Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 33 af 33

Emner: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

    "Det viser sig dog, at der er flere af Hammarbys fans, som tager til hjemmekampene. Og der er flere af dem, som bor tæt på deres stadion"


    Relativt simpelt - FCK køber simpelthen en masse lejligheder I området omkring Parken (inclusive Brumleby) og sælger billigt til fans - BUM... :)

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #32
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det som der står i artiklen, er tiltag som vores klub for længst har taget hul på. Så der er jo ikke så meget nyt under solen lige der.
    Det er jeg godt nok ikke enig med dig i. :-)

    * Mon der overvejes en ombygning eller nybygning af Parken? Vores stadion er på en del områder efterhånden ret gammeldags. Specielt på den måde sæderne er placeret på, fx den manglende udnyttelse af hjørnerne på stadion og en af Don Ø.'s værste beslutninger: nedjusteringen af antallet af siddepladser fra 42.000 til 38.065. Her burde man i stedet have opjusteret til 50.000. Det handler også om at skabe en bevidsthed om at FCK er en storklub, for det vil jeg mene tiltrækker flere mennesker. Dette fik sig i min optik et skud fra boven med nedjusteringen. Igen: vi bor (mange af os i hverfald) i København, en kæmpeby efter nordiske forhold. Det skal altså være muligt at få over 20.000 i Parken til hver kamp med det opland og jeg vil faktisk mene at vi skal endnu højere op, tættere på de 30.000.
    https://www.fck.dk/nyhed/parken-faar-38000-siddepladser
    https://www.fck.dk/telia-parken/fakta-om-telia-parken
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...bliver-mindre/
    * Hammarbys kulturelle tiltag mener jeg er helt anderledes end det der forsøges i FCK regi.

    Men "Zuma" summarum: Hvis tilskuertallet skal op, er bl.a. en ombygning eller nybygning af stadion måske vejen frem? :-)
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

    Men "Zuma" summarum: Hvis tilskuertallet skal op, er bl.a. en ombygning eller nybygning af stadion måske vejen frem? :-)

    Kan ikke lige se hvordan det skulle ske, vi skylder vel stadig en zillion væk?

  6. De følgende 3 brugere er enige:

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Europæisk klasse?
    By Rasums in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 30.09.05, 21:31
  2. Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 21.01.05, 16:25
  3. FCK og europæisk succes?
    By aka in forum De korte linier
    Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 22.08.04, 22:50
  4. Kamptidspunkt
    By drix in forum Diverse
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 12.02.04, 22:37

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •