Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 38

Emner: Optakts- og kamptråd: CSKA Sofia vs. F.C. København (09/08-2018 kl. 19:45)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: CSKA Sofia vs. F.C. København (09/08-2018 kl. 19:45)

    Kampen spilles på Stadion Vasil Levski i Sofia.

    Til dem, som ikke tager på away, vises kampen på 6'eren.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: CSKA Sofia vs. F.C. København (09/08-2018 kl. 19:45)

    CSKA har lagt stærkt ud i den hjemlige turnering med tre sejre i tre kampe og en målscore på 7-0. De er med i Europa League som sølvvindere, idet de sluttede sidste sæson som toer syv point efter Ludogorets og med 17 point ned til nummer tre, Levski.

    Vejen til denne runde er gået over lettiske FK Riga (1-0 hjemme, 0-1 ude, videre efter straffespark) og østrigske Admira med Morten Hjulmand i startopstillingen i begge kampe (3-0 hjemme, 3-1 ude). Admira blev slået sikkert trods karantæner til flere nøglespillere efter tumulter i slutminutterne mod Riga.

    Ligesom vores seneste bulgarske bekendtskab, Ludogorets, satser CSKA på en stamme af portugisisktalende spillere. Deres suveræne topscorer i sidste sæson, Fernando Karanga, røg til Kina i sommerpausen for 25 mio. kr., og nogle af de penge er tilsyneladende blevet geninvesteret i en hel del nye spillere.

    Deres anfører hedder Nikolay Bodurov, og han spillede for et par år siden en halvsæson som lejesvend i FCM's midterforsvar uden at imponere synderligt. Ud over ham har de tre andre bulgarske landsholdsspillere, hvor Manolev med en fortid i PSV nok er den, der er kendt af de fleste. Han har dog ikke været i aktion siden maj måned.

    Den brasilianske angriber Maurides har fået en forrygende start siden skiftet fra Belenenses og har scoret to gange i ligaen og tre gange mod Admira så i alt fem mål i fem kampe. En anden brasiliansk profil, Henrique, blev skadet mod Riga og ser ud til stadig at være ukampdygtig.

    På papiret er det ikke noget dårligt hold, vi står over for. De henter spillere i den brasilianske Serie A og den portugisiske Primeira - og ikke bare reserver. Admira er kommet ekstremt dårligt fra start i Østrig, men 6-1 samlet er alligevel et imponerende resultat. CSKA er nok ikke helt på niveau med Ludogorets, men der skal ikke gå særlig meget galt, før vi ryger ud allerede inden Atalanta-kampene.
    HIC SUNT LEONES


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: CSKA Sofia vs. F.C. København (09/08-2018 kl. 19:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    CSKA har lagt stærkt ud i den hjemlige turnering med tre sejre i tre kampe og en målscore på 7-0. De er med i Europa League som sølvvindere, idet de sluttede sidste sæson som toer syv point efter Ludogorets og med 17 point ned til nummer tre, Levski.

    Vejen til denne runde er gået over lettiske FK Riga (1-0 hjemme, 0-1 ude, videre efter straffespark) og østrigske Admira med Morten Hjulmand i startopstillingen i begge kampe (3-0 hjemme, 3-1 ude). Admira blev slået sikkert trods karantæner til flere nøglespillere efter tumulter i slutminutterne mod Riga.

    Ligesom vores seneste bulgarske bekendtskab, Ludogorets, satser CSKA på en stamme af portugisisktalende spillere. Deres suveræne topscorer i sidste sæson, Fernando Karanga, røg til Kina i sommerpausen for 25 mio. kr., og nogle af de penge er tilsyneladende blevet geninvesteret i en hel del nye spillere.

    Deres anfører hedder Nikolay Bodurov, og han spillede for et par år siden en halvsæson som lejesvend i FCM's midterforsvar uden at imponere synderligt. Ud over ham har de tre andre bulgarske landsholdsspillere, hvor Manolev med en fortid i PSV nok er den, der er kendt af de fleste. Han har dog ikke været i aktion siden maj måned.

    Den brasilianske angriber Maurides har fået en forrygende start siden skiftet fra Belenenses og har scoret to gange i ligaen og tre gange mod Admira så i alt fem mål i fem kampe. En anden brasiliansk profil, Henrique, blev skadet mod Riga og ser ud til stadig at være ukampdygtig.

    På papiret er det ikke noget dårligt hold, vi står over for. De henter spillere i den brasilianske Serie A og den portugisiske Primeira - og ikke bare reserver. Admira er kommet ekstremt dårligt fra start i Østrig, men 6-1 samlet er alligevel et imponerende resultat. CSKA er nok ikke helt på niveau med Ludogorets, men der skal ikke gå særlig meget galt, før vi ryger ud allerede inden Atalanta-kampene.
    Jeg sælger den gerne for et 1-1 eller 2-2 resultat. Det bliver ikke en nem kamp, men forhåbentlig kan vi fortsætt vores momentum. Jeg tror ikke på Europa league denne sæson pga Atalanta, men vi skal ikke smid håndklædet i ringen og jeg forventer vi stiller i stærkeste opstilling.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: CSKA Sofia vs. F.C. København (09/08-2018 kl. 19:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg tror ikke på Europa league denne sæson pga Atalanta, men vi skal ikke smid håndklædet i ringen og jeg forventer vi stiller i stærkeste opstilling.
    Omvendt, hvis vi formår at gå videre til gruppespillet med den modstand, vi står over for, må det give et kæmpe mentalt boost til hele holdet, som vil gøre os utroligt farlige i resten af sæsonen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. De følgende 9 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: CSKA Sofia vs. F.C. København (09/08-2018 kl. 19:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Omvendt, hvis vi formår at gå videre til gruppespillet med den modstand, vi står over for, må det give et kæmpe mentalt boost til hele holdet, som vil gøre os utroligt farlige i resten af sæsonen.
    Det er 100%. Det er virkelig flot hvis vi går videre og vi har naturligvis en chance - jeg er bare forsigtig pessimist i dette tilfælde

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    441

    Re: Optakts- og kamptråd: CSKA Sofia vs. F.C. København (09/08-2018 kl. 19:45)

    Vi er vel efterhånden der, hvor vi skal være bedre end et hold fra Bulgarien. Jeg tror også at vi er ved at få styr på holdet, hvilket kampen mod OB viste i glimt, da det netop var en kamp som vi nok havde smidt i sidste elendige sæson. Jeg tror at Bjellands ankomst får mærkbar betydning. Det vil stabilisere forsvaret og skabe meget mere offensivt plads og rum til midtbanen, som ikke konstant skal tilbage og rydde op.
    Jeg tipper en forsigtig 1-0 sejr til FCK eller det farlige udebaneresultat 0-0.
    FCK since 1992 - Love lasts forever🤍💙🤍💙🤍

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Optakts- og kamptråd: CSKA Sofia vs. F.C. København (09/08-2018 kl. 19:45)

    Håber vi sparer et par spillere i dag så vi er 110 % klar søndag.

    JJ
    PA DV Papa PB
    RS CZ WK NT
    KK VF

    Kedelig 1 1 Er mit håb

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: CSKA Sofia vs. F.C. København (09/08-2018 kl. 19:45)

    Jeg tror på følgende opstilling:

    Stephan - Ankersen, Vavro, Papa, Boilesen - Skov, Zeca, Gregus, Thomsen - Doye, Fischer

    Det er vigtigt at vi har spillere med som formår at holde på bolden og have lidt is i maven i pressede situationer. Derfor er det eksempelvis essentielt at Pierre holdes ude af denne kamp, og mit håb er derfor at Boilesen spiller selvom hans fysik er skrøbelig..

    Vi kommer formentlig til at skulle udføre nogle hurtige omstillinger i aften, hvilket både Thomsen og Skov er rigtig gode til, mens Fischer, hvis han ellers har fået blyene ud af benene, ligeledes kan være en trussel i omstillingerne med sin fart. Vi får sparet Falk, som har løbet solen sort de seneste kampe og gerne skulle være helt frisk til søndag samt Bjelland som formentlig endnu ikke er helt i omdrejninger til 3 kampe om ugen..

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: CSKA Sofia vs. F.C. København (09/08-2018 kl. 19:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg tror på følgende opstilling:

    Stephan - Ankersen, Vavro, Papa, Boilesen - Skov, Zeca, Gregus, Thomsen - Doye, Fischer

    Det er vigtigt at vi har spillere med som formår at holde på bolden og have lidt is i maven i pressede situationer. Derfor er det eksempelvis essentielt at Pierre holdes ude af denne kamp, og mit håb er derfor at Boilesen spiller selvom hans fysik er skrøbelig..
    Boilesen spillede ca +40 kampe sidste sæson og har spillet 6 i denne sæson allerede. Ser ikke ham have den skrøblig fysik mere. Er dog enig i at Pierre skal holdes ude af holdet og det er ikke pga Boilesens fysik mere fordi jeg synes at Pierre er dårlig og slet ikke god nok til at spille for København

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: CSKA Sofia vs. F.C. København (09/08-2018 kl. 19:45)

    Jeg tror og håber på stærkeste opstilling både i dag og på søndag. Der kan spares efter derbyet, hvis det er nødvendigt.

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: CSKA Sofia vs. F.C. København (09/08-2018 kl. 19:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Boilesen spillede ca +40 kampe sidste sæson og har spillet 6 i denne sæson allerede. Ser ikke ham have den skrøblig fysik mere. Er dog enig i at Pierre skal holdes ude af holdet og det er ikke pga Boilesens fysik mere fordi jeg synes at Pierre er dårlig og slet ikke god nok til at spille for København
    Jeg skal erkende det kun er en fornemmelse jeg baserer dette på, men kan det faktum at hans skadesfrekvens er blevet nedsat ikke netop hænge sammen med, at man formår at dossere hans kampe bedre? Hvor ofte spillede han eksempelvis tre kampe om ugen i sidste sæson? På nuværende tidspunkt mener jeg dog også at Boilesen burde kunne spille tre kampe på en uge, særligt fordi han allerede er blevet sparet i et par af kampene, så det bør ikke være det store gamble at bringe ham både i dag og søndag og så må han spares når der er nemmere kampe på programmet..

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Optakts- og kamptråd: CSKA Sofia vs. F.C. København (09/08-2018 kl. 19:45)

    Dagens start 11er.

    21 Jesse Joronen
    22 Peter Ankersen, 4 Sotirios Papagiannopoulos, 5 Andreas Bjelland, 20 Nicolai Boilesen
    8 Nicolaj Thomsen, 10 Carlos Zeca (anf.), 33 Rasmus Falk, 7 Viktor Fischer
    14 Dame N'Doye, 11 Kenan Kodro

    Jeg er meget tilfreds med de 11. Så skal vi bare have en sejr.

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Optakts- og kamptråd: CSKA Sofia vs. F.C. København (09/08-2018 kl. 19:45)


  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Optakts- og kamptråd: CSKA Sofia vs. F.C. København (09/08-2018 kl. 19:45)

    Jeg glæder mig til at se, hvordan konstellationen Papagiannopoulos/Bjelland klarer det. Jeg mener, de er et fantastisk match, men måske lidt farligt at lade dem starte sammen for første gang i en kamp som denne?

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    234

    Re: Optakts- og kamptråd: CSKA Sofia vs. F.C. København (09/08-2018 kl. 19:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Jeg tror og håber på stærkeste opstilling både i dag og på søndag. Der kan spares efter derbyet, hvis det er nødvendigt.
    Jeg er enig og det er efter min mening tilfældet i dag.

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 06.08.18, 14:13
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 03.08.18, 14:51
  3. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 19.07.18, 17:51
  4. Svar: 141
    Sidste Meddelelse: 15.03.18, 17:17
  5. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 06.03.18, 09:11

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •