaret. Det er så tydeligt hvordan han har gjort Vavro 200% bedre, og desuden er han uundværlig med sin sikre og gode pasninger frem i banen.
    Det ville selvfølgelig være en katastrofe hvis Bjelland allerede er ude, men er det ikke en sandhed med modifikationer, at Bjelland har gjort Vavro bedre? Jeg synes Vavro har set stærk ud fra dag 1 efter sommerpausen og han har også været fremragende sammen med Papa.. Bjelland derimod har ikke været helt så solid rent defensivt som jeg havde håbet og jeg synes det er tydeligt at der er noget rust som skal bankes af.. Derfor er det også ekstra ærgerligt hvis han bliver skadet nu, fordi det sætter ham yderligere tilbage i forhold til den fremgang vi alle håber og forventer at se.. På den korte bane er jeg dog ikke så nervøs ved, at Vavro og Papa skal spille sammen i forsvaret...


  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    68

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Så længe Lüftner ikke kommer ind ved siden af Vavro, så går det nok.....og sker det, så drikker jeg mig så stiv at jeg ikke kan se/forstå hvad der foregår på banen ;-)

  4. De følgende 12 brugere er enige:

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    De europæiske kampe faldt ud på en måde, hvor jeg ikke rigtigt kan vurdere hvem, der har en fordel - med andre ord, den ekstra belastning er cirka lige for begge hold.

    Det ligner dermed de åbne spørgsmål er om Bjelland eller Sotte spiller ved siden af Vavro og hvordan vi stiller op offensivt. Her kan det godt ligne en kamp imellem Skov, Thomsen og Kodro der skal dele top masser med mindre Ståle vælger Grugus eller Kvist på midten og så er der kun en plads at kæmpe om. Fischers position på banen vil så blive dikteret af om Kordro starter eller ej.

    Lad os få vendt derbyformen og sende BiF hjem med et nederlag. Jeg vil ikke være tilfreds med uafgjort.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    De europæiske kampe faldt ud på en måde, hvor jeg ikke rigtigt kan vurdere hvem, der har en fordel - med andre ord, den ekstra belastning er cirka lige for begge hold.

    Det ligner dermed de åbne spørgsmål er om Bjelland eller Sotte spiller ved siden af Vavro og hvordan vi stiller op offensivt. Her kan det godt ligne en kamp imellem Skov, Thomsen og Kodro der skal dele top masser med mindre Ståle vælger Grugus eller Kvist på midten og så er der kun en plads at kæmpe om. Fischers position på banen vil så blive dikteret af om Kordro starter eller ej.

    Lad os få vendt derbyformen og sende BiF hjem med et nederlag. Jeg vil ikke være tilfreds med uafgjort.
    Det ville alligevel undre mig meget hvis Kvist skulle starte. Ligeså med Gregus.

    Jeg tror Falk, Zeca, Skov og Thomsen starter.

    Sorteper bliver dermed Kodro, som må vige pladsen for Fischer (som bliver Damens makker i front).

    Zan


  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det bedste våben imod BIF’s blitzkrigstaktik er at have boldsikre spillere og bruge banens bredde. Lige netop her er vi kommet rigtig godt efter det og det er lige før jeg ville stille med Sotte og Bjelland i det centrale forsvar. En 4-5-1 kunne også være ganske interessant selvom en hurtig angriber til deres tunge forsvar også ville være effektivt. N`Doye er også helt vildt vigtig, det at spille bolden over deres pres til en angriber, spm rent faktisk kan holde på bolden er endnu et godt våben.
    Her er jeg så lidt fodbold faglig uenig. Jeg mener løsningen er at spille bolden fremad forbi deres første pres. Får vi Falk retvendt mod Röcker og det øvrige forsvar tror jeg vi scorer mere end 1 gang. Dres forsvar er klart deres akilleshæl imo.

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Det ville være hul i hovedet at ændre taktik nu, hvor vi møder et hold, der formentlig gerne vil mere frem på banen end de fleste andre Suppehold. Hvis vi skal have en chance for at slå Brøndby, er det med hurtigt, offensivt fodbold og masser af små teknikere på holdet. Kodro, Gregus og Kvist må ud på bænken.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Fischers position på banen vil så blive dikteret af om Kordro starter eller ej.
    Hvor Fischer starter henne på banen har 0% at gøre med Kodro. Bosnieren er noget nær sidste mand på holdkortet og skal netop håbe at Fischer ikke sættes op i front (samt at Pieros og Wind ikke er tilbage lige med det samme).

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    143

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Jeg HÅBER vi stiller med samme starter, som mod AaB. Så vi lige kan være foran 3-0 efter 22min.


  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Jeg skal forbi Svanemøllen for at komme til PARKEN, er der nogle der ved hvornår rotterne ankommer?
    Dansk mester 92/93 - 00/01 - 02/03 - 03/04 - 05/06 - 06/07 - 08/09 - 09/10 - 10/11 - 12/13 - 15/16
    Pokalvindere 94/95 - 96/97 - 03/04 - 08/09 - 11/12 - 14/15 - 15/16
    Skandinaviske mestre 04/05 - 05/06
    Mighty Lions's Avatar

  15. #26
    copje er offline Frihed til at vælge .....
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    488

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mighty Lions Se meddelelser
    Jeg skal forbi Svanemøllen for at komme til PARKEN, er der nogle der ved hvornår rotterne ankommer?
    Lidt Info
    "Don't judge a man by the color of his skin, but by the content of his character." Martin Luther King

    "I'm sorry, Frank, I think you missed it. Queen to bishop three, bishop takes queen, knight takes bishop, mate." Stanley Kubrick

  16. #27
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    32

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Husk der er fælles march mod Parken ifb. Med kampen

    http://www.fckfc.dk/arrangement/ta-m...ch-til-derbyet

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #28
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-broendby-if-41

    Så er truppen udtaget. Bjelland er med.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #29
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Min mavefornemmelse er hvor den skal være. Lad os nu vise hvem der ejer Kbh. Både på tribunen og på banen... COME ON FC....

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #30
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det ville alligevel undre mig meget hvis Kvist skulle starte. Ligeså med Gregus.

    Jeg tror Falk, Zeca, Skov og Thomsen starter.

    Sorteper bliver dermed Kodro, som må vige pladsen for Fischer (som bliver Damens makker i front).

    Zan
    Og sådan blev det. Og gudskelov for det. Vi er meget klogere om kort tid, men det her hold kan spille sig ud af bifs overfaldsbold. Gå så ud og vis det drenge.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 138
    Sidste Meddelelse: 18.04.18, 15:29
  2. Svar: 96
    Sidste Meddelelse: 07.02.18, 12:12
  3. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 19.04.16, 09:55
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 125
    Sidste Meddelelse: 20.08.12, 14:24
  5. Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 21.05.08, 12:47

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •