Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 33

Emner: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

    For anden kamp i træk, så skal vi spille europæisk kampe kl. 18:30. Synes det er en meget trist tendens at kampene på en hverdags aften kommer tidligere og tidligere. I stedet for at have en stor kamp, hvor der kunne komme rigtig mange tilskuer, så er der bare mange som ikke kan nå et tidspunkt så tidligt.

    Højst sandsynligt TV stationerne, der bestemmer her og som fan og klub bør vi sige stop. Hvad bliver det næste?

    /Torben

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

    Kl. 12 på en hverdag? ;)
    Øvre C'er

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

    Synes nu 18:30 er ganske fint. Så er man OK på arbejdet dagen efter ;-)

    Har jeg misforstået noget, eller er der ikke fri adgang, hvis man har guldkort? Synes billetinfo står lidt kringlet skrevet...

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Synes nu 18:30 er ganske fint. Så er man OK på arbejdet dagen efter ;-)


    Har jeg misforstået noget, eller er der ikke fri adgang, hvis man har guldkort? Synes billetinfo står lidt kringlet skrevet...
    "Guldkortet giver dig alle pokal og superliga hjemmekampe samt Europæiske kval. kampe, og 20% rabat på Europæiske gruppespilskampe -"

    https://www.fck.dk/saesonkort-og-abonnement-2018

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    "Guldkortet giver dig alle pokal og superliga hjemmekampe samt Europæiske kval. kampe, og 20% rabat på Europæiske gruppespilskampe -"

    https://www.fck.dk/saesonkort-og-abonnement-2018
    Her fremgår det mere tydeligt, at Atalanta-kampen er inkluderet i guldkortet: https://www.fck.dk/nyhed/vi-moeder-a...-europa-league

    Tidligere har playoff-runden jo ikke været betragtet som en kvalifikationsrunde (ding-dong), og har derfor ikke været inkluderet. Dejligt at den uforståelighed er blevet ændret.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

    18:30 er selvfølgelig svært at nå, hvis man gerne vil nå at spise med familien. Derimod er det et glimrende tidspunkt, hvis knægten på 8 skal med og nå hjem at sove bagefter. Jeg er klar over, at ikke alle har fri kl 16, men kl. 21 er også en del for sent til mig.


  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Her fremgår det mere tydeligt, at Atalanta-kampen er inkluderet i guldkortet: https://www.fck.dk/nyhed/vi-moeder-a...-europa-league

    Tidligere har playoff-runden jo ikke været betragtet som en kvalifikationsrunde (ding-dong), og har derfor ikke været inkluderet. Dejligt at den uforståelighed er blevet ændret.
    Tusind tak for link! Stod meget anderledes i billetinfoopslaget. Vh

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    303

    Re: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Her fremgår det mere tydeligt, at Atalanta-kampen er inkluderet i guldkortet: https://www.fck.dk/nyhed/vi-moeder-a...-europa-league

    Tidligere har playoff-runden jo ikke været betragtet som en kvalifikationsrunde (ding-dong), og har derfor ikke været inkluderet. Dejligt at den uforståelighed er blevet ændret.
    Tak for svar - jeg synes også det stod mega kringlet ved at nævne "kortholdere" - uden separat info til Platin- og Guld-kort.

    Var lige ved at blive nervøs for, at play-off ikke var inkluderet...

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    58

    Re: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

    Citat Oprindeligt indsendt af guldland Se meddelelser
    Tak for svar - jeg synes også det stod mega kringlet ved at nævne "kortholdere" - uden separat info til Platin- og Guld-kort.

    Var lige ved at blive nervøs for, at play-off ikke var inkluderet...
    Kommunikationen omkring billetter til Europa-kampene har, med indførelsen af det grønne kort, været komplet håbløs. Jeg har skrevet til forskellige folk, da man ikke blot kan aktivere sit kort til kval-kampene, men man godt kan til gruppespilskampene. Derudover har billetter til de første to kampe været at finde i VoresKBh app, men ikke til den 3. kamp mod Sofia - det kan de heller ikke forklare.

    Jeg synes det sejler efter at det faktisk har fungeret udemærket i lang tid.
    "Brøndby IF er et professionelt fodboldhold - ikke et velgørenhedsprojekt for fallerede eks-stjerner, hvor vi skal være åh så taknemmelige, bare de kan slå en præcis aflevering." - Mr. Scott

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

    Citat Oprindeligt indsendt af Krigermusen Se meddelelser
    Kommunikationen omkring billetter til Europa-kampene har, med indførelsen af det grønne kort, været komplet håbløs. Jeg har skrevet til forskellige folk, da man ikke blot kan aktivere sit kort til kval-kampene, men man godt kan til gruppespilskampene. Derudover har billetter til de første to kampe været at finde i VoresKBh app, men ikke til den 3. kamp mod Sofia - det kan de heller ikke forklare.

    Jeg synes det sejler efter at det faktisk har fungeret udemærket i lang tid.
    Til gengæld er det blevet idiotisk dyrt at tilkøbe kvalkampene mod sekundamodstandere med det nye Nedre C abonnement. 185 mod et hold fra Island med teknisk kunnen som et dansk 2. divisionshold og et stadion, der matcher. Og folk med abonnement til sektionen skulle så vidt jeg ved betale det samme. Det er da i hvert fald en solid måde at sikre sig, at der ikke bliver for meget stress for vagterne i døren. Eller stemning på tribunen.
    Sidste år var det vist under en hund per kamp - og noget lignende til gruppekampene. Tør ikke tænke på, hvad gruppekampe vil koste i år, hvis miraklet sker, og vi slår Atalanta. Så skal der nok tages endnu et lån i lejligheden.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,395

    Re: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    18:30 er selvfølgelig svært at nå, hvis man gerne vil nå at spise med familien. Derimod er det et glimrende tidspunkt, hvis knægten på 8 skal med og nå hjem at sove bagefter. Jeg er klar over, at ikke alle har fri kl 16, men kl. 21 er også en del for sent til mig.
    Men skal kampen partout arrangeres, så knægten på 8 kan komme med? Er det virkelig nødvendigt at prioritere ud fra hvornår godnatsange åbenbart skal synges ude hos de små familier?

    Der er alligevel ingen familietribune til disse kampe. Mit bud på, hvor mange 8-årige der var til CSKA-kamp, er en minimal brøkdel.

    Hvis junior skal med, må han simpelthen bare være vågen en ekstra time eller to. Og ellers vente til næste ligakamp.


  18. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tommo Se meddelelser
    Til gengæld er det blevet idiotisk dyrt at tilkøbe kvalkampene mod sekundamodstandere med det nye Nedre C abonnement. 185 mod et hold fra Island med teknisk kunnen som et dansk 2. divisionshold og et stadion, der matcher. Og folk med abonnement til sektionen skulle så vidt jeg ved betale det samme. Det er da i hvert fald en solid måde at sikre sig, at der ikke bliver for meget stress for vagterne i døren. Eller stemning på tribunen.
    Sidste år var det vist under en hund per kamp - og noget lignende til gruppekampene. Tør ikke tænke på, hvad gruppekampe vil koste i år, hvis miraklet sker, og vi slår Atalanta. Så skal der nok tages endnu et lån i lejligheden.
    Jeg forstår ikke hvorfor der ikke laves en form for "early bird" billetter til trofaste fans. Altså en lav pris til os der køber billet inden udebane kampen. Så kan eventuelle medløbere få lov til at betale den høje pris såfremt vi får et godt udgangspunkt med hjem fra Italien.

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg forstår ikke hvorfor der ikke laves en form for "early bird" billetter til trofaste fans. Altså en lav pris til os der køber billet inden udebane kampen. Så kan eventuelle medløbere få lov til at betale den høje pris såfremt vi får et godt udgangspunkt med hjem fra Italien.
    Den early bird-rabat du efterspørger er blevet indført for længst. Det hedder sæsonkort.

    Du skal snarere vende din logik på hovedet og spørge: Hvordan vi gør det attraktivt at være medløberfan i København? Hvordan får vi marginalfans til at komme i Parken mod Atalanta og ikke kun mod Chelsea?

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #14
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Du skal snarere vende din logik på hovedet og spørge: Hvordan vi gør det attraktivt at være medløberfan i København? Hvordan får vi marginalfans til at komme i Parken mod Atalanta og ikke kun mod Chelsea?
    Og nu åbner du op for Pandoras æske. :-) Jeg mener at de ansvarlige hos PSE har fejlet i stor stil i forhold til at få flere tilskuere i Parken. I min optik mangler man en grundlæggende forståelse for netop at få det segment med du kalder "medløberfans" og jeg nok bare vil kalde almindelige tilskuere. Der er flere eksempler på, at de tiltag man gør og de omrokeringer osv, ikke gavner tilskuereantallet, men i flere tilfælde har sørget for at der kommer færre tilskuere i Parken. Jeg syntes det er for dårligt og nej, det er ikke bare en klagesang trukket ud af det blå. Det er baseret på mange års erfaring ved at komme i Parken og selv opleve på egen krop, hvad der sker af tiltag osv.

    Jeg spørger: behøves det virkeligt at være så svært at få flere tilskuere i Parken? Jeg tror det ikke. Det handler simplethen, i min optik, om at man ikke gør det der skal til. :-)
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Og nu åbner du op for Pandoras æske. :-) Jeg mener at de ansvarlige hos PSE har fejlet i stor stil i forhold til at få flere tilskuere i Parken. I min optik mangler man en grundlæggende forståelse for netop at få det segment med du kalder "medløberfans" og jeg nok bare vil kalde almindelige tilskuere. Der er flere eksempler på, at de tiltag man gør og de omrokeringer osv, ikke gavner tilskuereantallet, men i flere tilfælde har sørget for at der kommer færre tilskuere i Parken. Jeg syntes det er for dårligt og nej, det er ikke bare en klagesang trukket ud af det blå. Det er baseret på mange års erfaring ved at komme i Parken og selv opleve på egen krop, hvad der sker af tiltag osv.

    Jeg spørger: behøves det virkeligt at være så svært at få flere tilskuere i Parken? Jeg tror det ikke. Det handler simplethen, i min optik, om at man ikke gør det der skal til. :-)
    Jeg brugte nu primært ordet 'medløberfans' fordi det blev brugt i det indlæg jeg citerede. Uanset begrebet, er pointen den samme.

    Udfordringen vi står overfor er vel en knude hvor de to hovedvariable, 1) værdi for sæsonkortholdere på lang og kort sigt og 2) prisen på løskøbsbilletter, skal kombineres på rette vis. Inden i denne knude ligger en masse faktorer og målsætninger såsom: Samlede billetindtægter for koncernen? Hvad er oplevelsesværdien af 15.000 på lægterne frem for 10.000? Og 20.000? Forskellige modeller for sæsonkort? Spiller vi europæisk? Hvem trækker vi? Attraktivt spil? Resultater? Rammer for børn og familier? Spilletidspunkter? Madudvalg? Fastholdelse af fans? Konvertering fra sofa til løskøb til sæsonkort. Etc

    Det er mit indtryk at mange sæsonkortholdere er parate til at "udhule" værdien af deres sæsonkort en del mod at få flere mennesker i Parken. Selvfølgelig skal man være varsom med dette, da folk gerne skal blive ved med at gentegne, men mange har sæsonkort af andre grunde end entrepriser. F.eks på grund af en fast plads hvor man har stået længe med de samme mennesker. Og fordi man så ikke skal tænke på at skaffe billet fra kamp til kamp.

    Mon ikke man inde på kontorgangene i Parken kigger rigtig rigtig meget på disse ting. Og de meget høje billetpriser til disse europæiske kampe afspejler nok at problemet ikke er sådan lige til at løse. Men jeg håber da at man i koncernen er åbne for at afskrive sig en smule af indtægten fra kampdage mod at få flere tilskuere i Parken. Hvilket i øvrigt kan styrke det samlede produkt på længere sigt.

  24. De følgende 4 brugere er enige:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Europæisk klasse?
    By Rasums in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 30.09.05, 21:31
  2. Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 21.01.05, 16:25
  3. FCK og europæisk succes?
    By aka in forum De korte linier
    Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 22.08.04, 22:50
  4. Kamptidspunkt
    By drix in forum Diverse
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 12.02.04, 22:37

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •