Side 5 af 9 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 123

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    261

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    Dommeren valgte en international linie = jord de hvide
    Dommeren valgte ingen linje... Det er jo fuldstændigt tilfældigt, hvilke situationer, der bliver fløjet for, hvilke, der giver kort, og hvilken farve kortet i så fald har.

    Han skal dog have ros for én ting: ikke at dømme straffespark til de fejlfarvede, hvor Boile næsten sparker deres spiller i hovedet. Det er godt set, at Erceg begår frispark først.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det er underligt med Gregus. Hvis bare han var skabt med samme ærgerrighed som Zeca på en fodboldbane, så havde vi en formidabel central midtbanespiller. Han virker som en spiller der er drænet for energi, når han har spillet to minutter.
    Enig, han er totalt blottet for dynamik.. Og så går det lidt for langsomt i tanke og handling.. Han har dog nogle fine værktøjer qua sin statur og sin fremragende højrefod, men desværre lader han ikke rigtig til at kunne rykke sig på de andre parametre..

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    216

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Vigtig sejr i dag. Mangler dog et par kommenatarer og analyse fra de mange Ståle raus folk herinde på sidelinien. Er I gået i seng?

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Spacemao Se meddelelser
    Vigtig sejr i dag. Mangler dog et par kommenatarer og analyse fra de mange Ståle raus folk herinde på sidelinien. Er I gået i seng?
    Bare rolig Ståle er ikke reddet i min bog. Kun et mesterskab i år kan forhindre at Ståle ryger når man ser på sidste sæsonens fejlkøb og elendige spil. Der er kun spillet 5 kampe :)

    Men igen jeg er villig til at tilgive meget, hvis han også formå at spille os i EL gruppespil i år :)


  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af kalaha Se meddelelser
    Dommeren valgte ingen linje... Det er jo fuldstændigt tilfældigt, hvilke situationer, der bliver fløjet for, hvilke, der giver kort, og hvilken farve kortet i så fald har.

    Han skal dog have ros for én ting: ikke at dømme straffespark til de fejlfarvede, hvor Boile næsten sparker deres spiller i hovedet. Det er godt set, at Erceg begår frispark først.
    Blev der ikke dømt offside først?

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Spacemao Se meddelelser
    Vigtig sejr i dag. Mangler dog et par kommenatarer og analyse fra de mange Ståle raus folk herinde på sidelinien. Er I gået i seng?
    Jamen, den gamle Ståle, som blandt andre jeg var grundigt træt af, er jo smuttet. Han er blevet erstattet af en Ståle, der tør spille med en central midtbane, der ikke kun består af arbejdsheste, og et angreb, der ikke kun består af store skrumler. Så min analyse er, at det hele ser betydeligt mere lyst ud - selv om det stadig er tidligt at konkludere det store.

    Mht. kampen i dag var det fantastisk med en sejr, men det var også en meget lige kamp, der først tippede til sidst. Men tegningen til noget stort er der.

    Et par småting, der undrede mig: Skov var helt færdig til sidst og gjorde med sine manglende løb holdet sårbart. Hvorfor blev han ikke skiftet ud?

    Og hvorfor er det, at Brøndbys sinketilhængere får lov til at hænge det der 2-3 meter høje banner op foran de forreste rækker, så de i ro og mag kan maskere og demaskere sig, før og efter de begår ulovligheder? Banneret fungerede i dag også perfekt til at skjule ham, der havde tyret et sæde i hovedet på en sikkerhedsvagt, hvilket var det, der udløste politiets ankomst på banen. Det virker helt sort på mig, at man tillader det.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 15 brugere er enige:

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Blev der ikke dømt offside først?
    Nej. Dommeren blev interviewet efter kampen, og her sagde han, at han havde set en strafbar holdesituation, som han fløjtede for inden Boiles balletopvisning. Ikke lige dommerens ord, men... ;-)

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    En lille sidebemærkning.. Vores nye 2. assistent Jacob Neestrup har altså en fremragende fremtoning nede på bænken.. Han virker enormt medlevende og engageret, og han fremstår umiddelbart som en rigtig dygtig motivator.. På den måde står han i skarp kontrast til typer som Priske, Antonsson og for den sags skyld Lange.. Jeg fornemmer han er et meget stort trænertalent...


  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Nå, min MoM i dag er Zeca, kæft jeg er vild med den mand!
    Den køber jeg - han var fremragende.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)


  15. #70
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Når man tænker på, at det var samme dommer der viste Verbic ud i Horsens for et kærligt dask til en østjysk luftpartikel og at hele fodbolddanmark med onside i spidsen dengang synes det var er korrekt rødt kort, så kan det da undre, at Erceg i dag slipper med gult.. Personligt synes jeg gult er ok, men reglerne skal selvfølgelig være ens for alle..

    Ellers vil jeg gerne rose vores centrale midt med Falk og Zeca.. Hold nu op hvor ser det dog fornuftigt ud når de to spiller sammen derinde.. Zeca er vores helt egen Kante, han er ganske enkelt fænomenal i erobringsspillet.. Og Falk supplerer ham perfekt derinde, og synes på ingen måde at efterlade os sårbare rent defensivt, tværtimod erobrer han også et hav af bolde, er fremragende i presspillet, tackler og vinder dueller.. Jeg håber modsat flertallet herinde ikke at vi henter en ny 8’er som sender Falk ud på kanten.. Derimod synes jeg vi mangler en rigtig god drinkekant.. Vi har jo intet på bænken i dag der kan komme ind og gøre en forskel, og selvom både Skov og Thomsen scorer synes jeg ikke de truer nok.. Skov blev valgt til MoM, hvilket virkelig undrer mig, for jeg synes ikke han spiller en god kamp.. Med en ny kreativ kant kan skov, Thomsen og ny spiller konkurrere om pladserne mens Fischer også kan byde sig til og Thomsen kan gardere for Falk på 8’eren.

    Nå, min MoM i dag er Zeca, kæft jeg er vild med den mand!
    Enig i at Falk er dygtig centralt , men i følge Ståles plan er han væk senest til Sommer. Derfor må vi have en 8'er den plads er så sindsyg vigtig

  16. #71
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Tyskeren med det tyske hold: "Jeg synes ikke, at de er bedre i år." Sidste sæson var de også på et meget højt niveau. De er stærke, og de har gode individualister, fortæller Zorniger afslutningsvist. Nåå Fck er på samme niveau som sidste år, eller noget. ???

  17. #72
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Enig i at Falk er dygtig centralt , men i følge Ståles plan er han væk senest til Sommer. Derfor må vi have en 8'er den plads er så sindsyg vigtig
    Er det noget du ved/læst et sted, eller bare fordi han på det tidspunkt har været i FCK i 3 år?

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #73
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012
    Indlæg
    178

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Først og fremmest stort tillykke til alle med dagens fremragende Derbysejr!

    Dernæst vil vi på vegne af os i SLO temaet, samt på vegne af klubben gerne sige tusinde tak for en fremragende opbakning i dag, og specielt sige tusinde tusinde tak til TIFO holdet.

    Vi ved hvad der ligger af arbejde bag en tifo som den i dag, et arbejdet lavet over den seneste måned, med et utal af timer bag. Et arbejde udført af egen fri vilje af frivillige kræfter, som har knoklet i hverdage, i weekender, og i de sene nattetimer. Vi må ALDRIG tage det arbejde for givet. I en tid hvor de fleste har været på ferie, på festival eller andre ting, har det her hold kæmpet for at give vores spillere et visuelt rygstød til dagens derby.

    Det er prisværdigt og noget vi alle kan være stolte af!

    Derfor TAK, det var et imponerende syn - TAK!
    På vegne af SLO-teamet i F.C. København


  20. #74
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Mange af de offensive var glimrende i dag. Falk var rigtig, rigtig god. Thomsen var virkelig god og har vel efterhånden tilspillet sig en startplads. Det er lækkert, og hans sammenspil med Fischer er jo eminent. Damen var også *virkelig* god - man glemmer jo helt Santander, når vi har ham.
    Synes derimod Fischer var middelmådig i første halvleg, men han spillede sig op i anden. Og så er han jo bare så dygtig, at han kan afgøre kampene.
    Robert Skov synes jeg laver for mange fejl.

    I defensiven er Zeca jo suppens svar på Kante. Han er undervurderet i det danske kommentatorkorps og måske også blandt os fans? Han er ofte banens bedste. Boile var god, Ankersen som forventet. Bjelland viser noget af det han er købt til. Slår et par fremragende bolde frem i banen og til Ankersen, som alle ligger perfekt. Defensivt placerer han sig ikke optimalt og han mangler altså lidt i defensiven. Men han bliver et godt kort på sigt. Det er ham Staale er ude af give dessiner. Vildt at man kan gå ind fra dag 1 og være leder på et godt fodboldhold.

    Samlet set: God indsats. Og hold nu kææææææææft hvor føles det godt. Da der blev udlignet blev jeg ramt af følelsen fra de seneste fem derbys. Men så snart vi scorede til 2-1 var jeg sikker på at vi ville vinde. Vi var det bedste hold på banen, hvilket er en kontrast til sidste sæson. Og det er altså topping på kagen udover de tre point

    Tillykke til os
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #75
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    Den køber jeg - han var fremragende.
    Enig - bare enig... Han var OVERALT...

  23. De følgende 5 brugere er enige:

Side 5 af 9 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 138
    Sidste Meddelelse: 18.04.18, 15:29
  2. Svar: 96
    Sidste Meddelelse: 07.02.18, 12:12
  3. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 19.04.16, 09:55
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 125
    Sidste Meddelelse: 20.08.12, 14:24
  5. Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 21.05.08, 12:47

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •