Side 7 af 9 FørsteFørste ... 456789 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 123

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Hvor er det skønt at gå på arbejde oven på en 3-1 Derby-sejr.


  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Når man tænker på, at det var samme dommer der viste Verbic ud i Horsens for et kærligt dask til en østjysk luftpartikel og at hele fodbolddanmark med onside i spidsen dengang synes det var er korrekt rødt kort, så kan det da undre, at Erceg i dag slipper med gult.. Personligt synes jeg gult er ok, men reglerne skal selvfølgelig være ens for alle..

    Ellers vil jeg gerne rose vores centrale midt med Falk og Zeca.. Hold nu op hvor ser det dog fornuftigt ud når de to spiller sammen derinde.. Zeca er vores helt egen Kante, han er ganske enkelt fænomenal i erobringsspillet.. Og Falk supplerer ham perfekt derinde, og synes på ingen måde at efterlade os sårbare rent defensivt, tværtimod erobrer han også et hav af bolde, er fremragende i presspillet, tackler og vinder dueller.. Jeg håber modsat flertallet herinde ikke at vi henter en ny 8’er som sender Falk ud på kanten.. Derimod synes jeg vi mangler en rigtig god drinkekant.. Vi har jo intet på bænken i dag der kan komme ind og gøre en forskel, og selvom både Skov og Thomsen scorer synes jeg ikke de truer nok.. Skov blev valgt til MoM, hvilket virkelig undrer mig, for jeg synes ikke han spiller en god kamp.. Med en ny kreativ kant kan skov, Thomsen og ny spiller konkurrere om pladserne mens Fischer også kan byde sig til og Thomsen kan gardere for Falk på 8’eren.

    Nå, min MoM i dag er Zeca, kæft jeg er vild med den mand!
    Overordnet enig, jeg synes dog vi er en smule sårbare når spillet går for langsomt og når vi taber bolden midt på banen.

  3. #93
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    121

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Lerby Se meddelelser
    Hvad stod der på de tifoer der var skrevet på tysk. Så det kun lige 1 sek og så var det væk (så den i tv).
    Jeg formåede at tage dette billede af tifoen i går:

    Derefter blev nordmanden blandt andet spurgt, hvem der er verdens bedste fodboldspiller, men svaret var ikke som forventet Lionel Messi.
    - Det er han, lød det fra Solbakken og pegede på William Kvist, der også sad med ved pressemødet.

    We haven't won anything. We have beaten a team, we should beat every time.....
    - Ståle, efter sejren over Brøndby (12/08-2018)
    nummer 32's Avatar


  4. #94
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Jake Se meddelelser
    Overordnet enig, jeg synes dog vi er en smule sårbare når spillet går for langsomt og når vi taber bolden midt på banen.
    Det ses især i venstresiden, hvor man til tider godt kan savne lidt fart fra Boilesen/Thomsen. Ikke en kritik af spillerne, men kombinationen virker bare som to spillere med lidt for lidt fart. I modsatte side kommer Ankersen oftere i et overlap og Skov er bedre til at sætte Son direkte modstander. Jeg ville ønske at vi af og til i løbet af kampen lader fløjene bytte plads for en periode.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #95
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Spinelli Se meddelelser
    Hvad laver Zorninger her? https://youtu.be/OwMrn18eA9U?t=18s


    (snatchet fra skakten / godt spottet Brylle)
    Peger han ikke bare på nogle af sine spillere og råber et eller andet, hvorefter Ståle og Bjelland bliver "forskrækkede" og vender sig om? Jeg tror ikke han rammer hverken Ståle eller Bjelland.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #96
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Findes der nogen billeder/klip af Brøndby-tosserne, der smed sæder ned i hovedet på deres egne vagter i går? Især situationen, hvor en vagt fik et sæde i hovedet, hvilket fik vagterne til at forlade banen og tilkalde betjentene?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. #97
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Findes der nogen billeder/klip af Brøndby-tosserne, der smed sæder ned i hovedet på deres egne vagter i går? Især situationen, hvor en vagt fik et sæde i hovedet, hvilket fik vagterne til at forlade banen og tilkalde betjentene?
    Der er vist lidt i denne tråd: https://twitter.com/AverageJoeDK/status/1028676258056613889


  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #98
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    374

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Alt var fantastisk i går og med fare for at lyde som en idiot, føler jeg mig egentlig ret irriteret over Robert Skov bliver stemt som MoM. Jeg forstår det bare ikke....

  12. De følgende 10 brugere er enige:

  13. #99
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Silver Se meddelelser
    Alt var fantastisk i går og med fare for at lyde som en idiot, føler jeg mig egentlig ret irriteret over Robert Skov bliver stemt som MoM. Jeg forstår det bare ikke....
    Det gav heller ingen mening.

    Tror det var en eller anden form for cadeau - "du brændte straffe sidst, og røg helt i kulkælderen - idag scorede du, og det er vi meget meget glade for".

    Skov havde en periode i 2. halvleg, hvor det var helt surrealistisk at se på. Han gik slet ikke ind i dueller, ingen tilbageløb og virkede fuldstændigt tappet for energi. Det var faktisk decideret farligt, da BIF havde to gennembrud i Skovs side, der godt kunne have været endt i noget lort. Bevars, jeg tror bare manden var helt smadret - men han skulle have været hevet ud i løbet af 2. halvleg.

    Der er ingen tvivl om at både Fischer, Damen og Zeca var markant bedre. Ankersen spillede altså også en god kamp, selvom nogle har svært ved at slippe deres dislike til manden.

    Zan


  14. #100
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Silver Se meddelelser
    Alt var fantastisk i går og med fare for at lyde som en idiot, føler jeg mig egentlig ret irriteret over Robert Skov bliver stemt som MoM. Jeg forstår det bare ikke....
    Det er så sikkert som amen i kirken at første målscorer bliver valgt til MOM i parken.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #101
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Hvem stemmer overhovedet? Under 1000 (Så vidt jeg husker) og primært børn. Ingen overraskelse hvem der som regel bliver mom. Robert Skov kunne knap nok løbe fra det 40. minut and still

  17. #102
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Der var også kun hovedrysten i mit område på C3. Både af Skov's manglende tilbageløb og da han blev stemt som MoM.

  18. #103
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    83

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Hvem stemmer overhovedet? Under 1000 (Så vidt jeg husker) og primært børn. Ingen overraskelse hvem der som regel bliver mom. Robert Skov kunne knap nok løbe fra det 40. minut and still
    Jeg stemmer - og er på den forkerte side af de 50 :-)

    Jeg mener bestemt at stillingen, da afstemningen begyndte, var 1-1, og på det tidspunkt var Skov eneste FCK målscorer....

    Stemte dog selv på Rasmus Falk, selvom han kun fik 45 min.
    Leeds fan forever

  19. #104
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Der var også kun hovedrysten i mit område på C3. Både af Skov's manglende tilbageløb og da han blev stemt som MoM.
    Sandheden skal altså findes blandt fulde folk og børn. Skov spillede ok, det var et godt mål og manden er begyndt st lyse vilje og lyst - det er godt st se. Ingen grund til at pille ham ned, han skal nok blive en success

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #105
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (12/08 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Sandheden skal altså findes blandt fulde folk og børn. Skov spillede ok, det var et godt mål og manden er begyndt st lyse vilje og lyst - det er godt st se. Ingen grund til at pille ham ned, han skal nok blive en success
    Er det at pille ham ned, bare fordi man ikke synes, han var MoM? At han manglede tilbageløb sidst i kampen er der vel ikke mange, der kunne undgå at se.

    Måske hvis jeg havde sagt, at han spillede en dårlig kamp, så kunne jeg forstå dit indspark, men det er jo ikke tilfældet?

Side 7 af 9 FørsteFørste ... 456789 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 138
    Sidste Meddelelse: 18.04.18, 15:29
  2. Svar: 96
    Sidste Meddelelse: 07.02.18, 12:12
  3. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 19.04.16, 09:55
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 125
    Sidste Meddelelse: 20.08.12, 14:24
  5. Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 21.05.08, 12:47

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •