Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 33

Emner: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Jeg brugte nu primært ordet 'medløberfans' fordi det blev brugt i det indlæg jeg citerede. Uanset begrebet, er pointen den samme.

    Udfordringen vi står overfor er vel en knude hvor de to hovedvariable, 1) værdi for sæsonkortholdere på lang og kort sigt og 2) prisen på løskøbsbilletter, skal kombineres på rette vis. Inden i denne knude ligger en masse faktorer og målsætninger såsom: Samlede billetindtægter for koncernen? Hvad er oplevelsesværdien af 15.000 på lægterne frem for 10.000? Og 20.000? Forskellige modeller for sæsonkort? Spiller vi europæisk? Hvem trækker vi? Attraktivt spil? Resultater? Rammer for børn og familier? Spilletidspunkter? Madudvalg? Fastholdelse af fans? Konvertering fra sofa til løskøb til sæsonkort. Etc

    Det er mit indtryk at mange sæsonkortholdere er parate til at "udhule" værdien af deres sæsonkort en del mod at få flere mennesker i Parken. Selvfølgelig skal man være varsom med dette, da folk gerne skal blive ved med at gentegne, men mange har sæsonkort af andre grunde end entrepriser. F.eks på grund af en fast plads hvor man har stået længe med de samme mennesker. Og fordi man så ikke skal tænke på at skaffe billet fra kamp til kamp.

    Mon ikke man inde på kontorgangene i Parken kigger rigtig rigtig meget på disse ting. Og de meget høje billetpriser til disse europæiske kampe afspejler nok at problemet ikke er sådan lige til at løse. Men jeg håber da at man i koncernen er åbne for at afskrive sig en smule af indtægten fra kampdage mod at få flere tilskuere i Parken. Hvilket i øvrigt kan styrke det samlede produkt på længere sigt.
    Jeg synes netop til en kamp som mod Atalanta, der skal man også tænke på hvordan man laver nye fans.

    Der er intet som en "magisk" europæisk aften i Parken. Det er i den grad noget, som kan skabe nye København-fans, som så forhåbentlig - med tiden - også gider komme når vi møder Hobro. Det er selvfølgelig højest usikkert, om det bliver sådan en aften, men chancen er der. Så måske man burde benytte lejligheden til at lokke en masse nye folk i Parken. Uanset om man så går på kompromis med indtjeningen til denne ene kamp.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

    Det her er nok ikke det rigtige sted, men er der nogen der kan fortælle mig hvorfor kampen på torsdag ikke bliver vist i tv?

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Det her er nok ikke det rigtige sted, men er der nogen der kan fortælle mig hvorfor kampen på torsdag ikke bliver vist i tv?
    Bare et skud. Den aftale Serie A (Italien) har lavet med kampe på Facebook eller noget. Måske det har gjort kampen for dyr for de danske TV-stationer?

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)


  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

    Det er ikke usædvanligt at sådanne rettigheder falder på plads i sidste øjeblik - først og fremmest grundet den korte tid til at forhandle i, samtidig med man også skal have det afklaret med tv-stationen i Italien som producerer kampen.
    Jeg er 100% sikker på det er en kamp man meget gerne vil vise (og man vil gå langt for at sikre sig), hvilket gør jeg føler mig overbevist om at det bliver meldt ud snart.

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

    Helt personligt for mig, så er 18.30 et frygteligt tidspunkt når man skal kombinere arbejde, familie og fodbold. Det gjorde jeg ikke kunne komme mod CSKA Sofia og gør at jeg - formentlig - ikke kan komme mod Atalanta.
    Denne gang kan jeg tildels forstå det fra Discovery's side - Brøndby hjemme mod Genk, hvor Brøndby historisk har flere seere end FCK og med muligheden for et mere tæt opgør.

    Når det så er sagt, så er jeg bestemt også fortaler for billigere billetter til disse kvalifikationskampe, selvom det udhuler værdien af mig platinkort. Der vil være mulighed for at få flere på stadion, som - alt andet lige - vil give spillerne mere motivation. Desuden vil der være grundlag for at skabe flere "faste kunder", hvis man vise sig frem på flotteste vis.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

    Eurosport 2 viser kampen mod Atalanta.

    https://twitter.com/ZakEgholm/status...60728172642304

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    888

    Re: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Når det så er sagt, så er jeg bestemt også fortaler for billigere billetter til disse kvalifikationskampe, selvom det udhuler værdien af mig platinkort. Der vil være mulighed for at få flere på stadion, som - alt andet lige - vil give spillerne mere motivation. Desuden vil der være grundlag for at skabe flere "faste kunder", hvis man vise sig frem på flotteste vis.
    Det ville også have klædt FCK, hvis man havde givet et symbolsk nedslag i prisen på Platinkort ved forlængelse, pga. nedsættelser af billetpriserne sæsonen inden, men det skete som bekendt ikke :-/
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #24
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Mon ikke man inde på kontorgangene i Parken kigger rigtig rigtig meget på disse ting. Og de meget høje billetpriser til disse europæiske kampe afspejler nok at problemet ikke er sådan lige til at løse. Men jeg håber da at man i koncernen er åbne for at afskrive sig en smule af indtægten fra kampdage mod at få flere tilskuere i Parken. Hvilket i øvrigt kan styrke det samlede produkt på længere sigt.
    Det virker ikke til at man gør det i PSE. Mit sæsonkort får kun mere værdi af at der kommer flere tilskuere i Parken. Jeg betaler gerne den nuværende pris mod at man sætter billetprisen ned til de enkelte kampe og dermed giver flere muligheden for at komme i Parken.

    I min optik virker til det at de ansvarlige i PSE gør det alt for kompliceret for sig selv og måske ovenikøbet har givet op, da de ikke længere tror på at de kan få flere tilskuere i Parken. Dette skyldes måske, at man indtilvidere ikke har gjort de rigtige tiltag. Men det er svært at kigge indad og erkende egne fejl. Det bør ikke være særligt svært at få flere tilskuere i Parken. Vi er Nordens næststørste by med ca.1,3 millioner mennesker. Kun overgået af Stokholm. Det er simplethen for ringe, at der ikke er flere tilskuere i Parken til de enkelte kampe.

    De ansvarlige bør kigge mod fx Hammarby og lære af hvad de gør. Vi skal op på det samme tilskueregennemsnit. Alt andet er for ringe med det opland København har.

    Alarmklokkerne bør bimle højt i toppen af koncernen, når snakker falder på tilskueregennemsnittet.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Men skal kampen partout arrangeres, så knægten på 8 kan komme med? Er det virkelig nødvendigt at prioritere ud fra hvornår godnatsange åbenbart skal synges ude hos de små familier?

    Der er alligevel ingen familietribune til disse kampe. Mit bud på, hvor mange 8-årige der var til CSKA-kamp, er en minimal brøkdel.

    Hvis junior skal med, må han simpelthen bare være vågen en ekstra time eller to. Og ellers vente til næste ligakamp.
    Jeg tror jeg må have formuleret mig ringe, siden du når frem til den omgang:) Det er meget muligt der er et flertal, hvor 18:30 er besværligt/umuligt, mit indlæg var mest for at give udtryk for, at 18:30 kan være et ganske fint tidspunkt for nogle (dermed intet om, hvem der bør prioriteres eller andet).

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    De ansvarlige bør kigge mod fx Hammarby og lære af hvad de gør. Vi skal op på det samme tilskueregennemsnit. Alt andet er for ringe med det opland København har.
    Hvad gør de I Hammarby?

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #27
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Hvad gør de I Hammarby?
    Jeg er glad for at du spørger. Læs bl.a dette link:

    http://indkast.dk/165604/fanmagneten-hammarby-if
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Jeg er glad for at du spørger. Læs bl.a dette link:

    http://indkast.dk/165604/fanmagneten-hammarby-if
    Det som der står i artiklen, er tiltag som vores klub for længst har taget hul på. Så der er jo ikke så meget nyt under solen lige der.

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det som der står i artiklen, er tiltag som vores klub for længst har taget hul på. Så der er jo ikke så meget nyt under solen lige der.
    Ja, så kan man nok ikke gøre mere. :)

    Pris, lokalitet af stadion og selve oplevelsen rundt om kampen er vel parametre, som har betydning for mange. Hvis man ikke bor i cykelafstand fra Parken, kan det være lidt besværligt/dyrt at komme dertil enten i egen bil eller med det offentlige. Det kan være at åbningen af den nye metroring kan give et boost. Samtidig er priserne også til den høje side, det er vel de færreste der tager ind for KUN at se kampen og ikke bruge penge på andre ting.

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Kamptidspunkt på hverdage (endnu en gang 18:30 til europæisk kamp)

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Helt personligt for mig, så er 18.30 et frygteligt tidspunkt når man skal kombinere arbejde, familie og fodbold. Det gjorde jeg ikke kunne komme mod CSKA Sofia og gør at jeg - formentlig - ikke kan komme mod Atalanta.
    Mens vi i øvrigt taler om dette, så bemærk venligst at der er DHL-stafet på den anden side af gaden hele ugen, så trafikken omkring Parken er infernalsk på torsdag.

    Heldigvis spiller vi så på et tidspunkt, der tager masser af højde for det problem.

  24. De følgende 4 brugere er enige:

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Europæisk klasse?
    By Rasums in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 30.09.05, 21:31
  2. Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 21.01.05, 16:25
  3. FCK og europæisk succes?
    By aka in forum De korte linier
    Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 22.08.04, 22:50
  4. Kamptidspunkt
    By drix in forum Diverse
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 12.02.04, 22:37

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •